Kheb gestemdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef trui het volgende:
ik ben meestal erg tegen verkiezingen als deze maar wil jullie er toch even op wijzen dat Lucy (Attic24) natuurlijk wel een flink hoge plaats verdient in deze lijst!.
Nou hij is eenpersoons bedoeld, maar ik hou absoluut niet van krappe dekens dus ik maak hem idd groot genoeg. Maar 't valt ook wel mee hoor, hij lijkt denk ik breder dan dat hij uiteindelijk zal zijn. En dat angrybird varken is cutequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef EsseEi het volgende:
oh ja trui, je kussen wordt tof!
En mooie voorderingen in de trein Annelotje!!
Tan lieve slofjes ook ^^
En kirsten...je deken wordt echt super!!!!!!!!! en ook echt SUPERgroot!!! moet ie nou 2 persoons worden???
M'n angrybird gaat vanavond afkomen
Kun je hem niet op je blog ergens kwijt? En dan daarnaartoe linken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef EsseEi het volgende:
hmm het lukt me niet :S waar kan ik dat dan uploaden? ze vragen om een PDF link (of van een site, maar pdf link vind ik leuker)...ik ben echt een noob wat dat betreft...had gehoopt dat ik gewoon 'm daar kon uploaden maar goed.
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:16 schreef lieke81 het volgende:
ik heb altijd last van mijn nek en polsen.
(Rsi van het kassa draaien)
Maar sinds ik twee kussens onder mijn armen heb en oplet dat ik niet
te veel mijn haak werk omhoog houd, of niet te veel met mijn nek buig
richting mijn werk. valt het wel mee.
Als ik een groot werkje heb zoals nu met een deken, dan leg ik dat zoveel mogelijk ook
nog op een kussentje en probeer ik het gewicht te verdelen.(zo een laptop tafeltje voor op schoot)
En als het even kan vaak stoppen tussen door.
Al is het maar voor een minuutje.
Ik hoop dat je er wat aan hebt .
Grtjs llieke
Zou je misschien in aanmerking kunnen komen voor een paar silversplints? Ik heb ze voor mijn duimen en dat helpt zo geweldig! Die houden rare bewegingen tegen en doordat ik ze draag merk ik ook dat ik beter op alles let als ik ze niet om hebquote:Op woensdag 27 april 2011 10:41 schreef trovey het volgende:
[..]
, alles ga ik proberen....moest ik ook maar niet zo eigenwijs zijn om dat touchpad bij de laptop bij een kennis 5 minuten te proberen 6 dagen geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |