dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:59 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het valt wel mee hoor, als je op tijd begint. helaas ligt daar het probleem
Kan je net zo goed voor niets iets doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat dus![]()
Maar eigenlijk is het grotere probleem het goed verdelen van je aandacht over al die vakken. Ik wil dan het eerste vak goed doen, waardoor ik te laat ben met de tweede, enzovoorts
Ik juist welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Geen idee of ik stroom heb, zit op school.Heb jij geen stroom dan?
Eigenlijk wel, maar heb ook afleiding nodigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:02 schreef VulpesVulpes het volgende:
Tjah het verdelen van aandacht en internet uitzetten
Oh wel grappig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik juist welmaar andere delen van MP niet
rond 10.45 uur volgens mijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh wel grappig.
Weet je vanaf hoelaat? Want om kwart voor 10 deed alles het nog hier.
preciesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
maar Fed, je hebt wel gelijk, beter voor 1 vak een 6, en voor 2 een 4, dan voor 3 vakken een 5
succes!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef VulpesVulpes het volgende:
Hopelijk blijft je stroom het doen dan
Maar Ik ben er weer weg van, móet nog wat mensen helpen
quote:
Wowquote:
Oh noesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
Het water van de Maas bereikt Brabant!
Het zou zomaar kunnenquote:
heet jij niet megan of meggie ofzoiets?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef fairytalessuck het volgende:
Goeiemorgennn.
HA nog net op tijd.
Zoiets ja, hoezo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:07 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
heet jij niet megan of meggie ofzoiets?
I knew itquote:
Ik ben nog nooit in Den Bosch op stap geweest?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
I knew itjij bent ooit eens een keer in den bosch uitgeweest en toen heb ik jou gesproken
ja weetikveel of het in den bosch was, ik heb jou in ieder geval een keer gesproken toen ik dronken wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Den Bosch op stap geweest?
Alleen vaak terrassen.
Nu ben ik toch wel benieuwd eigenlijk wie je bent dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weetikveel of het in den bosch was, ik heb jou in ieder geval een keer gesproken toen ik dronken was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |