Shit has hit the fanquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Waar heb je het over, een spraakgebrek?
Snap je het nou echt niet, of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Waar heb je het over, een spraakgebrek?
Zit toch niet zo ongelooflijk uit je nek te kletsen; ze vechten omdat ze gewoon weer aan het werk willen en vervolgens hebben ze niks te verliezen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja? Mensen zijn daartoe nogal in staat wanneer ze geen werk of primaire behoeften hebben.
Ze zullen zo wel hun " laffe " imago weg kunnen halen als EUquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
Laat de EU iets doen dan, die gaan zo vergaderen over Egypte. Vreemdelingenlegioen erheen, havens blokkeren, luchtruim overnemen.
Nee, maar ik probeer me in te leven in de gevoelens daar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef HyperViper het volgende:
En jij praat voor de gehele bevolking?
De EU moet juist geen aandacht beschouwen aan Egypte, Ookal zorgt het voor een slecht imago, Egypte is net een kleuterland dat zijn zin niet krijgt, dan maar in hevige trapquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
Laat de EU iets doen dan, die gaan zo vergaderen over Egypte. Vreemdelingenlegioen erheen, havens blokkeren, luchtruim overnemen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Hij heeft het over poepen nog wat onzin.
Kun je niet lezen, het is een specifieke reactie, wat betreft de samenvatting heb ik me al voldoende ingelezen op frontpage.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Brawler het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet, of doe je maar alsof?
Shit = poepquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Verwachten dat de EU iets gaat doen... Die gaan niets doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze in opstand zijn gekomen? Niet omdat ze het zo goed hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Jeetje, weet je dan echt niets van armoede...
Zou mooi zijn maar geloof je het zelf?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
Fair enough. Het is ook een ingewikkelde kwestie dus ik heb er ook niets op in te brengen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer me in te leven in de gevoelens daar.
En de bevolking daar dan? Tellen die dan niet mee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De EU moet juist geen aandacht beschouwen aan Egypte, Ookal zorgt het voor een slecht imago, Egypte is net een kleuterland dat zijn zin niet krijgt, dan maar in hevige trap
Dus, ze doen wel 'iets'quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens BBC wordt er in de US plotseling zeer druk gepraat over hun totale MO-beleid.
Ben benieuwd..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens BBC wordt er in de US plotseling zeer druk gepraat over hun totale MO-beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |