abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2011 @ 20:25:31 #201
244933 trovey
Nachtoele
pi_95776185
Die kippen. O+ De maker daarvan mag me wel een PM sturen met een link naar het patroon. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 20 april 2011 @ 20:41:55 #202
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95777207
trovey, ik heb 'm ooit hiervandaan (maar dan zonder de eitjes en kuikentjes, die vond ik ook leuk esseEi).

ik vond ze destijds ook best veel werk, en inderdaad een heel gepriegel. petje af dus voor het feit dat degene die er VIER heeft gemaakt. :o

wat een leuke dingen zag ik nog meer voorbij komen. maar marjo, wat is nou dat witte omhulsel van je cadeau? is dat een tas?
in de haak.
pi_95777363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef trui het volgende:
trovey, ik heb 'm ooit hiervandaan (maar dan zonder de eitjes en kuikentjes, die vond ik ook leuk esseEi).

ik vond ze destijds ook best veel werk, en inderdaad een heel gepriegel. petje af dus voor het feit dat degene die er VIER heeft gemaakt. :o

wat een leuke dingen zag ik nog meer voorbij komen. maar marjo, wat is nou dat witte omhulsel van je cadeau? is dat een tas?
Een ei :D
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  woensdag 20 april 2011 @ 20:45:24 #204
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95777383
ooh! :o handig! ;)
in de haak.
pi_95777647
Die kippen zijn gaaf!
*slaat patroon op*
pi_95777777
Wow wat een superleuke swaps jongens!! Ik heb even alleen foto's gescrold en niet de tekst ertussendoor gelezen want dat was een hoop :P
pi_95778310
Wat een mooie swaps!!
Die deken O+

Mag ik even *O* Want ik heb een tentamen gehaald, dus sowieso niet 3 hers. En een soort van bevestiging dat ik het wel kan(ook al mis je alle colleges)
pi_95779343
Wat super allemaal zeg die swaps! Krijg echt zin om volgende keer mee te doen!

Zelf niet zo'n gezellig pakketje vandaag.

Van mij dus wat minder activiteit de komende weken.
pi_95779628
Wat heb je?
pi_95780175
Oh, wat een mooie dingen zijn er weer uitgepakt allemaal!!!

Net thuis, dus meteen mijn pakket uitgepakt!

grote doos :o

Iets kleiner doosje...

3 mooie pakjes ingepakt en al!

Uitgepakt *O* Een bloempotje gehaakt met bloemen! (komt goed uit dat ze gehaakt zijn, echt gaan hierheen om een langzame dood te sterven..), Een slinger van bloemetjes en een Evelien de Egel! _O_ Ik ben echt schandalig verwend! :@

Ik heb alleen nog geen idee van wie het komt. In elk geval iemand met het Kristel boekje en volgens mij is het met iets van Catania of Phildar gehaakt... * zet speurneus op!

Superbedankt in elk geval al! Vind het heel mooi en leuk! O+
  woensdag 20 april 2011 @ 21:34:23 #211
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_95780258
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef StefanieV het volgende:
Mijn swap is er ook!! *O*

En ik ben zoooooooooo verwend! ik schaam me nu over mijn pakje

Er stond 's avonds een grooooooote doos op me te wachten, helaas heb ik geen foto's genomen van het uitpakken, ik was te enthousiast!!

Hier de foto's (ik ben echt verwend!!)

Het overzicht:
[ afbeelding ]

De 2 paaseieren, leuk gevonden, hoe heb je die in godsnaam zo sterk gemaakt?
[ afbeelding ]

Eendjes die binnenste buiten kunnen, de grote is gelukt, de kleine nog niet!
[ afbeelding ]

Fotohoudertjes, snoep en kipjes, woohoow!!
[ afbeelding ]

Het belangrijkste, de hint!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik kom het volgende uit

"De sterrige kant boven" Nu even zien wie het is :P Maar heeeeeel erg bedankt!

edit: nee vriendlief zegt nu 'de zonnige kant boven' omdat hij de naam Spiegelei hoort. Spiegelei was jij het?

edit2: oja het mandje was idd voor de eitjes maar mijn zakje was te groot, heb te veel eitjes erin gedaan ;)

Spiegelei, natuurlijk kan ik het niet verstoppen maar hé, ben blij dat jij er blij mee bent! Hoop dat de chocolade smaakt en dat ze niet kapot zijn!
Goed geraden (door je vriend :P) !
Ik ben blij dat je pakje vandaag is binnengekomen, ik kon het pakket wat laat op de bus doen en ook ik was bang dat de eieren zouden 'breken'. Haha (de chocolade is goed aangekomen hoor, de helft is nu wel kapot maar dat komt door mijzelf mmjammm :9 ).

De eieren zijn eerst gehaakt (duh) en daarna opgespannen op een piepschuim ei en dan driftig met stijfsel in de weer. Dan krijg je ze wel stijf, ik wilde iets nieuws proberen dus vandaar.
Oh en dat kleine eendje had ik wat strak gehaakt, ik heb hem helemaal als ei gekregen en helemaal als eendje, maar het was een hoop gepriegel (ik heb wel foto-bewijs haha). Veel plezier ermee.

@mijsje StefanieV en ik hadden elkaar dus.

Oh en wat een leuke swapsels allemaal, leuk hoor al die foto's *O*
klerkje
pi_95780721
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat heb je?
Schouderoperatie na bijna 4 jaar klachten. Nu 4-6 weken in de sling. Heb al hiervoor geoefend met eenhandig haken, maar of dat in de praktijk ook gaat werken weet ik nog niet.

maar ik ben wel blij met de swap, leuke afleiding hier in mijn ziekenhuis bedje! Dus swappers bedankt!

[ Bericht 9% gewijzigd door KarinvdB op 20-04-2011 21:48:50 ]
  woensdag 20 april 2011 @ 21:44:18 #213
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95780838
oh karin, dat klinkt niet fijn. sterkte ermee! en eenhandig haken: ik zou 't niet kunnen! is 't de schouder van de hand waar je mee haakt, of juist de tegenovergestelde?

[ Bericht 57% gewijzigd door trui op 20-04-2011 21:49:57 ]
in de haak.
pi_95780875
Hmmm, nu zijn er nog 3 over die het kunnen zijn... Muck, Ophelia en Herfstblad... Ik denk nu nog aan Ophelia... Maar waar ik het op baseer weet ik eigenlijk niet, ik weet van deze 3 meiden eigenlijk niet waar ze wonen...

Wat een mooie swapsels zijn er door iedereen opengemaakt... O+
  woensdag 20 april 2011 @ 21:47:15 #215
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95780994
wat een schattige bloemetjesslinger lijnloos! en die gestreepte doos vind ik ook heel attent. :) knap gelukt die egel!!

wat grappig dat spiegelei en stefanie elkaar hadden!

whoopdidoo, gefeliciteerd met je tentamen! jij zit nog niet in de stage-fase he? - ik heb gisteren tig sollicitatiebrieven mogen doornemen van potentiele stagiaires van o.a. jouw opleiding :o
in de haak.
pi_95781195
Trui, je bedoelt zeker die gelijnde doos... :P

Had herfstblad trouwens niet ook connecties met Rotterdam en omstreken?
pi_95781433
Die bloemslinger is leuk!!

Pff karin das niet niets, zou niet weten hoe je met 1 hand kan haken! Succes!

Trui, nee dat is pas tijdens de master hier, raar vind ik maar t zal wel. Maar ik moet jou even te vriend houden dus?
pi_95782064
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef mijsje het volgende:
Trui, je bedoelt zeker die gelijnde doos... :P

Had herfstblad trouwens niet ook connecties met Rotterdam en omstreken?
jij was het he?! jij hebt in elk geval vaker van die beestjes gemaakt!
  woensdag 20 april 2011 @ 22:10:13 #219
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95782445
oh zou het? ik vind 't niet zo mijsje-achtig eigenlijk, maar ik weet ook niet precies waarom.

whoop, ik ga meer over de onderzoeksstages dan over de praktijkstages, dus als je bij ons een onderzoek wil komen doen moet je bij mij wezen :) . maar er waren vooral mensen die interesse hadden in een klinische stage.
in de haak.
pi_95782711
Ik had bij mijn gekregen pakket de hele tijd het gevoel dat het of van Lyssa of van Stefanie was en waarom? Geen idee.
Dus ook toen ik het nog niet wist. :P

Mooi pakket trouwens! :)

En over of ik banden met Rotterdam heb: Ik zeg niets. :X
pi_95783000
Was m'n hint niet duidelijk dan? Een van de lucybirds was namelijk ook zelfde wol als m'n dame kakelbont ;)

Ik had als afzender trouwens expres een kennis en niet mezelf. Maar daar keek je niet naar xD ook had ik m'n vriend m in A'dam op de post laten doen. Om verwarring te zaaien :p
  woensdag 20 april 2011 @ 22:19:11 #222
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95783013
je woont er in elk geval niet volgens mij, herfstblad! :P

dat is ook wel een erg subtiele hint hoor lyssa!
in de haak.
pi_95783118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef Lyssa het volgende:
Was m'n hint niet duidelijk dan? Een van de lucybirds was namelijk ook zelfde wol als m'n dame kakelbont ;)

Ik had als afzender trouwens expres een kennis en niet mezelf. Maar daar keek je niet naar xD ook had ik m'n vriend m in A'dam op de post laten doen. Om verwarring te zaaien :p
;) Ik bedoelde vooral voor ik hem had zeg maar.
Haha, slim om dat te doen.

Maar ik zou het niet geraden hebben aan de hand van de hint, nee :P

En ik woon er niet, nee ;)
  woensdag 20 april 2011 @ 22:31:48 #224
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_95783741
Geweldige swapsels! Leuk die foto's, heerlijk om mee te genieten.
Volgend jaar doe ik mee hoor! ^O^
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_95784102
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

jij was het he?! jij hebt in elk geval vaker van die beestjes gemaakt!
Ik heb inderdaad guusje, jip en fladder gemaakt, maar ik kan naar alle eerlijkheid zeggen dat ik evelien egel nog nooit gemaakt heb... Je moet dus nog even verder zoeken naar je swapmaatje... ;)

Ik denk nu met wat Herfstbad zegt (of juist niet zegt...) dat Herfstblad toch m'n swapmaatje is... Was jij het, Herfstblad?
  woensdag 20 april 2011 @ 22:41:23 #226
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95784212
mijsje, ik heb 'm even voor je bijgewerkt tot dusver:

Update:
StefanieV = StefanieV - van Spiegelei!
Spiegelei = Spiegelei - van Stefanie
Daste = binnen - van MissN
EsseEi = Epsiej - van Ophelia?
Muck = Muck - onderweg
Lyssa = LyssaOdyne - van EsseEi
mijsje = mijsje - binnen
MissN (antartica) = nyn - van Marjo
Ophelia = -Ophelia- -
Herfstblad = Lizzerd - van Lyssa
Lijnloos = Lijnloos -
Marjo = -Marjo- -
in de haak.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:46:11 #227
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95784520
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef MissN het volgende:

Close-up:
[ afbeelding ]

Waarschijnlijk een stomme vraag :@ Maar hoe heet deze steek in het Nederlands en/of Engels? Dan kan ik er even een tutorial bij zoeken :P
pi_95784581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:46 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een stomme vraag :@ Maar hoe heet deze steek in het Nederlands en/of Engels? Dan kan ik er even een tutorial bij zoeken :P
Das volgens mij de Granny Stripe
Ben er zelf ook mee bezig en ik heb hier de tutorial vandaan ...
http://karinaandehaak.blo(...)trepen-van-lucy.html
pi_95784646
Het is de granny-stripe van Lucy van Attic24... Er staat op die site ook een tutorial... :)
pi_95784671
Misschien dat dit helpt. Iemand op het Viva-forum had een duidelijke patroontekening gemaakt:
En kennelijk heb ik de eerste regel meegeknipt....

"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  woensdag 20 april 2011 @ 22:53:22 #231
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95784879
Bedankt voor de snelle antwoorden!

Dan ga ik me daar morgenavond maar eens mee bezig houden :9
  woensdag 20 april 2011 @ 22:56:13 #232
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95785039
hier vind je Lucy's beschrijving. wel in 't engels, dus let op dat ze met dc (double crochet) een vaste bedoelt!
in de haak.
pi_95785177
Ik heb ook al gezien dan lucy's een extra SC doet in de start ketting om hem steviger te maken. Maar natuurlijk is haken daarom zo leuk kan je zelf zulke dingen beslissen :D
Only Heroes live forever.
blog
  donderdag 21 april 2011 @ 06:38:20 #234
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95792700
Ik ben trouwens behoorlijk zeker dat Ophelia mijn pakketje heeft gemaakt, want het kwam uit Rosmalen en van 4 mensen wist ik niet waar ze woonden (en de rest woont niet in Rosmalen :P), maar 3 daarvan hebben al voor andere mensen iets gemaakt ;) (majo, MissN en Spiegelei), dus daarom is het Ophelia ;)

En mijsje....ik heb pas gezegd dat iemand hier bij mij in de buurt woont.....*hinthint*

Hier trouwens het patroon van de eitjes :)
pi_95792731
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Redostrike het volgende:
Ik heb ook al gezien dan lucy's een extra SC doet in de start ketting om hem steviger te maken. Maar natuurlijk is haken daarom zo leuk kan je zelf zulke dingen beslissen :D
ik heb hem zelf ook gemaakt, en ik vond die extra rij sc wel handig. Lossen, als je daaraan gaat trekken en peuteren (lees volgende rij maken) krijg je vaak dat de ene heel groot wordt, en de andere heel klein als je niet in alle steken een nieuwe steek maakt. Dat ondervang je met deze oplossing. Ik zou het echt doen!
pi_95792937
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 06:38 schreef EsseEi het volgende:
Ik ben trouwens behoorlijk zeker dat Ophelia mijn pakketje heeft gemaakt, want het kwam uit Rosmalen en van 4 mensen wist ik niet waar ze woonden (en de rest woont niet in Rosmalen :P), maar 3 daarvan hebben al voor andere mensen iets gemaakt ;) (majo, MissN en Spiegelei), dus daarom is het Ophelia ;)

En mijsje....ik heb pas gezegd dat iemand hier bij mij in de buurt woont.....*hinthint*

Hier trouwens het patroon van de eitjes :)
Maar Ophelia woont toch niet in Rosmalen? :?

Hmmm ik ga vanmiddag maar eens op zoek naar waar je dat gezegd hebt... :)
pi_95793132
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef trui het volgende:
je woont er in elk geval niet volgens mij, herfstblad! :P

dat is ook wel een erg subtiele hint hoor lyssa!
Ik had het expliciet genoemd als hint. Bijna alle wolletjes waren ook in andere projecten gebruikt. Hutspot bijv! :D
  donderdag 21 april 2011 @ 08:51:42 #238
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95794039
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2011 06:44 schreef kirsten. het volgende:
ik heb hem zelf ook gemaakt, en ik vond die extra rij sc wel handig. Lossen, als je daaraan gaat trekken en peuteren (lees volgende rij maken) krijg je vaak dat de ene heel groot wordt, en de andere heel klein als je niet in alle steken een nieuwe steek maakt. Dat ondervang je met deze oplossing. Ik zou het echt doen!
dan is een 'foundation single crochet' misschien nog handiger. zelfde effect, sneller klaar. :)
in de haak.
pi_95794855
O ja, Hutspot heb je ook met dat garen gemaakt. Komt nu allemaal pas weer boven hahah :P

En misschien heeft Ophelia het pakketje ook wel ergens anders gepost? ;)
  donderdag 21 april 2011 @ 09:27:52 #240
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_95794895
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ik had het expliciet genoemd als hint. Bijna alle wolletjes waren ook in andere projecten gebruikt. Hutspot bijv! :D
Oh jeetje Lyssa, dat zou ik dus ook allemaal niet onthouden enzo hoor. Ik zit nu al de hele tijd van ohja Marjo heeft dat gemaakt en oh wie is Herfstblad ook al weer (meer: wat heeft Herfstblad allemaal gemaakt, waar ken ik haar van). Scheelt overigens wel of ik iemand al wel eens heb gezien of niet. Lyssa, mijsje, trui, StefanieV daar heb ik meteen een beeld bij (qua persoon en qua haakwerk) maar EsseEi, Marjo enzo dat vind ik dan weer lastig ofzo.
Ik ben gewoon veel visueler ingesteld. Ik ken liedjes ook vaak aan de bijbehorende clip, niet van de titel en ik kijk ook veel meer naar een avatar of in iedergeval de kleur/sfeer van een avatar.
klerkje
pi_95794940
Ik had het ook niet onthouden, hoor. Nu Lyssa het zegt, denk ik: O ja! :P
Maar ik onthoud doorgaans niet wie wat gehaakt heeft. Ik zou graag willen, maar ik heb geen geheugen. Wel een zeef. O-)
pi_95795154
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef trui het volgende:

Bedankt. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_95796574
Vraagje voor marjo, hoeveel wol heb je gebruikt voor de deken? En hoe groot is ie?
pi_95796744
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vraagje voor marjo, hoeveel wol heb je gebruikt voor de deken? En hoe groot is ie?
Volgens mij per kleur 2,5 bollen, Wibra Saskia. Haaknaald 6.
Ik heb 'm vergeten op te meten maar dat wil MissN vast wel even doen...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_95796863
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Daste het volgende:
Misschien dat dit helpt. Iemand op het Viva-forum had een duidelijke patroontekening gemaakt:
En kennelijk heb ik de eerste regel meegeknipt....

[ afbeelding ]
Patroon staat ook in het boek van Jan Eaton met de vierkante blokken.
Maar dan een heeeeeel groot blok haken ;)
Woeiii - Blog
pi_95797146
Als je het niet kan onthouden is er altijd ravelry ;)
  donderdag 21 april 2011 @ 10:43:27 #247
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_95797180
Ik hoop dat de pakketdienst snel komt vandaag, want ik ben zoooo benieuwd :o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_95797219
Aw heb je m nog niet, je geduld wordt op de proef gesteld.

Ik ga zo in het zonnetje zitten *O* Helaas niet haken aangezien ik college heb geskipt O-) moet ik het boek lezen.
pi_95798095
Hij is ongeveer 160x120..heb er gister al heerlijk onder gelegen..het was koud in huis..
haken is cool
pi_95798751
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:10 schreef MissN het volgende:
Hij is ongeveer 160x120..heb er gister al heerlijk onder gelegen..het was koud in huis..
Ik vraag me nu af of ik de buitenste draadjes wel heb afgewerkt :@
Woeiii - Blog
pi_95800017

Mijn lavender bunny is af! 2 projecten in 1 week, I'm on a roll!
Ik ben alleen niet helemaal tevreden over het gezichtje, hij kijkt een beetje triest. Maar het is mijn eerste 'affe' amigurumi, dus ik laat het lekker zitten en ben trots op het resultaat.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_95800305
@Marjo! tuurlijk alle draadjes zijn afgewerkt hihi! hij is echt supernetjes gehaakt!
haken is cool
  donderdag 21 april 2011 @ 13:35:06 #253
112545 Muck
pi_95803584
Leuk kleurtje voor de bunny daste!
pi_95803650
Ja he? Dank je. Het waren oude bolletjes Nova van de Wibra. Ik heb ooit een hele hoop er van ingeslagen in allerlei verschillende kleurtjes. Het konijn is voor een jongetje dat zondag geboren is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Daste op 21-04-2011 14:07:09 ]
W. Somerset Maugham
pi_95803776
leuk knijn!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95803802
Daste, kende jij deze al?
http://morslevend.nl/?p=310
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95805890
Nee, die kende ik nog niet. Leuk initiatief!
W. Somerset Maugham
pi_95806074
Wat grappig, denk niet dat ik het tegen zal komen het hele eind van t station naar de uni :P
pi_95809500
:o wat gaan die topics hier snel zeg...ik lees nog steeds mee heb alleen niks zinnigs te zeggen :P
Wel wilde ik even kwijt dat ik jullie swapsels echt super vind... mijn niveau is nog lang niet zo goed...
Mooi hoor meiden prachtig gemaakt...
  donderdag 21 april 2011 @ 16:14:35 #260
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_95809920
Hallo allemaal :W ,

Wat zijn er toch iedere keer weer leuke dingen te zien hier. De kippetjes die ik gister voor bij zag komen van de swap zijn echt geweldig O+. Net zo als die prachtige deken.

Ik lees nog steeds gezellig met jullie mee iedere dag. Er gaat bijna geen dag voor bij . Maar ondertussen haak ik lekker door. Af gelopen dagen ben ik bezig geweest met van alles en nog wat.

Bloemmetjes en hartjes voor mijn schoonzus. Ze gebruikt de bloemetjes weer om haar zelf gemaakte creaties mee af te maken. Kijk eens op: http://nathanja.tk/

Ook heb ik een begin gemaakt met een zomer tas. Maar ik weet nog niet precies welke kleuren ik nu het mooiste vindt. Hier al vast een paar lapjes.

Het moet deze tas gaan worden:

En voor mijn collega die net mama is geworden deze slofjes:

Over een week is het mei vakantie en dan ga ik lekker verder haken met mijn tas. :Y
  donderdag 21 april 2011 @ 16:42:06 #261
112545 Muck
pi_95811242
Helaas, de pakketdienst is wel door de straat gesjeesd, maar is niet aan mijn deur geweest :N
Ik ga maar boodschappen doen en hopen dat het dan morgen komt, al denk ik niet dat er post is op Goede vrijdag...
  donderdag 21 april 2011 @ 17:05:51 #262
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95812170
Ohh Muck je geduld wordt echt op de proef gesteld!

Wat een mooie Lavender Bunny ^^ en Freubelz die bloemtjes, vierkantjes, tas en slofjes zijn ook errug tof!!! :D eens even die site bekijken.

Hmmm ik ga dan maar even meer op jacht naar Ophelia (die komt hier niet zo veel he?:$) de postcode + huisnummer was speciaal op het pakje geplakt...(niet door de postbode, door de swapster) Hmmm ja misschien wil iemand me wel heel erg misleiden...hmmm
nou nu ben ik helemaal in de war! (anders heb ik overigens echt helemaal geen idee, misschien Lijnloos omdat erop geborduurd is, heel mooi!, maar was zij al geraden???)

Zie op dr Ravelry dat ze uit Tilburg komt...Tilburg, Rosmalen, what's the difference ;) kan dr alleen niet meer op Fok vinden!
  donderdag 21 april 2011 @ 17:17:33 #263
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95812565
Ohh wacht....Mijsje...ik zit eens even op jouw Ravelry te kijken en daar zie ik een GS voor je Old Rose Swap (dat je nog aan het testen was) en die lijkt wel verdacht veel op die op mijn kaart zit :P en de kleurtjes komen ook weer terug.....
dusss heb jij gewooon lekker vals gespeeld met de postcode??? :D
pi_95812663
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef mijsje het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad guusje, jip en fladder gemaakt, maar ik kan naar alle eerlijkheid zeggen dat ik evelien egel nog nooit gemaakt heb... Je moet dus nog even verder zoeken naar je swapmaatje... ;)

Ik denk nu met wat Herfstbad zegt (of juist niet zegt...) dat Herfstblad toch m'n swapmaatje is... Was jij het, Herfstblad?
Volgens mij moet jij eens wat sigs afspeuren O-)
  donderdag 21 april 2011 @ 17:22:02 #265
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95812745
goede speurneus, esseEi! :o

leuke dingen gemaakt, freubelz! zijn dat 'tricolor squares' uit het jan eaton boek?
in de haak.
pi_95813994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:17 schreef EsseEi het volgende:
Ohh wacht....Mijsje...ik zit eens even op jouw Ravelry te kijken en daar zie ik een GS voor je Old Rose Swap (dat je nog aan het testen was) en die lijkt wel verdacht veel op die op mijn kaart zit :P en de kleurtjes komen ook weer terug.....
dusss heb jij gewooon lekker vals gespeeld met de postcode??? :D
:P *O* eindelijk, ik dacht, wanneer heb je dat door... :P (dat was m'n hint... ;) )
ik was het EsseEi! :Y
(het retouradres is dat van m'n vader... :P )
  donderdag 21 april 2011 @ 18:07:17 #267
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95814442
ohhhhh hahaha dat ga ik toch nooit raden ;) haha je hebt geluk: want k ging via jouw Ravelry naar die van Ophelia ;) en toen zag ik 'm opeens staan!

Anyhow: superbedankt!!!!! :D en zo mooi gehaakt en die kleurtjes :D (heb ze net op m'n kast neer gezet en die heeft ongeveer dezelfde kleur groene plankjes hihi :D)
ennuhm nog steeds de vraag: vond je ze niet gepriegel om te haken, en dat 4 keer???
Ga trouwens misschien met de onderzetters iets anders doen, magneetjes maken ofzo ^^ (maar misschien ook niet :P)
pi_95814699
:D het was echt een gepriegel om te maken, en ik heb meerdermale gevloekt... en was was ik blij dat ze af waren... :D maar het resultaat was ik ook best trots op... :D veel plezier ermee!
en nee, dat had je vast niet geraden... :P
magneetjes, ja, tuurlijk, waarom niet... :D ik ben benieuwd wat het uiteindelijk is geworden... :)
  donderdag 21 april 2011 @ 18:18:35 #269
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95814768
haha ja anders worden ze vies als ik ze gebruik ;) vind ik zonde enzo :) wel fijn dat jij ze nu voor mij hebt gemaakt :D want wou ze eigenlijk nog wel een keertje maken :D :@

Heb trouwens het potje ook in gebruik genomen: pennen/scharenbakje :D zat ook te dneken om er een prullenbakje van te maken, voor afgeknipte draadjes etc :)
pi_95819607
bewaren jullie afgeknipte draadjes eigenlijk? ik gooi ze altijd in de prullebak, maar bedenk me net dat je het ook kunt gebruiken als vulling...
Heb trouwens al 20 summer squares af..t gaat nu echt snel! nog 10 en dan is mijn deken ongeveer 50 bij 60 cm als ik ze aan elkaar maak en dan nog een mooie rand eromheen...
haken is cool
pi_95821074
MissN ik bewaar ze wel, maar waarvoor weet ik nog niet precies. Ik weet wel dat behoorlijk wat mensen ze bewaren, misschien een hakers-dingetje ofzo :P
  donderdag 21 april 2011 @ 20:24:28 #272
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95821158
ik gooi ze altijd gewoon weg :$ zou niet weten waar ik het voor moet gebruiken....bovendien heb ik toch allemaal goedkope wollies en mag het ook wel een keer op gaan ;) (als ik korte draadjes nodig heb)
pi_95821457
Weer een granny afgemaakt vandaag ik denk dat ik er 5 op 6 of 5 op 7 van maak. Dus nog 26-31 te gaan.

Tot voor kort hield ik ook de draadjes bij. Nu zijn het er nog maar enkele als sticht marker. Ik heb ze één keer gebruikt om een ami te vullen en ik vond het later toch niet zo een goed idee. Als je het doet kan je best alleen draadjes van de kleur dat je ami in is gebruiken of gewoon een regenboog ami maken.
blog
pi_95821840
Wat hebben jullie leuke dingen voor elkaar gemaakt! Wat jammer Muck, dat je nog niets binnen hebt! Misschien is wat fout gegaan bij de post. Ik woon op 8a en post wordt ook nog wel eens geleverd bij mijn onderburen, op nr. 8. Inmiddels hou ik daar wel rekening mee, maar in het begin was het wel heel irritant!

Leuke dingen van Daste en Freubelz!

Ik heb inmiddels mijn GS deken maar weer eens opgepakt. Ik heb genoeg vierkantjes, maar moet nog bij 80 vierkantjes een witte rand maken. Grappige is, dat ik er een tijdje niet aan gewerkt heb en ik merk dat ik strakker ben gaan haken! Ik moet er echt op letten om het losser te doen!

Ik gooi mijn draadjes ook weg trouwens. Ik denk dat ik er niet genoeg heb voor vulling ofzo. Hoewel, misschien als ik de draadjes van mijn deken weg ga werken.... :P
  donderdag 21 april 2011 @ 20:44:34 #275
112545 Muck
pi_95822530
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef bietel het volgende:
Wat hebben jullie leuke dingen voor elkaar gemaakt! Wat jammer Muck, dat je nog niets binnen hebt! Misschien is wat fout gegaan bij de post. Ik woon op 8a en post wordt ook nog wel eens geleverd bij mijn onderburen, op nr. 8. Inmiddels hou ik daar wel rekening mee, maar in het begin was het wel heel irritant!

Leuke dingen van Daste en Freubelz!

Ik heb inmiddels mijn GS deken maar weer eens opgepakt. Ik heb genoeg vierkantjes, maar moet nog bij 80 vierkantjes een witte rand maken. Grappige is, dat ik er een tijdje niet aan gewerkt heb en ik merk dat ik strakker ben gaan haken! Ik moet er echt op letten om het losser te doen!

Ik gooi mijn draadjes ook weg trouwens. Ik denk dat ik er niet genoeg heb voor vulling ofzo. Hoewel, misschien als ik de draadjes van mijn deken weg ga werken.... :P
ik woon ook op een a-nummer, maar het huisnummer zonder a bestaat volgens mij helemaal niet _O-

De draadjes gooi ik trouwens gewoon weg :)
  donderdag 21 april 2011 @ 20:46:13 #276
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95822642
was het wel al onderweg Muck???
en is er iemand die nog niks heeft gehoord en niks heeft gehad?
Van Ophelia ook nog niks gehoord toch? (of ben ik scheel?)

Trouwens, die eitjes die ik had gemaakt: m'n moeder heeft er dus 30 gemaakt voor de klas van m'n bijna-schoonzusje :P met lintje zodat ze in de paastak konden hangen en dat ze ze daarna mee naaar huis kregen ofzo. Hebben mn schoonzusje+broer ze gewoon thuis in de paastakken gehangen ;) haha maar is dus ook een leuke optie!:D
(en Lyssa: ik vond het wel mooi passen bij je plan om ooit nog eens een eierdoosje met eitjes te maken :D)
pi_95822798
Nee, van Ophelia hebben we nog niks gehoord. Komt vast wel gauw...
Ophelia, hoe is het met je nu? :*
  donderdag 21 april 2011 @ 20:51:55 #278
112545 Muck
pi_95823001
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef EsseEi het volgende:
was het wel al onderweg Muck???
en is er iemand die nog niks heeft gehoord en niks heeft gehad?
Van Ophelia ook nog niks gehoord toch? (of ben ik scheel?)

Trouwens, die eitjes die ik had gemaakt: m'n moeder heeft er dus 30 gemaakt voor de klas van m'n bijna-schoonzusje :P met lintje zodat ze in de paastak konden hangen en dat ze ze daarna mee naaar huis kregen ofzo. Hebben mn schoonzusje+broer ze gewoon thuis in de paastakken gehangen ;) haha maar is dus ook een leuke optie!:D
(en Lyssa: ik vond het wel mooi passen bij je plan om ooit nog eens een eierdoosje met eitjes te maken :D)
Ik kreeg eergisteren wel een mailtje dat het onderweg was, dus hij kan morgen nog komen...

Ik heb Ophelia al een hele tijd niet gezien volgens mij :o
pi_95823170
Ophelia heeft een paar dagen geleden in OUD nog gepost. :*
  donderdag 21 april 2011 @ 20:55:55 #280
112545 Muck
pi_95823223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:54 schreef mijsje het volgende:
Ophelia heeft een paar dagen geleden in OUD nog gepost. :*
Daar kom ik bewust nooit ;)
Maar goed om te weten dat ze in elk geval nog post :Y
pi_95835622
Ah wat balen, Muck! :(

Ik zal het maar zeggen wie ik had: Ik had inderdaad Lijnloos, dus mijsje had het goed ;) Maar hij was lastig. Het enige wat een hint kon zijn, was Evelien van Christel :P
Ik had trouwens bewust geen postcode erop geschreven en ik heb ook helemaal niets met Rotterdam haha. Ik kom er 1 keer per jaar ofzo.
pi_95840302
ah Herfstblad, jij was dus mijn Swapperd! *O* ik wist ook echt niks meer te raden... mijn tactiek was dan ook eigeblijk afwachten tot er
weinig meer overwaren :@

superbedankt hoor, ik vind het onwijs leuk wat je hebt gemaakt! :*
pi_95842637
:P Kan ik me voorstellen, hoor.
Bij de volgende swap zal ik er een hint bij doen. O-)
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:27:13 #284
112545 Muck
pi_95842774
Voor mij wordt het een makkie om te achterhalen wie mijn swapper is, als mijn pakketje nog komt :+
pi_95842817
Ik ben ook nog niet geraden O-) En mijn hint zat hem in de verpakking/vulling... :@
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:34:48 #286
112545 Muck
pi_95843002
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:29 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ben ook nog niet geraden O-) En mijn hint zat hem in de verpakking/vulling... :@
de mijne ook :D
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:06:52 #287
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_95844135
Even een compliment voor jullie allemaal! Wat een leuke dingen hebben jullie voor elkaar gemaakt.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_95852205
-O- ik heb het nog niet geraden...
Muck, ben jij dan mijn swapmaatje? Lijnloos is het niet, en ik had vulsel van een krantje uit omstreek van Rotterdam... dat zou de hint kunnen zijn... (maar ik weet eigenlijk niet waar jij woont... :@ )
Ik wil zo graag weten wie ik nou persoonlijk mag bedanken! :D maar volgens mij kan het alleen nog Muck of Ophelia zijn...

nieuwe update:
StefanieV = StefanieV - van Spiegelei
EsseEi = Epsiej - van mijsje
Muck = Muck - onderweg
mijsje = mijsje - binnen
Ophelia = -Ophelia- -
Lijnloos = Lijnloos - van Herfstblad
Marjo = -Marjo- -

[ Bericht 22% gewijzigd door mijsje op 22-04-2011 15:11:42 ]
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:13:20 #289
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95852450
ik denk eerder dat muck voor marjo gehaakt heeft, en ophelia voor jou, mijsje. maar het is maar een gok hoor.
in de haak.
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:27:09 #290
52016 Lyssa
music <3
pi_95852956
Kijk eens in de sig van Muck mijsje. Dan weet je waar ze woont :p
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:48:16 #291
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95853656
goed punt, lyssa! :o
in de haak.
pi_95855141
Ik straks nog effe in de doos kijken of ik een hint kan vinden...
Woeiii - Blog
pi_95855336
2 Nieuwe projectjes (afgekeken van de swaps hihihi):

Deze heb ik gisteren afgewerkt. Lag al even opzij met een fout en ik dacht nu ga ik hem afwerken en de fout eruit halen.

En dan men snel projectje van vandaag:

Duckling, ik denk dat ik er een sleutelhanger van ga maken.
blog
  vrijdag 22 april 2011 @ 18:01:39 #294
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95857575
oeeh leuke AngryBird en lief eendje :D

En mijsje ik wou ook al als hint geven: kijk eens even in alle linkjes onder berichten van mensen ;) dan kom je er achter wie er nou bij mij in de buurt woont :P
pi_95858677
:o natuurlijk!!! het kon niet simpeler eigenlijk!!!
Muck, heel erg bedankt voor die prachtige krans die ondertussen alweer een paar dagen mijn voordeur erg mooi maakt! O+ (ik ben wel heel suf, dat ik dat nou echt niet door had, zelfs na de hints die door meerdere mensen werden laten vallen hier... :') ) :* dank je wel dus Muck, ik vind hem echt geweldig! *O*

nieuwe update:
StefanieV = StefanieV - van Spiegelei
EsseEi = Epsiej - van mijsje
Muck = Muck - onderweg
mijsje = mijsje - binnen van Muck
Ophelia = -Ophelia- -
Lijnloos = Lijnloos - van Herfstblad
Marjo = -Marjo- -
pi_95867008
Hier 23 van de 30 squares af..maar moest nu echt stoppen van mezelf..echt pijn in mn hand/arm! maar het gaat goed!!
haken is cool
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:34:34 #297
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95867145
over squares gesproken: mijn haakwerk voor het weekend: Up in elkaar zetten en draadjes afhechten :P leuuuuuuk ;)

en als ik tijd over heb ga ik het varken van Angry Birds proberen te haken/ontwerpen :D (wil geen patroon kopen haha en wil graag zelf eens iets ontwerpen)

Mijsje je hebt het eindelijk dooor! :P :D
En ik moest echt paar keer op mn handen gaan zitten:P Muck ik wou zeggen: bij mij komt de postbode vaak pas rond 7 uur met pakketjes! (is 2 straten achter jou :P)m maar heb je het al ondertussen???
pi_95868522
Ik ben ook nog steeds niet geraden ;)
W. Somerset Maugham
pi_95871046
:P Grappig dat jullie zo dicht bij elkaar wonen, Muck en EsseEi.

Ik moet de paashaas nog in elkaar zetten. Lekker op tijd, he? O-)
pi_95871132
Whehehe EsseEi... Het was echt heel erg met me ja... Normaal heb ik dat soort dingen veel sneller door... Je kan wel merken dat ik met mijn gedachten de laatste dagen heel ergens anders zat... :')

Ik ben ook heel benieuwd naar de pakjes van Muck en Ophelia...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')