abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2011 @ 21:51:19 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96065195
super, die rammelaar! O+

en lyssa, wat een leuk popje!

citroenvla, dat wordt vast een hele mooie sjaal! ik ben ook nog aan 't twijfelen over zoiets voor m'n moeder i.p.v. dat vestje want dat lijkt toch een wat langere termijn project te worden. die vierkantjes kosten echt veel tijd en na een stuk of 6 ben ik steeds wel weer even aan iets anders toe. :o
in de haak.
pi_96065440
Wat een leuk kraampakket O+

Ik heb ff snel een biggetje gehaakt voor een collega!

Weer als sleutelhanger!
pi_96065998
Inderdaad trui, dat heb ik dus ook. Zeker de zwarte worden vervelend, moet je ook nog goed kijken enzo...

Dat biggetje is geweldig! heb je daar een patroon van Lyssa? Die moet ik echt voor m'n moeder maken, is gek op varkens :)
pi_96068509
Ik heb een patroon gebruikt van ravelry, maar (expres en daarna per ongeluk) flink aangepast. Kan het morgen wel even op schrijven!
  woensdag 27 april 2011 @ 22:44:43 #155
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96069193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef Citroenvla het volgende:
Inderdaad trui, dat heb ik dus ook. Zeker de zwarte worden vervelend, moet je ook nog goed kijken enzo...
hehheh citroenvla, ik bedoelde juist eigenlijk dat ik die bloemen nog wel lekker snel vind gaan, dus dat ik overweeg om juist nog even een bloemensjaal te maken voor m'n moeders verjaardag in plaats van het priegelige stella maris vestje. of ik maak een sjaal van de stella maris vierkantjes, in plaats van het vestje, want het is nog steeds lastig in te schatten of de haaknaald die ik nu gebruik wel de goede maat vierkantjes oplevert. ik vrees dat het geheel toch meer uitrekt dan ik eerst dacht en dat 't dan een wat te wijd vest wordt. dat zou toch wel erg jammer zijn van het vele werk dat erin zit. en ik ben nog maar bij de tweede rij, dus 't zou qua vorm ook nog steeds omgetoverd kunnen worden tot een sjaal. :) alleen is dit nou niet echt het seizoen om een sjaal kado te doen he. kortom: genoeg stof tot nadenken. :+
in de haak.
  donderdag 28 april 2011 @ 06:40:35 #156
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96077818
Wat een leuke dingen weer allemaal :D Koosje, een ander konijntje, Jip, varkentje, shawls en natuurlijk een onwijs toffe swap!! :D
en alles wat ik nog vergeten ben :D

Gister had ik een cursus avond, waarvan ik eerst dacht dat hetnuttig was, maar het bleek nogal tegen te vallen en duurde tot 10 uur!!! (uh ja ik duik normaal dan mn bed in :$) maar nog niet kunnen uitvogelen hoe ik nou dat patroon op ravelry kan zetten! :S vanavond maar doen dan
pi_96078228
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:43 schreef Muck het volgende:

Ophelia (ja toch? kan niet anders :D ) heel erg bedankt! Het had bijna niet meer op mijn lijf geschreven kunnen zijn _O_ Ik ben er echt heel erg blij mee O+ :*

Ik ben zo blij dat je hem leuk vindt *O*

Lyssa heb je ook een link naar het patroon van dat poppetje? komt uit een boekje zie ik op Ravelry.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Ophelia_ op 28-04-2011 08:08:57 ]
pi_96078280
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef EsseEi het volgende:
hmm het lukt me niet :S waar kan ik dat dan uploaden? ze vragen om een PDF link (of van een site, maar pdf link vind ik leuker ;))...ik ben echt een noob wat dat betreft...had gehoopt dat ik gewoon 'm daar kon uploaden maar goed.
Je kunt hem ook gewoon daar uploaden maar dat kan later pas. Je moet eerst als "designer" geregistreerd worden. Wat ik heb gedaan is het patroon als pdf tijdelijk op een ziggo webspace gemikt en het patroon aangemaakt op Ravelry. Vervolgens moet je ergens een verzoekje naar sturen dat je de ontwerper bent en graag aan dat patroon gekoppeld wil worden. (dat doe je eenmalig) zodra ze daar aantoe zijn gekomen kan je de pdf zelf in je Ravelry store uploaden (en de online pdf wegdonderen)

(zie ook hier)
pi_96080291
Dat varkentje! O+

Gister mn kat afgemaakt, natuurlijk nog niet in elkaar :P

Ben nu deze aan het maken: http://www.etsy.com/listi(...)-rabbit-baby-crochet

En bij Jip ben ik bij zn poten aanbeland, en daar die ik een beetje tegenop.
  donderdag 28 april 2011 @ 11:27:09 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96083005
arme kat! :'(
in de haak.
pi_96083096
:6
  donderdag 28 april 2011 @ 11:36:28 #162
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96083352
nou ja, je zult 't maar in F&F posten, die 'gisteren m'n kat afgemaakt' zin. er zijn mensen voor minder gelyncht... :+
in de haak.
pi_96083471
Had ik maar een kat :'( Een echte dan he :P

Pff ik haat dat we geen huidskleur in dezelfde dikte hebben als de rest van de bolletjes, nu loop ik weer te kloten met groter maken, wedden dat ie straks te groot is en dan kan ik m weer uit gaan halen en pff.
Dus iemand een huidskleur die de wibradikte heeft?
pi_96083686
:P Haha, het staat er wel fout ja.
* Herfstblad heeft 3 katten en dat is ook niet altijd ideaal. :P nummer 1 pist vaak over de bak, nummer 2 denkt dat ie een baby is en nummer 3 is heel bang voor vreemde mensen.

Leuk kraampakket!

Hopelijk kom ik vandaag nog een beetje verder met de deken, al is borduren ook wel aanlokkelijk :P
pi_96084284
Ik zou eerst een stukje borduren zodat het lijkt alsof daar oooooit een eind aan komt en dan aan de deken.

Ik heb mn hoofd(ok niet mijne maar die van het poppetje) weer half uitgehaald :(
pi_96084465
Katten O+ , mijn katten *; maar soms ook :( / }:|/ :?/ :X / 8)7 / :6 en laten we vooral niet :|W vergeten. Ik ben overigens bezig met een polsondersteuning voor mijn computermuis in de vorm van een kat :P ...gemaakt naar mijn één na oudste kat(15 jaar)(die was het gemakkelijkste na te maken :') )
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_96084641
:P Ik denk dat ik de deken voor bij de tv bewaar. Hoef me daar niet op te concentreren.

Mijn oudste kat is ook het simpelste na te maken :P
pi_96084667
Dat is waar, ga je met die luipaard(zoiets was t toch) verder?

Pff hij moet af!
pi_96084709
Ja, het is een luipaard :) En voorlopig 1 borduurwerk. Heb al genoeg dingen liggen van haakwerk die af moeten. Wil bij borduren niet datzelfde krijgen :')
pi_96084764
Nee inderdaad, dat moet ik ook van mezelf, want ik heb ontelbare dingen die niet af zijn. Terwijl sommige echt alleen nog maar een gezichtje moeten.
pi_96084841
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef trui het volgende:
nou ja, je zult 't maar in F&F posten, die 'gisteren m'n kat afgemaakt' zin. er zijn mensen voor minder gelyncht... :+
Zo had ik tegen iemand gezegd dat ik de hond van haar moeder had afgemaakt... Vond ze helemaal niet leuk, tot ik begreep dat zij het over de echte hond van haar moeder had, die kort daarvoor afgemaakt was... Maar even uitgelegd dat ik het over de geborduurde versie had... :')

:W groetjes vanuit Frankrijk, een camping aan het meer van Annecy... O+
pi_96085230
Oh mijsje das wel erg :P
En wat lekker op de camping(er vanuitgaande dat je dat lekker vind, ik moet er niet aan denken) is het mooi weer?

Mn hoofd past!!!!!! *O*
pi_96085240
supergave tas, superleuke vierkantjes, en ik O+ delicious crochet!

ik ben vooral aan t breien lately, maar ga misshcien op tournee komende week mn gehaakte kussenhoes met kabels wel afmaken :)
Kwak
pi_96085269
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef Citroenvla het volgende:
Wat een mooie dingen zijn er weer gehaakt hier!
Tas van Marjo, kussen van Trui, schattige slofjes van Tan, deken van kirsten, Koosje (toch?) van mjk86, jip van Loqi en poppetje van Lyssa, echt allemaal supergaaf *O*

En Doobsie als ik jou zo bezig zie durf ik ook aan knuffeltjes te beginnen, heb al een boek met superleuke knuffels in huis...

Heerlijk gehaakt hier met de paasdagen,

Omslagdoek afgemaakt:
[ afbeelding ]

En omslagdoek van bloemen in wording:
[ afbeelding ]
Bloemen worden aan elkaar gemaakt met rode kleine bloemetjes :) De bloemen worden een beetje saai om te haken, maar nu wel afmaken natuurlijk...
heb jij een patroon van die tweede omslagdoek in wording, die met die bloemetjes?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_96085481
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oh mijsje das wel erg :P
En wat lekker op de camping(er vanuitgaande dat je dat lekker vind, ik moet er niet aan denken) is het mooi weer?

Mn hoofd past!!!!!! *O*
Ja,heerlijk! We hadden vorig jaar eindelijk een eigen tent gekocht, heerlijk! En het weer is nu prachtig. Ik voel de zon branden... En ik schiet zo in het zonnetje ook op met de visjes voor de deken... Heerlijk in de relax-stand, dit is het leven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')