Tsjezus. Dat zou bij mij een tienjarenplan zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef MissN het volgende:
Jeej ik heb mijn pakket ook opengemaakt!! En ben er echt superblij mee! Ik was er helemaal beduusd van! Heb een enorm grote mooie deken gekregen![]()
k vind de kleurtjes helemaal leuk en ik kan de deken helemaal om me heen slaan voor de tv
Ik vind het echt waanzinnig dat je zo'n grote deken kan haken in korte tijd, ik ben al eeuwen bezig met de mijne
![]()
En ik denk dat ik het van Marjo heb!
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]
'Yo deze deken is voor mij' :
[ afbeelding ]
En ik vind de anders swap dingen ook helemaal tof! Hopelijk vindt mijn swap partner mijn kado ook leuk vindt...Ik word altijd zo onzeker van die andere mooie dingen..
Maar voor degene die dit voor mij heeft gemaakt (Marjo?) echt super bedankt!!!!
Je zult nog even verder moeten raden EsseEi, ik was het niet (it wasn't me net op de radioquote:Op woensdag 20 april 2011 13:02 schreef EsseEi het volgende:
Jaa lyssa je hebt het goed geraden! En de grap is dat ik 4 van die kipjes en onderzetters heb gekregen! het zijn eierwarmers, paarse voor jou blauwe voor je vriend :p heb met naald 3 gehaakt, mn favo naald
Alle swapsels zijn echt super mooi! Echt zo tof!
Spiegelei heb ik je goed geraden?
Jaaaah!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef mijsje het volgende:
[..]
Update:
StefanieV = StefanieV -
Spiegelei = Spiegelei - binnen - van Stefanie
Daste = binnen van MissN
EsseEi = Epsiej - binnen
Muck = Muck - onderweg
Lyssa = LyssaOdyne - binnen - van EsseEi
mijsje = mijsje - binnen
MissN (antartica) = nyn - binnen - van Marjo
Ophelia = -Ophelia- -
Herfstblad = Lizzerd - binnen van Lyssa
Lijnloos = Lijnloos - binnen
Marjo = -Marjo- -
zo, aangepast lijstje met linkjes naar de foto's![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:56 schreef caroline88 het volgende:
Wat een keileuke swapsels en wat een leuke hint met die rebus.
En wat ben ik blij dat ik geen buurtje van Trovey ben (niet zoveel zin om mijn huis uit geschopt te worden hihi)
Deze: http://attic24.typepad.com/weblog/2010/05/granny-striping.htmlquote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef Redostrike het volgende:
Foto's van men nieuwe granny's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer enkele leuke swapsels gezien.
@Marjo: Heb je een "patroon" gebruikt voor dat dekentje?
Ik vind mijn kipjes bij voorbaat al mooierquote:Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef EsseEi het volgende:
Oeeeh met afstrepen weet ik wie het is, want voor mij bleven Spiegelei, MissN, Marjo en OPHELIA!!!!!!!!! over, en die eerste drie hebben al iets voor iemand anders gemaakt...
DUS; ophelia super bedankt!!!!!!!vind het heel mooi ^^ vooral die opgeborduurde dingen echt gaaf gedaan jojh! en zo netjes gehaakt enzo
en die kleurtjes...ik vind het gewoon helemaal tof (en ik vind je kipjes mooier dan die k zelf had gemaakt stiekem
(sorry Lyssa
)
Vond die kipjes trouwens helemaal niet zo leuk om te haken, al die kleine priegel stukjes...had jij daar geen last van? M'n moeder wou ze nog maken voor iedereen met pasen, ze heeft voor m'n 2 nichtjes 1 gemaakten vond dat ik de rest moest doen maar ik vond 2 (voor Lyssa) wel meer dan genoeg
En nu heb ik er gewoon 4!!!
(nog niet genoeg voor hele familie, maar al een heel eind
)
en mooie swapsels en andere bloemetjes en GSjes enzoo!(Tas, deken, krans (tof idee!!!), Angry Birds, andere vogels, paaseieren, bubbleleg dingen, aliens, chocola, nog meer moois, leuke hints en weet ik al wat niet meer!)
en nu m'n foto's uploaden!
Trovey je kunt het heus wel!je haakt hartstikke mooie dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |