quote:U.K., France may strike Libya early on Friday
France, the United Kingdom, Qatar and the U.A.E. may carry out airstrikes on forces of Libyan leader Muammar Gaddafi early on Friday, shortly after the Security Council vote, Western media said.
Onzin, op het moment dat er sprake is van breakingnews.quote:
Ik zou er geen probleem mee hebben om in een land te leven waar de democratie is vervangen door een "raad van wijze mannen" die vrij zijn van populisme en korte-termijn denken (want verkiezingen!) en die soms pijnlijke beslissingen nemen die het beste zijn voor een land.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij zou zelf graag in zo'n land leven? Ook er van uitgaande dat de kans aanwezig is dat je zelf niet bij de top hoort. Hoe dan ook doet het me goed dat ik een paar topics terug van je gehoord hebt dat je geen Nederlander bent. Ik ben blij dat wij hier in een vrije democratie leven.
Brazili, China, Duitsland, India en Rusland onthielden van stemming.quote:
Die worden in de Arabische wereld gezien als trekpoppen van het Westen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Goed dat Qatar en de UAE ook deelnemen aan luchtaanvallen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, op het moment dat er sprake is van breakingnews.
Ja en de rest is armquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die worden in de Arabische wereld gezien als trekpoppen van het Westen...
Frankrijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef popolon het volgende:
Nou ja, je kan wel raden wie de hete kolen uit het vuur gaat halen.
Niet iedereen hoeft dezelfde mening te delen maar kan ik hier uit opmaken dat jij Khadaffi tot een wijs man benoemd?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben om in een land te leven waar de democratie is vervangen door een "raad van wijze mannen" die vrij zijn van populisme en korte-termijn denken (want verkiezingen!) en die soms pijnlijke beslissingen nemen die het beste zijn voor een land.
Het mag je mischien goed doen dat ik geen Nederlander ben, maar ik kan je wel melden dat ik erg dicht tegen de bestaande machtsstructuren in Nederland aanschurk, alleen dat is helemaal off-topic.
UAE wellicht. Qatar zeker niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
En ze zouden nu verliezen (grote kans) zonder buitenlandse interventie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hebben hem anders weer terug gestuurd naar Brega. En dat was voor deze resolutie.
De VS is net zo erg als Ghaddafi. Alleen we zijn zoooo americanized dat we er niks over mogen zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef Lagrinta het volgende:
Voor de grappenmake die zei dat ik de VS niet met Gaddafi moet vergelijken. Ik gaf slechts een paar feiten. Wij hebben geen last van de VS, maar vertel dat eens mensen in Irak of Vietnam.
Hey kloontje, begin je weer?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en post niks, als geestelijk beperkt bent, infantiel.
De VS vergelijken met Ghadaffi.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
De VS is net zo erg als Ghaddafi. Alleen we zijn zoooo americanized dat we er niks over mogen zeggen.
Dat zei ik, en ik denk dat jij inderdaad enigszins gelijk hebt. Maar Gadhaffi is een persoon die persoonlijke aanvallen pleegde en uit pure wrok de IRA bewapende. De VS heeft ook terreur gebruikt maar deed dat op een betere manier. (rare zin dat, maar ik blijf er wel bij.)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef Lagrinta het volgende:
Voor de grappenmake die zei dat ik de VS niet met Gaddafi moet vergelijken. Ik noemde slechts de feiten op. Wij hebben geen last van de VS, maar vraag dat eens mensn in Irak of Vietnam.
Jup in de VS plakken ze er alleen nog een faalend / zucht rechtssysteem voor zodat het lijkt dat het legitiem is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
De VS is net zo erg als Ghaddafi. Alleen we zijn zoooo americanized dat we er niks over mogen zeggen.
Duitsland is helemaal niet zo opmerkelijk, gezien de binnenlandse politieke situatie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Vooral Duitsland is opmerkelijk, en dat zei die woordvoerder van Libi ook
Qatar is toch ook pro-Westers?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
UAE wellicht. Qatar zeker niet.
De puppets van het westenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Een helikopter, twee gevouwen papieren vliegtuigjes en een gillende keukenmeid. Dat helpt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ja, en iemand die wijst welke kant de vliegtuigen op moeten...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Een helikopter, twee gevouwen papieren vliegtuigjes en een gillende keukenmeid. Dat helpt.
VS is erger want head of snake.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
De VS vergelijken met Ghadaffi.
Moeilijk te zeggen, wel aardig pro Westers iig.quote:
Knul, stop je tijd in het volgen van onderwijs, in plaats van het kopiren van definities waarvan je de feitelijke betekenis niet van kent. En nu wegwezen onbenul.quote:
Waar heb ik iets over Ghadaffi gezegd?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef Noz het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft dezelfde mening te delen maar kan ik hier uit opmaken dat jij Khadaffi tot een wijs man benoemd?
Er werd net wel vanuit Washington verklaard (weet de man zijn naam ff niet meer) dat de dat de Arabische Liga prima in staat zouden zijn om grond aanvallen te doen als het zo ver komt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Een helikopter, twee gevouwen papieren vliegtuigjes en een gillende keukenmeid. Dat helpt.
Het gaat om het idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja en Wilders baalt al de laatste tijden. Niemand geeft aandacht aan zijn faal/propaganda proces + moslims die vrijheid eisen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef remlof het volgende:
De PVV zal een Nederlandse bijdrage an de resolutie wel niet steunen, want moslims zijn altijd eng
Doe anders even normaal, volgens mij ben jij destijds in de topics over Egypte ook al gebanned vanwege taferelen zoals deze.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Knul, stop je tijd in het volgen van onderwijs, in plaats van het kopiren van definities waarvan je de feitelijke betekenis niet van kent. En nu wegwezen onbenul.
Die Arabieren kopen duur Amerikaans spul heur. Kunnen ze nu eindelijk een keer gebruiken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden alle landen in het M-O pro-westers zijn als Amerika zich niet vestigde in Irak en Afghanistan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, wel aardig pro Westers iig.
Die dienen alleen als een soort van excuusallochtonen. Een beetje als een regering waarbij die ene neger staatssecretaris van iets onbenulligs mag zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Hmm... Olie enzo? Niet te vergeten dat de landen die voor hebben gestemd ook nog steeds in economische crisis zitten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Van grondaanvallen is vooralsnog geen sprake.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef tass het volgende:
[..]
Er werd net wel vanuit Washington verklaard (weet de man zijn naam ff niet meer) dat de dat de Arabische Liga prima in staat zouden zijn om grond aanvallen te doen als het zo ver komt.
Wij zitten aan de goede kant. De VS werkt ook anders, geen aanslagen maar staatsterreur. Iran werkt weer anders, en zo heeft ieder zn eigen manieren. Er zijn hier ook debielen die Truman een held vinden vanwee Hiroshima en Nagasaki. Vanwege het voorkomen van soldaten die zouden sneuvelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Maar de leider van Singapore heeft een visie (een welvarend land maken), wat ik nou niet in Khadaffi bespeur.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef tass het volgende:
[..]
Er werd net wel vanuit Washington verklaard (weet de man zijn naam ff niet meer) dat de dat de Arabische Liga prima in staat zouden zijn om grond aanvallen te doen als het zo ver komt.
Niet achteraf gaan janken, kind.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef nattermann het volgende:
[..]
Doe anders even normaal, volgens mij ben jij destijds in de topics over Egypte ook al gebanned vanwege taferelen zoals deze.
Of de 80 F16's van de UAE?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Omdat de olievoorraden slinken en het toerisme in gang wordt gezet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, wel aardig pro Westers iig.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En ze zouden nu verliezen (grote kans) zonder buitenlandse interventie.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar, maar, ...
Zijn benzine is op.
[..]
[..]
Wat doet SA eigenlijk? Die hebben een prachtige air force.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Of de 80 F16's van de UAE?
En Saoudie-Arabi.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:47 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden alle landen in het M-O pro-westers zijn als Amerika zich niet vestigde in Irak en Afghanistan.
quote:
Hij is een kloon, heeft zich ook in de topics over Egypte al eens verluld.quote:
Welk land in het MO is niet pro-Westers? Met uitzondering van Somalie en Iran?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
We sturen Wilders naar Tripoli om Ghaddafi te troosten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef remlof het volgende:
De PVV zal een Nederlandse bijdrage an de resolutie wel niet steunen, want moslims zijn altijd eng
Wat doen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef Marksen het volgende:
Ik heb 'first-hand' info uit Tripoli, mensen gaan massal de straat op nu
Nee, niet. Hij lijkt op Aryamehr maar is 'm niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hij is een kloon, heeft zich ook in de topics over Egypte al eens verluld.
Hier Wilders bij halenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We sturen Wilders naar Tripoli om Ghaddafi te troosten.
Een kloon uit 2003? Dude, jij bent stompzinnig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hij is een kloon, heeft zich ook in de topics over Egypte al eens verluld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |