Nope.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef FedExpress het volgende:
![]()
![]()
Bijdehand noemt hem ook wel 'de neus', mocht dat je iets verder helpen
Als hij me nou eens vertelt hoe ie heet misschien wel. Namen onthoud ik altijd wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Je hebt geen indruk gemaakt KK/SG/VK
[insert franse uitspraak] maurice [/franse uitspraak]quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als hij me nou eens vertelt hoe ie heet misschien wel. Namen onthoud ik altijd wel.
*tromgeroffel*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[insert franse uitspraak] maurice [/franse uitspraak]
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:15 schreef fairytalessuck het volgende:
Nee sorry. Ik weet het echt niet.
ja weetikveel, ik herken je gewoon nogquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:00 schreef fairytalessuck het volgende:
Waar was dat dan, en wanneeeeer?
Ik kan me echt niet herinneren dat je je aan me voorgesteld heb.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weetikveel, ik herken je gewoon nogik was toen wel wasted, want anders onthou ik gezichten nooit, echt waar
ik zal uitleggen hoe het waarschijnlijk ging:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet herinneren dat je je aan me voorgesteld heb.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik zal uitleggen hoe het waarschijnlijk ging:
ik kom naar jou toe, met m'n zatte hoofd, probeer een gesprek aan te knopen, weet je naam al, maar zie dan in dat het nutteloos is en ga naar een andere chick toe
dat is het meest plausibele verhaal, ik ken mezelf
meer gasten dan je denkt hoor die het zo aanpakkenquote:
Dan zal je je wel niet voorgesteld hebben en ben je zo tegengevallen dat ik me je niet meer herinner.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik zal uitleggen hoe het waarschijnlijk ging:
ik kom naar jou toe, met m'n zatte hoofd, probeer een gesprek aan te knopen, weet je naam al, maar zie dan in dat het nutteloos is en ga naar een andere chick toe
dat is het meest plausibele verhaal, ik ken mezelf
ja die heb jij toen waarschijnlijk verteld, voordat ik doorkreeg dat het toch wel kut werdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan zal je je wel niet voorgesteld hebben en ben je zo tegengevallen dat ik me je niet meer herinner.![]()
Dan blijft de resterende vraag: Hoe wist je m'n naam?
Maarja nutteloos om te vragen als je zo zat was heheh.
Normaal weet ik altijd alles nog man, door jou ga ik aan mezelf twijfelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja die heb jij toen waarschijnlijk verteld, voordat ik doorkreeg dat het toch wel kut werd
Heheh ik geloof het gelijk hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
maar ik ben echt wel een lieve jongen hoorvraag maar aan de mensen in dit topic
en als ik niet zat ben ben ik uiteraard een koning
als ik zat ben trouwens ook
ja dat boeit niet hoor, ik dacht dat eerst ook, dat ik altijd alles wel herinnerde, maar dan ben je gewoon niet zat genoegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Normaal weet ik altijd alles nog man, door jou ga ik aan mezelf twijfelen.
Ik weet het écht niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |