quote:herfstblad, als je even doorwerkt kan hij nog net de eieren verstoppen op 1e paasdag.
mijsjeen muck, nogmaals complimenten voor de krans! erg leuk!
ik heb vandaag een armband gemaakt van kraaltjes die ik nog had van een ketting die kapot gegaan was en vrij dunne 'jaggerspun' wol (met naald 2,5):
ik was eerst begonnen met van dat extreem dunne draad, van Anchor (voor naald 0,6mm) maar ik had niet kleiner dan naald 2,5 dus dat werd erg lelijk.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef EsseEi het volgende:
Even foto van Up in wording (niet de allerbeste fotos, met telefoon buiten in de tuin)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alle draadjes die ik nog weg moet werken!!!!!
Eendjes werkt prima met overloop kleur, ik was ook aan het twijfelen idd, bubble leg monster kan ook nog wel!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:41 schreef Herfstblad het volgende:
Volgens mij was het die inderdaad
Ik kan trouwens wel wat eendjes ermee maken.Ik wil iets maken, maar ik weet echt niet wat. Niets groots in elk geval.
Het wordt gewoon niet mooi, of ik ben te moeilijk begonnen (met dat olifantje wat een paar topics terug een paar keer geshowd werd..quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:53 schreef EsseEi het volgende:
Wat lukt er niet Doobsie??? waar loop je vast?
Thanks, ik ga nu met wol en haaknaald dat filmpje volgen... hopelijk lukt het me dan wat beterquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:44 schreef Redostrike het volgende:
Doobsie: Niet opgeven, je kan altijd vertellen waar je vast zit misschien kunnen wij je verder helpen.
Ik heb deze vid gevolgd in het begin, en het ging ook niet erg makkelijk maar ik heb het niet opgegeven:
Succes nog.
Wat ik doe is ik neem een papiertje en schrijf er op R1 R2 R3 R4 (enzovoort) aan de hand van de rondes die je moet doen. Zo weet je altijd waar je zit. Je kan het patroon ook afdrukken en met een pen doorstrepen of aanvinken waar je zit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef Doobsie het volgende:
[..]
Het wordt gewoon niet mooi, of ik ben te moeilijk begonnen (met dat olifantje wat een paar topics terug een paar keer geshowd werd..
En ik vind het moeilijk om te bepalen in de hoeveelste toer je zit (bij rondhaken)
quote:Op zondag 24 april 2011 12:08 schreef -Marjo- het volgende:
Gister nog even de swapdoos uitgeplozen. Het was verpakt in een krant uit Leusden.
Ik heb het vermoeden dat Lijnloos mijn maakster is...
quote:Op zondag 24 april 2011 11:50 schreef kwakz0r het volgende:
nieuw lid van mn monster familie (ik weet dat t gebreid is, maar ik deel ze toch ook maar hier. dit is mn "cluppie")
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 19:04 schreef Herfstblad het volgende:
[ afbeelding ]
Paashaas
Niet tevreden met het lijfje, dus ik ga dit patroon aanpassen naar mijn eigen wensen
Ik blijf gek op tassen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:25 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag mijn Granny Square Bag afgemaakt:
[ afbeelding ]
Foto is niet helemaal joepie maar is met de telefoon gemaakt...
quote:Op zondag 24 april 2011 23:03 schreef trui het volgende:
de mooie structuur van dit vierkantje en de kleuren komen niet zo heel goed uit op deze foto. maar toch even showen met 't resultaat van mijn paas-haken:
[ afbeelding ]
zie hier een foto van hoe 't moet worden. niet mijn smaak maar ik vind het wel heel kunstig bedacht!quote:Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef Herfstblad het volgende:
In het kleedje zie ik nog niet zoveel
Kheb gestemdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef trui het volgende:
ik ben meestal erg tegen verkiezingen als deze maar wil jullie er toch even op wijzen dat Lucy (Attic24) natuurlijk wel een flink hoge plaats verdient in deze lijst!.
Nou hij is eenpersoons bedoeld, maar ik hou absoluut niet van krappe dekens dus ik maak hem idd groot genoeg. Maar 't valt ook wel mee hoor, hij lijkt denk ik breder dan dat hij uiteindelijk zal zijn. En dat angrybird varken is cutequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef EsseEi het volgende:
oh ja trui, je kussen wordt tof!
En mooie voorderingen in de trein Annelotje!!
Tan lieve slofjes ook ^^
En kirsten...je deken wordt echt super!!!!!!!!! en ook echt SUPERgroot!!! moet ie nou 2 persoons worden???
M'n angrybird gaat vanavond afkomen
Kun je hem niet op je blog ergens kwijt? En dan daarnaartoe linken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef EsseEi het volgende:
hmm het lukt me niet :S waar kan ik dat dan uploaden? ze vragen om een PDF link (of van een site, maar pdf link vind ik leuker)...ik ben echt een noob wat dat betreft...had gehoopt dat ik gewoon 'm daar kon uploaden maar goed.
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:16 schreef lieke81 het volgende:
ik heb altijd last van mijn nek en polsen.
(Rsi van het kassa draaien)
Maar sinds ik twee kussens onder mijn armen heb en oplet dat ik niet
te veel mijn haak werk omhoog houd, of niet te veel met mijn nek buig
richting mijn werk. valt het wel mee.
Als ik een groot werkje heb zoals nu met een deken, dan leg ik dat zoveel mogelijk ook
nog op een kussentje en probeer ik het gewicht te verdelen.(zo een laptop tafeltje voor op schoot)
En als het even kan vaak stoppen tussen door.
Al is het maar voor een minuutje.
Ik hoop dat je er wat aan hebt .
Grtjs llieke
Zou je misschien in aanmerking kunnen komen voor een paar silversplints? Ik heb ze voor mijn duimen en dat helpt zo geweldig! Die houden rare bewegingen tegen en doordat ik ze draag merk ik ook dat ik beter op alles let als ik ze niet om hebquote:Op woensdag 27 april 2011 10:41 schreef trovey het volgende:
[..]
, alles ga ik proberen....moest ik ook maar niet zo eigenwijs zijn om dat touchpad bij de laptop bij een kennis 5 minuten te proberen 6 dagen geleden.
Oh, maar dit ding kan bediend worden met beide handen en alle vingers en zelfs de bal van je handquote:Op woensdag 27 april 2011 10:56 schreef trovey het volgende:
Jouw advies neem ik even mee richting fysio straks, hij is vandaag toch wel even bezig om me uit de knoop te krijgen .
Ondersteuning voor de polsen bij het typen heb ik al, muisondersteuning is helaas kapot gegaan
maar ik ben daar mee bezig om wat nieuws te krijgen. "Muizen"met een andere dingen bevalt de ene keer wel en de andere keer is het een groter drama want uiteraard komt het nooit tegelijk, ik heb ook artrose in de vingers dus zoiets als een pen vasthouden is ook weer geen goed idee.
Het blijft schipperen tussen het ene en het andere.
voor bij de preiquote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat een leuke swap! En zo goed persoonlijk ook!
En doobsie wat ga je snel!!
En blijven zitten doen ze meestal niet
Inu waarom ben je een maiskolf aan het haken?
wat een dotjequote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb weer een nieuw poppetje nav een Zweeds patroon
[ afbeelding ]
edit: En wat een leuke swap! En ik vind koosje erg leuk gedaan met die meerdere kleuren! En Jip
(zoweer bijgelezen)
Leuk kleurenpalet voor die bloemensjaalquote:Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef Citroenvla het volgende:
Wat een mooie dingen zijn er weer gehaakt hier!
Tas van Marjo, kussen van Trui, schattige slofjes van Tan, deken van kirsten, Koosje (toch?) van mjk86, jip van Loqi en poppetje van Lyssa, echt allemaal supergaaf![]()
En Doobsie als ik jou zo bezig zie durf ik ook aan knuffeltjes te beginnen, heb al een boek met superleuke knuffels in huis...
Heerlijk gehaakt hier met de paasdagen,
Omslagdoek afgemaakt:
[ afbeelding ]
En omslagdoek van bloemen in wording:
[ afbeelding ]
Bloemen worden aan elkaar gemaakt met rode kleine bloemetjesDe bloemen worden een beetje saai om te haken, maar nu wel afmaken natuurlijk...
hehheh citroenvla, ik bedoelde juist eigenlijk dat ik die bloemen nog wel lekker snel vind gaan, dus dat ik overweeg om juist nog even een bloemensjaal te maken voor m'n moeders verjaardag in plaats van het priegelige stella maris vestje. of ik maak een sjaal van de stella maris vierkantjes, in plaats van het vestje, want het is nog steeds lastig in te schatten of de haaknaald die ik nu gebruik wel de goede maat vierkantjes oplevert. ik vrees dat het geheel toch meer uitrekt dan ik eerst dacht en dat 't dan een wat te wijd vest wordt. dat zou toch wel erg jammer zijn van het vele werk dat erin zit. en ik ben nog maar bij de tweede rij, dus 't zou qua vorm ook nog steeds omgetoverd kunnen worden tot een sjaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef Citroenvla het volgende:
Inderdaad trui, dat heb ik dus ook. Zeker de zwarte worden vervelend, moet je ook nog goed kijken enzo...
Ik ben zo blij dat je hem leuk vindtquote:Op woensdag 27 april 2011 12:43 schreef Muck het volgende:
Ophelia (ja toch? kan niet anders) heel erg bedankt! Het had bijna niet meer op mijn lijf geschreven kunnen zijn
Ik ben er echt heel erg blij mee
![]()
Je kunt hem ook gewoon daar uploaden maar dat kan later pas. Je moet eerst als "designer" geregistreerd worden. Wat ik heb gedaan is het patroon als pdf tijdelijk op een ziggo webspace gemikt en het patroon aangemaakt op Ravelry. Vervolgens moet je ergens een verzoekje naar sturen dat je de ontwerper bent en graag aan dat patroon gekoppeld wil worden. (dat doe je eenmalig) zodra ze daar aantoe zijn gekomen kan je de pdf zelf in je Ravelry store uploaden (en de online pdf wegdonderen)quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef EsseEi het volgende:
hmm het lukt me niet :S waar kan ik dat dan uploaden? ze vragen om een PDF link (of van een site, maar pdf link vind ik leuker)...ik ben echt een noob wat dat betreft...had gehoopt dat ik gewoon 'm daar kon uploaden maar goed.
Zo had ik tegen iemand gezegd dat ik de hond van haar moeder had afgemaakt... Vond ze helemaal niet leuk, tot ik begreep dat zij het over de echte hond van haar moeder had, die kort daarvoor afgemaakt was... Maar even uitgelegd dat ik het over de geborduurde versie had...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef trui het volgende:
nou ja, je zult 't maar in F&F posten, die 'gisteren m'n kat afgemaakt' zin. er zijn mensen voor minder gelyncht...
heb jij een patroon van die tweede omslagdoek in wording, die met die bloemetjes?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef Citroenvla het volgende:
Wat een mooie dingen zijn er weer gehaakt hier!
Tas van Marjo, kussen van Trui, schattige slofjes van Tan, deken van kirsten, Koosje (toch?) van mjk86, jip van Loqi en poppetje van Lyssa, echt allemaal supergaaf![]()
En Doobsie als ik jou zo bezig zie durf ik ook aan knuffeltjes te beginnen, heb al een boek met superleuke knuffels in huis...
Heerlijk gehaakt hier met de paasdagen,
Omslagdoek afgemaakt:
[ afbeelding ]
En omslagdoek van bloemen in wording:
[ afbeelding ]
Bloemen worden aan elkaar gemaakt met rode kleine bloemetjesDe bloemen worden een beetje saai om te haken, maar nu wel afmaken natuurlijk...
Ja,heerlijk! We hadden vorig jaar eindelijk een eigen tent gekocht, heerlijk! En het weer is nu prachtig. Ik voel de zon branden... En ik schiet zo in het zonnetje ook op met de visjes voor de deken... Heerlijk in de relax-stand, dit is het leven...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oh mijsje das wel erg
En wat lekker op de camping(er vanuitgaande dat je dat lekker vind, ik moet er niet aan denken) is het mooi weer?
Mn hoofd past!!!!!!
Ik heb het patroon opgeschreven, maar heb even een berichtje gestuurd naar de daadwerkelijke schrijfster van het patroon (sinds het daarop gebaseerd is). Als ik reactie krijg, post ik het patroon hier!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef Citroenvla het volgende:
Inderdaad trui, dat heb ik dus ook. Zeker de zwarte worden vervelend, moet je ook nog goed kijken enzo...
Dat biggetje is geweldig! heb je daar een patroon van Lyssa? Die moet ik echt voor m'n moeder maken, is gek op varkens
Bedanktquote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef trui het volgende:
klinkt goed mijsje, geniet ervan!
whoop, leuk! maak je zo'n hoofdje dan apart en stop je 't daarna in 't capuchonnetje?
Hihi, Tja, ze zijn wel lekker snel klaar, maar na 15 van die k*tbloemen wordt het wel heel saai. Moet echt het beoogde eindresultaat voor ogen houden. Anders wordt het weer een half afgemaakt projectquote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef trui het volgende:
[..]
hehheh citroenvla, ik bedoelde juist eigenlijk dat ik die bloemen nog wel lekker snel vind gaan, dus dat ik overweeg om juist nog even een bloemensjaal te maken voor m'n moeders verjaardag in plaats van het priegelige stella maris vestje. of ik maak een sjaal van de stella maris vierkantjes, in plaats van het vestje, want het is nog steeds lastig in te schatten of de haaknaald die ik nu gebruik wel de goede maat vierkantjes oplevert. ik vrees dat het geheel toch meer uitrekt dan ik eerst dacht en dat 't dan een wat te wijd vest wordt. dat zou toch wel erg jammer zijn van het vele werk dat erin zit. en ik ben nog maar bij de tweede rij, dus 't zou qua vorm ook nog steeds omgetoverd kunnen worden tot een sjaal.alleen is dit nou niet echt het seizoen om een sjaal kado te doen he. kortom: genoeg stof tot nadenken.
Jazeker wel! Patroon voor de bloemen heb ik hier vandaan. Hoe ik m verder vorm ga geven ga ik zelf maar uitvogelen...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij een patroon van die tweede omslagdoek in wording, die met die bloemetjes?
Ik wacht geduldig af!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb het patroon opgeschreven, maar heb even een berichtje gestuurd naar de daadwerkelijke schrijfster van het patroon (sinds het daarop gebaseerd is). Als ik reactie krijg, post ik het patroon hier!
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:37 schreef EsseEi het volgende:
Tadaaaa Het is me gelukt!Dit is mijn Ravelry, maar met link dus naar de PDF! ^^
Je bedoelt bij "published in"?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef EsseEi het volgende:
haha en ik ben een beetje enthousiast geweest met termen toevoegendacht dat mensen daarop moesten kunnen zoeken
maar uhm ja...niet dus...maar nu kan ik het niet meer verwijderen
ach jaaa
Ravelryquote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef Doobsie het volgende:
owww die lavender bunny is gaaf!! (patroontje??)
Hartstikke bedankt!!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef EsseEi het volgende:
Jadat bedoel ik inderdaad
hier staat patroon van Lavender Bunny
Ooooh over gelezen, sorry! Maar dat is idd het patroon :-)quote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef Doobsie het volgende:
owww die lavender bunny is gaaf!! (patroontje??)
Ik gebruik 12mm voor de lavender bunny, normaal zijn ze ook iets kleiner te krijgen dacht ik.. Ik weet niet of 11 bestaat maar 10 bestaat wel. Ik zal vanavond even kijken :-)quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Daste het volgende:
Ehm, ik was het niet, maar ik geloof dat ik wel kleine oogjes wil mee-bestellen. Ik weet niet welke je in je lavender bunny gebruikt, maar daar wil ik er ook graag een paar van. Er worden de komende tijd zoveel babies in de buurt geboren....Weet je of ze er ook een maatje kleiner zijn?
yppy, wat mooi!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef YPPY het volgende:
Ja ja, ik ben er veel te weinig, maar ik kan nu wel laten zien waarom:
[ afbeelding ]
Mijnmiddelbare schoolvriendinnetje
beviel ineens met 34 weken. Dus ik moest heeeeeeeel snel mijn project afmaken. naar omstandigheden gaat het goed met moeder en kind
En zo is Zoe uiteindelijk geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou whoop, dan zou ik zeggen ga voor de volgende kerstmarkt voor de gehaakte GI-joequote:Op zaterdag 30 april 2011 07:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mn moeder heeft hier op een crea kerstmarkt gestaan met onze dingetjes.
En volgens mij is er van alles verkocht, van schapen naar konijnen naar pinguins.
Wij baalden alleen dat alles zo meisjes achtig was en niet echt stoere jongens beesten hadden.
Verder zou ik het niet weten eigenlijk.
Hahaha, ik ga ook altijd naar rommelmarkten voor games (nintendo) en leuke dingetjes. Ik heb het hier al wel gezien dat er iemand stond met ami's maar echt super duur vond ik. We gaan het zelf eind mei ook proberen op een rommelmarkt. Ik hoop gewoon dat ik iets verkoop, maar als er al mensen zijn met eenige ervaring hierin en tips kunnen geven wat er populair is kunnen we ons wat richten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:33 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Nou whoop, dan zou ik zeggen ga voor de volgende kerstmarkt voor de gehaakte GI-joe![]()
Zullen er vandaag op de rommelmarkten gehaakte dingen te vinden zijn? Meestal is het echt alleen maar rotzooi, maar ik ga toch even kijken bij 't winkelcentrum hier, soms staan er best leuke dingen tussen (lees; Wii-spellen, heroes-DVDboxen (jammer van de chinese ondertitelingen misschien wat wol!)
Oh wat een vrolijkheid weer in dat kussenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef trui het volgende:
sabine, van de vorige swap nog! wow! dat was toch yachiru dacht ik he? wat zal dat een verrassing geweest zijn, zo'n verlaat kadootje!
het kussen was vandaag net op tijd klaar om kado te kunnen doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(je ziet wel dat alle onkruidwied-tijd in 't haken is opgegaan...).
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef trui het volgende:
sabine, van de vorige swap nog! wow! dat was toch yachiru dacht ik he? wat zal dat een verrassing geweest zijn, zo'n verlaat kadootje!
het kussen was vandaag net op tijd klaar om kado te kunnen doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(je ziet wel dat alle onkruidwied-tijd in 't haken is opgegaan...).
quote:Op zondag 1 mei 2011 09:44 schreef knitwit het volgende:
Leuk kussen Trui! Mooie knoopjes ook, die passen er echt goed bij.
Mijn bloemensjaal is al een tijdje af:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm welgeteld 3 keer kunnen dragen voor het mooie weer!
Voor pasen heb ik nog wat eitjes gehaakt en met naaldvilten versierd. Dat was op zich best te doen, maar vergt wel wat geduld. Ik heb geen foto's meer gemaakt van de paastakken, dus hier de leukste bij elkaar:
[ afbeelding ]
Verder heb ik de afgelopen tijd niet zo veel gehaakt. Druk met werk en genieten van het mooie weer. Ik mis ook even wat inspiratie, vanmiddag maar wat ravelry-surfen denk ik!
Ik ook!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:59 schreef Muck het volgende:
Daar zit ik ook hard over te denken herfstblad! Ik heb wel wat haaksels gezien op de vrijmarkt, maar die vond ik helemaal niet mooi
ohhhh uit me hoofd gedaan, gewoon zoveel lossen opgezet dan patroontje, dan aan elke zijkant gewoon los verder haken.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
Toverheks die vestjes zijn echt schattig!!!![]()
Wat voor patroon is dat??
die blauwe en lia zijn 2 stokjes 2 lossen 2 stokjes in zelfde gaatje 4 lossen overslaan etc etc enzovoord er boven hetzelde.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhh uit me hoofd gedaan, gewoon zoveel lossen opgezet dan patroontje, dan aan elke zijkant gewoon los verder haken.
http://www.jessica-tromp.(...)20babyvestje%204.png
zo heb ik het af gekeken en patroontjes ( stokjes enzo) zelf uitgevogeld.
en dan zelf onderkant enzo gedaan gewoon proberen lukt je zeker is mij ook gelukt
dank je Truiquote:Op zondag 1 mei 2011 20:56 schreef trui het volgende:
knap gedaan hoor toverheks, ze zijn echt supergoed gelukt!
Dank! Ik heb het patroontje opgeslagen, ga je beschrijving erbij houden en eens bestuderen! Echt liefquote:Op zondag 1 mei 2011 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die blauwe en lia zijn 2 stokjes 2 lossen 2 stokjes in zelfde gaatje 4 lossen overslaan etc etc enzovoord er boven hetzelde.
die roze is 1 stokje 2 lossen 1 stokje in zelfde gaatje 5 overslaan dan 4 stokjes 2 lossen 1 stokje in zelfde gaatje
en dan waar die 4 plus 2 lossen plus 1 stokje inmoeten moet je die anderson in haken, hoop dat je snapt wat ik bedoel
http://www.jessica-tromp.nl/baby_patterns_patronen/baby%20(32).jpg
kom er niet uit kan geen engels maar wil ze nog steeds maken maar ravery echt zelf vertaalmachine erbij gehaald kom er gewoon geen wijs uitquote:Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dank! Ik heb het patroontje opgeslagen, ga je beschrijving erbij houden en eens bestuderen! Echt lief
Heb je die allstars nog gemaakt ook?
Ow wat jammer!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom er niet uit kan geen engels maar wil ze nog steeds maken maar ravery echt zelf vertaalmachine erbij gehaald kom er gewoon geen wijs uit
ja dat zag ik wat een site is dat ik brei veel van drops maar jessica heeft betere uitlegquote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ow wat jammer!je had wel het patroon gedownload toch? Goed de laatste bladzijde met de getekende patronen bestuderen, dan kom je er vast wel uit!
![]()
Jessica Tromp heeft ook veel patroontjes voor slofjes op haar site staan, misschien proberen om de twee te combineren?
Is het ook Wibra wol? Je dekentje heb ik met haaknaald 6 gedaan geloof ik...quote:Op zondag 1 mei 2011 16:59 schreef MissN het volgende:
Ik had mijn squares vrijdag aan elkaar gezet! Ben sindsdien bezig met een rand eromheen haken. Vindt het wel jammer dat ik met haaknaald 4 alles gedaan heb en vrij strak want het is niet echt een lekker zacht dekentje geworden zoals degene die ik van Marjo heb, maar goed...
[ afbeelding ]
Dr komen nu nog 2 granny randjes aan en dan nog wat gekleurde rijen vasten of stokjes..
http://susiefarmgirl.blogspot.com/quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef EsseEi het volgende:
Pff had leuk bedacht dat ik het befaamde eendje wou haken, maar nu kan ik het patroon niet meer vinden!!!
Somebody?? (ik bedoel het eendje "van Lyssa")
Dan maar beginnen met een blauwe vis, waar ik eigenlijk nog geen doel voor weet.
Jij was net snellerquote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
http://susiefarmgirl.blog(...)crochet-pattern.html deze was het, maar weet nou niet meer zeker of ze er wat aan had veranderd of niet
Nicequote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn wolletjes uit Amerika zijn binnen! OMG, kleuren niet zo mooi op de foto, maar goed.
[ afbeelding ]
Ter illustratie van formaat
Red heart yarn webshop. Maar vergis je niet, de extra kosten zijn superflauw (btw is nog te doen, maar de TNT gaat nog extra kosten berekenen voor hun diensten tov de duane, moest nog 20 euro bijbetalen (wolletjes waren 52 euro incl. verzenden).quote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NiceWaar heb je die besteld als ik vragen mag?
Dat is altijd jammer bij pakketjes uit de VS inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 13:00 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Red heart yarn webshop. Maar vergis je niet, de extra kosten zijn superflauw (btw is nog te doen, maar de TNT gaat nog extra kosten berekenen voor hun diensten tov de duane, moest nog 20 euro bijbetalen (wolletjes waren 52 euro incl. verzenden).
En ja Esse Ei, je kaart was van het kistje gevallen
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een bollen!
Ik ben kettingen aan het haken voor de vrijmarkt op 30 april 2012. Beter te vroeg dan te laat
Wie weetquote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef trui het volgende:
zo wordt het wel verschrikkelijk duur lyssa, bizar! maar jij kunt wel lekker vooruit!enjoy!
haha herfstblad, da's inderdaad mooi op tijd! en wie weet komt er wel eerder een gelegenheid.
hahaha humor dit en een top idee leuke foto`squote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef trovey het volgende:
Leuke vestjesen die bollen
....gaat mij wat te ver om wol in Amerika te bestellen...zeker met die extra kosten
maar ik wacht het resultaat wat het gaat worden af.
![]()
Hier zijn de veiligheidsbandana's voor de hondjes af. Inmiddels getest en ja, ze vallen op....iedereen kijkt om die langs komt fietsen als ik buiten loop.
![]()
[ afbeelding ]
En de dames showen de bandana even...OK ze zijn weer niet blij om op de foto te moeten.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een bollen!
Ik ben kettingen aan het haken voor de vrijmarkt op 30 april 2012. Beter te vroeg dan te laat
ik heb tijd terug een roze gemaakt van zeemanwol 79 ct per bolletje zaten er geloof ik 4 of 5 in ergens topic`s terug staat er een foto die ik gemaakt had ervanquote:Op maandag 2 mei 2011 15:22 schreef kruimel_20 het volgende:
Wat een mooie dingen weer, dat kussenen die baby vestjes!!! Slim idee voor de hondjes en nog modieus ook
Vraagje :als ik een baby dekentje wil maken van grannystripes, hoeveel wol zou ik nodig hebben en op welke naald zou het het mooist zijn? Ik wil er een maken als kraamkadootje maar wil ook niet dat het dekentje gigantisch duur word aan wol. Is saskia van de wibra er geschikt voor of kan ik beter de babywol van de zeeman gebruiken?
Ben jij in De Wolberg geweest?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef Herfstblad het volgende:
Ja, ik overweeg ook nog dekentjes, maar eerst 'goedkoper' spul. Scheelt dat ik een deel mee kan nemen dat nu in de webshop staat (dan ga ik er vanuit dat het volgend jaar nog niet verkocht is natuurlijk)
Ik wil een vakkenkast (Expedit van IKEA) om mijn wolletjes (oke, en boeken) in op te bergen:
[ afbeelding ]
Same herequote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef trui het volgende:
zo'n expedit-kast heb ik ook voor m'n wol, alleen helaas met maar 4 vakken. en da's dus echt te weinig, er staan al weer tal van zakken en dozen naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |