kom ik weer met mijn daisy square tasquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:32 schreef Kirb het volgende:
Ik kijk ook mee morgen![]()
Ik ben op zoek naar een leuk patroon voor een tas.. niet te groot niet te klein () en met een schouderband.. Maar kan zo gauw niets leuks vinden. Heeft iemand een tip voor me?
Zoiets maar dan met "gewoon"garen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:32 schreef Kirb het volgende:
Ik kijk ook mee morgen![]()
Ik ben op zoek naar een leuk patroon voor een tas.. niet te groot niet te klein () en met een schouderband.. Maar kan zo gauw niets leuks vinden. Heeft iemand een tip voor me?
O Jij bent er ook weer bij zegquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:17 schreef trui het volgende:
als er geen lijn in een pakje zit nou dan weet je 't wel...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja dat wel, maar ik hou niet van moeilijk
Bij lijnloos had er gewoon een Minke bij gemoeten
Met bloemen ...ik heb zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:48 schreef MissN het volgende:
![]()
![]()
![]()
mijn pakketje = een PAKKET! wooo hij is echt huge! en supermooi ingepakt! Ik voel me zo blij als een klein kindde postbode zei dat het zijn mooiste pakketje van de dag was
![]()
[ afbeelding ]
oohh ik kan echt niet wachten!! ik vindt dit zooo leuk
Wat een mooi papierquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:48 schreef MissN het volgende:
![]()
![]()
![]()
mijn pakketje = een PAKKET! wooo hij is echt huge! en supermooi ingepakt! Ik voel me zo blij als een klein kindde postbode zei dat het zijn mooiste pakketje van de dag was
![]()
[ afbeelding ]
oohh ik kan echt niet wachten!! ik vindt dit zooo leuk
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja dat wel, maar ik hou niet van moeilijk
Bij lijnloos had er gewoon een Minke bij gemoeten
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:36 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Minke is niet Swappable hoor... Die moet je zelf maar m/haken
herfstblad heeft gewoon de inhoud van de tuin bewaard en die in een doos gemikt
Speigelei gewoon een rond spiegel
.
.
.
Nee, mijn hint(s) zijn veel subtieler...
Nee was een swap via een ander forum. Wat ik heb gekregen was heel leuk hoor, 2 sneeuwmannetjes en allerlei extraatjes, dus dat was het probleem niet. Alleen was het meer dat we verplicht waren om een betalend patroon mee te sturen, en dan nog accessoires en dan nog een cadeautje en een haaksel en dat vond ik achteraf niet zo fijn.. (sommigen zullen weten welk forum het is wss.. )quote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Stefanie, jij hebt eens aan een internationale swap meegedaan (was niet zo goed bevallen toen geloof ik) maar wat heb jij toen nog ontvangen? Of had ik dat al eens gevraagd?
Jaah! Dat heb ik ook altijd als ik bloed geef, dus ik vraag ook altijd andere hand tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef EsseEi het volgende:
hmm ik ging trachten bloed te geven, krijg je vingerprikje enzo voor Hb (en dat bleek te laag te zijn dus mocht geen bloed geven) anyhows: dat zit precies op de plek waar mn haaknaald zit! :S auwiee
Een gehaakt bruidspaartje op een gehaakte bruidstaart met daaromheen gehaakte cupcaketjes, een gehaakt bruidsboeket en een gehaakte bloem voor de bruidegom. ....quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Jaah! Dat heb ik ook altijd als ik bloed geef, dus ik vraag ook altijd andere hand tegenwoordig
Ik heb weet wat nieuwe orders voor Duckies op werkEn ik ga naar een trouwfeest van een collega. Iemand een idee wat ik voor zoiets zal haken?
Zonder zo'n Belgische postzegel zou ik echt Lyssa gegokt hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:17 schreef Spiegelei het volgende:
Leuk leuk die swapsels!
Ik heb mijn pakje ook opengemaakt, ff met foto's:
pakje open, maar nog steeds een verrassing:
[ afbeelding ]
alles uitgepakt bij elkaar:
[ afbeelding ]
nu even één voor één, allereerst een leuk kaartje met lekkere paaseitjes (wit en puur, dat vind ik de lekkerste, in die volgorde ook! ja ik weet het beetje gekke combi)
[ afbeelding ]
Een Bubbleleg-monster! zoo leuk en mooie kleurtjes ook:
[ afbeelding ]
Een duckie! en nog oranje ook, leuk straks voor Koninginnedag en bevrijdingsdag!
Die gaat aan m'n tas!
[ afbeelding ]
En een ... ik denk dat het een mandje is voor de eitjes, toch? Maar ik durf de eitjes er niet echt in te doen, straks geeft het af!
[ afbeelding ]
Ik ben er heel erg blij mee, zo leuk allemaal en speciaal voor mij gemaakt.
Nu toch ook wel fijn dat ik een te lange 'to hook'-lijst hebt, daardoor heb ik zelf nog nooit een duckie of bubbleleg monster gemaakt terwijl ik ze wel ontzettend leuk vind.
Door de duckie en bubbleleg zou je misschien denken aan Lyssa (ik wel in elk geval), maar ik weet met zekerheid wie de swapster is. Mijn pakje kwam namelijk uit België! Anders had ik het niet geweten hoor.
Grappige is wel dat StefanieV mij niet zo heel lang geleden ook al via postcrossing een kaartje heeft gestuurd.
Dank je wel StefanieV!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Jaaaa, goed geradenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef MissN het volgende:
Jeej ik heb mijn pakket ook opengemaakt!! En ben er echt superblij mee! Ik was er helemaal beduusd van! Heb een enorm grote mooie deken gekregen![]()
k vind de kleurtjes helemaal leuk en ik kan de deken helemaal om me heen slaan voor de tv
Ik vind het echt waanzinnig dat je zo'n grote deken kan haken in korte tijd, ik ben al eeuwen bezig met de mijne
![]()
En ik denk dat ik het van Marjo heb!
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]
'Yo deze deken is voor mij' :
[ afbeelding ]
En ik vind de anders swap dingen ook helemaal tof! Hopelijk vindt mijn swap partner mijn kado ook leuk vindt...Ik word altijd zo onzeker van die andere mooie dingen..
Maar voor degene die dit voor mij heeft gemaakt (Marjo?) echt super bedankt!!!!
ik dacht dat die vlamingen zoveel beter waren in spellen dan de 'ollanders'!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:58 schreef Redostrike het volgende:
sech = zeg
alleen zowat vervlaamst denk ik. Ik weet het niet zeker maar het kan zijn dat het zelfs iets antwerps is.
En je bent natuurlijk ook even speciaal naar België gegaan om me op het verkeerde been te zetten!quote:
Ja precies!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:16 schreef Spiegelei het volgende:
En je bent natuurlijk ook even speciaal naar België gegaan om me op het verkeerde been te zetten!
[Jaloermode aan] Och, ik zit even een paar bloemen te hakenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef Muck het volgende:
Ik heb tijdens het wachten op de postbode nog een paar bloemen gehaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:45 schreef trovey het volgende:
Iemand nog een idee om mijn wol goed op te bergen...alle bakken zijn vol.Ik zit nu te denken aan containervuilniszakken, gewoon per type garen (katoen, acryl etc en dan de naam van het garen erop zetten met een vilstift....ik struikel over mijn eigen wol heen.....letterlijk.
Die zakken zet ik dan wel in mijn hobbykamer...daar kom ik toch alleen maar.
Wat denk je dat ik al aan het doen ben.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
Heel veel haken, en niks bijkopen.
Zullen we samen een lotgenotengroep opstarten?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef Herfstblad het volgende:
Dat heb ik ook, troveyHeel herkenbaar
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Daste het volgende:
Ik wilde een foto maken van mijn pakje, maar de batterij van mijn fototoestel is leeg....En er zit juist een mooi lint en granny-rondje aan!
En er zit een hele gave tas in!!!! Een Lucy-bag!!! In blauw, groen, rood en paars en precies de gave kleuren!![]()
![]()
![]()
![]()
Mijsje, heb ik dit van jou gekregen??? Dankje dankjewel!!!
En waar ga je zeilen, Citroenvla? Wie weet kan ik dan wel naar je zwaaien!
Is dit geen idee?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:53 schreef trovey het volgende:
Rolbak, check heb ik maar al vol en geen genoeg bed meer.![]()
Vacuum verpakken, heb ik maar moet ergens liggen...waarschijnlijk achter de berg wol.![]()
![]()
Zakken met sluiting (liefst treksluiting) gaan het dan maar worden.![]()
en nu maar ijverig doorhaken.
Die heb ik ook al hier...vol.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Is dit geen idee?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80179471
Kan je nog stapelen ook...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50169548 of dit... kun je ook stapelen en openen als ze gestapeld zijn...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Is dit geen idee?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80179471
Kan je nog stapelen ook...
Ja goed he? Zo stoer dat vriendlief alleen naar de handwerkwinkel is geweestquote:citroenvla, wat een geweldig kado, zowel de mand als de inhoud!
Nee hoor, je hebt vorige keer al toegegeven dat jij het was.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:57 schreef trui het volgende:
daarvoor moet je denk ik eerder in 't breitopic wezen, trovey!
oja verdorie! die blonde krullen van me ook...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:00 schreef trovey het volgende:
Nee hoor, je hebt vorige keer al toegegeven dat jij het was.
Haha nee hoor! Ik vond het schildpadje ook erg leuk!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:02 schreef Lyssa het volgende:
Ik geef het maar toe. Ik heb het pakketje van Herfstblad idd gemaakt.
Ik hoop dat je de schildpad niet te gay vindtik moest er zelf een beetje om lachen. Maar je had staan dat je van regenboogkleurjes leuk vond en toen dacht ik daaraan. Daarna nog wat kleurwerk gedaan en nav je favo's de angry birds!
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:49 schreef Lijnloos het volgende:
helaas mijsje, daar woon ik nietik ben niet jouw kransenmaakster...
Tsjezus. Dat zou bij mij een tienjarenplan zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef MissN het volgende:
Jeej ik heb mijn pakket ook opengemaakt!! En ben er echt superblij mee! Ik was er helemaal beduusd van! Heb een enorm grote mooie deken gekregen![]()
k vind de kleurtjes helemaal leuk en ik kan de deken helemaal om me heen slaan voor de tv
Ik vind het echt waanzinnig dat je zo'n grote deken kan haken in korte tijd, ik ben al eeuwen bezig met de mijne
![]()
En ik denk dat ik het van Marjo heb!
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]
'Yo deze deken is voor mij' :
[ afbeelding ]
En ik vind de anders swap dingen ook helemaal tof! Hopelijk vindt mijn swap partner mijn kado ook leuk vindt...Ik word altijd zo onzeker van die andere mooie dingen..
Maar voor degene die dit voor mij heeft gemaakt (Marjo?) echt super bedankt!!!!
Je zult nog even verder moeten raden EsseEi, ik was het niet (it wasn't me net op de radioquote:Op woensdag 20 april 2011 13:02 schreef EsseEi het volgende:
Jaa lyssa je hebt het goed geraden! En de grap is dat ik 4 van die kipjes en onderzetters heb gekregen! het zijn eierwarmers, paarse voor jou blauwe voor je vriend :p heb met naald 3 gehaakt, mn favo naald
Alle swapsels zijn echt super mooi! Echt zo tof!
Spiegelei heb ik je goed geraden?
Jaaaah!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef mijsje het volgende:
[..]
Update:
StefanieV = StefanieV -
Spiegelei = Spiegelei - binnen - van Stefanie
Daste = binnen van MissN
EsseEi = Epsiej - binnen
Muck = Muck - onderweg
Lyssa = LyssaOdyne - binnen - van EsseEi
mijsje = mijsje - binnen
MissN (antartica) = nyn - binnen - van Marjo
Ophelia = -Ophelia- -
Herfstblad = Lizzerd - binnen van Lyssa
Lijnloos = Lijnloos - binnen
Marjo = -Marjo- -
zo, aangepast lijstje met linkjes naar de foto's![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:56 schreef caroline88 het volgende:
Wat een keileuke swapsels en wat een leuke hint met die rebus.
En wat ben ik blij dat ik geen buurtje van Trovey ben (niet zoveel zin om mijn huis uit geschopt te worden hihi)
Deze: http://attic24.typepad.com/weblog/2010/05/granny-striping.htmlquote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef Redostrike het volgende:
Foto's van men nieuwe granny's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer enkele leuke swapsels gezien.
@Marjo: Heb je een "patroon" gebruikt voor dat dekentje?
Ik vind mijn kipjes bij voorbaat al mooierquote:Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef EsseEi het volgende:
Oeeeh met afstrepen weet ik wie het is, want voor mij bleven Spiegelei, MissN, Marjo en OPHELIA!!!!!!!!! over, en die eerste drie hebben al iets voor iemand anders gemaakt...
DUS; ophelia super bedankt!!!!!!!vind het heel mooi ^^ vooral die opgeborduurde dingen echt gaaf gedaan jojh! en zo netjes gehaakt enzo
en die kleurtjes...ik vind het gewoon helemaal tof (en ik vind je kipjes mooier dan die k zelf had gemaakt stiekem
(sorry Lyssa
)
Vond die kipjes trouwens helemaal niet zo leuk om te haken, al die kleine priegel stukjes...had jij daar geen last van? M'n moeder wou ze nog maken voor iedereen met pasen, ze heeft voor m'n 2 nichtjes 1 gemaakten vond dat ik de rest moest doen maar ik vond 2 (voor Lyssa) wel meer dan genoeg
En nu heb ik er gewoon 4!!!
(nog niet genoeg voor hele familie, maar al een heel eind
)
en mooie swapsels en andere bloemetjes en GSjes enzoo!(Tas, deken, krans (tof idee!!!), Angry Birds, andere vogels, paaseieren, bubbleleg dingen, aliens, chocola, nog meer moois, leuke hints en weet ik al wat niet meer!)
en nu m'n foto's uploaden!
Trovey je kunt het heus wel!je haakt hartstikke mooie dingen
Een eiquote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef trui het volgende:
trovey, ik heb 'm ooit hiervandaan (maar dan zonder de eitjes en kuikentjes, die vond ik ook leuk esseEi).
ik vond ze destijds ook best veel werk, en inderdaad een heel gepriegel. petje af dus voor het feit dat degene die er VIER heeft gemaakt.
wat een leuke dingen zag ik nog meer voorbij komen. maar marjo, wat is nou dat witte omhulsel van je cadeau? is dat een tas?
Goed geraden (door je vriendquote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef StefanieV het volgende:
Mijn swap is er ook!!![]()
En ik ben zoooooooooo verwend! ik schaam me nu over mijn pakje
Er stond 's avonds een grooooooote doos op me te wachten, helaas heb ik geen foto's genomen van het uitpakken, ik was te enthousiast!!
Hier de foto's (ik ben echt verwend!!)
Het overzicht:
[ afbeelding ]
De 2 paaseieren, leuk gevonden, hoe heb je die in godsnaam zo sterk gemaakt?
[ afbeelding ]
Eendjes die binnenste buiten kunnen, de grote is gelukt, de kleine nog niet!
[ afbeelding ]
Fotohoudertjes, snoep en kipjes, woohoow!!
[ afbeelding ]
Het belangrijkste, de hint!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kom het volgende uit
"De sterrige kant boven" Nu even zien wie het isMaar heeeeeel erg bedankt!
edit: nee vriendlief zegt nu 'de zonnige kant boven' omdat hij de naam Spiegelei hoort. Spiegelei was jij het?
edit2: oja het mandje was idd voor de eitjes maar mijn zakje was te groot, heb te veel eitjes erin gedaan
Spiegelei, natuurlijk kan ik het niet verstoppen maar hé, ben blij dat jij er blij mee bent! Hoop dat de chocolade smaakt en dat ze niet kapot zijn!
Schouderoperatie na bijna 4 jaar klachten. Nu 4-6 weken in de sling. Heb al hiervoor geoefend met eenhandig haken, maar of dat in de praktijk ook gaat werken weet ik nog niet.quote:
jij was het he?! jij hebt in elk geval vaker van die beestjes gemaakt!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef mijsje het volgende:
Trui, je bedoelt zeker die gelijnde doos...
Had herfstblad trouwens niet ook connecties met Rotterdam en omstreken?
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef Lyssa het volgende:
Was m'n hint niet duidelijk dan? Een van de lucybirds was namelijk ook zelfde wol als m'n dame kakelbont
Ik had als afzender trouwens expres een kennis en niet mezelf. Maar daar keek je niet naar xD ook had ik m'n vriend m in A'dam op de post laten doen. Om verwarring te zaaien :p
Ik heb inderdaad guusje, jip en fladder gemaakt, maar ik kan naar alle eerlijkheid zeggen dat ik evelien egel nog nooit gemaakt heb... Je moet dus nog even verder zoeken naar je swapmaatje...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
jij was het he?! jij hebt in elk geval vaker van die beestjes gemaakt!
Waarschijnlijk een stomme vraagquote:
Das volgens mij de Granny Stripequote:Op woensdag 20 april 2011 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stomme vraagMaar hoe heet deze steek in het Nederlands en/of Engels? Dan kan ik er even een tutorial bij zoeken
ik heb hem zelf ook gemaakt, en ik vond die extra rij sc wel handig. Lossen, als je daaraan gaat trekken en peuteren (lees volgende rij maken) krijg je vaak dat de ene heel groot wordt, en de andere heel klein als je niet in alle steken een nieuwe steek maakt. Dat ondervang je met deze oplossing. Ik zou het echt doen!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Redostrike het volgende:
Ik heb ook al gezien dan lucy's een extra SC doet in de start ketting om hem steviger te maken. Maar natuurlijk is haken daarom zo leuk kan je zelf zulke dingen beslissen![]()
Maar Ophelia woont toch niet in Rosmalen?quote:Op donderdag 21 april 2011 06:38 schreef EsseEi het volgende:
Ik ben trouwens behoorlijk zeker dat Ophelia mijn pakketje heeft gemaakt, want het kwam uit Rosmalen en van 4 mensen wist ik niet waar ze woonden (en de rest woont niet in Rosmalen), maar 3 daarvan hebben al voor andere mensen iets gemaakt
(majo, MissN en Spiegelei), dus daarom is het Ophelia
En mijsje....ik heb pas gezegd dat iemand hier bij mij in de buurt woont.....*hinthint*
Hier trouwens het patroon van de eitjes
Ik had het expliciet genoemd als hint. Bijna alle wolletjes waren ook in andere projecten gebruikt. Hutspot bijv!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef trui het volgende:
je woont er in elk geval niet volgens mij, herfstblad!
dat is ook wel een erg subtiele hint hoor lyssa!
dan is een 'foundation single crochet' misschien nog handiger. zelfde effect, sneller klaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 06:44 schreef kirsten. het volgende:
ik heb hem zelf ook gemaakt, en ik vond die extra rij sc wel handig. Lossen, als je daaraan gaat trekken en peuteren (lees volgende rij maken) krijg je vaak dat de ene heel groot wordt, en de andere heel klein als je niet in alle steken een nieuwe steek maakt. Dat ondervang je met deze oplossing. Ik zou het echt doen!
Oh jeetje Lyssa, dat zou ik dus ook allemaal niet onthouden enzo hoor. Ik zit nu al de hele tijd van ohja Marjo heeft dat gemaakt en oh wie is Herfstblad ook al weer (meer: wat heeft Herfstblad allemaal gemaakt, waar ken ik haar van). Scheelt overigens wel of ik iemand al wel eens heb gezien of niet. Lyssa, mijsje, trui, StefanieV daar heb ik meteen een beeld bij (qua persoon en qua haakwerk) maar EsseEi, Marjo enzo dat vind ik dan weer lastig ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik had het expliciet genoemd als hint. Bijna alle wolletjes waren ook in andere projecten gebruikt. Hutspot bijv!
Bedankt.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef trui het volgende:
trovey, ik heb 'm ooit hiervandaan (maar dan zonder de eitjes en kuikentjes, die vond ik ook leuk esseEi).
ik vond ze destijds ook best veel werk, en inderdaad een heel gepriegel. petje af dus voor het feit dat degene die er VIER heeft gemaakt.
wat een leuke dingen zag ik nog meer voorbij komen. maar marjo, wat is nou dat witte omhulsel van je cadeau? is dat een tas?
Volgens mij per kleur 2,5 bollen, Wibra Saskia. Haaknaald 6.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vraagje voor marjo, hoeveel wol heb je gebruikt voor de deken? En hoe groot is ie?
Patroon staat ook in het boek van Jan Eaton met de vierkante blokken.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Daste het volgende:
Misschien dat dit helpt. Iemand op het Viva-forum had een duidelijke patroontekening gemaakt:
En kennelijk heb ik de eerste regel meegeknipt....
[ afbeelding ]
Ik vraag me nu af of ik de buitenste draadjes wel heb afgewerktquote:Op donderdag 21 april 2011 11:10 schreef MissN het volgende:
Hij is ongeveer 160x120..heb er gister al heerlijk onder gelegen..het was koud in huis..
Volgens mij moet jij eens wat sigs afspeurenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef mijsje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad guusje, jip en fladder gemaakt, maar ik kan naar alle eerlijkheid zeggen dat ik evelien egel nog nooit gemaakt heb... Je moet dus nog even verder zoeken naar je swapmaatje...
Ik denk nu met wat Herfstbad zegt (of juist niet zegt...) dat Herfstblad toch m'n swapmaatje is... Was jij het, Herfstblad?
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:17 schreef EsseEi het volgende:
Ohh wacht....Mijsje...ik zit eens even op jouw Ravelry te kijken en daar zie ik een GS voor je Old Rose Swap (dat je nog aan het testen was) en die lijkt wel verdacht veel op die op mijn kaart ziten de kleurtjes komen ook weer terug.....
dusss heb jij gewooon lekker vals gespeeld met de postcode???
ik woon ook op een a-nummer, maar het huisnummer zonder a bestaat volgens mij helemaal nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef bietel het volgende:
Wat hebben jullie leuke dingen voor elkaar gemaakt! Wat jammer Muck, dat je nog niets binnen hebt! Misschien is wat fout gegaan bij de post. Ik woon op 8a en post wordt ook nog wel eens geleverd bij mijn onderburen, op nr. 8. Inmiddels hou ik daar wel rekening mee, maar in het begin was het wel heel irritant!
Leuke dingen van Daste en Freubelz!
Ik heb inmiddels mijn GS deken maar weer eens opgepakt. Ik heb genoeg vierkantjes, maar moet nog bij 80 vierkantjes een witte rand maken. Grappige is, dat ik er een tijdje niet aan gewerkt heb en ik merk dat ik strakker ben gaan haken! Ik moet er echt op letten om het losser te doen!
Ik gooi mijn draadjes ook weg trouwens. Ik denk dat ik er niet genoeg heb voor vulling ofzo. Hoewel, misschien als ik de draadjes van mijn deken weg ga werken....
Ik kreeg eergisteren wel een mailtje dat het onderweg was, dus hij kan morgen nog komen...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef EsseEi het volgende:
was het wel al onderweg Muck???
en is er iemand die nog niks heeft gehoord en niks heeft gehad?
Van Ophelia ook nog niks gehoord toch? (of ben ik scheel?)
Trouwens, die eitjes die ik had gemaakt: m'n moeder heeft er dus 30 gemaakt voor de klas van m'n bijna-schoonzusjemet lintje zodat ze in de paastak konden hangen en dat ze ze daarna mee naaar huis kregen ofzo. Hebben mn schoonzusje+broer ze gewoon thuis in de paastakken gehangen
haha maar is dus ook een leuke optie!:D
(en Lyssa: ik vond het wel mooi passen bij je plan om ooit nog eens een eierdoosje met eitjes te maken)
Daar kom ik bewust nooitquote:Op donderdag 21 april 2011 20:54 schreef mijsje het volgende:
Ophelia heeft een paar dagen geleden in OUD nog gepost.
de mijne ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:29 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ben ook nog niet geradenEn mijn hint zat hem in de verpakking/vulling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |