abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95749610
Oh Lyssa, wat een prachtige kadootjes heb je gekregen!!! _O_ voor de maker!
pi_95749785
Die kippetjes met eitjes :D O+ O+ O+
  woensdag 20 april 2011 @ 08:53:23 #93
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_95749799
Ik weet niet of jullie dit ooit doen, maar ik ben er helemaal weg van!
Ik kan niet zo goed haken maar dit is erg eenvoudig:

http://yougogirl.typepad.(...)chet-like-crazy.html
http://rosehip.typepad.com/rose_hip_blog/2009/12/index.html
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_95749880
Thanx mjk86!
Ik heb ook wel heel veel gehaakt, m'n vriend vond het heerlijk, want ik ben de hele avond muisstil :)
Jij haakt ook erg netjes trouwens, vooral je squares zien er erg goed uit!
Ik vind het bij squares altijd lastig de randjes mooi gelijk te krijgen...

Veel plezier met het uitpakken van al jullie pakjes, lijkt ook mij erg leuk om aan mee te doen.
Voor mij niet haken vandaag -O- vanavond tentamen en nog veel te veel te doen.
  woensdag 20 april 2011 @ 09:22:37 #95
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95750497
noumooiniet dat vind ik ook erg leuk ja, die gehaakte randjes. heb 't nog niet gedaan, maar het staat zeker op mijn wensen/plannenlijstje.

bietel, ik heb geen ervaring met sugar'ncream garen maar ik vind 't er ook altijd aantrekkelijk uitzien.

daste, succes met je sollicitatiegesprek!

oh ik zie dat er al wat swapsels uitgepakt zijn, geweldig die matroesjka-kippen!

lyssa, iemand hier (sorry ik weet even niet meer wie) heeft eens een minibruidspaartje gehaakt, heel eenvoudig maar juist daardoor leuk.

het had wel iets weg van deze.
ik zag ook nog leuke lovebirds

[ Bericht 10% gewijzigd door trui op 20-04-2011 11:59:01 ]
in de haak.
pi_95750768
Wat een leuk pakketje! :)

Ik heb mijne nog niet opengemaakt, eerst nog wat artikelen schrijven. Wordt dus later vandaag ;)
pi_95750781
-O- de postbode is er nog niet... }:|

Leuk Lyssa, ziet er mooit uit! O+ je bent echt verwend :D
pi_95752309
*O* *O* swapsel binnen!!! *O* *O*

dit kreeg ik O+ O+ O+:

ik was hier dus serieus naar op zoek, om ook zoiets te maken voor m'n voordeur! O+
maar ik heb (nog) niet echt een idee wie dit voor mij heeft gemaakt... ik denk nog even verder...
pi_95752424
Oh Mijsje ook al zo'n mooi Swap-pakketje...! O+ Wat prachtig gemaakt! Ik begin onderhand te balen dat ik pas vanavond mijn pakketje open kan maken, misschien toch nog snel even voor we naar de BBQ gaan :@
pi_95752796
Ik heb hem opengemaakt! Angrybirds! O+

Er komen foto's aan. 1 moment geduld :P

3 vogels van Lucy, een babyschildpad (volgens mij?), een Angrybird en het varken van Angrybirds. Vooral dat varken vind ik zo gaaf ^O^

Van de schildpad en het varken een betere foto, omdat ze op vorige niet zo goed staan ;).

Ik heb geen idee wie het zou kunnen zijn, maar op de een of andere manier denk ik toch Lyssa :P

Foto's zijn niet heel duidelijk, ik heb gewoon geen fotografiegevoel. Sorry.

[ Bericht 33% gewijzigd door Herfstblad op 20-04-2011 10:55:16 ]
  woensdag 20 april 2011 @ 10:46:10 #101
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95753119
hartstikke leuk mijsje!

oh en ik zie nu ook herfstblad's foto's, leuke birds!!

[ Bericht 52% gewijzigd door trui op 20-04-2011 11:41:28 ]
in de haak.
pi_95753143
Wat een mooie swaps O+
pi_95753439
Wat een leuke swapsels! Ik heb bij alle wel een idee, maar of dat ook klopt.... Niet te lang over dat raden doen he!
  woensdag 20 april 2011 @ 11:01:33 #104
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_95753544
Prima foto's hoor Herfstblad. Mijsje, Herfstblad, wat een leuke dingen hebben jullie gekregen.

Ik lees al weer even stilletjes maar ik zie mooie dingen voorbijkomen ook van Citroenvla, welkom hier! Veel plezier met haken en alvast heel fijne Pasen gewenst! Ik ben een lang weekend foetsie :)
pi_95753661
;) Wel grappig dat dit juist de 2 figuurtjes uit Angrybirds zijn die ik het leukste vind.
Al heb ik ze wel op Ravelry staan, maar volgens mij heb ik er daar meer staan :)

[ Bericht 33% gewijzigd door Herfstblad op 20-04-2011 11:16:42 ]
  woensdag 20 april 2011 @ 11:17:16 #106
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_95754047
Leuk leuk die swapsels!
Ik heb mijn pakje ook opengemaakt, ff met foto's:

pakje open, maar nog steeds een verrassing:

alles uitgepakt bij elkaar:

nu even één voor één, allereerst een leuk kaartje met lekkere paaseitjes (wit en puur, dat vind ik de lekkerste, in die volgorde ook! ja ik weet het beetje gekke combi)

Een Bubbleleg-monster! zoo leuk en mooie kleurtjes ook:

Een duckie! en nog oranje ook, leuk straks voor Koninginnedag en bevrijdingsdag!
Die gaat aan m'n tas!

En een ... ik denk dat het een mandje is voor de eitjes, toch? Maar ik durf de eitjes er niet echt in te doen, straks geeft het af!

Ik ben er heel erg blij mee, zo leuk allemaal en speciaal voor mij gemaakt O+ .
Nu toch ook wel fijn dat ik een te lange 'to hook'-lijst hebt, daardoor heb ik zelf nog nooit een duckie of bubbleleg monster gemaakt terwijl ik ze wel ontzettend leuk vind.

Door de duckie en bubbleleg zou je misschien denken aan Lyssa (ik wel in elk geval), maar ik weet met zekerheid wie de swapster is. Mijn pakje kwam namelijk uit België! Anders had ik het niet geweten hoor.
Grappige is wel dat StefanieV mij niet zo heel lang geleden ook al via postcrossing een kaartje heeft gestuurd.

Dank je wel StefanieV!
klerkje
pi_95754329
Wat ontzettend leuk allemaal! Ik ben erg nieuwsgierig naar de rest.
pi_95754377
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:17 schreef Spiegelei het volgende:
Leuk leuk die swapsels!
Ik heb mijn pakje ook opengemaakt, ff met foto's:

pakje open, maar nog steeds een verrassing:
[ afbeelding ]

alles uitgepakt bij elkaar:
[ afbeelding ]

nu even één voor één, allereerst een leuk kaartje met lekkere paaseitjes (wit en puur, dat vind ik de lekkerste, in die volgorde ook! ja ik weet het beetje gekke combi)
[ afbeelding ]

Een Bubbleleg-monster! zoo leuk en mooie kleurtjes ook:
[ afbeelding ]

Een duckie! en nog oranje ook, leuk straks voor Koninginnedag en bevrijdingsdag!
Die gaat aan m'n tas!
[ afbeelding ]

En een ... ik denk dat het een mandje is voor de eitjes, toch? Maar ik durf de eitjes er niet echt in te doen, straks geeft het af!
[ afbeelding ]

Ik ben er heel erg blij mee, zo leuk allemaal en speciaal voor mij gemaakt O+ .
Nu toch ook wel fijn dat ik een te lange 'to hook'-lijst hebt, daardoor heb ik zelf nog nooit een duckie of bubbleleg monster gemaakt terwijl ik ze wel ontzettend leuk vind.

Door de duckie en bubbleleg zou je misschien denken aan Lyssa (ik wel in elk geval), maar ik weet met zekerheid wie de swapster is. Mijn pakje kwam namelijk uit België! Anders had ik het niet geweten hoor.
Grappige is wel dat StefanieV mij niet zo heel lang geleden ook al via postcrossing een kaartje heeft gestuurd.

Dank je wel StefanieV!
Zonder zo'n Belgische postzegel zou ik echt Lyssa gegokt hebben :D

Leuk pakje ook!
pi_95754508
Jeej ik heb mijn pakket ook opengemaakt!! En ben er echt superblij mee! Ik was er helemaal beduusd van! Heb een enorm grote mooie deken gekregen *O* *O* k vind de kleurtjes helemaal leuk en ik kan de deken helemaal om me heen slaan voor de tv _O_ Ik vind het echt waanzinnig dat je zo'n grote deken kan haken in korte tijd, ik ben al eeuwen bezig met de mijne :?
En ik denk dat ik het van Marjo heb!

Close-up:

'Yo deze deken is voor mij' :

En ik vind de anders swap dingen ook helemaal tof! Hopelijk vindt mijn swap partner mijn kado ook leuk vindt... :o Ik word altijd zo onzeker van die andere mooie dingen..
Maar voor degene die dit voor mij heeft gemaakt (Marjo?) echt super bedankt!!!! _O_
haken is cool
pi_95754544
Haha, toen ik nog niet gelezen had waar je pakketje vandaan kwam, dacht ik ook meteen aan Lyssa :P

Mooi MissN! Mooie kleurencombinatie ook :D Die ga ik onthouden. En leuke kat. Ook al gek op haaksels zo te zien ;)

Ik hoop dat mijn swappartner het ook leuk vind :) Haha zenuwachtig daarvoor nog.
pi_95754580
Leuk spiegelei! ik dacht ook meteen aan lyssa.... totdat ik las dat het uit belgie kwam hihi!
haken is cool
pi_95754692
k heb nu wel weer extra motivatie gekregen om wat harder door te haken met mijn eigen deken O-)
haken is cool
pi_95754757
Ik bedenk me nu dat ik mijn swappartner helemaal niet bedankt heb. 8)7
* Herfstblad is nog niet helemaal wakker

Dank je wel, swappartner! :D Vooral de Angrybirds vind ik tof. Ook leuk dat het thema (boze) vogels is doorgevoerd in alles. :D
  woensdag 20 april 2011 @ 11:37:57 #114
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95754767
misschien heeft Lyssa 't wel voor de grap in België gepost! :D
in de haak.
  woensdag 20 april 2011 @ 11:38:24 #115
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95754788
oh wacht ik had m'n scherm te lang openstaan. wat een prachtige deken, missN! ik vind 'm ook wel Marjo-achtig.
in de haak.
pi_95754843
Bedankt caroline88, jij ook een fijne pasen! Ook zo'n lekker lang weekend? Ik moet nog één dagje werken en dan vier dagen zeilen en haken! De ultieme combinatie voor totale ontspanning.

MissN, wat een gave deken zeg! :D Kan me voorstellen dat je daar een beetje verlegen van wordt!
pi_95754876
Leuke blije poes ook O+
pi_95754997
Ik heb weer leuke dingen zien passeren.

En woow sech wat een leuke swapsels heb ik al gezien, de angry birds zijn erg leuk en het deken :o dat is best groot (moet ik ook eens een patroon voor vinden, links zijn altijd welkom :p).

Welkom ook aan citroenvla, leuke dingen heb je gemaakt.

Ik heb zelf de laatste dagen bezig geweest met enkele granny's (die ik straks zal fotograferen en een blog post + forum post hier zal maken). Ik hoop dat ik het volhoud en er elke dag toch één kan maken. Men vorige deken is zowat gestopt en ik wil deze een keertje afwerken. Het is dan ook niet echt voor mezelf. Gelukkig zijn deze granny's best groot en dan gaat het al wat vlotter. Ik ga ook even bij wibra kijken of ik een fleece kan kopen zodat ik het er tegenaan kan naaien. Ik kan wel nergens instructies vinden dus tips zijn welkom :p
Only Heroes live forever.
blog
  woensdag 20 april 2011 @ 11:51:35 #119
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95755269
sech? is dat belgisch? ;)

een granny per dag moet wel haalbaar zijn redostrike. :)
in de haak.
pi_95755323
mijn poes is heel blij met alles wat ik haak, gelukkig is hij uit zichzelf van de deken af gegaan anders had ik m dr persoonlijk afgegooid. Ik had laatst een kleedje voor m gehaakt, maar die is nu al in de container omdat er zooveeel kattenharen opzaten..K ga heel zuinig zijn op deze deken O+
haken is cool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')