Volgens mij moet jij eens wat sigs afspeurenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef mijsje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad guusje, jip en fladder gemaakt, maar ik kan naar alle eerlijkheid zeggen dat ik evelien egel nog nooit gemaakt heb... Je moet dus nog even verder zoeken naar je swapmaatje...
Ik denk nu met wat Herfstbad zegt (of juist niet zegt...) dat Herfstblad toch m'n swapmaatje is... Was jij het, Herfstblad?
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:17 schreef EsseEi het volgende:
Ohh wacht....Mijsje...ik zit eens even op jouw Ravelry te kijken en daar zie ik een GS voor je Old Rose Swap (dat je nog aan het testen was) en die lijkt wel verdacht veel op die op mijn kaart ziten de kleurtjes komen ook weer terug.....
dusss heb jij gewooon lekker vals gespeeld met de postcode???
ik woon ook op een a-nummer, maar het huisnummer zonder a bestaat volgens mij helemaal nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef bietel het volgende:
Wat hebben jullie leuke dingen voor elkaar gemaakt! Wat jammer Muck, dat je nog niets binnen hebt! Misschien is wat fout gegaan bij de post. Ik woon op 8a en post wordt ook nog wel eens geleverd bij mijn onderburen, op nr. 8. Inmiddels hou ik daar wel rekening mee, maar in het begin was het wel heel irritant!
Leuke dingen van Daste en Freubelz!
Ik heb inmiddels mijn GS deken maar weer eens opgepakt. Ik heb genoeg vierkantjes, maar moet nog bij 80 vierkantjes een witte rand maken. Grappige is, dat ik er een tijdje niet aan gewerkt heb en ik merk dat ik strakker ben gaan haken! Ik moet er echt op letten om het losser te doen!
Ik gooi mijn draadjes ook weg trouwens. Ik denk dat ik er niet genoeg heb voor vulling ofzo. Hoewel, misschien als ik de draadjes van mijn deken weg ga werken....
Ik kreeg eergisteren wel een mailtje dat het onderweg was, dus hij kan morgen nog komen...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef EsseEi het volgende:
was het wel al onderweg Muck???
en is er iemand die nog niks heeft gehoord en niks heeft gehad?
Van Ophelia ook nog niks gehoord toch? (of ben ik scheel?)
Trouwens, die eitjes die ik had gemaakt: m'n moeder heeft er dus 30 gemaakt voor de klas van m'n bijna-schoonzusjemet lintje zodat ze in de paastak konden hangen en dat ze ze daarna mee naaar huis kregen ofzo. Hebben mn schoonzusje+broer ze gewoon thuis in de paastakken gehangen
haha maar is dus ook een leuke optie!:D
(en Lyssa: ik vond het wel mooi passen bij je plan om ooit nog eens een eierdoosje met eitjes te maken)
Daar kom ik bewust nooitquote:Op donderdag 21 april 2011 20:54 schreef mijsje het volgende:
Ophelia heeft een paar dagen geleden in OUD nog gepost.
de mijne ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:29 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ben ook nog niet geradenEn mijn hint zat hem in de verpakking/vulling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |