whehe, is hij geband? waarvoor?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja.
Bijdehand zijn ban zit er bijna op dus misschien dat er dan weer leven in komt.
Zijn woorden; "Ik was een beetje hard bezigquote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
whehe, is hij geband? waarvoor?
racism in klb ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zijn woorden; "Ik was een beetje hard bezigNiets abnormaals dus."
Succes met fappenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
maargoed, ik ga even trainen en dan tukken
ja bijnaquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja bijnavan fappen worden je armen niet breder, itt wat sommige mensen denken
heul niet, ik heb volgende week tentamensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:32 schreef VulpesVulpes het volgende:
Alle mensen hier vinden zichzelf zielig
het is gewoon een dag als alle anderen
zijn ze weer aan het rellen in den bosch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:36 schreef BarrieButsers het volgende:
In een ritje van 15 minuten twee ambulances en twee brandweerauto's gezien.
niet piepen, ik heb de komende twee weken 7 tentamens. So STFUquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:34 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
heul niet, ik heb volgende week tentamens
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zijn ze weer aan het rellen in den bosch?
ja ik heb de komende 2 weken 6 tentamens, dus ik mag net zo hard miepen als jijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet piepen, ik heb de komende twee weken 7 tentamens. So STFU
Wel triest weertje buiten
ja had ik dat ook maar, ik heb er 16, buiten projecten omquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:50 schreef VulpesVulpes het volgende:
Pf ben blij day mijn opleiding maar 4 toetsen heeft in het jaar, buiten projecten om
het valt wel mee hoor, als je op tijd begint. helaas ligt daar het probleemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |