Ik gebruik 12mm voor de lavender bunny, normaal zijn ze ook iets kleiner te krijgen dacht ik.. Ik weet niet of 11 bestaat maar 10 bestaat wel. Ik zal vanavond even kijken :-)quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Daste het volgende:
Ehm, ik was het niet, maar ik geloof dat ik wel kleine oogjes wil mee-bestellen. Ik weet niet welke je in je lavender bunny gebruikt, maar daar wil ik er ook graag een paar van. Er worden de komende tijd zoveel babies in de buurt geboren....Weet je of ze er ook een maatje kleiner zijn?
yppy, wat mooi!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef YPPY het volgende:
Ja ja, ik ben er veel te weinig, maar ik kan nu wel laten zien waarom:
[ afbeelding ]
Mijnmiddelbare schoolvriendinnetje
beviel ineens met 34 weken. Dus ik moest heeeeeeeel snel mijn project afmaken. naar omstandigheden gaat het goed met moeder en kind
En zo is Zoe uiteindelijk geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou whoop, dan zou ik zeggen ga voor de volgende kerstmarkt voor de gehaakte GI-joequote:Op zaterdag 30 april 2011 07:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mn moeder heeft hier op een crea kerstmarkt gestaan met onze dingetjes.
En volgens mij is er van alles verkocht, van schapen naar konijnen naar pinguins.
Wij baalden alleen dat alles zo meisjes achtig was en niet echt stoere jongens beesten hadden.
Verder zou ik het niet weten eigenlijk.
Hahaha, ik ga ook altijd naar rommelmarkten voor games (nintendo) en leuke dingetjes. Ik heb het hier al wel gezien dat er iemand stond met ami's maar echt super duur vond ik. We gaan het zelf eind mei ook proberen op een rommelmarkt. Ik hoop gewoon dat ik iets verkoop, maar als er al mensen zijn met eenige ervaring hierin en tips kunnen geven wat er populair is kunnen we ons wat richten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:33 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Nou whoop, dan zou ik zeggen ga voor de volgende kerstmarkt voor de gehaakte GI-joe![]()
Zullen er vandaag op de rommelmarkten gehaakte dingen te vinden zijn? Meestal is het echt alleen maar rotzooi, maar ik ga toch even kijken bij 't winkelcentrum hier, soms staan er best leuke dingen tussen (lees; Wii-spellen, heroes-DVDboxen (jammer van de chinese ondertitelingen misschien wat wol!)
Oh wat een vrolijkheid weer in dat kussenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef trui het volgende:
sabine, van de vorige swap nog! wow! dat was toch yachiru dacht ik he? wat zal dat een verrassing geweest zijn, zo'n verlaat kadootje!
het kussen was vandaag net op tijd klaar om kado te kunnen doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(je ziet wel dat alle onkruidwied-tijd in 't haken is opgegaan...).
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef trui het volgende:
sabine, van de vorige swap nog! wow! dat was toch yachiru dacht ik he? wat zal dat een verrassing geweest zijn, zo'n verlaat kadootje!
het kussen was vandaag net op tijd klaar om kado te kunnen doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(je ziet wel dat alle onkruidwied-tijd in 't haken is opgegaan...).
quote:Op zondag 1 mei 2011 09:44 schreef knitwit het volgende:
Leuk kussen Trui! Mooie knoopjes ook, die passen er echt goed bij.
Mijn bloemensjaal is al een tijdje af:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm welgeteld 3 keer kunnen dragen voor het mooie weer!
Voor pasen heb ik nog wat eitjes gehaakt en met naaldvilten versierd. Dat was op zich best te doen, maar vergt wel wat geduld. Ik heb geen foto's meer gemaakt van de paastakken, dus hier de leukste bij elkaar:
[ afbeelding ]
Verder heb ik de afgelopen tijd niet zo veel gehaakt. Druk met werk en genieten van het mooie weer. Ik mis ook even wat inspiratie, vanmiddag maar wat ravelry-surfen denk ik!
Ik ook!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:59 schreef Muck het volgende:
Daar zit ik ook hard over te denken herfstblad! Ik heb wel wat haaksels gezien op de vrijmarkt, maar die vond ik helemaal niet mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |