Ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Wel jammer van je sleutelhanger.
Je hebt nu wel een goede reden om ooit nog een keer terug te gaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja.En het is wel een beetje ver om een nieuwe te halen.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt nu wel een goede reden om ooit nog een keer terug te gaan.
Geen idee.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol, wat heeft hij uitgespookt
erg is dat hequote:Op donderdag 30 december 2010 10:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goeiemorgen, hehe, morgen uitslapen.. hele week 6u op word je niet vrolijk van.
Nu uit pure verveling even op facebook aan het rondklooien, en na duizend invitations eens dat 'cityville' geprobeerd. Stomme webspelletjes, en proberen ze je nog geld af te troggelen ook.. En toch is het ergens wel leuk![]()
Ik speel alleen maffia wars en de Assassin's Creed Legacy gamesquote:Op donderdag 30 december 2010 10:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goeiemorgen, hehe, morgen uitslapen.. hele week 6u op word je niet vrolijk van.
Nu uit pure verveling even op facebook aan het rondklooien, en na duizend invitations eens dat 'cityville' geprobeerd. Stomme webspelletjes, en proberen ze je nog geld af te troggelen ook.. En toch is het ergens wel leuk![]()
Dat zag ik gisteren ook al, maar hoe weet jij dat danquote:Op donderdag 30 december 2010 00:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Hij staat ook niet in het banmeldtopic. Gekke shit.
Hij stuurde een PM.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zag ik gisteren ook al, maar hoe weet jij dat dan?
heerlijk jaquote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou dat wordt lache met die nieuwe woontoren. Koop tussen 285k en 750k en huur boven de 1000 euro p/m
Wat een prijzen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou dat wordt lache met die nieuwe woontoren. Koop tussen 285k en 750k en huur boven de 1000 euro p/m
Ze hebben nog niet veel geleerd dan... alhoewel het wel 'paleiskwartier' is natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja dat wel, maar ze denken vast dat mensen die dat kunnen betalen ineens als een zwerm bijen met z'n allen op die toren afkomen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet veel geleerd dan... alhoewel het wel 'paleiskwartier' is natuurlijk.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Even een goede bijdrage aan het topic.Nog 66 dagen
doe maar terugquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van Bijdehand
Ik heb deze man gezien, idd een hele wazige gast.quote:De politie heeft woensdagavond een 58-jarige man uit Amsterdam aangehouden in verband met openbare dronkenschap. De man was door NS-personeel uit het station verwijderd omdat ze bang waren dat hij op het spoor zou vallen. Omdat hij zich vervelend bleef gedragen tegen dat personeel en passerende automobilisten op de Magistratenlaan, werd de politie gealarmeerd.
De man werd ter ontnuchtering ingesloten en is donderdagochtend in alle vroegte weer vrijgelaten. Hij krijgt proces-verbaal.
Afgezien van het vervloeken doen we weinig met vuurwerk ;-)quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Gezellig, zo komen jullie de avond ook wel door.
Doen jullie aan vuurwerk?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Afgezien van het vervloeken doen we weinig met vuurwerk ;-)
Hier is het met tijden, nu rustiger net weer veel vuurwerk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:30 schreef backgammon het volgende:
goeien dag zeg! het is hier op west maar rustig met vuurwerk.. ik snap er niks van vorig jaar was het een gekkehuis overdag :/
Verkoopt de miko alleen maar b-materiaal ofzo?
Is het bij jullie in de buurt ook zo rustig?
Vanuit die school zelf georganiseerd?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:54 schreef backgammon het volgende:
ja damn nog een uur of 5, ik ga denk ik maar de stad in ofzo, geen idee of er iets te doen is..
Ik hoorde iets over een feestje bij het KW1C dat helemaal was uitverkocht ofzo :S
Heb er ook niks van gehoord. Zijn wel overal andere feestjes maar van/bij het kw1c..quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:56 schreef backgammon het volgende:
ik weet het niet, mn buurman begon erover maar ik kan zelf niks over een feestje vinden... beetje vaag
Hoi!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:57 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoooi.
Ik leef ook nog, goed he.
Dankje, ik ben dan ook heel trots op mezelf.quote:
Nee helaas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:59 schreef backgammon het volgende:
Ja snapte er niks van, dacht misschien hebben jullie er iets van af wisten.
Ik duik straks de stad wel in, zie wel waar ik terecht kom
Da minde nie jongquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:57 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoooi.
Ja ik dacht ik maak het goede begin van je nieuwe jaar even compleet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Da minde nie jong
Dat ik dat nog mee mag maken in 2010
thanksquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik maak het goede begin van je nieuwe jaar even compleet.
Dit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:26 schreef FedExpress het volgende:
laatste post voor 2010 dan maar! fijne avond allemaal en tot volgend jaar
Mooi vrouwke trouwens.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:57 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoooi.
Heb ik niet echt eigenlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 15:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wat zijn de goede voornemens voor dit jaar?
Zit even op de site te kijken en het is goedkoper dan ik dacht. En je kan 1000 dingen doenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En een ander goed voornemen is om de oliebollen er weer af te sporten. Dus maar eens op zoek naar een sportschool in de omgeving. Sportiom schijnt goed sporten te zijn, plus zwemmen. Maar dat zal ons wel weer een vermogen kosten
had ik ook last vanquote:Op maandag 3 januari 2011 02:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi, ik kan niet slapen.
Hoe gaat het met jullie Bosschenaren?
Ik heb nog een week. Daarna afronding project, examens propedeuse. Dus een hoop vrije dagen.quote:Op maandag 3 januari 2011 07:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
had ik ook last van
en zo richting eindhoven weer. dag vakantie...
Misschien ook wel een idee, woon er nu 4 jaar en heb 1 vriend hier in Den Bosch en dat is alleen maar omdat ie is verhuisd vanuit Bredaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
...
Maar in iedergeval kunnen VV en ik ons wel als doel stellen om even goed in te burgeren in DB. We wonen er nu wel, maar echt veel mensen kennen we hier nog niet. Dat is dus even iets om aan te werken nu alle verhuisblabla achter de rug is.
Flashgym een idee?quote:En een ander goed voornemen is om de oliebollen er weer af te sporten. Dus maar eens op zoek naar een sportschool in de omgeving. Sportiom schijnt goed sporten te zijn, plus zwemmen. Maar dat zal ons wel weer een vermogen kosten
Waar kom je vandaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Soms hebben wij best goede ideeën.
Flashgym? Dat gaan we eens opzoeken..
Sportiom blijkt toch wel errug duur te zijn. Heb je wel sauna en zwembad erbij inbegrepen, maar het is niet alsof je dat altijd gebruikt.
quote:
Fit4free? 16euro per maand. En net over die grote brug bij de Graafsewijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Soms hebben wij best goede ideeën.
Flashgym? Dat gaan we eens opzoeken..
Sportiom blijkt toch wel errug duur te zijn. Heb je wel sauna en zwembad erbij inbegrepen, maar het is niet alsof je dat altijd gebruikt.
* FedExpress is jaloers op FTSquote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb nog lekker 2,5 week vakantie.
& Zo hoort het!quote:
quote:
Dat heb ik met het idee dat ik over een half jaar 20 word.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Mensen, ik word morgen al 21 jaar![]()
Sorry voor de 21-plussers, maar 21 klinkt al oud
ja, erg hequote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat heb ik met het idee dat ik over een half jaar 20 word.
Weg met de tienerjaren.
Maar gefeliciteerd alvast man!
Ga je nog wat bijzonders doen ?
Niet mauwen, ik word volgende maand 32.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Mensen, ik word morgen al 21 jaar![]()
Sorry voor de 21-plussers, maar 21 klinkt al oud
Ik over 4quote:Op maandag 3 januari 2011 20:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet mauwen, ik word volgende maand 32.
Hehe gewoon een rustig dagje dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, erg heDe -tig kom je waarschijnlijk niet meer uit
![]()
Thanks! Uh, ja, wel wat bijzonders, maar dat is een ander verhaalZie Kosten van een nieuw 'draadje'
![]()
Verder niet echt eigenlijk. Ben thuis, in de avond komen opa en oma's even langs
Thanks! En welkomquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:09 schreef aardappelkroket het volgende:
Mede-bosschenaren!![]()
wat gezellig!![]()
oh, en natuurlijk gefeliciteerd! FedExpress
dank u!quote:
thanksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe gewoon een rustig dagje dus.
Wel kut man van dat draadje, ben je lekker mee.
Gefeliciteerd.
Waar woont u ergens?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:09 schreef aardappelkroket het volgende:
Mede-bosschenaren!![]()
wat gezellig!![]()
oh, en natuurlijk gefeliciteerd! FedExpress
1800 euro huur.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.pararius.com/A(...)ijsboulevard/567844/
Oh noesquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag vrij, ha, eat shit bitches
Ik heb twee weken vakantie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag vrij, ha, eat shit bitches
thuis aan het werken en SQL datawarehouses aan het performance tunen terwijl m'n koffie koud wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oh noes![]()
Vanavond tapas eten en een zeer ernstig verlate sinterklaas-/kerstavond met vriendenEat THAT!
Ik ben aan het wachten...quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Komt er dus eigenlijk op neer dat niemand in den bosch wat doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Is dat zoquote:
Hey hey, ik ben keidruk bezig ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Komt er dus eigenlijk op neer dat niemand in den bosch wat doet?
Ja, wacht de hele dag al aan de telefoonquote:
Jij ook cityville?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hey hey, ik ben keidruk bezig ja!
*start cityville op*
Lvl 22 bijna 1000 inwonersquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Jij ook cityville?
En hoe groot is je stad al?:P
Rampzalig dat ik dat spelletje ooit ben gaan spelen. Heb normaal altijd een gruwelijke hekel aan zulke internetspelletjes. Maar dit is jammergenoeg verslavend
Okee, dan zal ik het niet zeggen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Hoe kan ik je nou bellen als ik je nummer niet weet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, wacht de hele dag al aan de telefoon
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef fairytalessuck het volgende:
Mag ik jullie jaloers maken, door te vermelden dat ik in plaats van nog 2 weken, nog 3 weken vakantie heb?
5 uur aan het werk? toen lag ik net 4 uur in bedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge? Ik ben al bijna 5 uur aan het werk
4:30 opgestaan, wat scripts/backups aangezet, douchen, 5:15 in de auto 6:15 op het werkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
5 uur aan het werk? toen lag ik net 4 uur in bed
Wat was jij al vroeg aan het werk zeg. Toen sliep ik net.quote:
Ushi wa wa, Lalalaa, Silva, Carras.. veel plezier.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goeiemiddag!
Doet u eens een goed voorstel wat er vanavond voor leuks te beleven is in DB e.o.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ushi wa wa, Lalalaa, Silva, Carras.. veel plezier.
Gelukkig zijn er in ieder geval een paar mensen opgepakt..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)l-juwelier-Demer.ece
lijers
Dat wel, maar mijn zusje was weer danig overstuurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er in ieder geval een paar mensen opgepakt..
Met je carnavalquote:
Nee. Punt!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat is normaler dan met je moeder uitgaan in een alto kroeg.
Ben je aan het studeren voor je inburgeringscursusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat gaat naar den bosch toe, zoete lieve Gerritje...
Ja hallo, het komt uit Amsterdam he, misschien weten ze daar niet eens waar DB ligt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Achterlijk moeilijke inburgeringscursus dan.
Ja daarom.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hallo, het komt uit Amsterdam he, misschien weten ze daar niet eens waar DB ligt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hallo, het komt uit Amsterdam he, misschien weten ze daar niet eens waar DB ligt.
Boogschietenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Fijn, fiets je door de stad.
[ afbeelding ]
We kunnen weer beginnen
Ik ga liever gewoon doodquote:Op zondag 9 januari 2011 15:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Fijn, fiets je door de stad.
[ afbeelding ]
We kunnen weer beginnen
Nee carnaval heeft z'n aantrekkingskracht wel verloren na m'n 16e... kutmuziek en irritant bezopen volk *ril*quote:Op zondag 9 januari 2011 16:25 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Boxtel hé. Ik snap dat je dood wilt.
Tja ik moest in de keinderwagen mee. Altijd met de club mee gemoeten. Dus ik ben de muziek gewend, zeker nu ik zelf een paar jaar geleden ook weer aan een instrument ben begonnen. Gelukkig valt het dan qua dronken mensen nog wel mee. Maar je hebt inderdaad van dat soort koekwausen rond lopen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee carnaval heeft z'n aantrekkingskracht wel verloren na m'n 16e... kutmuziek en irritant bezopen volk *ril*
Ik raad je aan om het nog één keer te proberen. Blijf heel de dag op de parade in de spiegeltent. Geloof me, jouw carnaval is dan echt super gaaf. Clubs komen in en uit gelopen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach ik ben vroeger met m'n ouders ook wel regelmatig weggeweest. Optocht kijken met familie erbij, daarna naar de Marktzicht (Boxtel natuurlijk ;-)) en daar gezellig doen. Later naar het Kwèkfestijn in de plaatselijke sporthal en dat ook altijd wel gezellig, maar na m'n 16e was er simpelweg geen hol meer aan. Alle jeugd werd in een feesttent op de markt gestoken met een of andere 3FM DJ die plaatjes kwam draaien en dat in de hoogtijdagen van de gabber vs alto periode (midden jaren '90) was heel gezellig. Matpartijen waarbij de ME moest komen enzo.
heer-lijk (ja ik besef me dat dat geen hol met carnaval te maken heeft, maar de sfeer is wel ten nadele veranderd vind ik persoonlijk).
Nah, echt geen behoefte aan maar toch bedanktquote:Op zondag 9 januari 2011 16:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik raad je aan om het nog één keer te proberen. Blijf heel de dag op de parade in de spiegeltent. Geloof me, jouw carnaval is dan echt super gaaf. Clubs komen in en uit gelopen.
QFTquote:
welkom terug!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:38 schreef VulpesVulpes het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Ben weer terug van weggeweest
KKquote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef vulva-kobold. het volgende:
hoi
binnenkort weer carnaval
gaat trouwens ook niet hard meer hier, vroeger waren de topics in 2 dagen vol
het is toch zoquote:
Ja.quote:
whehe, is hij geband? waarvoor?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja.
Bijdehand zijn ban zit er bijna op dus misschien dat er dan weer leven in komt.
Zijn woorden; "Ik was een beetje hard bezigquote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
whehe, is hij geband? waarvoor?
racism in klb ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zijn woorden; "Ik was een beetje hard bezigNiets abnormaals dus."
Succes met fappenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
maargoed, ik ga even trainen en dan tukken
ja bijnaquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja bijnavan fappen worden je armen niet breder, itt wat sommige mensen denken
heul niet, ik heb volgende week tentamensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:32 schreef VulpesVulpes het volgende:
Alle mensen hier vinden zichzelf zielig
het is gewoon een dag als alle anderen
zijn ze weer aan het rellen in den bosch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:36 schreef BarrieButsers het volgende:
In een ritje van 15 minuten twee ambulances en twee brandweerauto's gezien.
niet piepen, ik heb de komende twee weken 7 tentamens. So STFUquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:34 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
heul niet, ik heb volgende week tentamens
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zijn ze weer aan het rellen in den bosch?
ja ik heb de komende 2 weken 6 tentamens, dus ik mag net zo hard miepen als jijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet piepen, ik heb de komende twee weken 7 tentamens. So STFU
Wel triest weertje buiten
ja had ik dat ook maar, ik heb er 16, buiten projecten omquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:50 schreef VulpesVulpes het volgende:
Pf ben blij day mijn opleiding maar 4 toetsen heeft in het jaar, buiten projecten om
het valt wel mee hoor, als je op tijd begint. helaas ligt daar het probleemquote:
haha, we moeten toch iets te zeiken hebbenquote:
dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:59 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het valt wel mee hoor, als je op tijd begint. helaas ligt daar het probleem
Kan je net zo goed voor niets iets doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat dus![]()
Maar eigenlijk is het grotere probleem het goed verdelen van je aandacht over al die vakken. Ik wil dan het eerste vak goed doen, waardoor ik te laat ben met de tweede, enzovoorts
Ik juist welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Geen idee of ik stroom heb, zit op school.Heb jij geen stroom dan?
Eigenlijk wel, maar heb ook afleiding nodigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:02 schreef VulpesVulpes het volgende:
Tjah het verdelen van aandacht en internet uitzetten
Oh wel grappig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik juist welmaar andere delen van MP niet
rond 10.45 uur volgens mijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh wel grappig.
Weet je vanaf hoelaat? Want om kwart voor 10 deed alles het nog hier.
preciesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
maar Fed, je hebt wel gelijk, beter voor 1 vak een 6, en voor 2 een 4, dan voor 3 vakken een 5
succes!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef VulpesVulpes het volgende:
Hopelijk blijft je stroom het doen dan
Maar Ik ben er weer weg van, móet nog wat mensen helpen
quote:
Wowquote:
Oh noesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
Het water van de Maas bereikt Brabant!
Het zou zomaar kunnenquote:
heet jij niet megan of meggie ofzoiets?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef fairytalessuck het volgende:
Goeiemorgennn.
HA nog net op tijd.
Zoiets ja, hoezo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:07 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
heet jij niet megan of meggie ofzoiets?
I knew itquote:
Ik ben nog nooit in Den Bosch op stap geweest?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
I knew itjij bent ooit eens een keer in den bosch uitgeweest en toen heb ik jou gesproken
ja weetikveel of het in den bosch was, ik heb jou in ieder geval een keer gesproken toen ik dronken wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Den Bosch op stap geweest?
Alleen vaak terrassen.
Nu ben ik toch wel benieuwd eigenlijk wie je bent dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weetikveel of het in den bosch was, ik heb jou in ieder geval een keer gesproken toen ik dronken was
Nope.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef FedExpress het volgende:
![]()
![]()
Bijdehand noemt hem ook wel 'de neus', mocht dat je iets verder helpen
Als hij me nou eens vertelt hoe ie heet misschien wel. Namen onthoud ik altijd wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Je hebt geen indruk gemaakt KK/SG/VK
[insert franse uitspraak] maurice [/franse uitspraak]quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als hij me nou eens vertelt hoe ie heet misschien wel. Namen onthoud ik altijd wel.
*tromgeroffel*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[insert franse uitspraak] maurice [/franse uitspraak]
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:15 schreef fairytalessuck het volgende:
Nee sorry. Ik weet het echt niet.
ja weetikveel, ik herken je gewoon nogquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:00 schreef fairytalessuck het volgende:
Waar was dat dan, en wanneeeeer?
Ik kan me echt niet herinneren dat je je aan me voorgesteld heb.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weetikveel, ik herken je gewoon nogik was toen wel wasted, want anders onthou ik gezichten nooit, echt waar
ik zal uitleggen hoe het waarschijnlijk ging:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet herinneren dat je je aan me voorgesteld heb.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik zal uitleggen hoe het waarschijnlijk ging:
ik kom naar jou toe, met m'n zatte hoofd, probeer een gesprek aan te knopen, weet je naam al, maar zie dan in dat het nutteloos is en ga naar een andere chick toe
dat is het meest plausibele verhaal, ik ken mezelf
meer gasten dan je denkt hoor die het zo aanpakkenquote:
Dan zal je je wel niet voorgesteld hebben en ben je zo tegengevallen dat ik me je niet meer herinner.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik zal uitleggen hoe het waarschijnlijk ging:
ik kom naar jou toe, met m'n zatte hoofd, probeer een gesprek aan te knopen, weet je naam al, maar zie dan in dat het nutteloos is en ga naar een andere chick toe
dat is het meest plausibele verhaal, ik ken mezelf
ja die heb jij toen waarschijnlijk verteld, voordat ik doorkreeg dat het toch wel kut werdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan zal je je wel niet voorgesteld hebben en ben je zo tegengevallen dat ik me je niet meer herinner.![]()
Dan blijft de resterende vraag: Hoe wist je m'n naam?
Maarja nutteloos om te vragen als je zo zat was heheh.
Normaal weet ik altijd alles nog man, door jou ga ik aan mezelf twijfelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja die heb jij toen waarschijnlijk verteld, voordat ik doorkreeg dat het toch wel kut werd
Heheh ik geloof het gelijk hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
maar ik ben echt wel een lieve jongen hoorvraag maar aan de mensen in dit topic
en als ik niet zat ben ben ik uiteraard een koning
als ik zat ben trouwens ook
ja dat boeit niet hoor, ik dacht dat eerst ook, dat ik altijd alles wel herinnerde, maar dan ben je gewoon niet zat genoegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Normaal weet ik altijd alles nog man, door jou ga ik aan mezelf twijfelen.
Ik weet het écht niet.
Achja ik ken mezelf ook wel een beetje. Als ik zat ben zeg ik tegen iedereen hoi, dus daar zal jij ook wel bijgehoord hebben dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja dat boeit niet hoor, ik dacht dat eerst ook, dat ik altijd alles wel herinnerde, maar dan ben je gewoon niet zat genoeg
ja wat boeit mij dat nouquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Achja ik ken mezelf ook wel een beetje. Als ik zat ben zeg ik tegen iedereen hoi, dus daar zal jij ook wel bijgehoord hebben dan.
Maar mooi dat je hier even vermeldt dat je geen kans maakte bij me.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Achja ik ken mezelf ook wel een beetje. Als ik zat ben zeg ik tegen iedereen hoi, dus daar zal jij ook wel bijgehoord hebben dan.
Maar mooi dat je hier even vermeldt dat je geen kans maakte bij me.
Niet echt slim dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
meer gasten dan je denkt hoor die het zo aanpakken
achja, beter 20 blauwtjes en 1 keer prijs, dan 0 blauwtjes en 0 keer prijsquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nieuwe TT: "De blauwtjesverhalen van KK."
Het is al goed man, doe maar rustig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja wat boeit mij dat nouik had ook kunnen zeggen dat ik wel een kans had en dan, wat heb ik daar aan?
![]()
ik heb jou en BDH dan gezien, en de rest van het topic nog nooit, en ik ga dit topic ook nooit meer zien, dus het boeit geen fuck wat ik allemaal zeg
ben niet boos hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is al goed man, doe maar rustig.
Het spijt me ontzettend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou niet zo zielig gaan doen hè
welkom! Voor het uitgaansleven moet je niet bij mij zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:06 schreef KenSmirnoff het volgende:
Hey weer een leuk topic gevonden!
Hoe is het btw momenteel in het uitgaansleven in DB, vroeger zat ik ieder weekend wel in de stad maar momenteel ben ik al minstens 2 maanden niet geweest. Het was tegenwoordig altijd veel te druk in de wat leukere tenten (Ushiwawa, Carrousel, Lalala).
Ja, het regent hier nog altijd. Bleghquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef VulpesVulpes het volgende:
@A_T dat waren idd twee koekblikjes tegen elkaar aan
Is het in db nog steeds kutweer? Hoop na een veregend dagje droog thuis te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |