Achja ik ken mezelf ook wel een beetje. Als ik zat ben zeg ik tegen iedereen hoi, dus daar zal jij ook wel bijgehoord hebben dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja dat boeit niet hoor, ik dacht dat eerst ook, dat ik altijd alles wel herinnerde, maar dan ben je gewoon niet zat genoeg
ja wat boeit mij dat nouquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Achja ik ken mezelf ook wel een beetje. Als ik zat ben zeg ik tegen iedereen hoi, dus daar zal jij ook wel bijgehoord hebben dan.
Maar mooi dat je hier even vermeldt dat je geen kans maakte bij me.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Achja ik ken mezelf ook wel een beetje. Als ik zat ben zeg ik tegen iedereen hoi, dus daar zal jij ook wel bijgehoord hebben dan.
Maar mooi dat je hier even vermeldt dat je geen kans maakte bij me.
Niet echt slim dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
meer gasten dan je denkt hoor die het zo aanpakken
achja, beter 20 blauwtjes en 1 keer prijs, dan 0 blauwtjes en 0 keer prijsquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nieuwe TT: "De blauwtjesverhalen van KK."
Het is al goed man, doe maar rustig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja wat boeit mij dat nouik had ook kunnen zeggen dat ik wel een kans had en dan, wat heb ik daar aan?
![]()
ik heb jou en BDH dan gezien, en de rest van het topic nog nooit, en ik ga dit topic ook nooit meer zien, dus het boeit geen fuck wat ik allemaal zeg
ben niet boos hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is al goed man, doe maar rustig.
Het spijt me ontzettend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou niet zo zielig gaan doen hè
welkom! Voor het uitgaansleven moet je niet bij mij zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:06 schreef KenSmirnoff het volgende:
Hey weer een leuk topic gevonden!
Hoe is het btw momenteel in het uitgaansleven in DB, vroeger zat ik ieder weekend wel in de stad maar momenteel ben ik al minstens 2 maanden niet geweest. Het was tegenwoordig altijd veel te druk in de wat leukere tenten (Ushiwawa, Carrousel, Lalala).
Ja, het regent hier nog altijd. Bleghquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef VulpesVulpes het volgende:
@A_T dat waren idd twee koekblikjes tegen elkaar aan
Is het in db nog steeds kutweer? Hoop na een veregend dagje droog thuis te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |