To latequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Locusta het volgende:
Laat in godsnaam dat museum niet in de fik vliegen
Misschien komt dat door de Gifjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
is het nu zo druk op fok ofzo .. loopt heel de tijd vast , bij anderen ook (streams doen het wel hier )
super hinderlijk
Niet werken = geen geld om je kinderen eten te geven. Sad but true, voor veel mensen daar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Re het volgende:
[..]
nou lijkt me verschrikkelijk een weekje niet te mogen werken hoordan moet iedereen maar dood
Geen werk = Geen eten = Dood.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Re het volgende:
[..]
nou lijkt me verschrikkelijk een weekje niet te mogen werken hoordan moet iedereen maar dood
Nee hoor staat als het goed is nog niet in de fikquote:
AJE is goed te doen, op CNN werd ik misselijk van het camerawerkquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Hukkie het volgende:
Heb de NOS stream uitgezet, wat een drama is dat zeg.
Het gaat niet om "een weekje" niet werken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Re het volgende:
[..]
Wouter Kurpershoek is heeeeeeeeeeeeel "voorzichtig"quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens een journalist ter plekke op NOS zijn het ook gewone Egyptenaren die de situatie zat zij en zeggen dat de oppositie het land gegijzeld heeft. Ze zouden gewoon weer aan het werk willen.
Mensen leven daar van dag tot dag. Een weekje vrij zijn in Nederland is totaal anders dan een week geen werk hebben in Egypte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Re het volgende:
Op CNN is het oudejaarsavond, Go figure!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Badeend1 het volgende:
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html worden veel stenen gegooit
Een weekje niet werken moet je beschouwen als een vakantiequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het gaat niet om "een weekje" niet werken.
Zodat Mubarak kan zeggen dat hij moest ingrijpen en hij goed gedaan heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
NOS meldt dat er veel blauwe ME-achtige bussen richting het plein gaan. De poltie gaat ze nu ook geüniformeerd de pan in hakken?
Museum staat duidelijk niet in de fik, er zijn wel molotovcocktails in de buurt/in de tuin gekomen maar alles wordt direct geblustquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Starm het volgende:
[..]
Nee hoor staat als het goed is nog niet in de fik
En jij praat voor de gehele bevolking?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen leven daar van dag tot dag. Een weekje vrij zijn in Nederland is totaal anders dan een week geen werk hebben in Egypte.
Jeetje, weet je dan echt niets van armoede...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Re het volgende:
[..]
Shit has hit the fanquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Waar heb je het over, een spraakgebrek?
Snap je het nou echt niet, of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Waar heb je het over, een spraakgebrek?
Zit toch niet zo ongelooflijk uit je nek te kletsen; ze vechten omdat ze gewoon weer aan het werk willen en vervolgens hebben ze niks te verliezen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja? Mensen zijn daartoe nogal in staat wanneer ze geen werk of primaire behoeften hebben.
Ze zullen zo wel hun " laffe " imago weg kunnen halen als EUquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
Laat de EU iets doen dan, die gaan zo vergaderen over Egypte. Vreemdelingenlegioen erheen, havens blokkeren, luchtruim overnemen.
Nee, maar ik probeer me in te leven in de gevoelens daar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef HyperViper het volgende:
En jij praat voor de gehele bevolking?
De EU moet juist geen aandacht beschouwen aan Egypte, Ookal zorgt het voor een slecht imago, Egypte is net een kleuterland dat zijn zin niet krijgt, dan maar in hevige trapquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
Laat de EU iets doen dan, die gaan zo vergaderen over Egypte. Vreemdelingenlegioen erheen, havens blokkeren, luchtruim overnemen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Hij heeft het over poepen nog wat onzin.
Kun je niet lezen, het is een specifieke reactie, wat betreft de samenvatting heb ik me al voldoende ingelezen op frontpage.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Brawler het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet, of doe je maar alsof?
Shit = poepquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Verwachten dat de EU iets gaat doen... Die gaan niets doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze in opstand zijn gekomen? Niet omdat ze het zo goed hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Jeetje, weet je dan echt niets van armoede...
Zou mooi zijn maar geloof je het zelf?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
Fair enough. Het is ook een ingewikkelde kwestie dus ik heb er ook niets op in te brengen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer me in te leven in de gevoelens daar.
En de bevolking daar dan? Tellen die dan niet mee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De EU moet juist geen aandacht beschouwen aan Egypte, Ookal zorgt het voor een slecht imago, Egypte is net een kleuterland dat zijn zin niet krijgt, dan maar in hevige trap
Dus, ze doen wel 'iets'quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens BBC wordt er in de US plotseling zeer druk gepraat over hun totale MO-beleid.
Ben benieuwd..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens BBC wordt er in de US plotseling zeer druk gepraat over hun totale MO-beleid.
oh dat geloof ik graag, maar dan ga je dus je tegenstanders maar dood gooien...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen leven daar van dag tot dag. Een weekje vrij zijn in Nederland is totaal anders dan een week geen werk hebben in Egypte.
De schade voor het imago van Egypte van de aanvallen op de demonstranten is veel erger dan de demonstranten zelf. Het toerisme wordt niet weggejaagd door mensen die vreedzaam hun rechten eisen, wel door de regering en z'n knokploegen die een totale chaos nastreven zodat ze hun macht kunnen behouden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het gaat niet om "een weekje" niet werken.
Jij bent blijkbaar de enige die het niet begrijpt, zegt inderdaad genoegquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Dat jij zulke hints begrijpt zegt inderdaad veel over jezelf.
Toch blijf ik het typisch vinden dat ze tegelijk kunnen blijven twitteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
square86
Liberation square is being protected by the brave youth..we are beating the thugs even with our few numbers..We WILL GET HIM OUT!
Bronnen uit DC hebben verteld dat Obama nu aanspoort voor mubarak om snel te vertrekken (Jazeera)quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jij hier?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds heftiger. Kurpershoek is wel moedig.
Dat doen de Pro's die zijn ingehuurd of zijn gewoon mubarak lover.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Re het volgende:
[..]
oh dat geloof ik graag, maar dan ga je dus je tegenstanders maar dood gooien...
Egypte is anders wel onze achtertuin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Verwachten dat de EU iets gaat doen... Die gaan niets doen.
Goddank, daar zat ik al de hele tijd over in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Zith het volgende:
Trouwens, dat paard werd helemaal niet geslagen-geschopt
ja, ik zag ze live op de tv voorbij komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Badeend1 het volgende:
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html nu ook molotovs
Dude, hoe dom kun je zijn, spreken over eenieder, zonder dat dat je er ook maar enigszins over een ander kunt spreken, daarnaast geen statistieken ervan hebt of ook maar enigszins een vorm van feiten, die jouw argumenten onderbouwen. Maar goed, daar ben je dan ook een faalhaas voor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Brawler het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar de enige die het niet begrijpt, zegt inderdaad genoeg
Ik denk niet dat Mubarak veel 'echte' steun onder de bevolking heeft, maar dat de mensen de situatie nu zat zijn en niet snappen waarom de oppositie nog doorgaat met protesteren wanneer Mubarak al een deadline aan zijn politieke loopbaan heeft verbonden. De eerste zorg is nu veiligheid en voedsel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef HyperViper het volgende:
Fair enough. Het is ook een ingewikkelde kwestie dus ik heb er ook niets op in te brengen.
jawel hoor, maar zo uit het niets je medeburgers wilen doodmaken .... mja, denk dat er toch een andere drijfveer voor nodig isquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Jeetje, weet je dan echt niets van armoede...
Ja? Da's het programma waarvoor hij hij in Egypte is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat onder balkje van naam Kurpershoek: Brandpunt![]()
Eva doet het juist goed en dat zeg ik als niet echt fan van haarquote:
Wat doet ie daar tussen ? Knap dat je het durft, maar wel risicovol.quote:
Dat kan ik mij heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mubarak veel 'echte' steun onder de bevolking heeft, maar dat de mensen de situatie nu zat zijn en niet snappen waarom de oppositie nog doorgaat met protesteren wanneer Mubarak al een deadline aan zijn politieke loopbaan heeft verbonden. De eerste zorg is nu veiligheid en voedsel.
Kansloos figuurquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Dude, hoe dom kun je zijn, spreken over eenieder, zonder dat dat je er ook maar enigszins over een ander kunt spreken, daarnaast geen statistieken ervan hebt of ook maar enigszins een vorm van feiten, die jouw argumenten onderbouwen. Maar goed, daar ben je dan ook een faalhaas voor.
Moet wel stellen dat EVA SINEC het beter doet dan dat de Nederlandse nieuws lezers de afgelopen week hebben gedaan.quote:
Maar hij kan beter brand vervangen door iets andersquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ja? Da's het programma waarvoor hij hij in Egypte is.
ze doet het idd netjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
Moet wel stellen dat EVA SINEC het beter doet dan dat de Nederlandse nieuws lezers de afgelopen week hebben gedaan.
Astrid "Oei, wat gebeurt daar? Er rijdt een auto door de mensen heen" Kersseboom.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
Moet wel stellen dat EVA SINEC het beter doet dan dat de Nederlandse nieuws lezers de afgelopen week hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |