Start je eigen discussie. Meer is er niet aan je gevraagd. Overigens geldt het wel voor meer mensen hier.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Onzin. Nieuwsdumps worden door de policy juist verboden. Topics moeten discussie bevatten. En blijkbaar valt niemand erover dat er aan de lopende band positieve geluiden worden geuit over de prestaties van de rebellen en de steun die zij internationaal krijgen, maar als je een tegengesteld geluid laat horen valt half Fok! ineens over je heen. En krijg je een DM van een mod om lekker ergens anders heen te gaan met je mening.
Voor dat soort censuur pas ik. Ga maar lekker mooi weer spelen hier. Ik wacht rustig tot de ban volgt die ik blijkbaar ga krijgen.
De Libische minister?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:39 schreef tass het volgende:
[..]
En die worden nu dus bedankt door de minister.......
Ze hebben hem anders weer terug gestuurd naar Brega. En dat was voor deze resolutie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar valt zeer aan te twijfelen. Tegen de troepen van Khadaffi winnen ze ook niet,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |