Misschien konden ze wel niet anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ze gingen aan de kant om de thugs er langs te laten en ze ruim baan te geven
Dat zegt wel genoeg.
Is een oud topic.quote:
Leger doet niets. Spuit alleen water.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oké, thanks.
Hetzelfde geldt voor de molotovs?
En het leger doet eigenlijk niks?
QFTquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef SteelDogg het volgende:
Ze kunnen niks doen. De hele wereld kan alleen maar toekijken op dit moment.
Het moet van de Egyptenaren zelf komen.......... Veel andere keus is er niet
Dit is een hele lastige zaak
Bankrekeningen bevriezen, steun voor Mubarak opzeggen, directe aftreden eisen, alle banden met Mubarak's regering verbreken. Daar hoeft geen militaire steun aan te pas te komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Devz het volgende:
[..]
Hoe zou de EU in kunnen grijpen dan op dit moment?
Wereld kijkt toe.. verder zullen we niks doen. Valt niets te halen enzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef SteelDogg het volgende:
Ze kunnen niks doen. De hele wereld kan alleen maar toekijken op dit moment.
Het moet van de Egyptenaren zelf komen.......... Veel andere keus is er niet
Dit is een hele lastige zaak
Het is een dubbel topic van deel 70.quote:
pas TT aan en voeg vorig deel toe en we kunnen hier verderquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef Infection het volgende:
Dit is een oude die hiervoor geopend was. Mag slotje eigenlijk
Joh.. zet ned 1 aan en kijk...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef aight1 het volgende:
nogmaals, hoe is het in de andere steden?
En nu is het 71.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is een dubbel topic van deel 70.
Hopen dat het niet de politie is, maar het legerquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
NOS: Politie lijkt verzamelen buiten het plein.
Ja hoorde ook dat ze aan het opstellen zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
NOS meldt dat er veel blauwe ME-achtige bussen richting het plein gaan. De poltie gaat ze nu ook geüniformeerd de pan in hakken?
Tja de nacht is gevallen. Nu gaan ze echt los.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
NOS meldt dat er veel blauwe ME-achtige bussen richting het plein gaan. De poltie gaat ze nu ook geüniformeerd de pan in hakken?
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef ETA het volgende:
ff voor de duidelijkheid: thugs = (geheime) politie = pro-Mubarak lui?
Eenschquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat een corrupte rotbek heeft dat mensechte slavendrijverssmoel.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef Cubewood. het volgende:
ham(sa goon):
I talked to many of these "pro-government protesters" yesterday and today (they were out since Monday night well before Mubarak's Tuesday night speech) and not one of the people I met was a legitimate pro-mubarak protester, all the ones I've met in Tahrir and in my neighbourhood of Mohandessin were organized, hired thugs.
ilikebikes posted: Where they open about being paid by Mubarak, or was it obvious in some other way?
ham (sagoon):
Both, we heard them talking about it and they handed out professional flyers and it was obvious they had no real political incentives to attack the peaceful protesters.
staat niet in de fik, de straat er naast veel molotovcocktails, alles wordt geblust vanaf het museum, museum zelf staat dus niet in de fikquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef obl het volgende:
Het museum staat in de fik
Wie kan dit bevestigen?
KAPOT MOET ZE.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Rustig, het is niet haar schuld..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef ETA het volgende:
Ik heb er hier nog geen andere bron voor gezien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef raistlin6 het volgende:
Ik zie steeds meer berichten over dat museum in de fik, heeft iemand al een bron behalve twitter daarvoor?
Complotquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Maitje het volgende:
Is het trouwens opgevallen dat twitter alles boycot wat er met egypte te maken heeft? Je ziet niks in de ww...
Wat wil je doen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef HyperViper het volgende:
De economische slavendrijvers van de EU laten hun ware gezicht weer zien; laffe klootzakken, op enige vorm van hulp van hun kant hoeft ook niemand daar te rekenen.
Ze is deel van de EU dus deel van het probleem, dat ze vertrapt mag worden onder de hoeven van stampende kamelen.quote:
Huh, lijkt me sterk. Tot nu toe alles op alles gezet om berichten uit Egypte weer te geven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Maitje het volgende:
Is het trouwens opgevallen dat twitter alles boycot wat er met egypte te maken heeft? Je ziet niks in de ww...
Bevestigdquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef raistlin6 het volgende:
Ik zie steeds meer berichten over dat museum in de fik, heeft iemand al een bron behalve twitter daarvoor?
Nope, hebben al gereageerd: "Wij zijn tegen geweld, succes ermee"quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Starm het volgende:
Reactie van de EU is dus waardeloos.
Hopen dat de VS dan maar met iets beters komt
Opgevallen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Maitje het volgende:
Volgens een journalist ter plekke op NOS zijn het ook gewone Egyptenaren die de situatie zat zij en zeggen dat de oppositie het land gegijzeld heeft. Ze zouden gewoon weer aan het werk willen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef ETA het volgende:
Is geen boycott, de trends zijn te lang trending en dan zakken ze weg, een trending topic is als het nieuw is en plotseling. Anders stond Bieber altijd op trending dus dat hebben ze laatst aangepast.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Maitje het volgende:
Nee, kijk dit juist de achterlijkheid waar we te allen tijde voor moeten wijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ze is deel van de EU dus deel van het probleem, dat ze vertrapt mag worden onder de hoeven van stampende kamelen.
Het is toch echt niet zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Huh, lijkt me sterk. Tot nu toe alles op alles gezet om berichten uit Egypte weer te geven.
Alle egyptische ambassadeurs in de EU eruitgooien, om mee te beginnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, hebben al gereageerd: "Wij zijn tegen geweld, succes ermee"
De regering forceren af te treden en te zorgen dat de dictator berecht wordt in Den Haag. Maar dat gaan ze niet doen, ze zijn zelf geen haar beter, geen haar.quote:
Goh, nee jij bent een stuk beter dan die thugs hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ze is deel van de EU dus deel van het probleem, dat ze vertrapt mag worden onder de hoeven van stampende kamelen.
Zelfde verhaal als met Wikileaks. Het is al te lang een te hip item. Poster een paar posts boven me legt het beter uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het is toch echt niet zo
AmrAyyad Amr Ayyad
PressTV are reporting that some of the molotov cocktails thrown by Mubarak thugs have landed inside the museum #Egypt #25jan #Feb1 #Tahrir
Ja, een nieuwe leider die door het westen op z'n troon gezet wordt. Dat gaat helpenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De regering forceren af te treden en te zorgen dat de dictator berecht wordt in Den Haag. Maar dat gaan ze niet doen, ze zijn zelf geen haar beter, geen haar.
en dus vallen ze hun landgenoten aan... hmmmmquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens een journalist ter plekke op NOS zijn het ook gewone Egyptenaren die de situatie zat zij en zeggen dat de oppositie het land gegijzeld heeft. Ze zouden gewoon weer aan het werk willen.
Ja, mijn motief is puur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef Devz het volgende:
[..]
Goh, nee jij bent een stuk beter dan die thugs hoor
Dat zou kunnen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als met Wikileaks. Het is al te lang een te hip item. Poster een paar posts boven me legt het beter uit.
Ja? Mensen zijn daartoe nogal in staat wanneer ze geen werk of primaire behoeften hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Re het volgende:
en dus vallen ze hun landgenoten aan... hmmmm
BAM BOOM KABOOMquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Huisjurist het volgende:
Iemand met een samenvatting van vandaag.
Shit hit the fan. Hard.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Huisjurist het volgende:
Waarschijnlijk van het leger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
RiverDryFilm
At least 10 gunshots from the museum. #jan25 half a minute ago via web
Iedere Nederlandse politicus die dit dan zou negeren of ondersteunen, zal dan direct op mijn blacklist komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Zith het volgende:
Zou me niets verbazen als het leger vanavond in het holst van de nacht alle belangrijke ministeries overneemt - turkije-style - en er zo snel mogelijk voor zorgt dat het morgenochtend rustig is en het goed geregeld een interim ministerie aanstelt.
[Upd] Egypte: Gevechten bij protestenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Huisjurist het volgende:
Poep, ventilator, bukkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Huisjurist het volgende:
Dat is gewoon controleerbaar en was inderdaad ook punt van discussie bij wikileaks.quote:
Ja vast, terwijl ze al lachend op kamelen aankomen al strooiend met molotovs en zwaaiend met knuppels, vast. Straks tellen ze hun geld en dat is genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat vinden zij misschien ook wel van zichzelf.
Waarom? Op dit moment zou een coup van het leger toch juist goed zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Iedere Nederlandse politicus die dit dan zou negeren of ondersteunen, zal dan direct op mijn blacklist komen
nou lijkt me verschrikkelijk een weekje niet te mogen werken hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja? Mensen zijn daartoe nogal in staat wanneer ze geen werk of primaire behoeften hebben.
ProMubarakkers braken door de stellingen (lees: politiemensen in burger en mensen die betaald zijn), zelfs op kamelen, ezels en paarden, en daarna brak redelijk de hel los.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Huisjurist het volgende:
To latequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Locusta het volgende:
Laat in godsnaam dat museum niet in de fik vliegen
Misschien komt dat door de Gifjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
is het nu zo druk op fok ofzo .. loopt heel de tijd vast , bij anderen ook (streams doen het wel hier )
super hinderlijk
Niet werken = geen geld om je kinderen eten te geven. Sad but true, voor veel mensen daar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Re het volgende:
[..]
nou lijkt me verschrikkelijk een weekje niet te mogen werken hoordan moet iedereen maar dood
Geen werk = Geen eten = Dood.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Re het volgende:
[..]
nou lijkt me verschrikkelijk een weekje niet te mogen werken hoordan moet iedereen maar dood
Nee hoor staat als het goed is nog niet in de fikquote:
AJE is goed te doen, op CNN werd ik misselijk van het camerawerkquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Hukkie het volgende:
Heb de NOS stream uitgezet, wat een drama is dat zeg.
Het gaat niet om "een weekje" niet werken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Re het volgende:
[..]
Wouter Kurpershoek is heeeeeeeeeeeeel "voorzichtig"quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens een journalist ter plekke op NOS zijn het ook gewone Egyptenaren die de situatie zat zij en zeggen dat de oppositie het land gegijzeld heeft. Ze zouden gewoon weer aan het werk willen.
Mensen leven daar van dag tot dag. Een weekje vrij zijn in Nederland is totaal anders dan een week geen werk hebben in Egypte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Re het volgende:
Op CNN is het oudejaarsavond, Go figure!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Badeend1 het volgende:
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html worden veel stenen gegooit
Een weekje niet werken moet je beschouwen als een vakantiequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het gaat niet om "een weekje" niet werken.
Zodat Mubarak kan zeggen dat hij moest ingrijpen en hij goed gedaan heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Museum staat duidelijk niet in de fik, er zijn wel molotovcocktails in de buurt/in de tuin gekomen maar alles wordt direct geblustquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Starm het volgende:
[..]
Nee hoor staat als het goed is nog niet in de fik
En jij praat voor de gehele bevolking?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen leven daar van dag tot dag. Een weekje vrij zijn in Nederland is totaal anders dan een week geen werk hebben in Egypte.
Jeetje, weet je dan echt niets van armoede...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Re het volgende:
[..]
Shit has hit the fanquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Waar heb je het over, een spraakgebrek?
Snap je het nou echt niet, of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Waar heb je het over, een spraakgebrek?
Zit toch niet zo ongelooflijk uit je nek te kletsen; ze vechten omdat ze gewoon weer aan het werk willen en vervolgens hebben ze niks te verliezen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja? Mensen zijn daartoe nogal in staat wanneer ze geen werk of primaire behoeften hebben.
Ze zullen zo wel hun " laffe " imago weg kunnen halen als EUquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
Laat de EU iets doen dan, die gaan zo vergaderen over Egypte. Vreemdelingenlegioen erheen, havens blokkeren, luchtruim overnemen.
Nee, maar ik probeer me in te leven in de gevoelens daar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef HyperViper het volgende:
En jij praat voor de gehele bevolking?
De EU moet juist geen aandacht beschouwen aan Egypte, Ookal zorgt het voor een slecht imago, Egypte is net een kleuterland dat zijn zin niet krijgt, dan maar in hevige trapquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
Laat de EU iets doen dan, die gaan zo vergaderen over Egypte. Vreemdelingenlegioen erheen, havens blokkeren, luchtruim overnemen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Hij heeft het over poepen nog wat onzin.
Kun je niet lezen, het is een specifieke reactie, wat betreft de samenvatting heb ik me al voldoende ingelezen op frontpage.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Brawler het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet, of doe je maar alsof?
Shit = poepquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Verwachten dat de EU iets gaat doen... Die gaan niets doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze in opstand zijn gekomen? Niet omdat ze het zo goed hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Jeetje, weet je dan echt niets van armoede...
Zou mooi zijn maar geloof je het zelf?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
Fair enough. Het is ook een ingewikkelde kwestie dus ik heb er ook niets op in te brengen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer me in te leven in de gevoelens daar.
En de bevolking daar dan? Tellen die dan niet mee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De EU moet juist geen aandacht beschouwen aan Egypte, Ookal zorgt het voor een slecht imago, Egypte is net een kleuterland dat zijn zin niet krijgt, dan maar in hevige trap
Dus, ze doen wel 'iets'quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens BBC wordt er in de US plotseling zeer druk gepraat over hun totale MO-beleid.
Ben benieuwd..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens BBC wordt er in de US plotseling zeer druk gepraat over hun totale MO-beleid.
oh dat geloof ik graag, maar dan ga je dus je tegenstanders maar dood gooien...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen leven daar van dag tot dag. Een weekje vrij zijn in Nederland is totaal anders dan een week geen werk hebben in Egypte.
De schade voor het imago van Egypte van de aanvallen op de demonstranten is veel erger dan de demonstranten zelf. Het toerisme wordt niet weggejaagd door mensen die vreedzaam hun rechten eisen, wel door de regering en z'n knokploegen die een totale chaos nastreven zodat ze hun macht kunnen behouden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het gaat niet om "een weekje" niet werken.
Jij bent blijkbaar de enige die het niet begrijpt, zegt inderdaad genoegquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Dat jij zulke hints begrijpt zegt inderdaad veel over jezelf.
Toch blijf ik het typisch vinden dat ze tegelijk kunnen blijven twitteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
square86
Liberation square is being protected by the brave youth..we are beating the thugs even with our few numbers..We WILL GET HIM OUT!
Bronnen uit DC hebben verteld dat Obama nu aanspoort voor mubarak om snel te vertrekken (Jazeera)quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jij hier?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds heftiger. Kurpershoek is wel moedig.
Dat doen de Pro's die zijn ingehuurd of zijn gewoon mubarak lover.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Re het volgende:
[..]
oh dat geloof ik graag, maar dan ga je dus je tegenstanders maar dood gooien...
Egypte is anders wel onze achtertuin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Verwachten dat de EU iets gaat doen... Die gaan niets doen.
Goddank, daar zat ik al de hele tijd over in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Zith het volgende:
Trouwens, dat paard werd helemaal niet geslagen-geschopt
ja, ik zag ze live op de tv voorbij komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Badeend1 het volgende:
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html nu ook molotovs
Dude, hoe dom kun je zijn, spreken over eenieder, zonder dat dat je er ook maar enigszins over een ander kunt spreken, daarnaast geen statistieken ervan hebt of ook maar enigszins een vorm van feiten, die jouw argumenten onderbouwen. Maar goed, daar ben je dan ook een faalhaas voor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Brawler het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar de enige die het niet begrijpt, zegt inderdaad genoeg
Ik denk niet dat Mubarak veel 'echte' steun onder de bevolking heeft, maar dat de mensen de situatie nu zat zijn en niet snappen waarom de oppositie nog doorgaat met protesteren wanneer Mubarak al een deadline aan zijn politieke loopbaan heeft verbonden. De eerste zorg is nu veiligheid en voedsel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef HyperViper het volgende:
Fair enough. Het is ook een ingewikkelde kwestie dus ik heb er ook niets op in te brengen.
jawel hoor, maar zo uit het niets je medeburgers wilen doodmaken .... mja, denk dat er toch een andere drijfveer voor nodig isquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Jeetje, weet je dan echt niets van armoede...
Ja? Da's het programma waarvoor hij hij in Egypte is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat onder balkje van naam Kurpershoek: Brandpunt![]()
Eva doet het juist goed en dat zeg ik als niet echt fan van haarquote:
Wat doet ie daar tussen ? Knap dat je het durft, maar wel risicovol.quote:
Dat kan ik mij heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mubarak veel 'echte' steun onder de bevolking heeft, maar dat de mensen de situatie nu zat zijn en niet snappen waarom de oppositie nog doorgaat met protesteren wanneer Mubarak al een deadline aan zijn politieke loopbaan heeft verbonden. De eerste zorg is nu veiligheid en voedsel.
Kansloos figuurquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Dude, hoe dom kun je zijn, spreken over eenieder, zonder dat dat je er ook maar enigszins over een ander kunt spreken, daarnaast geen statistieken ervan hebt of ook maar enigszins een vorm van feiten, die jouw argumenten onderbouwen. Maar goed, daar ben je dan ook een faalhaas voor.
Moet wel stellen dat EVA SINEC het beter doet dan dat de Nederlandse nieuws lezers de afgelopen week hebben gedaan.quote:
Maar hij kan beter brand vervangen door iets andersquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ja? Da's het programma waarvoor hij hij in Egypte is.
ze doet het idd netjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
Moet wel stellen dat EVA SINEC het beter doet dan dat de Nederlandse nieuws lezers de afgelopen week hebben gedaan.
Astrid "Oei, wat gebeurt daar? Er rijdt een auto door de mensen heen" Kersseboom.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
Moet wel stellen dat EVA SINEC het beter doet dan dat de Nederlandse nieuws lezers de afgelopen week hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |