abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92309677
Laatste stats (land van herkomst) voor downwithmubarak.com:

vrijdag 4 februari 2011 @ 07:50:01 #3
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92309679
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 03:22 schreef Floxxx het volgende:
JacobPark Jacob Park
RT @dougmcgray Design for the real world: @sharifkouddous says people in Tahrir Sq are hacking street lights to charge cell phones. #Egypt
5 minutes ago
MacGuyertjes in de dop O+

:D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 4 februari 2011 @ 07:50:34 #4
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92309684
Goedemorgen allen en weltrusten Floxxx. :s)

Gelukkig een relatief rustige nacht geweest zo te lezen. Berichtgeving in de kranten doet vermoeden dat het wellicht niet onmogelijk is dat Mubarak vandaag af zal treden ( ik ga weg, want ik ben een groot man, hou van mijn land enz ) en de demonstratie 'rustig' zal verlopen vandaag.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_92309700
Goedemorgen allemaal!
Even bijlezen hoor...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 07:54:54 #6
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_92309734
goede morgen allemaal zo te lezen gelukkig niet veel dingen gebeurd :)
En nu maar wachten tot dat ze die Mubarak op dat plein afleveren :D
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 4 februari 2011 @ 07:55:28 #7
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_92309742
D-Day vandaag. Ben benieuwd.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_92309745
Mensen, ik ga naar school... Zorg er ff voor dat ze niet voor 12:30 gaan marcheren, anders mis ik alles ;)
pi_92309751
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 07:55 schreef DustPuppy het volgende:
Vreemd om zo ver weg toch spanning te voelen.

Af en toe is massa-media een mooi goed :D
pi_92309784
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 07:55 schreef DustPuppy het volgende:
D-Day, wat heb ik die al vaak gehoord :)
Maar als je gaat kijken is D-Day wel een belangrijk begrip in een strijd om vrijheid :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_92309797
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 07:56 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Vreemd om zo ver weg toch spanning te voelen.

Af en toe is massa-media een mooi goed :D
Ja, is inderdaad een mooi goed. En bij deze wil ik alle mensen die hebben bijgedragen aan de vele topics hartelijk danken voor de informatie van de afgelopen dagen. Zit helaas op mijn werk, maar dankzij dit forum ben ik wel continue op de hoogte.
Chapaeu voor jullie allemaal!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:00:12 #12
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_92309801
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 07:58 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

D-Day, wat heb ik die al vaak gehoord :)
Maar als je gaat kijken is D-Day wel een belangrijk begrip in een strijd om vrijheid :)
D for Departure dan wel natuurlijk.

Weer eens wat anders dan V for Vendetta :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:01:01 #13
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_92309810
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:00 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

D for Departure dan wel natuurlijk.

Weer eens wat anders dan V for Vendetta :P
Het is V voor Victory hè, die hou ik al een paar dagen aan :P
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2011 @ 08:03:42 #14
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_92309843
Ik begrijp je vragen over Suleiman niet helemaal tass.

Omar Suleiman is een vertrouweling van Mubarak, een ouwe knar die al heel lang dienst van zijn regime uitmaakt. Hij was ook jarenlang hoofd van de geheime dienst en heeft zat mensen laten opsluiten, martelen, aan de VS uitgeleverd of gewoon laten verdwijnen. Is net als Mubarak erg close met het pentagon.

Mubarak of Suleiman, lood om oud ijzer, het is hetzelfde regime. Mubarak had het liefst zijn zoon als opvolger gehad maar omdat het er al op leek dat dit echt op teveel verzet zou stuiten was wellicht al bedacht om Suleiman tussendoor te doen.

Verder zegt het niks dat de CIA en andere diensten contacten heeft met de oppositie, Moslimbroederschap,vakbonden etc. Dat is hun baan. Ze hadden tijdens de koude oorlog ook contacten met de KGB.

En omdat het nog helemaal niet duidelijk is wie straks de touwtjes in handen krijgt is het natuurlijk handig om op zoveel mogelijk kaarten tegelijk in te zetten. Doen alle spelers waarschijnlijk, niet alleen de Amerikanen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NorthernStar op 04-02-2011 08:09:41 ]
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:14:15 #15
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_92309960
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:03 schreef NorthernStar het volgende:
Ik begrijp je vragen over Suleiman niet helemaal tass.

Omar Suleiman is een vertrouweling van Mubarak, een ouwe knar die al heel lang dienst van zijn regime uitmaakt. Hij was ook jarenlang hoofd van de geheime dienst en heeft zat mensen laten opsluiten, martelen, aan de VS uitgeleverd of gewoon laten verdwijnen. Is net als Mubarak erg close met het pentagon.

Mubarak of Suleiman, lood om oud ijzer, het is hetzelfde regime. Mubarak had het liefst zijn zoon als opvolger gehad maar omdat het er al op leek dat dit echt op teveel verzet zou stuiten was wellicht al bedacht om Suleiman tussendoor te doen.

Verder zegt het niks dat de CIA en andere diensten contacten heeft met de oppositie, Moslimbroederschap,vakbonden etc. Dat is hun baan. Ze hadden tijdens de koude oorlog ook contacten met de KGB.

En omdat het nog helemaal niet duidelijk is wie straks de touwtjes in handen krijgt is het natuurlijk handig om op zoveel mogelijk kaarten tegelijk in te zetten. Doen alle spelers waarschijnlijk, niet alleen de Amerikanen.
Ik bedoel dat vanuit de Wikileaks die gister naar buiten is gekomen, dat Suleiman al een tijd geleden diverse gesprekken in Washington heeft gevoerd met de CIA.
Bush was indertijd al bezig om Moebie te vertellen dat ie meer democratie in het land moest brengen, maar daar wou ons klein dictatortje toen al niks van weten. En daarvanuit zijn ze Suleiman gaan benaderen. Helemaal omdat die er openlijk op tegen was om Gamal zijn vader te laten opvolgen.

Ik weet ook dat Suleiman ook gewoon een viezerik is, maar als hij de interim regering kan leiden, met Amerika op de achtergrond totdat er verkiezingen zijn geweest, dan lijkt mij dat de beste oplossing tot die tijd. Het is Amerika gewoon heel veel gegeven om de rust in de hele regio daar te laten bewaren. Ze zijn doodsbang dat Israel weer wordt aangevallen.
En als Suleiman achter gesloten deuren hulp mbt alles (rust, economisch en voor de verkiezingen) accepteert, dan denk ik dat op die manier de kans het grootst is voor het gewone volk om hier echt als winnaar uit te komen.
Zoals ik overal al zei en blijf zeggen; het is niks anders als politiek; een spelletje dat draait om macht en geld...... :N
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:19:17 #16
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_92310022
Hopen dat het vandaag allemaal goed verloopt, zonder geweld...en ZONDER Moebie als president *O* .
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_92310029
Goede morgen.
pi_92310045
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:19 schreef Janena het volgende:
Hopen dat het vandaag allemaal goed verloopt, zonder geweld...en ZONDER Moebie als president *O* .
Dat inderdaad. :)

Ik vraag me toch echt af wat er zal gebeuren als Mubarak vandaag NIET aftreed... :{

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:19 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.
Mogge! :)
pi_92310077
Ik vind het nog steeds raar dat ze demonstranten niks mogen doen maar dat er geen journalisten bij mogen.
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2011 @ 08:26:08 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_92310115
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:14 schreef tass het volgende:

[..]

Ik bedoel dat vanuit de Wikileaks die gister naar buiten is gekomen, dat Suleiman al een tijd geleden diverse gesprekken in Washington heeft gevoerd met de CIA.
Bush was indertijd al bezig om Moebie te vertellen dat ie meer democratie in het land moest brengen, maar daar wou ons klein dictatortje toen al niks van weten. En daarvanuit zijn ze Suleiman gaan benaderen. Helemaal omdat die er openlijk op tegen was om Gamal zijn vader te laten opvolgen.

Ik weet ook dat Suleiman ook gewoon een viezerik is, maar als hij de interim regering kan leiden, met Amerika op de achtergrond totdat er verkiezingen zijn geweest, dan lijkt mij dat de beste oplossing tot die tijd. Het is Amerika gewoon heel veel gegeven om de rust in de hele regio daar te laten bewaren. Ze zijn doodsbang dat Israel weer wordt aangevallen.
En als Suleiman achter gesloten deuren hulp mbt alles (rust, economisch en voor de verkiezingen) accepteert, dan denk ik dat op die manier de kans het grootst is voor het gewone volk om hier echt als winnaar uit te komen.
Zoals ik overal al zei en blijf zeggen; het is niks anders als politiek; een spelletje dat draait om macht en geld...... :N
Waarom lijkt je dat de beste oplossing? Waarom geen regering van nationale eenheid? Nodig alle grote georganiseerde groepen uit om deel te nemen, ja inclusief de moslimsbroederschap, en begin met het schrijven van een nieuwe grondwet en het voorbereiden van verkiezingen.
Het is juist de inmenging van andere mogendheden, in dit geval de VS, dat voor de ellende zorgt. Laat het alsjeblieft dit keer een regering van en voor de Egyptenaren zijn denk ik dan. :Y

En Israels veiligheid is geen heilige koe waarvoor alles maar voor opgeofferd moet worden. Na Gaza, Libanon mag nu Egypte niet de regering hebben die ze wil omdat het Israel niet goed uitkomt? Het is hetzelfde denken dat ervoor heeft gezorgd dat Mubarak 30 jaar lang dictator is geweest. Bovendien is het ook onzin om te denken dat Egypte plots een gevaar voor Israel, de enige nucleaire macht in het MO, zal zijn. Men zal een betere behandeling voor de Palestijnen eisen en de grens met Gaza opendoen om die mensen uit de ellende te helpen maar dat is alleen maar positief imo.
pi_92310131
LaurenBohn Lauren E. Bohn
Good ("Day of Departure") morning. Air thick with intensity. Many calls from friends taking to the street/sq after prayer. #Cairo #Jan25
1 minute ago

Hoe laat is het gebed?
pi_92310162
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:27 schreef shomila het volgende:
LaurenBohn Lauren E. Bohn
Good ("Day of Departure") morning. Air thick with intensity. Many calls from friends taking to the street/sq after prayer. #Cairo #Jan25
1 minute ago

Hoe laat is het gebed?
12:10 lokale tijd
pi_92310165
goedemorgen :O
heet iemand voor mij een linkje dat ik ff kan blijlezen (samenvatting hier op fok ) :@

en dat mubarkak vandaag onderhand eens oprot !
hoezo adhd ?
pi_92310169
Is de relatieve rust van vannacht om zoveel mogelijk promoebies voor vandaag te mobiliseren?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_92310170
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:29 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

12:10 lokale tijd
thnx
pi_92310199
AJE Live nu ?? beter!!
(stoppen ze weer grlmbl)
hoezo adhd ?
pi_92310210
jrug Jonathan Rugman
The anti-march to the Pres palace called off, says protest leader, as they focus on a people buildup in iconic Tahrir Sq
43 seconds ago
pi_92310221
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:33 schreef shomila het volgende:
jrug Jonathan Rugman
The anti-march to the Pres palace called off, says protest leader, as they focus on a people buildup in iconic Tahrir Sq
43 seconds ago
Domme mensen. Mubarak blijft dus gewoon lekker zitten.
pi_92310223
jrug The anti-march to the Pres palace called off, says protest leader, as they focus on a people buildup in iconic Tahrir Sq

kut :{
hoezo adhd ?
pi_92310230
apjvalk Leger heeft controle over de bruggen, de controleposten van Mubarak-supporters zijn verdwenen #jan25
hoezo adhd ?
pi_92310241
Zal het toch vreedzaam verlopen of stilte voor de storm?
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2011 @ 08:35:14 #32
230491 Zith
pls tip
pi_92310242
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:33 schreef shomila het volgende:
jrug Jonathan Rugman
43 seconds ago
Is hij credible?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2011 @ 08:35:18 #33
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_92310243
Four resolutions of the crisis:

1. The Constitution: A constitutional assembly of wise men should be assembled to draft a new constitution, based on liberty, human rights, and the orderly transfer of power

2. the independence of the courts must be guaranteed

3. Free and fair elections must be conducted for the upper and lower houses of parliament and for the presidency, overseen by the independent judiciary.

4. Government: A new transitional government of national unity must be appointed. The military must intervene to keep order and to protect the nation in this transitional period.
pi_92310246
http://www.presstv.ir/live/llnw/ is live ( of wisten jullie dat allemaal al ?? het is hier rustig )
hoezo adhd ?
pi_92310264
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:35 schreef Zith het volgende:

[..]

Is hij credible?
Ik weet het niet van channel4 ik heb hem nog niet veel voorbij zien komen op twitter.
pi_92310293
sandmonkey;
Sandmonkey I marvel at their stupidity: incite the population against foriegners in a country that depends on tourism? WTF? #JN25
hoezo adhd ?
pi_92310312
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:35 schreef Zith het volgende:

[..]

Is hij credible?
Zelfs als hij credible is, heeft hij niet de beste bronnen :')
quote:
jrug Jonathan Rugman
Rumour is that Mubarak has gone. Can not confirm. Celebrations in streets #c4news #jan25 #feb01 #egypt
1 Feb
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:40:31 #39
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92310321
Die Jonathan Rugman gaan we maar niet vertrouwen denk ik? :D
pi_92310322
Nou, zo te lezen overal was het een vrij rustige nacht....
Er was eens....
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2011 @ 08:41:24 #41
230491 Zith
pls tip
pi_92310336
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_92310356
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:39 schreef Carine-C het volgende:

[..]

Zelfs als hij credible is, heeft hij niet de beste bronnen :')

[..]

Onmogelijk dat die weg is... hij zei gister nog dat die niet weg kon ivm de gaos
Er was eens....
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2011 @ 08:42:53 #43
230491 Zith
pls tip
pi_92310362
pi_92310370
quote:
Freijten staat er niet bij?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_92310371
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:44:22 #46
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92310379
AJE

Gamal Mazloum (voormalig generaal):
= Leger nam geen actie omdat ze volgens hem met te weinig mensen waren om de controle te kunnen krijgen en te kunnen vasthouden.
= Er is een 'outside force' verantwoordelijk geweest voor het sturen van 'thugs'.
pi_92310382
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:42 schreef Maitje het volgende:

[..]

Onmogelijk dat die weg is... hij zei gister nog dat die niet weg kon ivm de gaos
volgens die theorie : issie toch al weg :o
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:45:05 #48
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92310394
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:42 schreef Maitje het volgende:

[..]

Gaos. Is dat een land naast Laos?

;)
pi_92310428
foreignproducer #Cairo: army presence heavy on all access routes and barbed wire. Will this keep the two groups apart?
hoezo adhd ?
pi_92310449
zijn er b.t.w. nog andere livestreams ? ik heb nu alleen deze http://www.presstv.ir/live/llnw/
is dat de enige nu ?:?
hoezo adhd ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')