Ik vroeg het toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef fairytalessuck het volgende:
hoi jongens jullie hebben me vast niet gemist want er is geen een keer gevraagd van "yo waar is FTS", maar ik wil jullie even melden dat ik weer terug ben na mijn weekban gr gr\![]()
We hebben inderdaad genetische afwijkingen. We hebben een bepaald gen dat codeert voor een snellere afbraak van vetten en cholesterol en een gen dat op de een of andere manier beschermt tegen suikerziekte.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze hebben wat afwijkingen, maarja daar waren wij natuurlijk alwel achter.
Ja jij wel, maar de rest niet.quote:
De rest caret niet om jou. Ik wel. Ik heb nog steeds de stille hoop dat we een keer losgaan in de club.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja jij wel, maar de rest niet.
Oke nu even serieus voor de verandering. Komt er dan echt zoiets uit die testen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
We hebben inderdaad genetische afwijkingen. We hebben een bepaald gen dat codeert voor een snellere afbraak van vetten en cholesterol en een gen dat op de een of andere manier beschermt tegen suikerziekte.
Ik kan niet zeggen dat ik dat heel erg vind.
Ballen kaatsen met lange tenen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef mjan het volgende:
Gut gut, iets met ballen en kaatsen. Ow en lange tenen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ballen kaatsen met lange tenen?
Dat is pijnlijk denk ik hoor
Ja. En elke familie van langlevers vertoont diezelfde "afwijkingen".quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke nu even serieus voor de verandering. Komt er dan echt zoiets uit die testen?
Mooie film is dat hequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog 4.5 uur en dan eindelijk naar huus...
1 oma in het ziekenhuis, 1 oma met hartfalen plat op bed en m'n pa (mogelijk ernstig) ziek...quote:
En jij wordt technisch student.. daar gaat je lange levenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het zijn ook zonder uitzondering harde werkers, die nog tot hoge leeftijd boer zijn geweest.
Oei, dat is shit..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
1 oma in het ziekenhuis, 1 oma met hartfalen plat op bed en m'n pa (mogelijk ernstig) ziek...
Dus mijn week zuigt.
Dankje.quote:
Sterkte!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dankje.
Tja oma's zaten er al jaren aan te komen en die zijn allebei 90+ (en met een ervan heb ik echt he-le-maal niets) dus dat is wel te accepteren.
Pa daarentegen kost me jaren van m'n leven op het moment...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |