Wat een mooi papierquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:48 schreef MissN het volgende:
![]()
![]()
![]()
mijn pakketje = een PAKKET! wooo hij is echt huge! en supermooi ingepakt! Ik voel me zo blij als een klein kindde postbode zei dat het zijn mooiste pakketje van de dag was
![]()
[ afbeelding ]
oohh ik kan echt niet wachten!! ik vindt dit zooo leuk
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja dat wel, maar ik hou niet van moeilijk
Bij lijnloos had er gewoon een Minke bij gemoeten
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:36 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Minke is niet Swappable hoor... Die moet je zelf maar m/haken
herfstblad heeft gewoon de inhoud van de tuin bewaard en die in een doos gemikt
Speigelei gewoon een rond spiegel
.
.
.
Nee, mijn hint(s) zijn veel subtieler...
Nee was een swap via een ander forum. Wat ik heb gekregen was heel leuk hoor, 2 sneeuwmannetjes en allerlei extraatjes, dus dat was het probleem niet. Alleen was het meer dat we verplicht waren om een betalend patroon mee te sturen, en dan nog accessoires en dan nog een cadeautje en een haaksel en dat vond ik achteraf niet zo fijn.. (sommigen zullen weten welk forum het is wss.. )quote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Stefanie, jij hebt eens aan een internationale swap meegedaan (was niet zo goed bevallen toen geloof ik) maar wat heb jij toen nog ontvangen? Of had ik dat al eens gevraagd?
Jaah! Dat heb ik ook altijd als ik bloed geef, dus ik vraag ook altijd andere hand tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef EsseEi het volgende:
hmm ik ging trachten bloed te geven, krijg je vingerprikje enzo voor Hb (en dat bleek te laag te zijn dus mocht geen bloed geven) anyhows: dat zit precies op de plek waar mn haaknaald zit! :S auwiee
Een gehaakt bruidspaartje op een gehaakte bruidstaart met daaromheen gehaakte cupcaketjes, een gehaakt bruidsboeket en een gehaakte bloem voor de bruidegom. ....quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Jaah! Dat heb ik ook altijd als ik bloed geef, dus ik vraag ook altijd andere hand tegenwoordig
Ik heb weet wat nieuwe orders voor Duckies op werkEn ik ga naar een trouwfeest van een collega. Iemand een idee wat ik voor zoiets zal haken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |