Spijt me zeer, maar ik zag toch echt direct die foto al... dat ik het vaak niet met je eens ben doet daar verder niets aan af.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij dat zegt da's logisch, ik ben bij jou altijd de lul dus dat zegt niks.
Er stond gewoon dit, da's iets anders dan een kruis oid.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Spijt me zeer, maar ik zag toch echt direct die foto al... dat ik het vaak niet met je eens ben doet daar verder niets aan af.
quote:60866_434881352932_511397932_5110574_6805975_n.jpg
Dat kan ik verder niet verifiėren ik heb de hele tijd die foto gezien... heb jij hem waarschijnlijk net voor de flash-edit gehad ofzo. Geen idee zo spannend is het nu ook weer niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er stond gewoon dit, da's iets anders dan een kruis oid.
[..]
Dat ligt dus aan jouw pc/craptopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er stond gewoon dit, da's iets anders dan een kruis oid.
[..]
Zo heet hij niet dus dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat kan ik verder niet verifiėren ik heb de hele tijd die foto gezien... heb jij hem waarschijnlijk net voor de flash-edit gehad ofzo. Geen idee zo spannend is het nu ook weer niet...
Alhoewel.. Maurice heten en dat hier neer durven zetten...
Hoe heet hij dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo heet hij niet dus dat scheelt weer.
*boks* (ook al ging het niet om de opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef mjan het volgende:
Ik had ook gewoon volledige OP, maarja ik heul natuurlijk met ceased dus dat telt niet.
Wij zijn net de drie musketier. Een voor allen en allen tegen ST!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
*boks* (ook al ging het niet om de op
Ik ben tegen iedereen met een afwijkende meningquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij zijn net de drie musketier. Een voor allen en allen tegen ST!
Deel 102 mist in de openingspost hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef mjan het volgende:
Ik had ook gewoon volledige OP, maarja ik heul natuurlijk met ceased dus dat telt niet.
Ow. In dat geval loop ik graag achter de feiten aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
*boks* (ook al ging het niet om de op
Wil je dan dat de hele wereld hetzelfde is? Lekker saai.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben tegen iedereen met een afwijkende mening
Hoe heet kk nou? irl?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wil je dan dat de hele wereld hetzelfde is? Lekker saai.
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deel 102 mist in de openingspost hoor.
Dat is weer een ander uiterste natuurlijk. Ik hou er alleen van als mensen het met me eens zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wil je dan dat de hele wereld hetzelfde is? Lekker saai.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo heet hij niet dus dat scheelt weer.
Hoezo zou ik dat niet durven? Ik schaam me niet voor m'n naam ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat kan ik verder niet verifiėren ik heb de hele tijd die foto gezien... heb jij hem waarschijnlijk net voor de flash-edit gehad ofzo. Geen idee zo spannend is het nu ook weer niet...
Alhoewel.. Maurice heten en dat hier neer durven zetten...
Oke, die concerten moet ik je gelijk in geven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste natuurlijk. Ik hou er alleen van als mensen het met me eens zijn.
Zit er helemaal niet op te wachten dat meer mensen dezelfde muzieksmaak hebben want dan wordt het zo druk op concerten bijv.
kijk, dat is tenminste een naam waar je wat mee kunt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:24 schreef kutkabouter het volgende:
Nee je hebt gelijk hoor tuxxx, stiekem heet ik Bartholomeus von Ribbentropp.
Aangenaam. Lorenzo von Matterhorn is de naam.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:24 schreef kutkabouter het volgende:
Nee je hebt gelijk hoor tuxxx, stiekem heet ik Bartholomeus von Ribbentropp.
ah hoi!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aangenaam. Lorenzo von Matterhorn is de naam.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aangenaam. Lorenzo von Matterhorn is de naam.
Hoezo dit nou weer. Wat een bullshit man. Van andermans naam blijf je af. Het is het belangrijkste wat iemand heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
kijk, dat is tenminste een naam waar je wat mee kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |