abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96111898
Ehm, ik was het niet, maar ik geloof dat ik wel kleine oogjes wil mee-bestellen. Ik weet niet welke je in je lavender bunny gebruikt, maar daar wil ik er ook graag een paar van. Er worden de komende tijd zoveel babies in de buurt geboren....Weet je of ze er ook een maatje kleiner zijn?
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_96112625
Ik heb het patroon even op mn livejournal gezet en op ravelry gezet:

http://www.ravelry.com/patterns/library/pig-keychain

(na toestemming van de maakster van het originele patroon, waar het niet echt meer op lijkt :P)
pi_96114647
Het tweede poppetje is ook een feit. 3,5 uur duurt het, dus wel vrij snel(nee ik heb geen leven :P)
Nu een kipje.
Tan, het is ook een serie met twaalf diertjes.

Kijk niet verbaasd op als ik over een tijdje er twaalf heb :P
Al gaat de paarse denk ik zondag weg naar mn nichtje.
pi_96118293
Wat een leuke dingen weer allemaal! Mooie lavender bunny van StefanieV. En er staat iemand op de camping? Ik heb ook zin in camperen....hmm! Hier weinig gehaakt :{ veel gewerkt! Ik hoop morgen foto's van mijn baby-square-deken te showen..
Eerst maar es slapen!
haken is cool
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:13:08 #205
244933 trovey
Nachtoele
pi_96119980
Ik heb vanmiddag bij de Kringloop (ik had nog wat nieuwe kleding nodig i.v.m. het afvallen ;) )ook weer wat wol gevonden, zelfs een pakketje met wol en patroon voor het haken van een Pink Panter, zat nog in de verpakking dus de eigenaar/eigenaresse was blijkbaar toch minder gecharmeerd van het idee, mooi kan ik het eens proberen voor 1,50. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_96124166
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Daste het volgende:
Ehm, ik was het niet, maar ik geloof dat ik wel kleine oogjes wil mee-bestellen. Ik weet niet welke je in je lavender bunny gebruikt, maar daar wil ik er ook graag een paar van. Er worden de komende tijd zoveel babies in de buurt geboren....Weet je of ze er ook een maatje kleiner zijn?
Ik gebruik 12mm voor de lavender bunny, normaal zijn ze ook iets kleiner te krijgen dacht ik.. Ik weet niet of 11 bestaat maar 10 bestaat wel. Ik zal vanavond even kijken :-)
  vrijdag 29 april 2011 @ 06:36:15 #207
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96124208
Volgens mij zag ik vanacht echt een mail op mn telefoon van iemand die nog een Up sleutelhanger wou voor 1 van de kindjes die die begeleid....maar nu op m'n computer zie ik 'm niet...:P

misschien een sms, die jongen staat er bekend om, om om 2 uur te smsen ;) maar zou wel leuk zijn: er stond in dat die jongen helemaal fan was van de Up (autistisch en mario fan :P) en dat ie een prominente plaats in zn kamer had en of ik er nog 1 wou maken :)
pi_96124832
Was het geen droom EsseEi? Het klinkt echt als iets wat ik zou kunnen dromen en dan de volgende ochtend denk ik dat het echt gebeurt is, maar is het berichtje natuurlijk niet te vinden. Gelukkig is er dan meestal ook wel iets gebeurd wat als ik er goed over nadenk toch niet echt kan, waardoor ik er toch achter kom dat het een droom was.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:05:21 #209
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_96127256
Voor mij met stip het lelijkste gehaakt tot nu toe, maar de kinderen vinden hem geweldig:

Het is voor het zusje van de pasgeboren baby, hopelijk vindt zij hem net zo leuk als mijn kinderen :')
hij klopt aan géén kant, niet één poot is hetzelfde (ik werd steeds onderbroken en raakte de tel kwijt) en hij is gewoon lelijk. Maar geen tijd meer om iets anders te maken.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:38:19 #210
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96128362
lief fantje hoor tan! wel een wat relatief dikke slurf, maar dat is ook geen ramp. :)
in de haak.
pi_96145097
mjk86: je koosje zijn echt leuke kleuren, en je angry bird is echt heeeeel angry

Doobsie: je nieuwe konijn is ook weer mooi geworden, maar misschien wordt het tijd om eens te kijken naar veiligheidsoogjes zo een x is het percies of ze dood zijn :p

Muck: wooow wat een leuke swap sech :o

Loqi: Ik vind je jip heel mooi gemaakt

Lyssa: dat meisje is schattig opvallende ogen en je varkentje is lief

Citroenvla: mooie omslagdoek gaat dat worden (alleen niets voor mij denk ik)

Tan: Wat een leuke rammelaar leuke kleuren vooral en je olifantje is ook erg schattig grote slurf :p

Whoop: ik vind je mannetje in wording niet echt misslukt hoor een beetje prielen en alles lukt wel hihi

StefanieV: Die lavender bunny is ook heel schatig geworden

Ik heb zelf ook aan het haken geweest, een vorig projectje dat al eventjes wacht op een foto is men zwart moosje:

Mijn angry pig:

Dit ben ik aan het maken voor op mijn bureaustoel te leggen een soort van overtrekje:

[ Bericht 0% gewijzigd door Redostrike op 29-04-2011 17:06:13 ]
Only Heroes live forever.
blog
pi_96146364
@redostrike Daar moet ik inderdaad voor gaan kijken voor oogjes en neusjes. Ben nu met de lavender bunny bezig, Zat al te verzinnen om daar knopen als oogjes te gebruiken
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:22:25 #213
1762 YPPY
Yppiaans
pi_96153693
Ja ja, ik ben er veel te weinig, maar ik kan nu wel laten zien waarom:

Mijn O+ middelbare schoolvriendinnetje O+ beviel ineens met 34 weken. Dus ik moest heeeeeeeel snel mijn project afmaken. naar omstandigheden gaat het goed met moeder en kind

En zo is Zoe uiteindelijk geworden

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_96157398
O+ dekentje en O+ Zoë prachtig Yps... Ik vond Zoë IRL ook helemaal O+

Ik heb weer een sloot visjes af... Nu op een lager pitje, want vandaag ook heel veel geborduurd...
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:44:47 #215
52016 Lyssa
music <3
pi_96157965
Zoe O+

Nieuwe Pig keychain!
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:29:14 #216
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96160193
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef YPPY het volgende:
Ja ja, ik ben er veel te weinig, maar ik kan nu wel laten zien waarom:

[ afbeelding ]

Mijn O+ middelbare schoolvriendinnetje O+ beviel ineens met 34 weken. Dus ik moest heeeeeeeel snel mijn project afmaken. naar omstandigheden gaat het goed met moeder en kind

En zo is Zoe uiteindelijk geworden
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
yppy, wat mooi! O+ zowel zebra als dekentje. gefeliciteerd met je soortvantanteschap en wil je de deken ook nog eens iets groter laten zien? ik moet nu zo met m'n neus op het scherm...
in de haak.
pi_96163243
Een vraagje aan iedereen eigenlijk, zijn er mensen die al op een markt/crea beurs dingen hebben verkocht? Zo ja wat is er zoal populair?

Ik ben momenteel bezig aan men stoel omhuls maar het wordt even saai dus wil ik weer aan een ami gaan beginnen.
blog
pi_96168440
Mn moeder heeft hier op een crea kerstmarkt gestaan met onze dingetjes.
En volgens mij is er van alles verkocht, van schapen naar konijnen naar pinguins.
Wij baalden alleen dat alles zo meisjes achtig was en niet echt stoere jongens beesten hadden.
Verder zou ik het niet weten eigenlijk.
  zaterdag 30 april 2011 @ 08:11:49 #219
1762 YPPY
Yppiaans
pi_96168494
Wat een schattig varkentje. O+

Ga ik doen trui, deze komt van m'n mobiel via twitter. Op m'n fototoestel staan ook foto's, maar nu ga ik eerst koninginnedag vieren. ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_96169042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 07:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mn moeder heeft hier op een crea kerstmarkt gestaan met onze dingetjes.
En volgens mij is er van alles verkocht, van schapen naar konijnen naar pinguins.
Wij baalden alleen dat alles zo meisjes achtig was en niet echt stoere jongens beesten hadden.
Verder zou ik het niet weten eigenlijk.
Nou whoop, dan zou ik zeggen ga voor de volgende kerstmarkt voor de gehaakte GI-joe :D

Zullen er vandaag op de rommelmarkten gehaakte dingen te vinden zijn? Meestal is het echt alleen maar rotzooi, maar ik ga toch even kijken bij 't winkelcentrum hier, soms staan er best leuke dingen tussen (lees; Wii-spellen, heroes-DVDboxen (jammer van de chinese ondertiteling :P en misschien wat wol!)
pi_96169566
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:33 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Nou whoop, dan zou ik zeggen ga voor de volgende kerstmarkt voor de gehaakte GI-joe :D

Zullen er vandaag op de rommelmarkten gehaakte dingen te vinden zijn? Meestal is het echt alleen maar rotzooi, maar ik ga toch even kijken bij 't winkelcentrum hier, soms staan er best leuke dingen tussen (lees; Wii-spellen, heroes-DVDboxen (jammer van de chinese ondertiteling :P en misschien wat wol!)
Hahaha, ik ga ook altijd naar rommelmarkten voor games (nintendo) en leuke dingetjes. Ik heb het hier al wel gezien dat er iemand stond met ami's maar echt super duur vond ik. We gaan het zelf eind mei ook proberen op een rommelmarkt. Ik hoop gewoon dat ik iets verkoop, maar als er al mensen zijn met eenige ervaring hierin en tips kunnen geven wat er populair is kunnen we ons wat richten.
blog
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:21:09 #222
1762 YPPY
Yppiaans
pi_96169648
Score hier: veel gehaakte tasjes en telefoonhoesjes. Nog geen ami's gezien. :)
*OUD heilige*
pi_96171091
ik was bij een standje (was ook braderie) waar ze een beetje dingen in de trend van LIEF! verkopen. Maar er stonden ook gehaakte tissuebox-houders bij, en van die zelfgemaakte/gehaakte sleutelhangers. En echt superleuke tassen van TNT postzakken :)
pi_96172642
Ik heb alleen wat gehaakte bloemen gezien hier. :) Misschien moet ik volgend jaar ook maar gaan zitten met ami's ;)

Leuke dingen komen hier voorbij. :)
pi_96174449
Hier was echt alleen maar rommel op de marktjes. En ook veels te druk om echt goed te zoeken :')
pi_96180040
WAUWWWW wat een haaksels weer. Zelf ben ik bezig met 4kantjes voor of een blokkenpuzzle of voor een gevoerd vestje, das het voordeel van die GS's he :D

Ik kom hier om de SWAPSTER _O_ van de vorige swap heel heel heel hartelijk te bedanken. Het zusje van de eerste pannenlap is goed aangekomen en dan ook nog een kaartje en een verrassing er bij.
Mwwwhaaaa dikke smakkerT :*

Kun je me je adres ff PMen zodat ik je persoonlijker dan dit kan bedanken?
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:28:01 #227
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96187958
sabine, van de vorige swap nog! wow! dat was toch yachiru dacht ik he? wat zal dat een verrassing geweest zijn, zo'n verlaat kadootje!

het kussen was vandaag net op tijd klaar om kado te kunnen doen:

(je ziet wel dat alle onkruidwied-tijd in 't haken is opgegaan... ;) ).
in de haak.
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:31:29 #228
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_96188134
Superleuk kussen trui :Y

Ik ga morgen aan een mand beginnen om al m'n garens in te doen want het slingert nu overal in huis.. :P
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:33:55 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96188269
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef trui het volgende:
sabine, van de vorige swap nog! wow! dat was toch yachiru dacht ik he? wat zal dat een verrassing geweest zijn, zo'n verlaat kadootje!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh wat een vrolijkheid weer in dat kussen O+
pi_96188908
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef trui het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ O+ O+
pi_96198653
Leuk kussen Trui! Mooie knoopjes ook, die passen er echt goed bij.

Mijn bloemensjaal is al een tijdje af:

Ik heb 'm welgeteld 3 keer kunnen dragen voor het mooie weer! ;)

Voor pasen heb ik nog wat eitjes gehaakt en met naaldvilten versierd. Dat was op zich best te doen, maar vergt wel wat geduld. Ik heb geen foto's meer gemaakt van de paastakken, dus hier de leukste bij elkaar:

Verder heb ik de afgelopen tijd niet zo veel gehaakt. Druk met werk en genieten van het mooie weer. Ik mis ook even wat inspiratie, vanmiddag maar wat ravelry-surfen denk ik! ;)
pi_96199325
Even een quote om met de linkjes naar de foto's te kunnen kijken. dat is op de Ipad soms wat lastiger...
trui, ik vond jouw kussen echt O+ supermooi weer!
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 09:44 schreef knitwit het volgende:
Leuk kussen Trui! Mooie knoopjes ook, die passen er echt goed bij.

Mijn bloemensjaal is al een tijdje af:

[ afbeelding ]

Ik heb 'm welgeteld 3 keer kunnen dragen voor het mooie weer! ;)

Voor pasen heb ik nog wat eitjes gehaakt en met naaldvilten versierd. Dat was op zich best te doen, maar vergt wel wat geduld. Ik heb geen foto's meer gemaakt van de paastakken, dus hier de leukste bij elkaar:
[ afbeelding ]

Verder heb ik de afgelopen tijd niet zo veel gehaakt. Druk met werk en genieten van het mooie weer. Ik mis ook even wat inspiratie, vanmiddag maar wat ravelry-surfen denk ik! ;)
pi_96199370
Mooi knitwit! De kleuren van je bloemen vind ik ook super bij elkaar passen. :)
  zondag 1 mei 2011 @ 11:58:46 #234
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96201291
Wauw die bloemensjaal!! _O_

Supertof O+ maar lijkt me erg warm ja!
  zondag 1 mei 2011 @ 12:07:42 #235
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96201491
knitwit hij is erg mooi geworden, je sjaal! en die blijft vast wel goed tot 't weer kouder wordt. :) het voordeel van de omslagdoek-variant is dat die ook in dit seizoen nog wel bruikbaar is, op de iets frissere momenten, bijv. 's avonds.
in de haak.
  zondag 1 mei 2011 @ 12:52:03 #236
244933 trovey
Nachtoele
pi_96202849
Wat een leuke dingen allemaal weer *;, ik ben helemaal O+ op de kussens en de bloemensjaal.
Optimist tot in de kist
  zondag 1 mei 2011 @ 13:48:29 #237
52016 Lyssa
music <3
pi_96204586

Ik heb deze gekocht vandaag! Hij is niet zo mini als die Japanse variant, dus wat beter te doen!

En ik ben bezig met mn eerste Christel Krukkert patroon, koosje! Maar ik gebruikte cotton mix en dat is maar 55m per bol :o dus ik was er al heel snel doorheen, vandaag even nieuwe gekocht!
  zondag 1 mei 2011 @ 14:07:34 #238
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96205259
Ik zag weeeer allemaal mooie dingen! :D
een olifantje, dat ik niet mislukt vind! :D

Varkentje :D
Moosje, angry bird varken, stoelkussenhoes :D:D
Een mooi deken en Zoey! :D Echt mooi gelukt Yppy! :D

En trui, je kussen, echt geweldig weer :D mooie foto's ook!!

En een mooie bloemenshawl (waar het nu inderdaad te warm voor is, tenzij je EsseEi bent die verkouden en keelpijnerig is :() En verlate paaseitjes :D

Dat over of ik nog een Up oid wou haken was geen droom, maar een lange sms ben ik achter gekomen. De vriend die het stuurde begeleid kinderen met een gedragsstoornis, en 1 daarvan is helemaal Mario fan. Of ik dus nog iets wou haken van Mario, want hij (die vriend van mij) gaat ander werk doen dus als afscheidskado'tje :). Dus nu ga ik nog een Mario haken, dacht ik....maar mn vriend is lief en ik mag de zijne hebben :D scheelt weer! kan altijd nog 1 op m'n gemak voor hem haken (maar dat is wel priegel werk :()
Maar wel leuk om te horen dat die Up zo goed ontvangen is :D
pi_96209682
Gaaf kussen, trui! :)

En de bloemensjaal en de eitjes zijn ook erg leuk! :)

Ik heb besloten om volgend jaar toch op de vrijmarkt te gaan zitten met koninginnedag met haaksels. Heb al een deel uit mijn webshop, maar ik wil nog wat dingen haken die niet duur zijn. Denk aan 1 - 2 e. :)
  zondag 1 mei 2011 @ 15:59:30 #240
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_96209866
Daar zit ik ook hard over te denken herfstblad! Ik heb wel wat haaksels gezien op de vrijmarkt, maar die vond ik helemaal niet mooi :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 1 mei 2011 @ 16:28:30 #241
244933 trovey
Nachtoele
pi_96211265
Mijn polssteun voor de muis is af....gebaseerd op één van mijn katten genaamd Noelle (15 jaar). Ja, ze heeft inderdaad op de borst en de buik twee witte vlekjes zitten dus officieel is het een zwart-witte kat. :')

Uiteraard moet ze ook een staart hebben. ;)

Tikje brakke foto's. }:|
Optimist tot in de kist
pi_96211985
wauw mooi kussen trui!!
haken is cool
  zondag 1 mei 2011 @ 16:48:31 #243
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96212054
dank! :)

wat een leuk polssteuntje trovey! :D
in de haak.
  zondag 1 mei 2011 @ 16:50:33 #244
244933 trovey
Nachtoele
pi_96212130
Werkt ook nog. :P Een kat voor de muis. :+
Optimist tot in de kist
  zondag 1 mei 2011 @ 16:52:39 #245
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96212205
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:59 schreef Muck het volgende:
Daar zit ik ook hard over te denken herfstblad! Ik heb wel wat haaksels gezien op de vrijmarkt, maar die vond ik helemaal niet mooi :@
Ik ook! :D

Ik liep met 2 vriendinnen, en we zagen iemand die slofjes verkocht. We waren het er allemaal over eens dat de mijne mooier waren :') _O- O+

Binnenkort ga ik weer wat nieuws proberen, de laatste tijd ben ik heel weinig aan het haken ivm andere taakjes in huis.
pi_96212451
Ik had mijn squares vrijdag aan elkaar gezet! Ben sindsdien bezig met een rand eromheen haken. Vindt het wel jammer dat ik met haaknaald 4 alles gedaan heb en vrij strak want het is niet echt een lekker zacht dekentje geworden zoals degene die ik van Marjo heb, maar goed...

Dr komen nu nog 2 granny randjes aan en dan nog wat gekleurde rijen vasten of stokjes..
haken is cool
pi_96214080
Dan gaan we gewoon allemaal zitten volgend jaar ;) Ik vind zitten trouwens ook leuker dan rondlopen.

Leuk, MissN! :)
  zondag 1 mei 2011 @ 18:10:13 #248
244933 trovey
Nachtoele
pi_96214906
Mooie kleurtjes Miss N O+

Ik ben bezig met een paar bandana's voor aan de halsbanden van mijn hondjes....in fluorgeel zodat ze ook goed zichtbaar zijn in het donker.....best handig hoor, lichtgevende wol in het donker....gaat 's avonds het haken een stuk makkelijker mee dan de zwarte wol die ik voor de polssteun had, kan bijna zonder licht haken. :+
Optimist tot in de kist
  zondag 1 mei 2011 @ 19:16:53 #249
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96216970
3 verschillende hesjes ze zijn ieniemienie 2 van glanskatoen (roze en Aquablauw en de lila van zeemanbabywol. (79 ct per bolletje nog niet eens 1 bolletje helemaal opgehaakt) :+

[ Bericht 32% gewijzigd door Toverheks op 01-05-2011 19:22:02 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 1 mei 2011 @ 19:23:26 #250
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96217187
weer alles terug gelezen, meiden wat maken jullie leuke dingen moet toch echt eens aan een beessie beginnen :@
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')