abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:28:08 #101
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96011609
ik ben meestal erg tegen verkiezingen als deze maar wil jullie er toch even op wijzen dat Lucy (Attic24) natuurlijk wel een flink hoge plaats verdient in deze lijst!. :)
in de haak.
pi_96012787
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef trui het volgende:
ik ben meestal erg tegen verkiezingen als deze maar wil jullie er toch even op wijzen dat Lucy (Attic24) natuurlijk wel een flink hoge plaats verdient in deze lijst!. :)
Kheb gestemd
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:03:03 #103
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96013905
Leuk beertje :D:D

En ik heb gestemd.

M'n angry Bird varken is af!!!

Nu patroon uitwerken en op ravelry zetten ^^ ben best een beetje trots!
pi_96014901
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef EsseEi het volgende:
oh ja trui, je kussen wordt tof! :D

En mooie voorderingen in de trein Annelotje!!

Tan lieve slofjes ook ^^
En kirsten...je deken wordt echt super!!!!!!!!! en ook echt SUPERgroot!!! moet ie nou 2 persoons worden???

M'n angrybird gaat vanavond afkomen :)
Nou hij is eenpersoons bedoeld, maar ik hou absoluut niet van krappe dekens dus ik maak hem idd groot genoeg. Maar 't valt ook wel mee hoor, hij lijkt denk ik breder dan dat hij uiteindelijk zal zijn. En dat angrybird varken is cute O+ Knap ook dat je het zelf uitgevogeldgevarkent hebt!

Thanks voor alle complimentjes :)

En dat 1e haakseltje is harstikke goed hoor Doobsie, je zal zien hoe snel je de smaak te pakken hebt :)
pi_96015072
Mooie dingetjes weer gezien hoor!

trui, heb gestemd :-)

Ik ben nog bezig met de lavender bunny :-) Begin na aan het onderlijf, dus we blijven bezig hé :-) Daarna even zien wat ik ga maken. Morgen mijn schaapje gaan brengen, benieuwd hoe ze het vinden!
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:44:28 #106
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96016702
Heb het patroon uitgetypt maar ben niet zo goed in engels, is er hier iemand die het wil controleren? :) :@
pi_96016980
Dat varkentje is leukkk!!!
Whaaaa mn kids vonden het beertje errug leuk..
Zegt mn zoontje.. zucht was ik maar vrouw.. dus ik kijk m aan .. waarom dan jongen? Nou ja vind dat beertje wel leuk.. maarre.. tis rose he!!..
Een subtiele hint van een 6 jarige whahaah
pi_96017276
Leuk beertje!

En het varkentje is leuk. Is het een gratis patroon, EsseEi, of ga je er geld voor vragen? :)

O, en ik heb ook op Lucy gestemd ;)
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:54:03 #109
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96017422
hihi nee gratis ;) want ik vond het stom dat die ander opeens betaald was :P van de Angry Cardinal ;) slecht he?

Mooie hint Doobsie! :D leuk, kinderen
pi_96018357
Ja, vond ik ook :P
Ik wil de andere vogels nog eens proberen te maken. Die zwarte, die witte en de kleine blauwe.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:06:46 #111
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96018421
jaa ik ook :) vind het ook echt leuk om zelf te bedenken :D
pi_96018964
Alleen die blauwe lijkt me wel lastig. Of je moet 3 kleintjes maken dan :P Of voor hij van 1 in 3 veranderd is natuurlijk.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:17:43 #113
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96019206
Iemand hier ervaring met patronen op Ravelry zetten? Ik heb een hele mooie pdf, maar je moet er een link van geven ofzo??
pi_96019581
@EsseEi: Je moet hem ergenst kwijt op het internet voor je hem op raverly kan zetten als ik me niet vergis.

PS: Ik vind hem mooi gemaakt :)

Dobsie voor je eerste keer is ie heel mooi geworden.

Ik heb ook nog enkele granny projectjes zien passeren allemaal zeer leuk en het dekentje is ook heel tof :).

En tan wat een lieve slofjes :)
Only Heroes live forever.
blog
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:33:30 #115
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96020374
hmm het lukt me niet :S waar kan ik dat dan uploaden? ze vragen om een PDF link (of van een site, maar pdf link vind ik leuker ;))...ik ben echt een noob wat dat betreft...had gehoopt dat ik gewoon 'm daar kon uploaden maar goed.
pi_96020670
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef EsseEi het volgende:
hmm het lukt me niet :S waar kan ik dat dan uploaden? ze vragen om een PDF link (of van een site, maar pdf link vind ik leuker ;))...ik ben echt een noob wat dat betreft...had gehoopt dat ik gewoon 'm daar kon uploaden maar goed.
Kun je hem niet op je blog ergens kwijt? En dan daarnaartoe linken?

Ik vind het echt een tof varken EsseEi!
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:50:43 #117
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_96025207
Je varken is echt tof geworden EsseEi _O_
Als het nog nodig is, wil ik je Engels wel controleren hoor :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 27 april 2011 @ 00:02:58 #118
339299 mjk86
zeg maar Marjon..
pi_96025810
Ik heb weer een hoop leuke dingetjes voorbij zien komen!
@Doobsie: Leuk gelukt hoor, zo'n eerste beertje! Ik denk dat de BLAUWE voor je zoon nóg leuker wordt! ;) _O-
@EsseEi: Wat knap dat je dat kan, zelf een patroontje ontwerpen! Goed gelukt ook echt!

Verder heb ik nog meer dingen gezien, maar ik weet niet meer precies wat nou van wie was. Een mooi kussen, een dekentje met lieve kleurtjes, schattige slofjes... Allemaal leuk!

Ik ben wel aan het haken, maar zit nu met drie half-af projectjes.. weinig resultaten hahaha.
Heb wel een foto van mijn "Koosje Gezichtloosje" (heb nu ook meteen maar veiligheidsoogjes besteld haha)

En verder... Had ik niet gedacht dat dat gehaak zó verslavend zou zijn! hahaha 8)7
Ik zie zóveel dingen die ik allemaal wil maken! Echt de meest schattige, grappige, mooie dingen zie ik voorbij komen. En dan denk ik télkens: Dat wil ik ook!! *O*
  woensdag 27 april 2011 @ 00:03:54 #119
339299 mjk86
zeg maar Marjon..
pi_96025857
Whoehaa, beetje grote foto... Sorry hoor :o
  woensdag 27 april 2011 @ 00:05:24 #120
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96025941
ooh die is lief gelukt zeg mjk! en dat alles willen maken heb ik ook zo erg, vreselijk. momenteel ook wat teveel lopende projecten tegelijk, en veel te weinig haaktijd!

esseEi, stoerrr! een eigen patroon! ik heb helaas geen tips voor je, heb dat nog nooit gedaan.
in de haak.
  woensdag 27 april 2011 @ 01:14:26 #121
244933 trovey
Nachtoele
pi_96028635
Allemaal leuke dingen weer. :D Hier bezig met een shrug. :P maar het schiet niet erg op want mijn chronische RSI heeft de laatste dagen besloten vol op te vlammen }:|

Iemand nog interesse in de beste manier om te zitten als je haakt? :P

Ik ben aan het experimenteren om de voor mij beste positie te vinden zonder veel last te hebben van mijn arm. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_96033152
ik heb altijd last van mijn nek en polsen.
(Rsi van het kassa draaien)
Maar sinds ik twee kussens onder mijn armen heb en oplet dat ik niet
te veel mijn haak werk omhoog houd, of niet te veel met mijn nek buig
richting mijn werk. valt het wel mee.
Als ik een groot werkje heb zoals nu met een deken, dan leg ik dat zoveel mogelijk ook
nog op een kussentje en probeer ik het gewicht te verdelen.(zo een laptop tafeltje voor op schoot)
En als het even kan vaak stoppen tussen door.
Al is het maar voor een minuutje.

Ik hoop dat je er wat aan hebt .
Grtjs llieke
pi_96033564
Koosje is goed gelukt!!!
  woensdag 27 april 2011 @ 10:41:24 #124
244933 trovey
Nachtoele
pi_96035214
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:16 schreef lieke81 het volgende:
ik heb altijd last van mijn nek en polsen.
(Rsi van het kassa draaien)
Maar sinds ik twee kussens onder mijn armen heb en oplet dat ik niet
te veel mijn haak werk omhoog houd, of niet te veel met mijn nek buig
richting mijn werk. valt het wel mee.
Als ik een groot werkje heb zoals nu met een deken, dan leg ik dat zoveel mogelijk ook
nog op een kussentje en probeer ik het gewicht te verdelen.(zo een laptop tafeltje voor op schoot)
En als het even kan vaak stoppen tussen door.
Al is het maar voor een minuutje.

Ik hoop dat je er wat aan hebt .
Grtjs llieke
:* , alles ga ik proberen....moest ik ook maar niet zo eigenwijs zijn om dat touchpad bij de laptop bij een kennis 5 minuten te proberen 6 dagen geleden. :')
Optimist tot in de kist
pi_96035484
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:41 schreef trovey het volgende:

[..]

:* , alles ga ik proberen....moest ik ook maar niet zo eigenwijs zijn om dat touchpad bij de laptop bij een kennis 5 minuten te proberen 6 dagen geleden. :')
Zou je misschien in aanmerking kunnen komen voor een paar silversplints? Ik heb ze voor mijn duimen en dat helpt zo geweldig! Die houden rare bewegingen tegen en doordat ik ze draag merk ik ook dat ik beter op alles let als ik ze niet om heb :)

Heb op mn werk ook een speciale muis om mijn polsen minder te belasten :)

woensdag 27 april 2011 @ 10:56:09 #126
244933 trovey
Nachtoele
pi_96035696
Jouw advies neem ik even mee richting fysio straks :* , hij is vandaag toch wel even bezig om me uit de knoop te krijgen . :') Ondersteuning voor de polsen bij het typen heb ik al, muisondersteuning is helaas kapot gegaan ;( maar ik ben daar mee bezig om wat nieuws te krijgen. "Muizen"met een andere dingen bevalt de ene keer wel en de andere keer is het een groter drama want uiteraard komt het nooit tegelijk, ik heb ook artrose in de vingers dus zoiets als een pen vasthouden is ook weer geen goed idee. _O- Het blijft schipperen tussen het ene en het andere. :')
Optimist tot in de kist
  woensdag 27 april 2011 @ 11:22:46 #127
112545 Muck
pi_96036693
Grmbl, mijn buren zijn telkens niet thuis, dus ik moet echt ongelofelijk veel geduld hebben voor mijn swap _O-

Nou ja, mijn bloemensjaal schiet lekker op, dat dan weer wel :P

Voor degene die het vroeg, ik gebruik dit patroon :)
  woensdag 27 april 2011 @ 11:24:47 #128
244933 trovey
Nachtoele
pi_96036776
*;
Optimist tot in de kist
pi_96039455

En een konijn af!!! Blijft alleen niet zitten :S maar goed daar verzinnen we wel wat op
  woensdag 27 april 2011 @ 12:43:48 #130
112545 Muck
pi_96039719
Kijk nou eens wat ik heb *O*

Na het openen van het doosje kwam dit leuke pakje eruit en een kaartje...

Het kaartje :D
Mijn swapster schrijft dat we allebei van haken en koken houden*

Een boek *O* :o

Nee, het is nog beter dan een boek, het is een kookboek :D
Op de achterkant van het label staat dat ie ook foto's lust _O-

In het boek zitten al wat kaartjes met recepten :9

En achterin nog een stapel kaartjes om meer recepten toe te voegen O+

Ophelia (ja toch? kan niet anders :D ) heel erg bedankt! Het had bijna niet meer op mijn lijf geschreven kunnen zijn _O_ Ik ben er echt heel erg blij mee O+ :*

Sorry voor de enorme foto-spam :@

*ik ben een aantal jaren mod van CUL geweest, en ben de maker van het FOK!kookboek
pi_96040530
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:56 schreef trovey het volgende:
Jouw advies neem ik even mee richting fysio straks :* , hij is vandaag toch wel even bezig om me uit de knoop te krijgen . :') Ondersteuning voor de polsen bij het typen heb ik al, muisondersteuning is helaas kapot gegaan ;( maar ik ben daar mee bezig om wat nieuws te krijgen. "Muizen"met een andere dingen bevalt de ene keer wel en de andere keer is het een groter drama want uiteraard komt het nooit tegelijk, ik heb ook artrose in de vingers dus zoiets als een pen vasthouden is ook weer geen goed idee. _O- Het blijft schipperen tussen het ene en het andere. :')
Oh, maar dit ding kan bediend worden met beide handen en alle vingers en zelfs de bal van je hand ;) Die ronde balk met witte uiteindjes is namelijk de muis en het werkt echt heel natuurlijk :Y

Sterkte :*

/offtopic :P

Ontopic: Ik ben een maiskolf aan het haken :P En daarvoor had ik in de trein even het patroon opgezocht bij Lion Brand Yarn en die hebben echt een geweldige mobiele website!
pi_96040933
Wat een leuke swap! En zo goed persoonlijk ook!

En doobsie wat ga je snel!!
En blijven zitten doen ze meestal niet :P

Inu waarom ben je een maiskolf aan het haken?
  woensdag 27 april 2011 @ 13:27:50 #133
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96041425
supervondst, ophelia, dat kookboek! en heel mooi uitgevoerd. ^O^

hihi lieke, haken met twee kussens onder je armen, dat lijkt me best een grappig gezicht! :o

leuk konijn doobsie. :)

kirsten, was ik nog helemaal vergeten om je te zeggen dat ik de deken heel mooi vind worden! O+
in de haak.
pi_96042432
Owww ik vond haken op zich al leuk..
Maar nu ik de smaak te pakken heb van die beestjes...... TE erg...

Zelfs mn man vind ze leuk whahahaha :D
Nu internet afstruinen voor patroontjes..
Heb zoveel leuke dingen gezien, maar vaak betaalde patroontjes (had een hello kitty beertje gezien)
pi_96042555
Op ravelry staan veel gratis dingen. http://crochetpatterncentral.com/directory/animals.php hier ook.
Enne als je het een beetje onder de knie heb en af en toe een beetje uittellen geen probleem vind is er heel veel te vinden op picasaweb.
  woensdag 27 april 2011 @ 14:04:16 #136
112545 Muck
pi_96042869
Ik haak overigens in verschillende houdingen :@
Van zittend, naar half liggend, met mijn benen opgetrokken, voetjes op de bank, de poef van mijn vriend inpikkend.... O-)
pi_96042907
Ik ook hoor, tis maar net hoe je even lekker zit :P
En ik wissel ook af tijdens het haken (als ik echt lang haak).
Maar das eigenlijk niet anders dan hoe ik normaal op de bank zit.
pi_96045257
Dank je wel :D:D:D

Ben nu met een aap bezig :P heb echt de smaak te pakken, vind het suuuuper!
  woensdag 27 april 2011 @ 15:15:16 #139
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_96045787
Ben ik ook weer eens. Wat een leuke dingen en swapcadeautjes zijn er voorbij gekomen zeg _O_

Ik heb Jip gehaakt als cadeautje voor een van mijn neefjes

En voor de verjaardag van mijn andere neefje volgende maand maak ik Guusje
Knoei
pi_96046080
O, wat komen er weer leuke dingen voorbij! Ik blijf Jip echt superleuk vinden, maar heb nog steeds geen geschikte kleurtjes wol gevonden. En nu ben ik met een ander project bezig, deze: http://www.ravelry.com/patterns/library/fan-pattern-shawl. Gemaakt van het witte katoen van de euroland.
pi_96051472

Ik heb weer een nieuw poppetje nav een Zweeds patroon *O*

edit: En wat een leuke swap! En ik vind koosje erg leuk gedaan met die meerdere kleuren! En Jip O+

(zo :P weer bijgelezen)

[ Bericht 9% gewijzigd door Lyssa op 27-04-2011 17:47:17 ]
pi_96051806
Leuke swap! :)

Het konijn van Doobsie is ook leuk en Jip van Loqi ook. :D

En Flicka! O+ Ik blijf haar tof vinden.
pi_96051862
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat een leuke swap! En zo goed persoonlijk ook!

En doobsie wat ga je snel!!
En blijven zitten doen ze meestal niet :P

Inu waarom ben je een maiskolf aan het haken?
voor bij de prei :) mn ene collega heeft met stukjes leer een 'papieren' zak gemaakt en de andere collega heeft champignons, tomaatjes, bietjes en nog wat gemaakt. Is voor diegene die in den haag de groentetassen maakt bij de bio winkel, die krijgen een baby :)
pi_96052324
Wat een mooie dingen zijn er weer gehaakt hier!
Tas van Marjo, kussen van Trui, schattige slofjes van Tan, deken van kirsten, Koosje (toch?) van mjk86, jip van Loqi en poppetje van Lyssa, echt allemaal supergaaf *O*

En Doobsie als ik jou zo bezig zie durf ik ook aan knuffeltjes te beginnen, heb al een boek met superleuke knuffels in huis...

Heerlijk gehaakt hier met de paasdagen,

Omslagdoek afgemaakt:

En omslagdoek van bloemen in wording:
Bloemen worden aan elkaar gemaakt met rode kleine bloemetjes :) De bloemen worden een beetje saai om te haken, maar nu wel afmaken natuurlijk...
  woensdag 27 april 2011 @ 18:22:28 #145
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_96053376
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb weer een nieuw poppetje nav een Zweeds patroon *O*

[ afbeelding ]

edit: En wat een leuke swap! En ik vind koosje erg leuk gedaan met die meerdere kleuren! En Jip O+

(zo :P weer bijgelezen)
wat een dotje O+
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef Citroenvla het volgende:
Tas van Marjo, kussen van Trui, schattige slofjes van Tan, deken van kirsten, Koosje (toch?) van mjk86, jip van Loqi en poppetje van Lyssa, echt allemaal supergaaf *O*

En Doobsie als ik jou zo bezig zie durf ik ook aan knuffeltjes te beginnen, heb al een boek met superleuke knuffels in huis...

Omslagdoek afgemaakt:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bloemen worden aan elkaar gemaakt met rode kleine bloemetjes :) De bloemen worden een beetje saai om te haken, maar nu wel afmaken natuurlijk...
Leuk kleurenpalet voor die bloemensjaal :Y mijn stijl :D
Knoei
pi_96054689
Thanx Loqi! En dat van oude bolletjes die mijn mams nog had liggen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Citroenvla op 27-04-2011 21:16:50 (taalfoutje) ]
  woensdag 27 april 2011 @ 19:03:18 #147
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_96055146
Wat zijn er een mooie dingen gehaakt zeg... Dat kookboek is het helemaal O+ Wat een idee ook ^O^

En die poppetjes/diertjes zijn schattig :) Vooral dat aapje met banaan O+

Die omslagdoek vind ik ook heel mooi, gaat ook op mijn lijstje :Y

Vandaag nog even een rammelaartje gemaakt voor in het kraamcadeau-pakket. Wil er nog een knuffeltje bij maken voor grote zus.
pi_96062996
Heel erg leuke kraamcadeau's Tan! Ik word zelf (als het allemaal goed gaat) tante in november,
nu al aan het bedenken wat ik allemaal ga haken O+
pi_96064206
Ze waren heel blij met het schaapje! *O*

Lavender bunny 4 is nu ook af! Deze week ergens een foto nemen ;-)
  woensdag 27 april 2011 @ 21:48:58 #150
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_96065015
Wat een leuke toepasselijke swap! En wat is iedereen weer driftig bezig haha leuk hoor. Ik ben bezig met de manen van de pony EN ik heb nog een lapje voor het goede doel gehaakt.
klerkje
  woensdag 27 april 2011 @ 21:51:19 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96065195
super, die rammelaar! O+

en lyssa, wat een leuk popje!

citroenvla, dat wordt vast een hele mooie sjaal! ik ben ook nog aan 't twijfelen over zoiets voor m'n moeder i.p.v. dat vestje want dat lijkt toch een wat langere termijn project te worden. die vierkantjes kosten echt veel tijd en na een stuk of 6 ben ik steeds wel weer even aan iets anders toe. :o
in de haak.
pi_96065440
Wat een leuk kraampakket O+

Ik heb ff snel een biggetje gehaakt voor een collega!

Weer als sleutelhanger!
pi_96065998
Inderdaad trui, dat heb ik dus ook. Zeker de zwarte worden vervelend, moet je ook nog goed kijken enzo...

Dat biggetje is geweldig! heb je daar een patroon van Lyssa? Die moet ik echt voor m'n moeder maken, is gek op varkens :)
pi_96068509
Ik heb een patroon gebruikt van ravelry, maar (expres en daarna per ongeluk) flink aangepast. Kan het morgen wel even op schrijven!
  woensdag 27 april 2011 @ 22:44:43 #155
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96069193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef Citroenvla het volgende:
Inderdaad trui, dat heb ik dus ook. Zeker de zwarte worden vervelend, moet je ook nog goed kijken enzo...
hehheh citroenvla, ik bedoelde juist eigenlijk dat ik die bloemen nog wel lekker snel vind gaan, dus dat ik overweeg om juist nog even een bloemensjaal te maken voor m'n moeders verjaardag in plaats van het priegelige stella maris vestje. of ik maak een sjaal van de stella maris vierkantjes, in plaats van het vestje, want het is nog steeds lastig in te schatten of de haaknaald die ik nu gebruik wel de goede maat vierkantjes oplevert. ik vrees dat het geheel toch meer uitrekt dan ik eerst dacht en dat 't dan een wat te wijd vest wordt. dat zou toch wel erg jammer zijn van het vele werk dat erin zit. en ik ben nog maar bij de tweede rij, dus 't zou qua vorm ook nog steeds omgetoverd kunnen worden tot een sjaal. :) alleen is dit nou niet echt het seizoen om een sjaal kado te doen he. kortom: genoeg stof tot nadenken. :+
in de haak.
  donderdag 28 april 2011 @ 06:40:35 #156
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96077818
Wat een leuke dingen weer allemaal :D Koosje, een ander konijntje, Jip, varkentje, shawls en natuurlijk een onwijs toffe swap!! :D
en alles wat ik nog vergeten ben :D

Gister had ik een cursus avond, waarvan ik eerst dacht dat hetnuttig was, maar het bleek nogal tegen te vallen en duurde tot 10 uur!!! (uh ja ik duik normaal dan mn bed in :$) maar nog niet kunnen uitvogelen hoe ik nou dat patroon op ravelry kan zetten! :S vanavond maar doen dan
pi_96078228
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:43 schreef Muck het volgende:

Ophelia (ja toch? kan niet anders :D ) heel erg bedankt! Het had bijna niet meer op mijn lijf geschreven kunnen zijn _O_ Ik ben er echt heel erg blij mee O+ :*

Ik ben zo blij dat je hem leuk vindt *O*

Lyssa heb je ook een link naar het patroon van dat poppetje? komt uit een boekje zie ik op Ravelry.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Ophelia_ op 28-04-2011 08:08:57 ]
pi_96078280
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef EsseEi het volgende:
Je kunt hem ook gewoon daar uploaden maar dat kan later pas. Je moet eerst als "designer" geregistreerd worden. Wat ik heb gedaan is het patroon als pdf tijdelijk op een ziggo webspace gemikt en het patroon aangemaakt op Ravelry. Vervolgens moet je ergens een verzoekje naar sturen dat je de ontwerper bent en graag aan dat patroon gekoppeld wil worden. (dat doe je eenmalig) zodra ze daar aantoe zijn gekomen kan je de pdf zelf in je Ravelry store uploaden (en de online pdf wegdonderen)

(zie ook hier)
pi_96080291
Dat varkentje! O+

Gister mn kat afgemaakt, natuurlijk nog niet in elkaar :P

Ben nu deze aan het maken: http://www.etsy.com/listi(...)-rabbit-baby-crochet

En bij Jip ben ik bij zn poten aanbeland, en daar die ik een beetje tegenop.
  donderdag 28 april 2011 @ 11:27:09 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96083005
arme kat! :'(
in de haak.
pi_96083096
:6
  donderdag 28 april 2011 @ 11:36:28 #162
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96083352
nou ja, je zult 't maar in F&F posten, die 'gisteren m'n kat afgemaakt' zin. er zijn mensen voor minder gelyncht... :+
in de haak.
pi_96083471
Had ik maar een kat :'( Een echte dan he :P

Pff ik haat dat we geen huidskleur in dezelfde dikte hebben als de rest van de bolletjes, nu loop ik weer te kloten met groter maken, wedden dat ie straks te groot is en dan kan ik m weer uit gaan halen en pff.
Dus iemand een huidskleur die de wibradikte heeft?
pi_96083686
:P Haha, het staat er wel fout ja.
* Herfstblad heeft 3 katten en dat is ook niet altijd ideaal. :P nummer 1 pist vaak over de bak, nummer 2 denkt dat ie een baby is en nummer 3 is heel bang voor vreemde mensen.

Leuk kraampakket!

Hopelijk kom ik vandaag nog een beetje verder met de deken, al is borduren ook wel aanlokkelijk :P
pi_96084284
Ik zou eerst een stukje borduren zodat het lijkt alsof daar oooooit een eind aan komt en dan aan de deken.

Ik heb mn hoofd(ok niet mijne maar die van het poppetje) weer half uitgehaald :(
pi_96084465
Katten O+ , mijn katten *; maar soms ook :( / }:|/ :?/ :X / 8)7 / :6 en laten we vooral niet :|W vergeten. Ik ben overigens bezig met een polsondersteuning voor mijn computermuis in de vorm van een kat :P ...gemaakt naar mijn één na oudste kat(15 jaar)(die was het gemakkelijkste na te maken :') )
Optimist tot in de kist
pi_96084641
:P Ik denk dat ik de deken voor bij de tv bewaar. Hoef me daar niet op te concentreren.

Mijn oudste kat is ook het simpelste na te maken :P
pi_96084667
Dat is waar, ga je met die luipaard(zoiets was t toch) verder?

Pff hij moet af!
pi_96084709
Ja, het is een luipaard :) En voorlopig 1 borduurwerk. Heb al genoeg dingen liggen van haakwerk die af moeten. Wil bij borduren niet datzelfde krijgen :')
pi_96084764
Nee inderdaad, dat moet ik ook van mezelf, want ik heb ontelbare dingen die niet af zijn. Terwijl sommige echt alleen nog maar een gezichtje moeten.
pi_96084841
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef trui het volgende:
nou ja, je zult 't maar in F&F posten, die 'gisteren m'n kat afgemaakt' zin. er zijn mensen voor minder gelyncht... :+
Zo had ik tegen iemand gezegd dat ik de hond van haar moeder had afgemaakt... Vond ze helemaal niet leuk, tot ik begreep dat zij het over de echte hond van haar moeder had, die kort daarvoor afgemaakt was... Maar even uitgelegd dat ik het over de geborduurde versie had... :')

:W groetjes vanuit Frankrijk, een camping aan het meer van Annecy... O+
pi_96085230
Oh mijsje das wel erg :P
En wat lekker op de camping(er vanuitgaande dat je dat lekker vind, ik moet er niet aan denken) is het mooi weer?

Mn hoofd past!!!!!! *O*
pi_96085240
supergave tas, superleuke vierkantjes, en ik O+ delicious crochet!

ik ben vooral aan t breien lately, maar ga misshcien op tournee komende week mn gehaakte kussenhoes met kabels wel afmaken :)
Kwak
pi_96085269
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef Citroenvla het volgende:

Omslagdoek afgemaakt:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
heb jij een patroon van die tweede omslagdoek in wording, die met die bloemetjes?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_96085481
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oh mijsje das wel erg :P
En wat lekker op de camping(er vanuitgaande dat je dat lekker vind, ik moet er niet aan denken) is het mooi weer?

Mn hoofd past!!!!!! *O*
Ja,heerlijk! We hadden vorig jaar eindelijk een eigen tent gekocht, heerlijk! En het weer is nu prachtig. Ik voel de zon branden... En ik schiet zo in het zonnetje ook op met de visjes voor de deken... Heerlijk in de relax-stand, dit is het leven...
pi_96087116
Hij is nog niet af en best wel mislukt maar toch een fotootje.

Hij moet nog konijnenoren, haar en een mondje.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:41:41 #177
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96087634
klinkt goed mijsje, geniet ervan!

whoop, leuk! maak je zo'n hoofdje dan apart en stop je 't daarna in 't capuchonnetje?
in de haak.
pi_96088003
Als je met stoppen bedoelt net zo lang duwen tot ie zit, ja :P En dan zit ie, en dan is ie scheef, het is een gepiel, sowieso al omdat het laatste rondje geminderd wordt.
Heb nu ook het capuchonnetje aan het lijfje gemaakt en dan het hoofd erin, niet moet er ook nog uit voor zn haartjes.
Ik begin al aan m te wennen. Hij(zij/het) is wel schattig.
En hij kan staan(als je m ergens tegenaan zet natuurlijk :P)
pi_96088472
Hij is leuk, Whoop! :)
  donderdag 28 april 2011 @ 15:06:45 #180
339299 mjk86
zeg maar Marjon..
pi_96090713
Wat een ontzettend schattig poppetje! Ook dat meisje van dat zweedse patroontje. Leuk! Ik waag me nog maar niet aan zoiets hoor, als jullie "ervaren haaksters" het al gepriegel vinden. Maar zó leuk met dat capuchonnetje :D

Ik heb de cardinal gemaakt van Angry Birds

Wil dat varken daarvan ook maken, maar daar wacht ik nog even mee tot EsseEi(?) haar patroontje heeft geuploaded :P Ik ben geheel vóór gratis patroontjes _O-
pi_96091321
Leuk! Enne als je de angry bird kan, kan je in ieder geval dat poppetje van mij ook wel hoor! Het enige gepiel is zn hoofd met grof geweld in het capuchonnetje duwen :P

En ik weet dat t een angry bird is, maar toch vind ik m een beeeetje te boos kijken :P
  donderdag 28 april 2011 @ 17:09:22 #182
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_96095650
Ik kan maar niet gecharmeerd raken van die Angry birds, ze kijken zo boos (ehrm... tsja) Maar wel netjes gemaakt

Konijn in wording is ook mooi, ook leuk als basis voor andere poppetjes met dierenkleertjes.
  donderdag 28 april 2011 @ 17:10:52 #183
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96095726
idem hier hoor tan, mij laten ze ook volstrekt koud, maar ik ken 't spelletje (of wat is 't) ook helemaal niet.
in de haak.
pi_96098644
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef Citroenvla het volgende:

Dat biggetje is geweldig! heb je daar een patroon van Lyssa? Die moet ik echt voor m'n moeder maken, is gek op varkens :)
Ik heb het patroon opgeschreven, maar heb even een berichtje gestuurd naar de daadwerkelijke schrijfster van het patroon (sinds het daarop gebaseerd is). Als ik reactie krijg, post ik het patroon hier!
pi_96099259
Als je het spelletje niet kent, snap ik dat je het niet leuk vindt. Ik vind ze wel grappig trouwens.

Leuke vogel mjk! Deze kijkt wel heel erg boos :P
pi_96099768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef trui het volgende:
klinkt goed mijsje, geniet ervan!

whoop, leuk! maak je zo'n hoofdje dan apart en stop je 't daarna in 't capuchonnetje?
Bedankt :* helaas is het om kwart over 2 gaan regenen... Nu dus steeds dweilen... :') morgen ook nog regen, en dan is het weer mooi weer als het goed is... :) nu 'leven' we in de slaaptent, daar is het wel droog, dus de haaknaalden worden er weer bijgepakt... ;)
  donderdag 28 april 2011 @ 19:16:36 #187
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96100746
Whoop ik denk dat het poppetje wel goedkomt zodra die oren en een gezicht heeft hoor! leuk :D

En de Angry Bird is ook cool! :D:D

Ophelia thnx voor de tip, ga eens aan de slag ermee :) (en mjk was mijn patroon ja ;))

Mijsje leuk! Annecy! :D ben er ook geweest 2 jaar geleden :D

*weinig gehaak hier, vooral patroon op internet zien te zetten en nog wat advertenties op marktplaats ofzo*
pi_96101054
Mijn lavender bunny op de foto gezet!

Die zijn zo makkelijk te maken!

Tegen zondag zou ik eigenlijk nog een hello kitty moeten haken, iemand een leuk en makkelijk patroon?
  donderdag 28 april 2011 @ 19:37:54 #189
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96101826
Tadaaaa Het is me gelukt! :D Dit is mijn Ravelry, maar met link dus naar de PDF! ^^

Stefanie leuk weer je Lavender Bunny! :DNormaal vind ik die multicollar ding op beestjes erg druk (dat is het toch?) maar vind het hier heel leuk staan :D lekker meisjes ^^
pi_96102519
Het is ook voor een meisje EsseEi ;-) Al wordt het pas geboren in juli hoor ;-)
pi_96102719
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef trui het volgende:

[..]

hehheh citroenvla, ik bedoelde juist eigenlijk dat ik die bloemen nog wel lekker snel vind gaan, dus dat ik overweeg om juist nog even een bloemensjaal te maken voor m'n moeders verjaardag in plaats van het priegelige stella maris vestje. of ik maak een sjaal van de stella maris vierkantjes, in plaats van het vestje, want het is nog steeds lastig in te schatten of de haaknaald die ik nu gebruik wel de goede maat vierkantjes oplevert. ik vrees dat het geheel toch meer uitrekt dan ik eerst dacht en dat 't dan een wat te wijd vest wordt. dat zou toch wel erg jammer zijn van het vele werk dat erin zit. en ik ben nog maar bij de tweede rij, dus 't zou qua vorm ook nog steeds omgetoverd kunnen worden tot een sjaal. :) alleen is dit nou niet echt het seizoen om een sjaal kado te doen he. kortom: genoeg stof tot nadenken. :+
Hihi, Tja, ze zijn wel lekker snel klaar, maar na 15 van die k*tbloemen wordt het wel heel saai. Moet echt het beoogde eindresultaat voor ogen houden. Anders wordt het weer een half afgemaakt project :{
Zou idd zonde zijn als dat vestje mislukt, en een sjaal is toch altijd leuk om te krijgen. Kan je in de zomer ook aan, 's avonds als het frisjes wordt enzo? Daar is moeder vast ook blij mee :)
Keuzes, keuzes....

quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heb jij een patroon van die tweede omslagdoek in wording, die met die bloemetjes?
Jazeker wel! Patroon voor de bloemen heb ik hier vandaan. Hoe ik m verder vorm ga geven ga ik zelf maar uitvogelen...

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ik heb het patroon opgeschreven, maar heb even een berichtje gestuurd naar de daadwerkelijke schrijfster van het patroon (sinds het daarop gebaseerd is). Als ik reactie krijg, post ik het patroon hier!
Ik wacht geduldig af!

* Citroenvla gaat verder met bloemetjes haken :Z (en is stiekum jaloers op mijsje, heeft net een campingplaats gereserveerd)
pi_96102863
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:37 schreef EsseEi het volgende:
Tadaaaa Het is me gelukt! :D Dit is mijn Ravelry, maar met link dus naar de PDF! ^^

^O^
Snel ook :o
  donderdag 28 april 2011 @ 19:56:18 #193
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96103003
Jaa en nu dus ook dat andere, hebben ze waarschijnlijk verbeterd want kan 'm nu gelijk daar uploaden :) (nadat ik 'm eerst raar heb geupload ;))
haha en ik ben een beetje enthousiast geweest met termen toevoegen :@ dacht dat mensen daarop moesten kunnen zoeken :P maar uhm ja...niet dus...maar nu kan ik het niet meer verwijderen ;) ach jaaa
pi_96104191
owww die lavender bunny is gaaf!! (patroontje?? :P )
pi_96104193
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef EsseEi het volgende:
haha en ik ben een beetje enthousiast geweest met termen toevoegen :@ dacht dat mensen daarop moesten kunnen zoeken :P maar uhm ja...niet dus...maar nu kan ik het niet meer verwijderen ;) ach jaaa
Je bedoelt bij "published in"?
pi_96104219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef Doobsie het volgende:
Ravelry ;)
  donderdag 28 april 2011 @ 20:16:32 #197
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96104356
Ja :P dat bedoel ik inderdaad :)

hier staat patroon van Lavender Bunny :)
pi_96104569
Kun je dat niet meer aanpassen als je op het potloodje naast de titel klikt? Ik kan wel sources toevoegen namelijk.
pi_96107315
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef EsseEi het volgende:
Ja :P dat bedoel ik inderdaad :)

hier staat patroon van Lavender Bunny :)
Hartstikke bedankt!!
pi_96109283
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef Doobsie het volgende:
Ooooh over gelezen, sorry! Maar dat is idd het patroon :-)

En ik heb deze hier al dubbel verkocht ;-) Vlug maar eentje gaan bijmaken dus ;-)

edit: er was trouwens iemand die eens wou meebestellen met mij bij 6060 bij Etsy. Wie was dat nu weer precies? Ik ga volgende week ergens neusjes moeten bestellen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')