abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:25:07 #51
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_95715528
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:48 schreef MissN het volgende:
*O* *O* *O*

mijn pakketje = een PAKKET! wooo hij is echt huge! en supermooi ingepakt! Ik voel me zo blij als een klein kind _O- de postbode zei dat het zijn mooiste pakketje van de dag was *)

[ afbeelding ]

oohh ik kan echt niet wachten!! ik vindt dit zooo leuk *O*
Wat een mooi papier O+ _O_
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:34:37 #52
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95715891
Lyssa, dat zal dan wel van lijnloos zijn. zorgvuldig alle lijnen / sporen uitgewist! ;)
in de haak.
pi_95716366
ik heb nu al spijt dat ik op de postcode gegoogled heb, want eigenlijk weet ik al bijna zeker van wie het is...maar ik ben ook een heeel nieuwsgierig persoon :{ Ik hou het nog even voor me, eerst maar es kijken wat er in zit :D
haken is cool
pi_95716942
Ik heb er niet eens aan gedacht om te googlen eigenlijk. :@

Ik heb mezelf al zo vaak bijna verraden hier met opmerkingen! Ik heb me nog in kunnen houden elke keer, maar ik moet 3 keer nadenken voor ik post. Moeilijk, hoor. :P
pi_95717452
Mijn Ztringztas is af. :P Ik heb het niet helemaal gedaan zoals in het patroon stond, ook heb ik een schoudertas ervan gemaakt i.p.v. een handtas...juist i.v.m. het gewicht van de tas. :')

Op naar de volgende tas. *O*

Kleur is overigens warmer dan hier op de foto, het garen zelf is beige, knoop gewoon lichthout en de schouderriem is lichtbruin.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:09:11 #56
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95717577
met recht een pannenkoekentas, trovey! :) nu nog wat stroop erop. ;) geintje, hij is leuk!
in de haak.
pi_95717661
Ik wilde de naam wel eer aandoen natuurlijk. :+
Optimist tot in de kist
pi_95719044
Bedankt voor de tips allemaal :* zitten zeker leuke tussen! Nu nog beslisssen..
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:41:15 #59
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_95719112
Hij is leuk trovey!

ik heb de eerste drie Japanse bloemen inmiddels af *O*

Mooi projectje voor tijdens het TV kijken denk ik :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_95721087
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja dat wel, maar ik hou niet van moeilijk :P

Bij lijnloos had er gewoon een Minke bij gemoeten :P
*O* ik wil van Lijnloos dus!!! *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:36 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

:{w Minke is niet Swappable hoor... Die moet je zelf maar m/haken

herfstblad heeft gewoon de inhoud van de tuin bewaard en die in een doos gemikt :+

Speigelei gewoon een rond spiegel ;)
.
.
.

Nee, mijn hint(s) zijn veel subtieler...
-O- ow...

*O* ik kreeg een berichtje via m'n mail!!! ook mijn pakketje is onderweg!!!
dus een nieuwe update van het lijstje:

StefanieV = StefanieV -
Spiegelei = Spiegelei - binnen
Daste = binnen
EsseEi = Epsiej - onderweg
Muck = Muck - onderweg
Lyssa = LyssaOdyne - binnen
mijsje = mijsje - onderweg!!!
MissN (antartica) = nyn - binnen *O*
Ophelia = -Ophelia- -
Herfstblad = Lizzerd - binnen
Lijnloos = Lijnloos - binnen
Marjo = -Marjo- -
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:41:41 #61
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95724517
Trovey leuke pannenkoeken tas!!! :D wist niet zo goed wat ik vna zo'n patroon moest denken, maar vind het resultaat wel heel leuk! :) en grappig dat hoesje van lintjes :)

Nog geen pakje hier :( maar de pakjes man komt meestal rond 19:00 uur ;) dus hopelijk vandaag ook!!! En anders morgen hoop ik :P

JUllie zitten me hier echt zenuwachtig te maken joh :P ben bang dat mn ontvanger het stom vind en er niks mee kan ;) en vraag me af of ze me snel zal raden :D
Wel een hint maar weet niet of ze die doorheeft...

en mezelf kennende ben ik heeeel slecht in raden dus ik weet het vast niet snel ;)
Wat ik nog meer leuk vind: nu wordt een haaksel van mij een keer MOOI gefotografeerd, in plaats van al die prutfoto's die ik maak ;) (ja ik vind jullie allemaal mooie foto's maken)

Overigens ben ik voor uitpakken wanneer het uitkomt ;) Als het vanavond komt zou ik het al om 6 uur in e ochtend uit kunnen pakken!!! :D (al gok ik dat ik daar echt te weinig tijd voor heb maar goed)
pi_95725668
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef Spiegelei het volgende:

[..]
Stefanie, jij hebt eens aan een internationale swap meegedaan (was niet zo goed bevallen toen geloof ik) maar wat heb jij toen nog ontvangen? Of had ik dat al eens gevraagd?
Nee was een swap via een ander forum. Wat ik heb gekregen was heel leuk hoor, 2 sneeuwmannetjes en allerlei extraatjes, dus dat was het probleem niet. Alleen was het meer dat we verplicht waren om een betalend patroon mee te sturen, en dan nog accessoires en dan nog een cadeautje en een haaksel en dat vond ik achteraf niet zo fijn.. (sommigen zullen weten welk forum het is wss.. )

Oja mijn pakje is aangekomen bij mijn partner en ik ben natuurlijk al ontmaskerd :{ Hier helaas nog niets, postbode was niet lief voor mij vandaag :(
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:14:34 #63
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95726151
hmm ik ging trachten bloed te geven, krijg je vingerprikje enzo voor Hb (en dat bleek te laag te zijn dus mocht geen bloed geven) anyhows: dat zit precies op de plek waar mn haaknaald zit! :S auwiee
pi_95726265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef EsseEi het volgende:
hmm ik ging trachten bloed te geven, krijg je vingerprikje enzo voor Hb (en dat bleek te laag te zijn dus mocht geen bloed geven) anyhows: dat zit precies op de plek waar mn haaknaald zit! :S auwiee
Jaah! Dat heb ik ook altijd als ik bloed geef, dus ik vraag ook altijd andere hand tegenwoordig :+

Ik heb weet wat nieuwe orders voor Duckies op werk _O- En ik ga naar een trouwfeest van een collega. Iemand een idee wat ik voor zoiets zal haken? :o
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:18:46 #65
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95726411
haha ja omdat ie te laag was hebben ze in allebei de handen geprikt ;)

uhm...deze schildpadjes ? weet het ook niet, wil ook iets leuks maken voor mn broer zn bruiloft maar ja, wat...ik denk dat ik wel voor de schildpadjes ga (hij is schildpaddenfan)

oh er bestaan trouwens ook hele leuke bruidspaartjes :) Je zou ook je poppetje kunnen maken en dan een bruidje en een bruidegommetje?;)
pi_95726606
Bedankt allemaal voor de warme welkomstwoorden en complimenten!
Gaat wel hard hier zeg, dagje werken en dan 3 pagina's verder!

Die smileys lukken mij nog niet, ze zouden naast het knopje invoeren moeten staan volgens Whoopdidoo, maar daar staan ze niet...

Iemand een idee??
pi_95726741
Hmm bij mij staat daarnaast nog Preview en dan ook een smiley zoals Whoop zegt.. Raar hoor, ik zou het niet weten.
pi_95726913
Vreemd inderdaad, ik ga er eens even achteraan...
pi_95727166
*O*
pi_95727303
*O* Je hebt ze gevonden!

En ik ben weer thuis *O* En college was leuk *O*
En ik ga zo breien dus hoor hier niet.

Ik verwacht wel dat als ik morgen thuis ben dat er foto's zijn!
pi_95728059
Bedankt voor de complimenten dames. :* . Ben nu bezig met een tweede tas maar die gaat vandaag niet afkomen....2 per dag is iets te veel met dit garen. :')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:58:13 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_95728878
Voor de dames die Penelope in de Lange Leidsedwarsstraat willen bezoeken: die is op maandag, dinsdag en woensdag niet geopend. Was er helemaal verheugd naar toe gegaan, maar stond voor niets voor de deur. -O-
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:02:52 #73
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_95729158
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Jaah! Dat heb ik ook altijd als ik bloed geef, dus ik vraag ook altijd andere hand tegenwoordig :+

Ik heb weet wat nieuwe orders voor Duckies op werk _O- En ik ga naar een trouwfeest van een collega. Iemand een idee wat ik voor zoiets zal haken? :o
Een gehaakt bruidspaartje op een gehaakte bruidstaart met daaromheen gehaakte cupcaketjes, een gehaakt bruidsboeket en een gehaakte bloem voor de bruidegom. ....
klerkje
pi_95729321
Oh volgens mij heb ik een gehaakte bruidstaart! Mocht je er zin in hebben :P Moet je me even pmmen.
pi_95729375
Die heb ik ook :+ Maar das me teveel werk, ik weet ook niet hoe leuk ze dat vindt. Al heeft ze wel een van mn duckies. Ik zal eens vragen of ze het uberhaupt wel leuk vindt :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:06:46 #76
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95729426
Ohhh daar was de postbode!!!!!!!!! :D moet mezelf beheersen om 'm niet open te maken ^^

Update:
StefanieV = StefanieV -
Spiegelei = Spiegelei - binnen
Daste = binnen
EsseEi = Epsiej - binnen!
Muck = Muck - onderweg
Lyssa = LyssaOdyne - binnen
mijsje = mijsje - onderweg!!!
MissN (antartica) = nyn - binnen
Ophelia = -Ophelia- -
Herfstblad = Lizzerd - binnen
Lijnloos = Lijnloos - binnen
Marjo = -Marjo- -
pi_95729513
:D Esse, nog 4 uurtjes geduld! :P
pi_95729518
Owja had jij dat linkje ook _O-
pi_95735294
Ik heb wel bericht dat mijn pakketje onderweg is maar nog niets binnen...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_95736427
Het is dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb, anders was ik serieus in staat om tot 12 uur wakker te blijven. :X
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_95736765
:9 Ik ga niet tot 12 uur wachten, hoe spannend ik het ook vind. Sorry, swappartner, het is niet persoonlijk!
Ik hoop voor 12 uur in dromenland te zijn. Ik heb afgelopen nacht weer eens slecht geslapen namelijk.
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:53:09 #82
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95736844
hahaha ja wat zou het fijn zijn, als ik vrij had en dus gerust tot 12 uur wakker kon blijven ;) maar helaas...de wekker gaat gewoon om 6 uur, dus nu is het tijd voor mijn warme bedje :)

vriendje komt morgen, maar heb 'm wel gewaarschuwd dat ik even pakje moet open maken en fotos moet maken en hier moet kijken ;)
pi_95737802
:D ik heb vrij, maar ik heb m'n pakje nog niet... Dus hier wordt het ook niet openmaken om 24:00uur... Morgen wachten dus op de pakketdienst, die zijn hier meestal tussen 9:00 en 12:00uur. Ik hoop zo dat het er morgen bij zit...
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:23:18 #84
339299 mjk86
zeg maar Marjon..
pi_95742665
Zooo hee Citroenvla, wat heb je al een hoop gehaakt! En zo netjes en goed gelukt!

Hahaha, ik wordt zowat ook nerveus als ik jullie over de pakjes hoor ;) Volgende keer wil ik ook wel mee doen denk ik :Y

Ik ben begonnen met een schaapje Floortje. Als projectje tussendoor :) Wel eerst een beetje ruzie met dat fluffy draad. Van dat pluizige spul van de wibra, weet niet hoe het heet. En het is nog zwart ook, dus kan af en toe echt de steken niet onderscheiden van elkaar!
pi_95743590
:P Ik overweeg om toch wakker te blijven tot 12 uur. Ben stiekem toch wel erg nieuwsgierig. O-)
pi_95744967
Spannend hoor. al die pakjes (die nog niet open gemaakt mogen worden :P Ik zou niet kunnen wachten!)

Is iemand hier bekend met Sugar'n Cream Yarn? (http://shop.bernat.com/de(...)=4&RootCatCode=01000)
Ik kom het regelmatig tegen op ravelry and het ziet zo mooi en lekker uit!
  woensdag 20 april 2011 @ 06:31:01 #87
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95748507
Oeeeh ik ga 'm nu open maken!!! Weet nog niet van wie het is...wel adres enzo maar weet neit wie daar woont (weet wel mensen die het NIET zijn)
pi_95748509
go esseEi! *O*
  woensdag 20 april 2011 @ 06:33:11 #89
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95748510
OHHHH HIJ IS ZOOOOO LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D wacht even snel foto maken (hmmm moet over 7 minuten weg, eerst even snel tas in pakken)

oh laat maar het lukt me niet, en wil het mooi op de foto zetten en niet rats rats snel.
Het zijn in ieder geval 4 kippetjes ei-houders, 4 onderzetters in bloemetjes vorm, een potje met paars hoesje, een kaartje met GS erop en 4 eierhouders ;) (niet gehaakt die laatste) :D:D echt ZOOOOO LEUK! en zoooo vrolijk!!!

en 1 kip heeft mn naam en de ander staat april 2011 en lenteswap Fok op!! :D

het komt uit Rosmalen, dus het is niet van mijsje, Herfstblad, Muck, Daste, Lyssa of Stefanie en lijnloos. Ik verdenk spiegelei (eieren enzo ;)) maar t zou net zo goed ophelia, missn of majo kunnen zijn :p

[ Bericht 34% gewijzigd door EsseEi op 20-04-2011 06:58:15 ]
pi_95748912
Jaa!! Wat tof! :D :D Ik heb mijn swappakketje ook uitgepakt! En het is echt supercute! O+! En zo mooi strak gehaakt! Damn complimenten EsseEi! Ik denk dat jij mijn swap gemaakt hebt vanwege de up sleutelhanger (een van jouw eerste haaksels) en vanwege de koelkastmagneet bloemetjes! Want die heb je ook wel eens eerder gemaakt.

Hier de foto's *O* *O* *O*

Totaal overzicht!

Kippies! Volgens mij kunnen ze als eierdop gebruikt worden, ze zijn hol, en dan zit er normaal dat kleine eitje met kuiken in O+ Zo cute! En zo mooi strak gehaakt! Welke naald heb je gebruikt? :o (Het is Zeeman supersoft toch?)

Mooie fleurige onderzetters! :D

Koelkast magneten! Die krijgen een mooi plekje op de koelkast, dat komt helemaal goed!

Up sleutelhanger! Deze is ook al zo gaaf! Die gaat aan mijn huissleutel bos, want daar hing nog niets leuks aan!

Heel erg super bedankt EsseEi (Als ik het goed heb geraden tenminste) Ik vind het echt supertof! En nogmaals complimenten voor je mooie haaktechniek!
pi_95749610
Oh Lyssa, wat een prachtige kadootjes heb je gekregen!!! _O_ voor de maker!
pi_95749785
Die kippetjes met eitjes :D O+ O+ O+
  woensdag 20 april 2011 @ 08:53:23 #93
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_95749799
Ik weet niet of jullie dit ooit doen, maar ik ben er helemaal weg van!
Ik kan niet zo goed haken maar dit is erg eenvoudig:

http://yougogirl.typepad.(...)chet-like-crazy.html
http://rosehip.typepad.com/rose_hip_blog/2009/12/index.html
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_95749880
Thanx mjk86!
Ik heb ook wel heel veel gehaakt, m'n vriend vond het heerlijk, want ik ben de hele avond muisstil :)
Jij haakt ook erg netjes trouwens, vooral je squares zien er erg goed uit!
Ik vind het bij squares altijd lastig de randjes mooi gelijk te krijgen...

Veel plezier met het uitpakken van al jullie pakjes, lijkt ook mij erg leuk om aan mee te doen.
Voor mij niet haken vandaag -O- vanavond tentamen en nog veel te veel te doen.
  woensdag 20 april 2011 @ 09:22:37 #95
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95750497
noumooiniet dat vind ik ook erg leuk ja, die gehaakte randjes. heb 't nog niet gedaan, maar het staat zeker op mijn wensen/plannenlijstje.

bietel, ik heb geen ervaring met sugar'ncream garen maar ik vind 't er ook altijd aantrekkelijk uitzien.

daste, succes met je sollicitatiegesprek!

oh ik zie dat er al wat swapsels uitgepakt zijn, geweldig die matroesjka-kippen!

lyssa, iemand hier (sorry ik weet even niet meer wie) heeft eens een minibruidspaartje gehaakt, heel eenvoudig maar juist daardoor leuk.

het had wel iets weg van deze.
ik zag ook nog leuke lovebirds

[ Bericht 10% gewijzigd door trui op 20-04-2011 11:59:01 ]
in de haak.
pi_95750768
Wat een leuk pakketje! :)

Ik heb mijne nog niet opengemaakt, eerst nog wat artikelen schrijven. Wordt dus later vandaag ;)
pi_95750781
-O- de postbode is er nog niet... }:|

Leuk Lyssa, ziet er mooit uit! O+ je bent echt verwend :D
pi_95752309
*O* *O* swapsel binnen!!! *O* *O*

dit kreeg ik O+ O+ O+:

ik was hier dus serieus naar op zoek, om ook zoiets te maken voor m'n voordeur! O+
maar ik heb (nog) niet echt een idee wie dit voor mij heeft gemaakt... ik denk nog even verder...
pi_95752424
Oh Mijsje ook al zo'n mooi Swap-pakketje...! O+ Wat prachtig gemaakt! Ik begin onderhand te balen dat ik pas vanavond mijn pakketje open kan maken, misschien toch nog snel even voor we naar de BBQ gaan :@
pi_95752796
Ik heb hem opengemaakt! Angrybirds! O+

Er komen foto's aan. 1 moment geduld :P

3 vogels van Lucy, een babyschildpad (volgens mij?), een Angrybird en het varken van Angrybirds. Vooral dat varken vind ik zo gaaf ^O^

Van de schildpad en het varken een betere foto, omdat ze op vorige niet zo goed staan ;).

Ik heb geen idee wie het zou kunnen zijn, maar op de een of andere manier denk ik toch Lyssa :P

Foto's zijn niet heel duidelijk, ik heb gewoon geen fotografiegevoel. Sorry.

[ Bericht 33% gewijzigd door Herfstblad op 20-04-2011 10:55:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')