oh dat geloof ik graag, maar dan ga je dus je tegenstanders maar dood gooien...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen leven daar van dag tot dag. Een weekje vrij zijn in Nederland is totaal anders dan een week geen werk hebben in Egypte.
De schade voor het imago van Egypte van de aanvallen op de demonstranten is veel erger dan de demonstranten zelf. Het toerisme wordt niet weggejaagd door mensen die vreedzaam hun rechten eisen, wel door de regering en z'n knokploegen die een totale chaos nastreven zodat ze hun macht kunnen behouden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het gaat niet om "een weekje" niet werken.
Jij bent blijkbaar de enige die het niet begrijpt, zegt inderdaad genoegquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Dat jij zulke hints begrijpt zegt inderdaad veel over jezelf.
Toch blijf ik het typisch vinden dat ze tegelijk kunnen blijven twitteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
square86
Liberation square is being protected by the brave youth..we are beating the thugs even with our few numbers..We WILL GET HIM OUT!
Bronnen uit DC hebben verteld dat Obama nu aanspoort voor mubarak om snel te vertrekken (Jazeera)quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens BBC wordt er in de US plotseling zeer druk gepraat over hun totale MO-beleid.
Jij hier?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds heftiger. Kurpershoek is wel moedig.
Dat doen de Pro's die zijn ingehuurd of zijn gewoon mubarak lover.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Re het volgende:
[..]
oh dat geloof ik graag, maar dan ga je dus je tegenstanders maar dood gooien...
Egypte is anders wel onze achtertuin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Verwachten dat de EU iets gaat doen... Die gaan niets doen.
Goddank, daar zat ik al de hele tijd over in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Zith het volgende:
Trouwens, dat paard werd helemaal niet geslagen-geschopt
ja, ik zag ze live op de tv voorbij komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Badeend1 het volgende:
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html nu ook molotovs
Dude, hoe dom kun je zijn, spreken over eenieder, zonder dat dat je er ook maar enigszins over een ander kunt spreken, daarnaast geen statistieken ervan hebt of ook maar enigszins een vorm van feiten, die jouw argumenten onderbouwen. Maar goed, daar ben je dan ook een faalhaas voor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Brawler het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar de enige die het niet begrijpt, zegt inderdaad genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |