Wat wil je doen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef HyperViper het volgende:
De economische slavendrijvers van de EU laten hun ware gezicht weer zien; laffe klootzakken, op enige vorm van hulp van hun kant hoeft ook niemand daar te rekenen.
Ze is deel van de EU dus deel van het probleem, dat ze vertrapt mag worden onder de hoeven van stampende kamelen.quote:
Huh, lijkt me sterk. Tot nu toe alles op alles gezet om berichten uit Egypte weer te geven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Maitje het volgende:
Is het trouwens opgevallen dat twitter alles boycot wat er met egypte te maken heeft? Je ziet niks in de ww...
Bevestigdquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef raistlin6 het volgende:
Ik zie steeds meer berichten over dat museum in de fik, heeft iemand al een bron behalve twitter daarvoor?
Nope, hebben al gereageerd: "Wij zijn tegen geweld, succes ermee"quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Starm het volgende:
Reactie van de EU is dus waardeloos.
Hopen dat de VS dan maar met iets beters komt
Opgevallen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Maitje het volgende:
Is het trouwens opgevallen dat twitter alles boycot wat er met egypte te maken heeft? Je ziet niks in de ww...
Volgens een journalist ter plekke op NOS zijn het ook gewone Egyptenaren die de situatie zat zij en zeggen dat de oppositie het land gegijzeld heeft. Ze zouden gewoon weer aan het werk willen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef ETA het volgende:
ff voor de duidelijkheid: thugs = (geheime) politie = pro-Mubarak lui?
Is geen boycott, de trends zijn te lang trending en dan zakken ze weg, een trending topic is als het nieuw is en plotseling. Anders stond Bieber altijd op trending dus dat hebben ze laatst aangepast.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Maitje het volgende:
Nee, kijk dit juist de achterlijkheid waar we te allen tijde voor moeten wijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ze is deel van de EU dus deel van het probleem, dat ze vertrapt mag worden onder de hoeven van stampende kamelen.
Het is toch echt niet zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Huh, lijkt me sterk. Tot nu toe alles op alles gezet om berichten uit Egypte weer te geven.
Alle egyptische ambassadeurs in de EU eruitgooien, om mee te beginnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, hebben al gereageerd: "Wij zijn tegen geweld, succes ermee"
De regering forceren af te treden en te zorgen dat de dictator berecht wordt in Den Haag. Maar dat gaan ze niet doen, ze zijn zelf geen haar beter, geen haar.quote:
Goh, nee jij bent een stuk beter dan die thugs hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ze is deel van de EU dus deel van het probleem, dat ze vertrapt mag worden onder de hoeven van stampende kamelen.
Zelfde verhaal als met Wikileaks. Het is al te lang een te hip item. Poster een paar posts boven me legt het beter uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het is toch echt niet zo
AmrAyyad Amr Ayyad
PressTV are reporting that some of the molotov cocktails thrown by Mubarak thugs have landed inside the museum #Egypt #25jan #Feb1 #Tahrir
Ja, een nieuwe leider die door het westen op z'n troon gezet wordt. Dat gaat helpenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De regering forceren af te treden en te zorgen dat de dictator berecht wordt in Den Haag. Maar dat gaan ze niet doen, ze zijn zelf geen haar beter, geen haar.
en dus vallen ze hun landgenoten aan... hmmmmquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens een journalist ter plekke op NOS zijn het ook gewone Egyptenaren die de situatie zat zij en zeggen dat de oppositie het land gegijzeld heeft. Ze zouden gewoon weer aan het werk willen.
Ja, mijn motief is puur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef Devz het volgende:
[..]
Goh, nee jij bent een stuk beter dan die thugs hoor
Dat zou kunnen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als met Wikileaks. Het is al te lang een te hip item. Poster een paar posts boven me legt het beter uit.
Ja? Mensen zijn daartoe nogal in staat wanneer ze geen werk of primaire behoeften hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Re het volgende:
en dus vallen ze hun landgenoten aan... hmmmm
BAM BOOM KABOOMquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Huisjurist het volgende:
Iemand met een samenvatting van vandaag.
Shit hit the fan. Hard.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Huisjurist het volgende:
Waarschijnlijk van het leger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
RiverDryFilm
At least 10 gunshots from the museum. #jan25 half a minute ago via web
Iedere Nederlandse politicus die dit dan zou negeren of ondersteunen, zal dan direct op mijn blacklist komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Zith het volgende:
Zou me niets verbazen als het leger vanavond in het holst van de nacht alle belangrijke ministeries overneemt - turkije-style - en er zo snel mogelijk voor zorgt dat het morgenochtend rustig is en het goed geregeld een interim ministerie aanstelt.
[Upd] Egypte: Gevechten bij protestenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Huisjurist het volgende:
Poep, ventilator, bukkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Huisjurist het volgende:
Dat is gewoon controleerbaar en was inderdaad ook punt van discussie bij wikileaks.quote:
Ja vast, terwijl ze al lachend op kamelen aankomen al strooiend met molotovs en zwaaiend met knuppels, vast. Straks tellen ze hun geld en dat is genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat vinden zij misschien ook wel van zichzelf.
Waarom? Op dit moment zou een coup van het leger toch juist goed zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Iedere Nederlandse politicus die dit dan zou negeren of ondersteunen, zal dan direct op mijn blacklist komen
nou lijkt me verschrikkelijk een weekje niet te mogen werken hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja? Mensen zijn daartoe nogal in staat wanneer ze geen werk of primaire behoeften hebben.
ProMubarakkers braken door de stellingen (lees: politiemensen in burger en mensen die betaald zijn), zelfs op kamelen, ezels en paarden, en daarna brak redelijk de hel los.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Huisjurist het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |