doe maar terugquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van Bijdehand
Ik heb deze man gezien, idd een hele wazige gast.quote:De politie heeft woensdagavond een 58-jarige man uit Amsterdam aangehouden in verband met openbare dronkenschap. De man was door NS-personeel uit het station verwijderd omdat ze bang waren dat hij op het spoor zou vallen. Omdat hij zich vervelend bleef gedragen tegen dat personeel en passerende automobilisten op de Magistratenlaan, werd de politie gealarmeerd.
De man werd ter ontnuchtering ingesloten en is donderdagochtend in alle vroegte weer vrijgelaten. Hij krijgt proces-verbaal.
Afgezien van het vervloeken doen we weinig met vuurwerk ;-)quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Gezellig, zo komen jullie de avond ook wel door.
Doen jullie aan vuurwerk?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Afgezien van het vervloeken doen we weinig met vuurwerk ;-)
Hier is het met tijden, nu rustiger net weer veel vuurwerk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:30 schreef backgammon het volgende:
goeien dag zeg! het is hier op west maar rustig met vuurwerk.. ik snap er niks van vorig jaar was het een gekkehuis overdag :/
Verkoopt de miko alleen maar b-materiaal ofzo?
Is het bij jullie in de buurt ook zo rustig?
Vanuit die school zelf georganiseerd?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:54 schreef backgammon het volgende:
ja damn nog een uur of 5, ik ga denk ik maar de stad in ofzo, geen idee of er iets te doen is..
Ik hoorde iets over een feestje bij het KW1C dat helemaal was uitverkocht ofzo :S
Heb er ook niks van gehoord. Zijn wel overal andere feestjes maar van/bij het kw1c..quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:56 schreef backgammon het volgende:
ik weet het niet, mn buurman begon erover maar ik kan zelf niks over een feestje vinden... beetje vaag
Hoi!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:57 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoooi.
Ik leef ook nog, goed he.
Dankje, ik ben dan ook heel trots op mezelf.quote:
Nee helaas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:59 schreef backgammon het volgende:
Ja snapte er niks van, dacht misschien hebben jullie er iets van af wisten.
Ik duik straks de stad wel in, zie wel waar ik terecht kom
Da minde nie jongquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:57 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoooi.
Ik leef ook nog, goed he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |