abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2011 @ 10:46:10 #101
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95753119
hartstikke leuk mijsje!

oh en ik zie nu ook herfstblad's foto's, leuke birds!!

[ Bericht 52% gewijzigd door trui op 20-04-2011 11:41:28 ]
in de haak.
pi_95753143
Wat een mooie swaps O+
pi_95753439
Wat een leuke swapsels! Ik heb bij alle wel een idee, maar of dat ook klopt.... Niet te lang over dat raden doen he!
  woensdag 20 april 2011 @ 11:01:33 #104
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_95753544
Prima foto's hoor Herfstblad. Mijsje, Herfstblad, wat een leuke dingen hebben jullie gekregen.

Ik lees al weer even stilletjes maar ik zie mooie dingen voorbijkomen ook van Citroenvla, welkom hier! Veel plezier met haken en alvast heel fijne Pasen gewenst! Ik ben een lang weekend foetsie :)
pi_95753661
;) Wel grappig dat dit juist de 2 figuurtjes uit Angrybirds zijn die ik het leukste vind.
Al heb ik ze wel op Ravelry staan, maar volgens mij heb ik er daar meer staan :)

[ Bericht 33% gewijzigd door Herfstblad op 20-04-2011 11:16:42 ]
  woensdag 20 april 2011 @ 11:17:16 #106
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_95754047
Leuk leuk die swapsels!
Ik heb mijn pakje ook opengemaakt, ff met foto's:

pakje open, maar nog steeds een verrassing:

alles uitgepakt bij elkaar:

nu even één voor één, allereerst een leuk kaartje met lekkere paaseitjes (wit en puur, dat vind ik de lekkerste, in die volgorde ook! ja ik weet het beetje gekke combi)

Een Bubbleleg-monster! zoo leuk en mooie kleurtjes ook:

Een duckie! en nog oranje ook, leuk straks voor Koninginnedag en bevrijdingsdag!
Die gaat aan m'n tas!

En een ... ik denk dat het een mandje is voor de eitjes, toch? Maar ik durf de eitjes er niet echt in te doen, straks geeft het af!

Ik ben er heel erg blij mee, zo leuk allemaal en speciaal voor mij gemaakt O+ .
Nu toch ook wel fijn dat ik een te lange 'to hook'-lijst hebt, daardoor heb ik zelf nog nooit een duckie of bubbleleg monster gemaakt terwijl ik ze wel ontzettend leuk vind.

Door de duckie en bubbleleg zou je misschien denken aan Lyssa (ik wel in elk geval), maar ik weet met zekerheid wie de swapster is. Mijn pakje kwam namelijk uit België! Anders had ik het niet geweten hoor.
Grappige is wel dat StefanieV mij niet zo heel lang geleden ook al via postcrossing een kaartje heeft gestuurd.

Dank je wel StefanieV!
klerkje
pi_95754329
Wat ontzettend leuk allemaal! Ik ben erg nieuwsgierig naar de rest.
pi_95754377
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:17 schreef Spiegelei het volgende:
Leuk leuk die swapsels!
Ik heb mijn pakje ook opengemaakt, ff met foto's:

pakje open, maar nog steeds een verrassing:
[ afbeelding ]

alles uitgepakt bij elkaar:
[ afbeelding ]

nu even één voor één, allereerst een leuk kaartje met lekkere paaseitjes (wit en puur, dat vind ik de lekkerste, in die volgorde ook! ja ik weet het beetje gekke combi)
[ afbeelding ]

Een Bubbleleg-monster! zoo leuk en mooie kleurtjes ook:
[ afbeelding ]

Een duckie! en nog oranje ook, leuk straks voor Koninginnedag en bevrijdingsdag!
Die gaat aan m'n tas!
[ afbeelding ]

En een ... ik denk dat het een mandje is voor de eitjes, toch? Maar ik durf de eitjes er niet echt in te doen, straks geeft het af!
[ afbeelding ]

Ik ben er heel erg blij mee, zo leuk allemaal en speciaal voor mij gemaakt O+ .
Nu toch ook wel fijn dat ik een te lange 'to hook'-lijst hebt, daardoor heb ik zelf nog nooit een duckie of bubbleleg monster gemaakt terwijl ik ze wel ontzettend leuk vind.

Door de duckie en bubbleleg zou je misschien denken aan Lyssa (ik wel in elk geval), maar ik weet met zekerheid wie de swapster is. Mijn pakje kwam namelijk uit België! Anders had ik het niet geweten hoor.
Grappige is wel dat StefanieV mij niet zo heel lang geleden ook al via postcrossing een kaartje heeft gestuurd.

Dank je wel StefanieV!
Zonder zo'n Belgische postzegel zou ik echt Lyssa gegokt hebben :D

Leuk pakje ook!
pi_95754508
Jeej ik heb mijn pakket ook opengemaakt!! En ben er echt superblij mee! Ik was er helemaal beduusd van! Heb een enorm grote mooie deken gekregen *O* *O* k vind de kleurtjes helemaal leuk en ik kan de deken helemaal om me heen slaan voor de tv _O_ Ik vind het echt waanzinnig dat je zo'n grote deken kan haken in korte tijd, ik ben al eeuwen bezig met de mijne :?
En ik denk dat ik het van Marjo heb!

Close-up:

'Yo deze deken is voor mij' :

En ik vind de anders swap dingen ook helemaal tof! Hopelijk vindt mijn swap partner mijn kado ook leuk vindt... :o Ik word altijd zo onzeker van die andere mooie dingen..
Maar voor degene die dit voor mij heeft gemaakt (Marjo?) echt super bedankt!!!! _O_
haken is cool
pi_95754544
Haha, toen ik nog niet gelezen had waar je pakketje vandaan kwam, dacht ik ook meteen aan Lyssa :P

Mooi MissN! Mooie kleurencombinatie ook :D Die ga ik onthouden. En leuke kat. Ook al gek op haaksels zo te zien ;)

Ik hoop dat mijn swappartner het ook leuk vind :) Haha zenuwachtig daarvoor nog.
pi_95754580
Leuk spiegelei! ik dacht ook meteen aan lyssa.... totdat ik las dat het uit belgie kwam hihi!
haken is cool
pi_95754692
k heb nu wel weer extra motivatie gekregen om wat harder door te haken met mijn eigen deken O-)
haken is cool
pi_95754757
Ik bedenk me nu dat ik mijn swappartner helemaal niet bedankt heb. 8)7
* Herfstblad is nog niet helemaal wakker

Dank je wel, swappartner! :D Vooral de Angrybirds vind ik tof. Ook leuk dat het thema (boze) vogels is doorgevoerd in alles. :D
  woensdag 20 april 2011 @ 11:37:57 #114
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95754767
misschien heeft Lyssa 't wel voor de grap in België gepost! :D
in de haak.
  woensdag 20 april 2011 @ 11:38:24 #115
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95754788
oh wacht ik had m'n scherm te lang openstaan. wat een prachtige deken, missN! ik vind 'm ook wel Marjo-achtig.
in de haak.
pi_95754843
Bedankt caroline88, jij ook een fijne pasen! Ook zo'n lekker lang weekend? Ik moet nog één dagje werken en dan vier dagen zeilen en haken! De ultieme combinatie voor totale ontspanning.

MissN, wat een gave deken zeg! :D Kan me voorstellen dat je daar een beetje verlegen van wordt!
pi_95754876
Leuke blije poes ook O+
pi_95754997
Ik heb weer leuke dingen zien passeren.

En woow sech wat een leuke swapsels heb ik al gezien, de angry birds zijn erg leuk en het deken :o dat is best groot (moet ik ook eens een patroon voor vinden, links zijn altijd welkom :p).

Welkom ook aan citroenvla, leuke dingen heb je gemaakt.

Ik heb zelf de laatste dagen bezig geweest met enkele granny's (die ik straks zal fotograferen en een blog post + forum post hier zal maken). Ik hoop dat ik het volhoud en er elke dag toch één kan maken. Men vorige deken is zowat gestopt en ik wil deze een keertje afwerken. Het is dan ook niet echt voor mezelf. Gelukkig zijn deze granny's best groot en dan gaat het al wat vlotter. Ik ga ook even bij wibra kijken of ik een fleece kan kopen zodat ik het er tegenaan kan naaien. Ik kan wel nergens instructies vinden dus tips zijn welkom :p
Only Heroes live forever.
blog
  woensdag 20 april 2011 @ 11:51:35 #119
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95755269
sech? is dat belgisch? ;)

een granny per dag moet wel haalbaar zijn redostrike. :)
in de haak.
pi_95755323
mijn poes is heel blij met alles wat ik haak, gelukkig is hij uit zichzelf van de deken af gegaan anders had ik m dr persoonlijk afgegooid. Ik had laatst een kleedje voor m gehaakt, maar die is nu al in de container omdat er zooveeel kattenharen opzaten..K ga heel zuinig zijn op deze deken O+
haken is cool
  woensdag 20 april 2011 @ 11:55:33 #121
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_95755401
wow, wat een mooie dingen zijn er gemaakt voor de swap! _O_
Ik zit met smart te wachten op de postbode *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_95755426
Hier zijn ze ook fan van alles wat ik haak. Vooral mijn roodwitte kater :P. Ik heb mijn regenboogdeken ook maar aan hem gegeven, maar hij gaat toch wel op andere dingen liggen.
pi_95755494
sech = zeg

alleen zowat vervlaamst denk ik. Ik weet het niet zeker maar het kan zijn dat het zelfs iets antwerps is.

Een granny per dag moet idd wel lukken.
blog
pi_95755694
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef MissN het volgende:
Jeej ik heb mijn pakket ook opengemaakt!! En ben er echt superblij mee! Ik was er helemaal beduusd van! Heb een enorm grote mooie deken gekregen *O* *O* k vind de kleurtjes helemaal leuk en ik kan de deken helemaal om me heen slaan voor de tv _O_ Ik vind het echt waanzinnig dat je zo'n grote deken kan haken in korte tijd, ik ben al eeuwen bezig met de mijne :?

[ afbeelding ]

Close-up:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ik vind de anders swap dingen ook helemaal tof! Hopelijk vindt mijn swap partner mijn kado ook leuk vindt... :o Ik word altijd zo onzeker van die andere mooie dingen..
Maar voor degene die dit voor mij heeft gemaakt (Marjo?) echt super bedankt!!!! _O_
Jaaaa, goed geraden :D

Het is niet echt lente-achtig, op de kleuren na dan.
Maar ik dacht wel dat je er blij mee zou zijn.

Graag gedaan!!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  woensdag 20 april 2011 @ 12:07:43 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95755836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:58 schreef Redostrike het volgende:
sech = zeg

alleen zowat vervlaamst denk ik. Ik weet het niet zeker maar het kan zijn dat het zelfs iets antwerps is.
ik dacht dat die vlamingen zoveel beter waren in spellen dan de 'ollanders'! :P

marjo, wat een werk! :o en prachtig! O+
in de haak.
pi_95756071
Ik heb gewoon alle swaps gemaakt! :7
  woensdag 20 april 2011 @ 12:15:33 #127
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_95756072
Wow Marjo wat een werk! Maar heel mooi hoor.

Zo leuk he dat iedereen weer wat anders maakt, dat vind ik wel tof, gewoon doen wat je leuk vind/goed kan.
klerkje
  woensdag 20 april 2011 @ 12:16:32 #128
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_95756102
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef Lyssa het volgende:
En je bent natuurlijk ook even speciaal naar België gegaan om me op het verkeerde been te zetten!
klerkje
pi_95756195
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef Lyssa het volgende:
Dacht ik al! :7
pi_95756308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:16 schreef Spiegelei het volgende:
En je bent natuurlijk ook even speciaal naar België gegaan om me op het verkeerde been te zetten!
Ja precies! :7 en verkeerde afzenders erop enzo :+
pi_95756377
Bedankt Redostrike, leuk een hakende man!

Ben gek op katten, maar helaas geen ruimte voor :{

En Marjo _O_ prachtig gemaakt!
pi_95756574
wat een mooie deken! En al 1 iemand goed geraden
pi_95756686
Wat een waanzinnige dingen zijn er gemaakt zeg!! Erg leuk om dit zo mee te maken :)
pi_95756741
Oh, nu zie ik de AngryBirds ook! Tof gedaan zo met een thema!

En die deken... :o Jeetje Marjo, wat een werk... _O_
pi_95756899
Ik hoop dat de postbode mijn pakje bij de buren af geeft want ik werk tot 17 uur :{
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  woensdag 20 april 2011 @ 13:02:55 #136
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95757745
Jaa lyssa je hebt het goed geraden! En de grap is dat ik 4 van die kipjes en onderzetters heb gekregen! het zijn eierwarmers, paarse voor jou blauwe voor je vriend :p heb met naald 3 gehaakt, mn favo naald ;)

Alle swapsels zijn echt super mooi! Echt zo tof!
Spiegelei heb ik je goed geraden? :@
  woensdag 20 april 2011 @ 13:03:57 #137
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95757773
wat een grappig toeval esseEi! :D
in de haak.
  woensdag 20 april 2011 @ 13:24:58 #138
112545 Muck
pi_95758552
Ik heb tijdens het wachten op de postbode nog een paar bloemen gehaakt:
pi_95758771
Ik wilde een foto maken van mijn pakje, maar de batterij van mijn fototoestel is leeg.... :( En er zit juist een mooi lint en granny-rondje aan!
En er zit een hele gave tas in!!!! Een Lucy-bag!!! In blauw, groen, rood en paars en precies de gave kleuren! O+ O+ O+ O+
Mijsje, heb ik dit van jou gekregen??? Dankje dankjewel!!!

En waar ga je zeilen, Citroenvla? Wie weet kan ik dan wel naar je zwaaien! ;)
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  woensdag 20 april 2011 @ 13:31:19 #140
244933 trovey
Nachtoele
pi_95758799
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef Muck het volgende:
Ik heb tijdens het wachten op de postbode nog een paar bloemen gehaakt:
[ afbeelding ]
[Jaloermode aan] Och, ik zit even een paar bloemen te haken :{w [jaloersmode uit] :+

In de tussentijd zit ik aan een RSI-arm te werken met een tweede Zpagetti/Ztringz-tas, oh, wacht ik had al 17 jaar een RSI-arm. :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_95758818
Spring, spring, huppel,huppel *;
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_95759154
het wordt binnenkort tijd voor een update wie wat van wie heeft gekregen!! maar eerst moeten alle pakketjes maar binnen zijn..lijkt me wel frustrerend zeg!!
haken is cool
  woensdag 20 april 2011 @ 13:45:36 #143
244933 trovey
Nachtoele
pi_95759304
Iemand nog een idee om mijn wol goed op te bergen...alle bakken zijn vol. :@ Ik zit nu te denken aan containervuilniszakken, gewoon per type garen (katoen, acryl etc en dan de naam van het garen erop zetten met een vilstift....ik struikel over mijn eigen wol heen.....letterlijk. :') Die zakken zet ik dan wel in mijn hobbykamer...daar kom ik toch alleen maar. :P
Optimist tot in de kist
pi_95759433
zo'n rolbak onder je bed? vacuum verpakken? of van die doorzichtige zakken met zo'n sluitstrip...kun je zien wat er in zit :P
haken is cool
pi_95759569
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:45 schreef trovey het volgende:
Iemand nog een idee om mijn wol goed op te bergen...alle bakken zijn vol. :@ Ik zit nu te denken aan containervuilniszakken, gewoon per type garen (katoen, acryl etc en dan de naam van het garen erop zetten met een vilstift....ik struikel over mijn eigen wol heen.....letterlijk. :') Die zakken zet ik dan wel in mijn hobbykamer...daar kom ik toch alleen maar. :P
_O-

Heel veel haken, en niks bijkopen.
  woensdag 20 april 2011 @ 13:53:04 #146
244933 trovey
Nachtoele
pi_95759600
Rolbak, check heb ik maar al vol en geen genoeg bed meer. :')
Vacuum verpakken, heb ik maar moet ergens liggen...waarschijnlijk achter de berg wol. :X :')
Zakken met sluiting (liefst treksluiting) gaan het dan maar worden. :P

en nu maar ijverig doorhaken. :')
Optimist tot in de kist
pi_95759648
Dat heb ik ook, trovey :') Heel herkenbaar
  woensdag 20 april 2011 @ 13:54:59 #148
244933 trovey
Nachtoele
pi_95759672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:52 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

_O-

Heel veel haken, en niks bijkopen.
Wat denk je dat ik al aan het doen ben. :+ ....ik moet gewoon een winkelverbod krijgen voor Wibra, de Zeeman en mijn plaatselijke handwerkwinkel. :Y) Gelukkig komt de inkomstenbelastig waarschijnlijk de komende maand langs, ook een manier om die winkels te vermijden. :')
Optimist tot in de kist
  woensdag 20 april 2011 @ 13:56:56 #149
244933 trovey
Nachtoele
pi_95759754
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef Herfstblad het volgende:
Dat heb ik ook, trovey :') Heel herkenbaar
Zullen we samen een lotgenotengroep opstarten? *;
De Wanhopige WolBeZitters oftwel de WWBZ, daar kunnen we vast wel subsidie voor krijgen. :Y)

Wat heb ik mezelf aangedaan? :')
Optimist tot in de kist
  woensdag 20 april 2011 @ 14:02:14 #150
244933 trovey
Nachtoele
pi_95759951
Ik ga eens even wat zakken opzoeken hier zodat ik niet steeds een rotsmak maak over tassen wol die omvallen :') ...later! :*
Optimist tot in de kist
pi_95760310
@Daste: Ik ga zeilen op de Kaag. Jij ook een zeiler? Zal uitkijken naar een zwaaier!!

Hier ook opbergproblemen, van mijn broer kreeg ik voor mijn verjaardag deze:

*O* Met gebreid buitenkantje, van de Xenos geloof ik.
Inhoud van vriendlief en schoonmamma O+
pi_95760401
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Daste het volgende:
Ik wilde een foto maken van mijn pakje, maar de batterij van mijn fototoestel is leeg.... :( En er zit juist een mooi lint en granny-rondje aan!
En er zit een hele gave tas in!!!! Een Lucy-bag!!! In blauw, groen, rood en paars en precies de gave kleuren! O+ O+ O+ O+
Mijsje, heb ik dit van jou gekregen??? Dankje dankjewel!!!

En waar ga je zeilen, Citroenvla? Wie weet kan ik dan wel naar je zwaaien! ;)
O+ dat is heel gaaf, een Lucy-bag... en hoe graag ik er ook eentje voor jou had willen maken, ik heb deze niet gemaakt... :* je moet nog even verder zoeken naar je swap-maatje... :)

ik heb mijn swapmaatje ook nog niet bedankt, dus heeeeeeeeeeeel erg bedankt alvast!!! ik weet alleen nog niet wie je bent... hmmm, er stond ook geen afzender op die me kon helpen... wie had het nou laatst over het bloemenboek... denk denk denk... Was jij het Daste?

Update:
StefanieV = StefanieV -
Spiegelei = Spiegelei - binnen - van Stefanie
Daste = binnen
EsseEi = Epsiej - binnen
Muck = Muck - onderweg
Lyssa = LyssaOdyne - binnen - van EsseEi
mijsje = mijsje - binnen
MissN (antartica) = nyn - binnen - van Marjo
Ophelia = -Ophelia- -
Herfstblad = Lizzerd - binnen
Lijnloos = Lijnloos - binnen
Marjo = -Marjo- -
zo, aangepast lijstje met linkjes naar de foto's :)

nog 3 mensen moeten hun pakje krijgen! ik ben ook benieuwd naar alle andere swapsels! :D
pi_95760504
Wow Citroenvla, jij bent dus flink verwend! O+ ziet er geweldig uit, zowel de box als de inhoud... :)
pi_95760692
@ Citroenvla: Leuk, daar ga ik ook regelmatig zeilen. Volgende vraag: ben jij (nog) student en lid bij de Blauwe Schuit?

En Mijsje, hahaha, nee, jou had ik niet.
Hmm, nu moet ik verder denken...Bloemetjes op de bijgevoegde brief, ze weet dat ik zeil, geen ervaring met het voeren van een tas....MissN? Moet ik jou bedanken?
W. Somerset Maugham
pi_95760737
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:53 schreef trovey het volgende:
Rolbak, check heb ik maar al vol en geen genoeg bed meer. :')
Vacuum verpakken, heb ik maar moet ergens liggen...waarschijnlijk achter de berg wol. :X :')
Zakken met sluiting (liefst treksluiting) gaan het dan maar worden. :P

en nu maar ijverig doorhaken. :')
Is dit geen idee?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80179471
Kan je nog stapelen ook...
Woeiii - Blog
pi_95760750
@Daste, ben wel student maar geen lid van de blauwe schuit... wat is de blauwe schuit??
pi_95760805
Deze student gaat trouwens weer even studeren voor vanavond...
  woensdag 20 april 2011 @ 14:25:20 #158
244933 trovey
Nachtoele
pi_95760829
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Is dit geen idee?
Die heb ik ook al hier...vol. :') ....ik bouw er gewoon een kamer bij...een z.g. wolkamer. :7 Nu alleen mijn beneden buurman nog uit zijn huis trappen, zijn gelijkvloerse woning zal waarschijnlijk net groot genoeg zijn. :+

Ik ga opruimen. :W

[ Bericht 2% gewijzigd door trovey op 20-04-2011 14:47:12 ]
Optimist tot in de kist
  woensdag 20 april 2011 @ 14:29:00 #159
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95760938
over luxeproblemen mag je hier niet klagen hoor! :P

wat leuk daste, een lucy bag! ik zou ook meteen mijsje gedacht hebben, maar niet dus. lastig!

citroenvla, wat een geweldig kado, zowel de mand als de inhoud! ^O^
in de haak.
pi_95760948
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Is dit geen idee?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50169548 of dit... kun je ook stapelen en openen als ze gestapeld zijn... :)

hmmm, niet Daste dus... Ophelia, was jij het dan? oeh, zo lastig en zo spannend! :D
  woensdag 20 april 2011 @ 14:34:28 #161
112545 Muck
pi_95761095
De pakketdienst kwam een pakketje brengen, maar het is voor mijn vriend. Geen swappakket voor mij dus vandaag :N ;(
pi_95761150
quote:
citroenvla, wat een geweldig kado, zowel de mand als de inhoud! ^O^
Ja goed he? Zo stoer dat vriendlief alleen naar de handwerkwinkel is geweest O+
  woensdag 20 april 2011 @ 14:37:50 #163
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95761227
had je wel zoiets gesuggereerd of was het een volstrekt eigen idee? (ik vrees dat mijn geliefde nl niet uit zichzelf zoiets zou bedenken. :o ).

he, wat jammer muck! :{
in de haak.
pi_95761327
-O- jammer Muck... ik hoop dat je het morgen alsnog kan open maken...
pi_95761398
hmmm, toch een hint... de krant die in het pakje zat om de krans op z'n plek te houden en te beschermen, is een krantje uit regio Rotterdam... Misschien dan toch Lijnloos? jij woont in die regio toch? :?

:D ik heb echt geen idee... :')
pi_95761414
@Trui: Volledig gesuggereerd, zelfs een paar klosjes naaigaren meegegeven voor leuke kleurtjes, daar was 'ie een beetje onzeker over :)
  woensdag 20 april 2011 @ 14:47:24 #167
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95761585
ik dacht dat lijnloos meer in 't oosten woonde. maar ik kan me best vergissen. :D
ah, citroenvla, 'gelukkig' zou ik bijna zeggen. ;) maar toch heel tof van 'm dat ie die stap wel gezet heeft.
in de haak.
pi_95761661
helaas mijsje, daar woon ik niet :N ik ben niet jouw kransenmaakster...
  woensdag 20 april 2011 @ 14:52:12 #169
244933 trovey
Nachtoele
pi_95761737
Voordat ik het weer vergeet :') .....ik heb de wilbreiers betrapt eergisteren >:) . E waren net bezig om op een druk kruispunt hier in de wijk een breistuk aan een lantaarnpaal te naaien. Een blonde dame met krullend haar tot de schouders en een enigzins kalende jongeman, beide in de twintig zover ik kon zien in het duister. Foto maken ging me dan weer te ver omdat die lantaarnpaal op een middenberm staat in een hele drukke weg.
Wie oh wie...ik heb jullie in de smiezen. })
Optimist tot in de kist
  woensdag 20 april 2011 @ 14:57:09 #170
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95761930
daarvoor moet je denk ik eerder in 't breitopic wezen, trovey!
in de haak.
  woensdag 20 april 2011 @ 15:00:22 #171
244933 trovey
Nachtoele
pi_95762042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:57 schreef trui het volgende:
daarvoor moet je denk ik eerder in 't breitopic wezen, trovey!
Nee hoor, je hebt vorige keer al toegegeven dat jij het was. :+
Optimist tot in de kist
pi_95762087
Ik geef het maar toe. Ik heb het pakketje van Herfstblad idd gemaakt.

Ik hoop dat je de schildpad niet te gay vindt ;) ik moest er zelf een beetje om lachen. Maar je had staan dat je van regenboogkleurjes leuk vond en toen dacht ik daaraan. Daarna nog wat kleurwerk gedaan en nav je favo's de angry birds!
  woensdag 20 april 2011 @ 15:06:20 #173
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95762213
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:00 schreef trovey het volgende:
Nee hoor, je hebt vorige keer al toegegeven dat jij het was. :+
oja verdorie! die blonde krullen van me ook... :)
in de haak.
pi_95762359
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:02 schreef Lyssa het volgende:
Ik geef het maar toe. Ik heb het pakketje van Herfstblad idd gemaakt.

Ik hoop dat je de schildpad niet te gay vindt ;) ik moest er zelf een beetje om lachen. Maar je had staan dat je van regenboogkleurjes leuk vond en toen dacht ik daaraan. Daarna nog wat kleurwerk gedaan en nav je favo's de angry birds!
Haha nee hoor! Ik vond het schildpadje ook erg leuk! :) Liet een vriendin van mij de swapfoto zien en die vond meteen het schildpadje grappig.

Ah, wat jammer, Muck :(
pi_95763216
Update:
StefanieV = StefanieV -
Daste = binnen - van MissN
EsseEi = Epsiej - binnen
Muck = Muck - onderweg
mijsje = mijsje - binnen
Ophelia = -Ophelia- -
Herfstblad = Lizzerd - binnen - van Lyssa
Marjo = -Marjo- -

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:49 schreef Lijnloos het volgende:
helaas mijsje, daar woon ik niet :N ik ben niet jouw kransenmaakster...
:? wat is dit toch lastig... misschien dan toch Ophelia? Of was jij het, MissN? jij deed toch ook iets met bloemen? nee dus, jij was het voor Daste...

[ Bericht 16% gewijzigd door mijsje op 20-04-2011 17:09:14 ]
pi_95763266
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef MissN het volgende:

[ afbeelding ]

Close-up:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tsjezus. Dat zou bij mij een tienjarenplan zijn.
pi_95763740
Ik vind het echt leuk om te zien wat jullie allemaal voor elkaar gemaakt hebben! Alleen raden van wie het is ben ik niet bepaald goed in.
Ik ben nog wel aan het haken, maar heb de laatste tijd geen foto's gemaakt. Binnenkort maar weer eens doen.
  woensdag 20 april 2011 @ 15:55:00 #178
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_95763948
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:02 schreef EsseEi het volgende:
Jaa lyssa je hebt het goed geraden! En de grap is dat ik 4 van die kipjes en onderzetters heb gekregen! het zijn eierwarmers, paarse voor jou blauwe voor je vriend :p heb met naald 3 gehaakt, mn favo naald ;)

Alle swapsels zijn echt super mooi! Echt zo tof!
Spiegelei heb ik je goed geraden? :@
Je zult nog even verder moeten raden EsseEi, ik was het niet (it wasn't me net op de radio :D ).
klerkje
  woensdag 20 april 2011 @ 16:05:36 #179
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_95764346
Zo één dag werken en er zijn direct 5 pagina's bij :) De swaps zijn wel heel erg mooi allemaal. Vooral die grote deken, zo veel gedult heb ik nooit. Supper mooi
pi_95764466
Ik wil meer foto's van swap dingen *O* *O*
haken is cool
pi_95764944
Oh handigheid... ik ben de maxicosi vergeten mee te nemen, dus nu hele plan voor vanavond omgegooid en daarom geen extra tijd meer voor de BBQ... de foto's komen dus vanavond later (uurtje of 9 zijn we vast weer thuis...) Sorry lieve swap-maakster, ik wil heel graag, maar komt goed dus!
  woensdag 20 april 2011 @ 17:02:07 #182
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95766963
:W

Wat hebben jullie leuke dingen gemaakt voor de swap dames (en heer)! _O_

Ik heb de laatste tijd nauwelijks wat gehaakt, met een paar projectjes die me te priegelig waren en een beetje teveel stress had ik er helemaal geen zin in :?
Maarrrr voor een zwangere vriendin had ik al een paar slofjes gemaakt, en nu haar dochtertje geboren is, heb ik er ook nog een mutsje bij gehaakt, voor een iets uitgebreider kraamcadeautje. (ik aas op een oppasbaantje, dus moet wel in de smaak vallen natuurlijk :+ )

O+

Maargoed, nu ben ik bezig met een breiprojectje (sok breien op 4 naalden; moeilijk :X ) dus ik ga even gluren bij de buren van het breitopic :)
pi_95767095

MissN, moet ik jou bedanken voor deze gave tas? :D
W. Somerset Maugham
pi_95767136
Jaa :Y it was me!
haken is cool
pi_95767213
k heb de hengels nog een nachtje opgespannen en natgespoten, maar toen ik ze dr af haalde krulden ze meteen weer :{
haken is cool
pi_95767337
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef mijsje het volgende:

[..]

Update:
StefanieV = StefanieV -
Daste = binnen van MissN
EsseEi = Epsiej - binnen
Muck = Muck - onderweg
mijsje = mijsje - binnen
Ophelia = -Ophelia- -
Herfstblad = Lizzerd - binnen van Lyssa
Marjo = -Marjo- -
zo, aangepast lijstje met linkjes naar de foto's :)

Jaaaah! *O*
W. Somerset Maugham
pi_95767404
Update:
StefanieV = StefanieV -
Daste = binnen - van MissN
EsseEi = Epsiej - binnen
Muck = Muck - onderweg
mijsje = mijsje - binnen
Ophelia = -Ophelia- -
Herfstblad = Lizzerd - binnen - van Lyssa
Marjo = -Marjo- -

Daste, hier staat jouw foto ook tussen... :D
pi_95770557
Foto's van men nieuwe granny's:

Weer enkele leuke swapsels gezien :).

@Marjo: Heb je een "patroon" gebruikt voor dat dekentje?
blog
pi_95771846
Mijn swap is er ook!! *O*

En ik ben zoooooooooo verwend! ik schaam me nu over mijn pakje

Er stond 's avonds een grooooooote doos op me te wachten, helaas heb ik geen foto's genomen van het uitpakken, ik was te enthousiast!!

Hier de foto's (ik ben echt verwend!!)

Het overzicht:

De 2 paaseieren, leuk gevonden, hoe heb je die in godsnaam zo sterk gemaakt?

Eendjes die binnenste buiten kunnen, de grote is gelukt, de kleine nog niet!

Fotohoudertjes, snoep en kipjes, woohoow!!

Het belangrijkste, de hint!

Ik kom het volgende uit

"De sterrige kant boven" Nu even zien wie het is :P Maar heeeeeel erg bedankt!

edit: nee vriendlief zegt nu 'de zonnige kant boven' omdat hij de naam Spiegelei hoort. Spiegelei was jij het?

edit2: oja het mandje was idd voor de eitjes maar mijn zakje was te groot, heb te veel eitjes erin gedaan ;)

Spiegelei, natuurlijk kan ik het niet verstoppen maar hé, ben blij dat jij er blij mee bent! Hoop dat de chocolade smaakt en dat ze niet kapot zijn!
pi_95772355
Wat leuk die hint! Ook een leuk pakje! :)

Ik heb helemaal niet aan een hint gedacht. :@ En ik schaam me ook wel een beetje voor mijn pakje nu. :@ Nou ja, ik hoop maar dat mijn swappartner het wel leuk vindt.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:56:45 #191
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_95774576
Wat een keileuke swapsels en wat een leuke hint met die rebus. *O*
En wat ben ik blij dat ik geen buurtje van Trovey ben (niet zoveel zin om mijn huis uit geschopt te worden hihi)
pi_95774656
Mijn pakket lag bij de buurvrouw te wachten:

Wat een vrolijkheid!!

Op het etiket ligt mijn telefoon ;)

Dit zat erin:

En daar zat weer dit in:

Chocola gok ik en een alien van Toy Story.

Leuk gedaan!!!
Thanx swapmaatje (nog geen idee wie...)
Woeiii - Blog
  woensdag 20 april 2011 @ 19:59:20 #193
244933 trovey
Nachtoele
pi_95774713
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:56 schreef caroline88 het volgende:
Wat een keileuke swapsels en wat een leuke hint met die rebus. *O*
En wat ben ik blij dat ik geen buurtje van Trovey ben (niet zoveel zin om mijn huis uit geschopt te worden hihi)
:')

De pakjes zijn leuk maar ik ben toch blij dat ik niet mee heb gedaan....ik heb dat niveau nog lang niet. :@
Optimist tot in de kist
pi_95774790
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef Redostrike het volgende:
Foto's van men nieuwe granny's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Weer enkele leuke swapsels gezien :).

@Marjo: Heb je een "patroon" gebruikt voor dat dekentje?
Deze: http://attic24.typepad.com/weblog/2010/05/granny-striping.html
Woeiii - Blog
  woensdag 20 april 2011 @ 20:01:15 #195
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95774812
Oeeeh met afstrepen weet ik wie het is, want voor mij bleven Spiegelei, MissN, Marjo en OPHELIA!!!!!!!!! over, en die eerste drie hebben al iets voor iemand anders gemaakt...
DUS; ophelia super bedankt!!!!!!! :D vind het heel mooi ^^ vooral die opgeborduurde dingen echt gaaf gedaan jojh! en zo netjes gehaakt enzo :D en die kleurtjes...ik vind het gewoon helemaal tof (en ik vind je kipjes mooier dan die k zelf had gemaakt stiekem :@ (sorry Lyssa :@)

Vond die kipjes trouwens helemaal niet zo leuk om te haken, al die kleine priegel stukjes...had jij daar geen last van? M'n moeder wou ze nog maken voor iedereen met pasen, ze heeft voor m'n 2 nichtjes 1 gemaakt ;) en vond dat ik de rest moest doen maar ik vond 2 (voor Lyssa) wel meer dan genoeg :P En nu heb ik er gewoon 4!!! :D (nog niet genoeg voor hele familie, maar al een heel eind ;))

en mooie swapsels en andere bloemetjes en GSjes enzoo! :D (Tas, deken, krans (tof idee!!!), Angry Birds, andere vogels, paaseieren, bubbleleg dingen, aliens, chocola, nog meer moois, leuke hints en weet ik al wat niet meer!)

en nu m'n foto's uploaden!

Trovey je kunt het heus wel! :D je haakt hartstikke mooie dingen
pi_95774951
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef EsseEi het volgende:
Oeeeh met afstrepen weet ik wie het is, want voor mij bleven Spiegelei, MissN, Marjo en OPHELIA!!!!!!!!! over, en die eerste drie hebben al iets voor iemand anders gemaakt...
DUS; ophelia super bedankt!!!!!!! :D vind het heel mooi ^^ vooral die opgeborduurde dingen echt gaaf gedaan jojh! en zo netjes gehaakt enzo :D en die kleurtjes...ik vind het gewoon helemaal tof (en ik vind je kipjes mooier dan die k zelf had gemaakt stiekem :@ (sorry Lyssa :@)

Vond die kipjes trouwens helemaal niet zo leuk om te haken, al die kleine priegel stukjes...had jij daar geen last van? M'n moeder wou ze nog maken voor iedereen met pasen, ze heeft voor m'n 2 nichtjes 1 gemaakt ;) en vond dat ik de rest moest doen maar ik vond 2 (voor Lyssa) wel meer dan genoeg :P En nu heb ik er gewoon 4!!! :D (nog niet genoeg voor hele familie, maar al een heel eind ;))

en mooie swapsels en andere bloemetjes en GSjes enzoo! :D (Tas, deken, krans (tof idee!!!), Angry Birds, andere vogels, paaseieren, bubbleleg dingen, aliens, chocola, nog meer moois, leuke hints en weet ik al wat niet meer!)

en nu m'n foto's uploaden!

Trovey je kunt het heus wel! :D je haakt hartstikke mooie dingen
Ik vind mijn kipjes bij voorbaat al mooier O+ want deze zijn speciaal voor mij gemaakt! O+ En ik vind ook dat je erg mooi en strak haakt! (en de onderdelen erop naait!)

Er zijn trouwens allemaal mooie swapwerken! Speciale aandacht voor de deken die Marjo gemaakt heeft :o Wat een werk ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door Lyssa op 20-04-2011 20:10:40 ]
pi_95775014
Dank je wel Marjo :) En weer leuke swapsels.
blog
  woensdag 20 april 2011 @ 20:14:53 #198
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95775558
De foto's, EINDELIJK!

Kipjes + onderzetters :D

Kaartje en omhaakt potje :D

Kippie met m'n naam ^^

Kippie met April 2011, Lenteswap Fok! Echt heeel mooi geborduurd!!! (ook namens vriendlief ;) die vond het wel knap hoe je het erop had gekregen! :D)

En natuurlijk nog eierdopjes :)

Echt super bedankt, zo mooi allemaal :D
  woensdag 20 april 2011 @ 20:23:10 #199
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95776046
Wat een supermooie dingen zijn er gemaakt _O_
pi_95776160
Ik vind de deurkrans trouwens onwijs tof O+
Woeiii - Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')