quote:herfstblad, als je even doorwerkt kan hij nog net de eieren verstoppen op 1e paasdag.
mijsjeen muck, nogmaals complimenten voor de krans! erg leuk!
ik heb vandaag een armband gemaakt van kraaltjes die ik nog had van een ketting die kapot gegaan was en vrij dunne 'jaggerspun' wol (met naald 2,5):
ik was eerst begonnen met van dat extreem dunne draad, van Anchor (voor naald 0,6mm) maar ik had niet kleiner dan naald 2,5 dus dat werd erg lelijk.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef EsseEi het volgende:
Even foto van Up in wording (niet de allerbeste fotos, met telefoon buiten in de tuin)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alle draadjes die ik nog weg moet werken!!!!!
Eendjes werkt prima met overloop kleur, ik was ook aan het twijfelen idd, bubble leg monster kan ook nog wel!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:41 schreef Herfstblad het volgende:
Volgens mij was het die inderdaad
Ik kan trouwens wel wat eendjes ermee maken.Ik wil iets maken, maar ik weet echt niet wat. Niets groots in elk geval.
Het wordt gewoon niet mooi, of ik ben te moeilijk begonnen (met dat olifantje wat een paar topics terug een paar keer geshowd werd..quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:53 schreef EsseEi het volgende:
Wat lukt er niet Doobsie??? waar loop je vast?
Thanks, ik ga nu met wol en haaknaald dat filmpje volgen... hopelijk lukt het me dan wat beterquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:44 schreef Redostrike het volgende:
Doobsie: Niet opgeven, je kan altijd vertellen waar je vast zit misschien kunnen wij je verder helpen.
Ik heb deze vid gevolgd in het begin, en het ging ook niet erg makkelijk maar ik heb het niet opgegeven:
Succes nog.
Wat ik doe is ik neem een papiertje en schrijf er op R1 R2 R3 R4 (enzovoort) aan de hand van de rondes die je moet doen. Zo weet je altijd waar je zit. Je kan het patroon ook afdrukken en met een pen doorstrepen of aanvinken waar je zit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef Doobsie het volgende:
[..]
Het wordt gewoon niet mooi, of ik ben te moeilijk begonnen (met dat olifantje wat een paar topics terug een paar keer geshowd werd..
En ik vind het moeilijk om te bepalen in de hoeveelste toer je zit (bij rondhaken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |