abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95800017

Mijn lavender bunny is af! 2 projecten in 1 week, I'm on a roll!
Ik ben alleen niet helemaal tevreden over het gezichtje, hij kijkt een beetje triest. Maar het is mijn eerste 'affe' amigurumi, dus ik laat het lekker zitten en ben trots op het resultaat.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_95800305
@Marjo! tuurlijk alle draadjes zijn afgewerkt hihi! hij is echt supernetjes gehaakt!
haken is cool
  donderdag 21 april 2011 @ 13:35:06 #253
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_95803584
Leuk kleurtje voor de bunny daste!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_95803650
Ja he? Dank je. Het waren oude bolletjes Nova van de Wibra. Ik heb ooit een hele hoop er van ingeslagen in allerlei verschillende kleurtjes. Het konijn is voor een jongetje dat zondag geboren is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Daste op 21-04-2011 14:07:09 ]
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_95803776
leuk knijn!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95803802
Daste, kende jij deze al?
http://morslevend.nl/?p=310
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95805890
Nee, die kende ik nog niet. Leuk initiatief!
W. Somerset Maugham
pi_95806074
Wat grappig, denk niet dat ik het tegen zal komen het hele eind van t station naar de uni :P
pi_95809500
:o wat gaan die topics hier snel zeg...ik lees nog steeds mee heb alleen niks zinnigs te zeggen :P
Wel wilde ik even kwijt dat ik jullie swapsels echt super vind... mijn niveau is nog lang niet zo goed...
Mooi hoor meiden prachtig gemaakt...
  donderdag 21 april 2011 @ 16:14:35 #260
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_95809920
Hallo allemaal :W ,

Wat zijn er toch iedere keer weer leuke dingen te zien hier. De kippetjes die ik gister voor bij zag komen van de swap zijn echt geweldig O+. Net zo als die prachtige deken.

Ik lees nog steeds gezellig met jullie mee iedere dag. Er gaat bijna geen dag voor bij . Maar ondertussen haak ik lekker door. Af gelopen dagen ben ik bezig geweest met van alles en nog wat.

Bloemmetjes en hartjes voor mijn schoonzus. Ze gebruikt de bloemetjes weer om haar zelf gemaakte creaties mee af te maken. Kijk eens op: http://nathanja.tk/

Ook heb ik een begin gemaakt met een zomer tas. Maar ik weet nog niet precies welke kleuren ik nu het mooiste vindt. Hier al vast een paar lapjes.

Het moet deze tas gaan worden:

En voor mijn collega die net mama is geworden deze slofjes:

Over een week is het mei vakantie en dan ga ik lekker verder haken met mijn tas. :Y
  donderdag 21 april 2011 @ 16:42:06 #261
112545 Muck
pi_95811242
Helaas, de pakketdienst is wel door de straat gesjeesd, maar is niet aan mijn deur geweest :N
Ik ga maar boodschappen doen en hopen dat het dan morgen komt, al denk ik niet dat er post is op Goede vrijdag...
  donderdag 21 april 2011 @ 17:05:51 #262
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95812170
Ohh Muck je geduld wordt echt op de proef gesteld!

Wat een mooie Lavender Bunny ^^ en Freubelz die bloemtjes, vierkantjes, tas en slofjes zijn ook errug tof!!! :D eens even die site bekijken.

Hmmm ik ga dan maar even meer op jacht naar Ophelia (die komt hier niet zo veel he?:$) de postcode + huisnummer was speciaal op het pakje geplakt...(niet door de postbode, door de swapster) Hmmm ja misschien wil iemand me wel heel erg misleiden...hmmm
nou nu ben ik helemaal in de war! (anders heb ik overigens echt helemaal geen idee, misschien Lijnloos omdat erop geborduurd is, heel mooi!, maar was zij al geraden???)

Zie op dr Ravelry dat ze uit Tilburg komt...Tilburg, Rosmalen, what's the difference ;) kan dr alleen niet meer op Fok vinden!
  donderdag 21 april 2011 @ 17:17:33 #263
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95812565
Ohh wacht....Mijsje...ik zit eens even op jouw Ravelry te kijken en daar zie ik een GS voor je Old Rose Swap (dat je nog aan het testen was) en die lijkt wel verdacht veel op die op mijn kaart zit :P en de kleurtjes komen ook weer terug.....
dusss heb jij gewooon lekker vals gespeeld met de postcode??? :D
pi_95812663
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef mijsje het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad guusje, jip en fladder gemaakt, maar ik kan naar alle eerlijkheid zeggen dat ik evelien egel nog nooit gemaakt heb... Je moet dus nog even verder zoeken naar je swapmaatje... ;)

Ik denk nu met wat Herfstbad zegt (of juist niet zegt...) dat Herfstblad toch m'n swapmaatje is... Was jij het, Herfstblad?
Volgens mij moet jij eens wat sigs afspeuren O-)
  donderdag 21 april 2011 @ 17:22:02 #265
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95812745
goede speurneus, esseEi! :o

leuke dingen gemaakt, freubelz! zijn dat 'tricolor squares' uit het jan eaton boek?
in de haak.
pi_95813994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:17 schreef EsseEi het volgende:
Ohh wacht....Mijsje...ik zit eens even op jouw Ravelry te kijken en daar zie ik een GS voor je Old Rose Swap (dat je nog aan het testen was) en die lijkt wel verdacht veel op die op mijn kaart zit :P en de kleurtjes komen ook weer terug.....
dusss heb jij gewooon lekker vals gespeeld met de postcode??? :D
:P *O* eindelijk, ik dacht, wanneer heb je dat door... :P (dat was m'n hint... ;) )
ik was het EsseEi! :Y
(het retouradres is dat van m'n vader... :P )
  donderdag 21 april 2011 @ 18:07:17 #267
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95814442
ohhhhh hahaha dat ga ik toch nooit raden ;) haha je hebt geluk: want k ging via jouw Ravelry naar die van Ophelia ;) en toen zag ik 'm opeens staan!

Anyhow: superbedankt!!!!! :D en zo mooi gehaakt en die kleurtjes :D (heb ze net op m'n kast neer gezet en die heeft ongeveer dezelfde kleur groene plankjes hihi :D)
ennuhm nog steeds de vraag: vond je ze niet gepriegel om te haken, en dat 4 keer???
Ga trouwens misschien met de onderzetters iets anders doen, magneetjes maken ofzo ^^ (maar misschien ook niet :P)
pi_95814699
:D het was echt een gepriegel om te maken, en ik heb meerdermale gevloekt... en was was ik blij dat ze af waren... :D maar het resultaat was ik ook best trots op... :D veel plezier ermee!
en nee, dat had je vast niet geraden... :P
magneetjes, ja, tuurlijk, waarom niet... :D ik ben benieuwd wat het uiteindelijk is geworden... :)
  donderdag 21 april 2011 @ 18:18:35 #269
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95814768
haha ja anders worden ze vies als ik ze gebruik ;) vind ik zonde enzo :) wel fijn dat jij ze nu voor mij hebt gemaakt :D want wou ze eigenlijk nog wel een keertje maken :D :@

Heb trouwens het potje ook in gebruik genomen: pennen/scharenbakje :D zat ook te dneken om er een prullenbakje van te maken, voor afgeknipte draadjes etc :)
pi_95819607
bewaren jullie afgeknipte draadjes eigenlijk? ik gooi ze altijd in de prullebak, maar bedenk me net dat je het ook kunt gebruiken als vulling...
Heb trouwens al 20 summer squares af..t gaat nu echt snel! nog 10 en dan is mijn deken ongeveer 50 bij 60 cm als ik ze aan elkaar maak en dan nog een mooie rand eromheen...
haken is cool
pi_95821074
MissN ik bewaar ze wel, maar waarvoor weet ik nog niet precies. Ik weet wel dat behoorlijk wat mensen ze bewaren, misschien een hakers-dingetje ofzo :P
  donderdag 21 april 2011 @ 20:24:28 #272
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95821158
ik gooi ze altijd gewoon weg :$ zou niet weten waar ik het voor moet gebruiken....bovendien heb ik toch allemaal goedkope wollies en mag het ook wel een keer op gaan ;) (als ik korte draadjes nodig heb)
pi_95821457
Weer een granny afgemaakt vandaag ik denk dat ik er 5 op 6 of 5 op 7 van maak. Dus nog 26-31 te gaan.

Tot voor kort hield ik ook de draadjes bij. Nu zijn het er nog maar enkele als sticht marker. Ik heb ze één keer gebruikt om een ami te vullen en ik vond het later toch niet zo een goed idee. Als je het doet kan je best alleen draadjes van de kleur dat je ami in is gebruiken of gewoon een regenboog ami maken.
Only Heroes live forever.
blog
pi_95821840
Wat hebben jullie leuke dingen voor elkaar gemaakt! Wat jammer Muck, dat je nog niets binnen hebt! Misschien is wat fout gegaan bij de post. Ik woon op 8a en post wordt ook nog wel eens geleverd bij mijn onderburen, op nr. 8. Inmiddels hou ik daar wel rekening mee, maar in het begin was het wel heel irritant!

Leuke dingen van Daste en Freubelz!

Ik heb inmiddels mijn GS deken maar weer eens opgepakt. Ik heb genoeg vierkantjes, maar moet nog bij 80 vierkantjes een witte rand maken. Grappige is, dat ik er een tijdje niet aan gewerkt heb en ik merk dat ik strakker ben gaan haken! Ik moet er echt op letten om het losser te doen!

Ik gooi mijn draadjes ook weg trouwens. Ik denk dat ik er niet genoeg heb voor vulling ofzo. Hoewel, misschien als ik de draadjes van mijn deken weg ga werken.... :P
  donderdag 21 april 2011 @ 20:44:34 #275
112545 Muck
pi_95822530
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef bietel het volgende:
Wat hebben jullie leuke dingen voor elkaar gemaakt! Wat jammer Muck, dat je nog niets binnen hebt! Misschien is wat fout gegaan bij de post. Ik woon op 8a en post wordt ook nog wel eens geleverd bij mijn onderburen, op nr. 8. Inmiddels hou ik daar wel rekening mee, maar in het begin was het wel heel irritant!

Leuke dingen van Daste en Freubelz!

Ik heb inmiddels mijn GS deken maar weer eens opgepakt. Ik heb genoeg vierkantjes, maar moet nog bij 80 vierkantjes een witte rand maken. Grappige is, dat ik er een tijdje niet aan gewerkt heb en ik merk dat ik strakker ben gaan haken! Ik moet er echt op letten om het losser te doen!

Ik gooi mijn draadjes ook weg trouwens. Ik denk dat ik er niet genoeg heb voor vulling ofzo. Hoewel, misschien als ik de draadjes van mijn deken weg ga werken.... :P
ik woon ook op een a-nummer, maar het huisnummer zonder a bestaat volgens mij helemaal niet _O-

De draadjes gooi ik trouwens gewoon weg :)
  donderdag 21 april 2011 @ 20:46:13 #276
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95822642
was het wel al onderweg Muck???
en is er iemand die nog niks heeft gehoord en niks heeft gehad?
Van Ophelia ook nog niks gehoord toch? (of ben ik scheel?)

Trouwens, die eitjes die ik had gemaakt: m'n moeder heeft er dus 30 gemaakt voor de klas van m'n bijna-schoonzusje :P met lintje zodat ze in de paastak konden hangen en dat ze ze daarna mee naaar huis kregen ofzo. Hebben mn schoonzusje+broer ze gewoon thuis in de paastakken gehangen ;) haha maar is dus ook een leuke optie!:D
(en Lyssa: ik vond het wel mooi passen bij je plan om ooit nog eens een eierdoosje met eitjes te maken :D)
pi_95822798
Nee, van Ophelia hebben we nog niks gehoord. Komt vast wel gauw...
Ophelia, hoe is het met je nu? :*
  donderdag 21 april 2011 @ 20:51:55 #278
112545 Muck
pi_95823001
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef EsseEi het volgende:
was het wel al onderweg Muck???
en is er iemand die nog niks heeft gehoord en niks heeft gehad?
Van Ophelia ook nog niks gehoord toch? (of ben ik scheel?)

Trouwens, die eitjes die ik had gemaakt: m'n moeder heeft er dus 30 gemaakt voor de klas van m'n bijna-schoonzusje :P met lintje zodat ze in de paastak konden hangen en dat ze ze daarna mee naaar huis kregen ofzo. Hebben mn schoonzusje+broer ze gewoon thuis in de paastakken gehangen ;) haha maar is dus ook een leuke optie!:D
(en Lyssa: ik vond het wel mooi passen bij je plan om ooit nog eens een eierdoosje met eitjes te maken :D)
Ik kreeg eergisteren wel een mailtje dat het onderweg was, dus hij kan morgen nog komen...

Ik heb Ophelia al een hele tijd niet gezien volgens mij :o
pi_95823170
Ophelia heeft een paar dagen geleden in OUD nog gepost. :*
  donderdag 21 april 2011 @ 20:55:55 #280
112545 Muck
pi_95823223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:54 schreef mijsje het volgende:
Ophelia heeft een paar dagen geleden in OUD nog gepost. :*
Daar kom ik bewust nooit ;)
Maar goed om te weten dat ze in elk geval nog post :Y
pi_95835622
Ah wat balen, Muck! :(

Ik zal het maar zeggen wie ik had: Ik had inderdaad Lijnloos, dus mijsje had het goed ;) Maar hij was lastig. Het enige wat een hint kon zijn, was Evelien van Christel :P
Ik had trouwens bewust geen postcode erop geschreven en ik heb ook helemaal niets met Rotterdam haha. Ik kom er 1 keer per jaar ofzo.
pi_95840302
ah Herfstblad, jij was dus mijn Swapperd! *O* ik wist ook echt niks meer te raden... mijn tactiek was dan ook eigeblijk afwachten tot er
weinig meer overwaren :@

superbedankt hoor, ik vind het onwijs leuk wat je hebt gemaakt! :*
pi_95842637
:P Kan ik me voorstellen, hoor.
Bij de volgende swap zal ik er een hint bij doen. O-)
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:27:13 #284
112545 Muck
pi_95842774
Voor mij wordt het een makkie om te achterhalen wie mijn swapper is, als mijn pakketje nog komt :+
pi_95842817
Ik ben ook nog niet geraden O-) En mijn hint zat hem in de verpakking/vulling... :@
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:34:48 #286
112545 Muck
pi_95843002
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:29 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ben ook nog niet geraden O-) En mijn hint zat hem in de verpakking/vulling... :@
de mijne ook :D
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:06:52 #287
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_95844135
Even een compliment voor jullie allemaal! Wat een leuke dingen hebben jullie voor elkaar gemaakt.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_95852205
-O- ik heb het nog niet geraden...
Muck, ben jij dan mijn swapmaatje? Lijnloos is het niet, en ik had vulsel van een krantje uit omstreek van Rotterdam... dat zou de hint kunnen zijn... (maar ik weet eigenlijk niet waar jij woont... :@ )
Ik wil zo graag weten wie ik nou persoonlijk mag bedanken! :D maar volgens mij kan het alleen nog Muck of Ophelia zijn...

nieuwe update:
StefanieV = StefanieV - van Spiegelei
Spiegelei = Spiegelei - van Stefanie
Daste = binnen - van MissN
EsseEi = Epsiej - van mijsje
Muck = Muck - onderweg
Lyssa = LyssaOdyne - van EsseEi
mijsje = mijsje - binnen
MissN (antartica) = nyn - van Marjo
Ophelia = -Ophelia- -
Herfstblad = Lizzerd - van Lyssa
Lijnloos = Lijnloos - van Herfstblad
Marjo = -Marjo- -

[ Bericht 22% gewijzigd door mijsje op 22-04-2011 15:11:42 ]
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:13:20 #289
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95852450
ik denk eerder dat muck voor marjo gehaakt heeft, en ophelia voor jou, mijsje. maar het is maar een gok hoor.
in de haak.
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:27:09 #290
52016 Lyssa
music <3
pi_95852956
Kijk eens in de sig van Muck mijsje. Dan weet je waar ze woont :p
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:48:16 #291
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95853656
goed punt, lyssa! :o
in de haak.
pi_95855141
Ik straks nog effe in de doos kijken of ik een hint kan vinden...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_95855336
2 Nieuwe projectjes (afgekeken van de swaps hihihi):

Deze heb ik gisteren afgewerkt. Lag al even opzij met een fout en ik dacht nu ga ik hem afwerken en de fout eruit halen.

En dan men snel projectje van vandaag:

Duckling, ik denk dat ik er een sleutelhanger van ga maken.
Only Heroes live forever.
blog
  vrijdag 22 april 2011 @ 18:01:39 #294
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95857575
oeeh leuke AngryBird en lief eendje :D

En mijsje ik wou ook al als hint geven: kijk eens even in alle linkjes onder berichten van mensen ;) dan kom je er achter wie er nou bij mij in de buurt woont :P
pi_95858677
:o natuurlijk!!! het kon niet simpeler eigenlijk!!!
Muck, heel erg bedankt voor die prachtige krans die ondertussen alweer een paar dagen mijn voordeur erg mooi maakt! O+ (ik ben wel heel suf, dat ik dat nou echt niet door had, zelfs na de hints die door meerdere mensen werden laten vallen hier... :') ) :* dank je wel dus Muck, ik vind hem echt geweldig! *O*

nieuwe update:
StefanieV = StefanieV - van Spiegelei
Spiegelei = Spiegelei - van Stefanie
Daste = binnen - van MissN
EsseEi = Epsiej - van mijsje
Muck = Muck - onderweg
Lyssa = LyssaOdyne - van EsseEi
mijsje = mijsje - binnen van Muck
MissN (antartica) = nyn - van Marjo
Ophelia = -Ophelia- -
Herfstblad = Lizzerd - van Lyssa
Lijnloos = Lijnloos - van Herfstblad
Marjo = -Marjo- -
pi_95867008
Hier 23 van de 30 squares af..maar moest nu echt stoppen van mezelf..echt pijn in mn hand/arm! maar het gaat goed!!
haken is cool
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:34:34 #297
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95867145
over squares gesproken: mijn haakwerk voor het weekend: Up in elkaar zetten en draadjes afhechten :P leuuuuuuk ;)

en als ik tijd over heb ga ik het varken van Angry Birds proberen te haken/ontwerpen :D (wil geen patroon kopen haha en wil graag zelf eens iets ontwerpen)

Mijsje je hebt het eindelijk dooor! :P :D
En ik moest echt paar keer op mn handen gaan zitten:P Muck ik wou zeggen: bij mij komt de postbode vaak pas rond 7 uur met pakketjes! (is 2 straten achter jou :P)m maar heb je het al ondertussen???
pi_95868522
Ik ben ook nog steeds niet geraden ;)
W. Somerset Maugham
pi_95871046
:P Grappig dat jullie zo dicht bij elkaar wonen, Muck en EsseEi.

Ik moet de paashaas nog in elkaar zetten. Lekker op tijd, he? O-)
pi_95871132
Whehehe EsseEi... Het was echt heel erg met me ja... Normaal heb ik dat soort dingen veel sneller door... Je kan wel merken dat ik met mijn gedachten de laatste dagen heel ergens anders zat... :')

Ik ben ook heel benieuwd naar de pakjes van Muck en Ophelia...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')