quote:U.K., France may strike Libya early on Friday
France, the United Kingdom, Qatar and the U.A.E. may carry out airstrikes on forces of Libyan leader Muammar Gaddafi early on Friday, shortly after the Security Council vote, Western media said.
Onzin, op het moment dat er sprake is van breakingnews.quote:
Ik zou er geen probleem mee hebben om in een land te leven waar de democratie is vervangen door een "raad van wijze mannen" die vrij zijn van populisme en korte-termijn denken (want verkiezingen!) en die soms pijnlijke beslissingen nemen die het beste zijn voor een land.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij zou zelf graag in zo'n land leven? Ook er van uitgaande dat de kans aanwezig is dat je zelf niet bij de top hoort. Hoe dan ook doet het me goed dat ik een paar topics terug van je gehoord hebt dat je geen Nederlander bent. Ik ben blij dat wij hier in een vrije democratie leven.
Brazili, China, Duitsland, India en Rusland onthielden van stemming.quote:
Die worden in de Arabische wereld gezien als trekpoppen van het Westen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Goed dat Qatar en de UAE ook deelnemen aan luchtaanvallen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, op het moment dat er sprake is van breakingnews.
Ja en de rest is armquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die worden in de Arabische wereld gezien als trekpoppen van het Westen...
Frankrijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef popolon het volgende:
Nou ja, je kan wel raden wie de hete kolen uit het vuur gaat halen.
Niet iedereen hoeft dezelfde mening te delen maar kan ik hier uit opmaken dat jij Khadaffi tot een wijs man benoemd?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben om in een land te leven waar de democratie is vervangen door een "raad van wijze mannen" die vrij zijn van populisme en korte-termijn denken (want verkiezingen!) en die soms pijnlijke beslissingen nemen die het beste zijn voor een land.
Het mag je mischien goed doen dat ik geen Nederlander ben, maar ik kan je wel melden dat ik erg dicht tegen de bestaande machtsstructuren in Nederland aanschurk, alleen dat is helemaal off-topic.
UAE wellicht. Qatar zeker niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die worden in de Arabische wereld gezien als trekpoppen van het Westen...
En ze zouden nu verliezen (grote kans) zonder buitenlandse interventie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hebben hem anders weer terug gestuurd naar Brega. En dat was voor deze resolutie.
De VS is net zo erg als Ghaddafi. Alleen we zijn zoooo americanized dat we er niks over mogen zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef Lagrinta het volgende:
Voor de grappenmake die zei dat ik de VS niet met Gaddafi moet vergelijken. Ik gaf slechts een paar feiten. Wij hebben geen last van de VS, maar vertel dat eens mensen in Irak of Vietnam.
Hey kloontje, begin je weer?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en post niks, als geestelijk beperkt bent, infantiel.
De VS vergelijken met Ghadaffi.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
De VS is net zo erg als Ghaddafi. Alleen we zijn zoooo americanized dat we er niks over mogen zeggen.
Dat zei ik, en ik denk dat jij inderdaad enigszins gelijk hebt. Maar Gadhaffi is een persoon die persoonlijke aanvallen pleegde en uit pure wrok de IRA bewapende. De VS heeft ook terreur gebruikt maar deed dat op een betere manier. (rare zin dat, maar ik blijf er wel bij.)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef Lagrinta het volgende:
Voor de grappenmake die zei dat ik de VS niet met Gaddafi moet vergelijken. Ik noemde slechts de feiten op. Wij hebben geen last van de VS, maar vraag dat eens mensn in Irak of Vietnam.
Jup in de VS plakken ze er alleen nog een faalend / zucht rechtssysteem voor zodat het lijkt dat het legitiem is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
De VS is net zo erg als Ghaddafi. Alleen we zijn zoooo americanized dat we er niks over mogen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |