Nicequote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn wolletjes uit Amerika zijn binnen! OMG, kleuren niet zo mooi op de foto, maar goed.
[ afbeelding ]
Ter illustratie van formaat
Red heart yarn webshop. Maar vergis je niet, de extra kosten zijn superflauw (btw is nog te doen, maar de TNT gaat nog extra kosten berekenen voor hun diensten tov de duane, moest nog 20 euro bijbetalen (wolletjes waren 52 euro incl. verzenden).quote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NiceWaar heb je die besteld als ik vragen mag?
Dat is altijd jammer bij pakketjes uit de VS inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 13:00 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Red heart yarn webshop. Maar vergis je niet, de extra kosten zijn superflauw (btw is nog te doen, maar de TNT gaat nog extra kosten berekenen voor hun diensten tov de duane, moest nog 20 euro bijbetalen (wolletjes waren 52 euro incl. verzenden).
En ja Esse Ei, je kaart was van het kistje gevallen
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een bollen!
Ik ben kettingen aan het haken voor de vrijmarkt op 30 april 2012. Beter te vroeg dan te laat
Wie weetquote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef trui het volgende:
zo wordt het wel verschrikkelijk duur lyssa, bizar! maar jij kunt wel lekker vooruit!enjoy!
haha herfstblad, da's inderdaad mooi op tijd! en wie weet komt er wel eerder een gelegenheid.
hahaha humor dit en een top idee leuke foto`squote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef trovey het volgende:
Leuke vestjesen die bollen
....gaat mij wat te ver om wol in Amerika te bestellen...zeker met die extra kosten
maar ik wacht het resultaat wat het gaat worden af.
![]()
Hier zijn de veiligheidsbandana's voor de hondjes af. Inmiddels getest en ja, ze vallen op....iedereen kijkt om die langs komt fietsen als ik buiten loop.
![]()
[ afbeelding ]
En de dames showen de bandana even...OK ze zijn weer niet blij om op de foto te moeten.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een bollen!
Ik ben kettingen aan het haken voor de vrijmarkt op 30 april 2012. Beter te vroeg dan te laat
ik heb tijd terug een roze gemaakt van zeemanwol 79 ct per bolletje zaten er geloof ik 4 of 5 in ergens topic`s terug staat er een foto die ik gemaakt had ervanquote:Op maandag 2 mei 2011 15:22 schreef kruimel_20 het volgende:
Wat een mooie dingen weer, dat kussenen die baby vestjes!!! Slim idee voor de hondjes en nog modieus ook
Vraagje :als ik een baby dekentje wil maken van grannystripes, hoeveel wol zou ik nodig hebben en op welke naald zou het het mooist zijn? Ik wil er een maken als kraamkadootje maar wil ook niet dat het dekentje gigantisch duur word aan wol. Is saskia van de wibra er geschikt voor of kan ik beter de babywol van de zeeman gebruiken?
Ben jij in De Wolberg geweest?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef Herfstblad het volgende:
Ja, ik overweeg ook nog dekentjes, maar eerst 'goedkoper' spul. Scheelt dat ik een deel mee kan nemen dat nu in de webshop staat (dan ga ik er vanuit dat het volgend jaar nog niet verkocht is natuurlijk)
Ik wil een vakkenkast (Expedit van IKEA) om mijn wolletjes (oke, en boeken) in op te bergen:
[ afbeelding ]
Same herequote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef trui het volgende:
zo'n expedit-kast heb ik ook voor m'n wol, alleen helaas met maar 4 vakken. en da's dus echt te weinig, er staan al weer tal van zakken en dozen naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |