Alleen als iemand het filmt in HD.quote:
Niet HD, da's vies.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alleen als iemand het filmt in HD.
*meldt meequote:
Wat is er onvolledig aan de OP?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een TT met kanker en een onvolledige OP.Echt kk weer.
Hij heeft het snel gefixed hoor, daarnet deed de foto het nog niet.quote:
Fuck you. Die deed het al vanaf het begin. Jouw computer is gewoon zo traag als dikke stront door een trechter.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij heeft het snel gefixed hoor, daarnet deed de foto het nog niet.
Neen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fuck you. Die deed het al vanaf het begin. Jouw computer is gewoon zo traag als dikke stront door een trechter.
Ik zit hier op prehistorisch internet en zelfs bij mij deed de foto het gewoon vanaf het begin hoorquote:
FRIKKIN' HARD DIS!! Thanks Ceased! Drink maar een biertje van mequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zit hier op prehistorisch internet en zelfs bij mij deed de foto het gewoon vanaf het begin hoor
Heb jij 20 szloty? pak ik nog een Budweiser.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
FRIKKIN' HARD DIS!! Thanks Ceased! Drink maar een biertje van me
Uit de minibar zekerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb jij 20 szloty? pak ik nog een Budweiser.
Dat jij dat zegt da's logisch, ik ben bij jou altijd de lul dus dat zegt niks.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zit hier op prehistorisch internet en zelfs bij mij deed de foto het gewoon vanaf het begin hoor
Spijt me zeer, maar ik zag toch echt direct die foto al... dat ik het vaak niet met je eens ben doet daar verder niets aan af.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij dat zegt da's logisch, ik ben bij jou altijd de lul dus dat zegt niks.
Er stond gewoon dit, da's iets anders dan een kruis oid.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Spijt me zeer, maar ik zag toch echt direct die foto al... dat ik het vaak niet met je eens ben doet daar verder niets aan af.
quote:60866_434881352932_511397932_5110574_6805975_n.jpg
Dat kan ik verder niet verifiëren ik heb de hele tijd die foto gezien... heb jij hem waarschijnlijk net voor de flash-edit gehad ofzo. Geen idee zo spannend is het nu ook weer niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er stond gewoon dit, da's iets anders dan een kruis oid.
[..]
Dat ligt dus aan jouw pc/craptopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er stond gewoon dit, da's iets anders dan een kruis oid.
[..]
Zo heet hij niet dus dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat kan ik verder niet verifiëren ik heb de hele tijd die foto gezien... heb jij hem waarschijnlijk net voor de flash-edit gehad ofzo. Geen idee zo spannend is het nu ook weer niet...
Alhoewel.. Maurice heten en dat hier neer durven zetten...
Hoe heet hij dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo heet hij niet dus dat scheelt weer.
*boks* (ook al ging het niet om de opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef mjan het volgende:
Ik had ook gewoon volledige OP, maarja ik heul natuurlijk met ceased dus dat telt niet.
Wij zijn net de drie musketier. Een voor allen en allen tegen ST!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
*boks* (ook al ging het niet om de op
Ik ben tegen iedereen met een afwijkende meningquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij zijn net de drie musketier. Een voor allen en allen tegen ST!
Deel 102 mist in de openingspost hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef mjan het volgende:
Ik had ook gewoon volledige OP, maarja ik heul natuurlijk met ceased dus dat telt niet.
Ow. In dat geval loop ik graag achter de feiten aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
*boks* (ook al ging het niet om de op
Wil je dan dat de hele wereld hetzelfde is? Lekker saai.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben tegen iedereen met een afwijkende mening
Hoe heet kk nou? irl?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wil je dan dat de hele wereld hetzelfde is? Lekker saai.
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deel 102 mist in de openingspost hoor.
Dat is weer een ander uiterste natuurlijk. Ik hou er alleen van als mensen het met me eens zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wil je dan dat de hele wereld hetzelfde is? Lekker saai.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo heet hij niet dus dat scheelt weer.
Hoezo zou ik dat niet durven? Ik schaam me niet voor m'n naam ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat kan ik verder niet verifiëren ik heb de hele tijd die foto gezien... heb jij hem waarschijnlijk net voor de flash-edit gehad ofzo. Geen idee zo spannend is het nu ook weer niet...
Alhoewel.. Maurice heten en dat hier neer durven zetten...
Oke, die concerten moet ik je gelijk in geven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste natuurlijk. Ik hou er alleen van als mensen het met me eens zijn.
Zit er helemaal niet op te wachten dat meer mensen dezelfde muzieksmaak hebben want dan wordt het zo druk op concerten bijv.
kijk, dat is tenminste een naam waar je wat mee kunt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:24 schreef kutkabouter het volgende:
Nee je hebt gelijk hoor tuxxx, stiekem heet ik Bartholomeus von Ribbentropp.
Aangenaam. Lorenzo von Matterhorn is de naam.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:24 schreef kutkabouter het volgende:
Nee je hebt gelijk hoor tuxxx, stiekem heet ik Bartholomeus von Ribbentropp.
ah hoi!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aangenaam. Lorenzo von Matterhorn is de naam.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aangenaam. Lorenzo von Matterhorn is de naam.
Hoezo dit nou weer. Wat een bullshit man. Van andermans naam blijf je af. Het is het belangrijkste wat iemand heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
kijk, dat is tenminste een naam waar je wat mee kunt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoezo dit nou weer. Wat een bullshit man. Van andermans naam blijf je af. Het is het belangrijkste wat iemand heeft.
Denk er maar eens over na, dat een naam heel belangrijk voor iemand kan zijn. Mensen schijnen dat tegenwoordig nogal moeilijk te begrijpen. Ik vind het kansloos, en ontzettend asociaal van je.
Ik vind het vooral grappig dat jij overal loopt te baggeren maar op je pik getrapt bent door een flauw geintje zoals dit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoezo dit nou weer. Wat een bullshit man. Van andermans naam blijf je af. Het is het belangrijkste wat iemand heeft.
Denk er maar eens over na, dat een naam heel belangrijk voor iemand kan zijn. Mensen schijnen dat tegenwoordig nogal moeilijk te begrijpen. Ik vind het kansloos, en ontzettend asociaal van je.
Hilarisch ja. Mensen kunnen aanstoot nemen aan flauwe grapjes, weet je dat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat jij overal loopt te baggeren maar op je pik getrapt bent door een flauw geintje zoals dit.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hilarisch ja. Mensen kunnen aanstoot nemen aan flauwe grapjes, weet je dat?
Dus 'I don't give a flying fuck' gaat toch niet zo heel hard op?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hilarisch ja. Mensen kunnen aanstoot nemen aan flauwe grapjes, weet je dat?
Ga d'r gemakshalve even vanuit dat ie daar geen grappen over maakt...quote:
Mijn familie heeft afgelopen zomer een genonderzoek gehad, samen met wat andere families omdat 2 generaties terug allemaal minstens 95 zijn geworden.quote:
En wat zijn de resultaten van dat onderzoek?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mijn familie heeft afgelopen zomer een genonderzoek gehad, samen met wat andere families omdat 2 generaties terug allemaal minstens 95 zijn geworden.
Ze hebben wat afwijkingen, maarja daar waren wij natuurlijk alwel achter.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En wat zijn de resultaten van dat onderzoek?
True true.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze hebben wat afwijkingen, maarja daar waren wij natuurlijk alwel achter.
Daar is geen onderzoek voor nodig.quote:
Nu hebben ze de bewijzen. Altijd handig voor een managersfunctie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar is geen onderzoek voor nodig.
Ahja goed punt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu hebben ze de bewijzen. Altijd handig voor een managersfunctie.
Wat heb je gedaan dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef fairytalessuck het volgende:
hoi jongens jullie hebben me vast niet gemist want er is geen een keer gevraagd van "yo waar is FTS", maar ik wil jullie even melden dat ik weer terug ben na mijn weekban gr gr\![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef fairytalessuck het volgende:
hoi jongens jullie hebben me vast niet gemist want er is geen een keer gevraagd van "yo waar is FTS", maar ik wil jullie even melden dat ik weer terug ben na mijn weekban gr gr\![]()
Yvonne te vaak gebasht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan.Ik zou doodgaan als ik een week zou krijgen.
Dankje.quote:
Yvonne bashen is niet echt slim nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Yvonne te vaak gebasht.Had eigenlijk permban maar dat is omgezet naar een weekban en vanaf vandaag kan ik weer posten.
Nou ze was het beu dat ik dat al een tijdje deed en ze dacht dat ik een kloon was, dus werd mijn account in de kliko gegooid. Toen na mailtje of 10 over en weer, geloofde ze dat ik geen kloon was en werd die ban omgezet naar een weekban.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Whut permban alles.
Waarom werd het omgezet?
Wel beter dat wel.
Viel me nog mee dat ik vorige week die ban pas kreeg, had hem al weken eerder verwacht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Yvonne bashen is niet echt slim nee.
Ik vroeg het toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef fairytalessuck het volgende:
We hebben inderdaad genetische afwijkingen. We hebben een bepaald gen dat codeert voor een snellere afbraak van vetten en cholesterol en een gen dat op de een of andere manier beschermt tegen suikerziekte.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze hebben wat afwijkingen, maarja daar waren wij natuurlijk alwel achter.
Ja jij wel, maar de rest niet.quote:
De rest caret niet om jou. Ik wel. Ik heb nog steeds de stille hoop dat we een keer losgaan in de club.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja jij wel, maar de rest niet.
Oke nu even serieus voor de verandering. Komt er dan echt zoiets uit die testen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
We hebben inderdaad genetische afwijkingen. We hebben een bepaald gen dat codeert voor een snellere afbraak van vetten en cholesterol en een gen dat op de een of andere manier beschermt tegen suikerziekte.
Ik kan niet zeggen dat ik dat heel erg vind.
Ballen kaatsen met lange tenen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef mjan het volgende:
Gut gut, iets met ballen en kaatsen. Ow en lange tenen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ballen kaatsen met lange tenen?
Dat is pijnlijk denk ik hoor
Ja. En elke familie van langlevers vertoont diezelfde "afwijkingen".quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke nu even serieus voor de verandering. Komt er dan echt zoiets uit die testen?
Mooie film is dat hequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog 4.5 uur en dan eindelijk naar huus...
1 oma in het ziekenhuis, 1 oma met hartfalen plat op bed en m'n pa (mogelijk ernstig) ziek...quote:
En jij wordt technisch student.. daar gaat je lange levenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het zijn ook zonder uitzondering harde werkers, die nog tot hoge leeftijd boer zijn geweest.
Oei, dat is shit..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
1 oma in het ziekenhuis, 1 oma met hartfalen plat op bed en m'n pa (mogelijk ernstig) ziek...
Dus mijn week zuigt.
Dankje.quote:
Sterkte!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dankje.
Tja oma's zaten er al jaren aan te komen en die zijn allebei 90+ (en met een ervan heb ik echt he-le-maal niets) dus dat is wel te accepteren.
Pa daarentegen kost me jaren van m'n leven op het moment...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |