Ja ik dacht ik maak het goede begin van je nieuwe jaar even compleet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Da minde nie jong
Dat ik dat nog mee mag maken in 2010

thanksquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik maak het goede begin van je nieuwe jaar even compleet.

Dit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:26 schreef FedExpress het volgende:
laatste post voor 2010 dan maar! fijne avond allemaal en tot volgend jaar

Mooi vrouwke trouwens.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:57 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoooi.
Ik leef ook nog, goed he.

Heb ik niet echt eigenlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 15:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wat zijn de goede voornemens voor dit jaar?

.
 . .
 .  . Dus maar eens op zoek naar een sportschool in de omgeving. Sportiom schijnt goed sporten te zijn, plus zwemmen. Maar dat zal ons wel weer een vermogen kosten
 . Dus maar eens op zoek naar een sportschool in de omgeving. Sportiom schijnt goed sporten te zijn, plus zwemmen. Maar dat zal ons wel weer een vermogen kosten  

Zit even op de site te kijken en het is goedkoper dan ik dacht. En je kan 1000 dingen doenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En een ander goed voornemen is om de oliebollen er weer af te sporten. Dus maar eens op zoek naar een sportschool in de omgeving. Sportiom schijnt goed sporten te zijn, plus zwemmen. Maar dat zal ons wel weer een vermogen kosten
 , die je waarschijnlijk toch niet allemaal doet.
 , die je waarschijnlijk toch niet allemaal doet.  

had ik ook last vanquote:Op maandag 3 januari 2011 02:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi, ik kan niet slapen.
Hoe gaat het met jullie Bosschenaren?

Ik heb nog een week. Daarna afronding project, examens propedeuse. Dus een hoop vrije dagen.quote:Op maandag 3 januari 2011 07:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
had ik ook last van
en zo richting eindhoven weer. dag vakantie...

Misschien ook wel een idee, woon er nu 4 jaar en heb 1 vriend hier in Den Bosch en dat is alleen maar omdat ie is verhuisd vanuit Bredaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
...
Maar in iedergeval kunnen VV en ik ons wel als doel stellen om even goed in te burgeren in DB. We wonen er nu wel, maar echt veel mensen kennen we hier nog niet. Dat is dus even iets om aan te werken nu alle verhuisblabla achter de rug is.

Flashgym een idee?quote:En een ander goed voornemen is om de oliebollen er weer af te sporten. Dus maar eens op zoek naar een sportschool in de omgeving. Sportiom schijnt goed sporten te zijn, plus zwemmen. Maar dat zal ons wel weer een vermogen kosten

.
 . 

Waar kom je vandaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Soms hebben wij best goede ideeën.
Flashgym? Dat gaan we eens opzoeken..
Sportiom blijkt toch wel errug duur te zijn. Heb je wel sauna en zwembad erbij inbegrepen, maar het is niet alsof je dat altijd gebruikt.

quote:

Fit4free? 16euro per maand. En net over die grote brug bij de Graafsewijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Soms hebben wij best goede ideeën.
Flashgym? Dat gaan we eens opzoeken..
Sportiom blijkt toch wel errug duur te zijn. Heb je wel sauna en zwembad erbij inbegrepen, maar het is niet alsof je dat altijd gebruikt.

* FedExpress is jaloers op FTSquote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb nog lekker 2,5 week vakantie.

& Zo hoort het!quote:

quote:

Dat heb ik met het idee dat ik over een half jaar 20 word.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]

Mensen, ik word morgen al 21 jaar
Sorry voor de 21-plussers, maar 21 klinkt al oud

ja, erg hequote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat heb ik met het idee dat ik over een half jaar 20 word.
Weg met de tienerjaren.
Maar gefeliciteerd alvast man!
Ga je nog wat bijzonders doen ?
 De -tig kom je waarschijnlijk niet meer uit
  De -tig kom je waarschijnlijk niet meer uit  
  Zie Kosten van een nieuw 'draadje'
  Zie Kosten van een nieuw 'draadje'   

Niet mauwen, ik word volgende maand 32.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]

Mensen, ik word morgen al 21 jaar
Sorry voor de 21-plussers, maar 21 klinkt al oud

Ik over 4quote:Op maandag 3 januari 2011 20:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet mauwen, ik word volgende maand 32.

Hehe gewoon een rustig dagje dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, erg heDe -tig kom je waarschijnlijk niet meer uit

Thanks! Uh, ja, wel wat bijzonders, maar dat is een ander verhaalZie Kosten van een nieuw 'draadje'

Verder niet echt eigenlijk. Ben thuis, in de avond komen opa en oma's even langs

Thanks! En welkomquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:09 schreef aardappelkroket het volgende:
Mede-bosschenaren!
wat gezellig!
oh, en natuurlijk gefeliciteerd! FedExpress

dank u!quote:
thanksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe gewoon een rustig dagje dus.
Wel kut man van dat draadje, ben je lekker mee.
Gefeliciteerd.

Was op de hoek en die laten ze meestal weg. Dus heeft ze nu weggehaald --> geen kosten
 Was op de hoek en die laten ze meestal weg. Dus heeft ze nu weggehaald --> geen kosten  

Waar woont u ergens?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:09 schreef aardappelkroket het volgende:
Mede-bosschenaren!
wat gezellig!
oh, en natuurlijk gefeliciteerd! FedExpress

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |