Sjaaa ik weet het ook niet.quote:
Nee, jij wel?quote:
Ik ook, het duurde me te lang.quote:
Ja hee, wat moeten we nu ??quote:
Gelukkig heb je de goede stap genomen en gewoon het topic aangemaakt.quote:Op zondag 28 november 2010 00:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ook, het duurde me te lang.
ander onderwerp?quote:Op zondag 28 november 2010 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja hee, wat moeten we nu ??
Foei!quote:Op zondag 28 november 2010 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had nieteens gezien dat ik de lapo had.![]()
Pas maar op. Voor je het weet begint ze over hakken en jurkjes.quote:
Sorry!!quote:
Nou en?quote:Op zondag 28 november 2010 00:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet begint ze over hakken en jurkjes.
Hmmm, moet ik over nadenken. Het is natuurlijk wel echt een schandaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 28 november 2010 00:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Nou en?
[..]
Hmmm, moet ik over nadenken. Het is natuurlijk wel echt een schandaal.Nou en zegt tie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zou de ideale homo zijn.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Muahaha zie OPquote:Op zondag 28 november 2010 00:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet begint ze over hakken en jurkjes.
Doe jij mij wel vergeven? Ah toe!!!quote:Op zondag 28 november 2010 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou en zegt tie.
Hier hou ik het even bij, anders wordt ie 20 meter lang.quote:
OMGquote:
quote:
tja, maakt mij het nou uit waar zij over gaat praten hierquote:Op zondag 28 november 2010 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou en zegt tie.
Je bent gewoon jaloers.quote:
Tuurlijk Tux jou altijd! Ze zeggen altijd het kan de beste gebeuren, nou zie je het. Het is de beste gebeurt. Geeft niks ST.quote:Op zondag 28 november 2010 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe jij mij wel vergeven? Ah toe!!!
Niet.quote:
Wauwquote:Op zondag 28 november 2010 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk Tux jou altijd! Ze zeggen altijd het kan de beste gebeuren, nou zie je het. Het is de beste gebeurt. Geeft niks ST.
Dankje.quote:Op zondag 28 november 2010 00:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hier hou ik het even bij, anders wordt ie 20 meter lang.
Arme sloeber.quote:Op zondag 28 november 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dankje.Die eerste pagina is altijd kut via mobiel.
Veelste fel licht. Dan kom ik helemaal niet in slaap.quote:Op zondag 28 november 2010 00:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Arme sloeber.Kan je geen computer betalen.
oh, je doet een poging tot slapen?quote:Op zondag 28 november 2010 00:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Veelste fel licht. Dan kom ik helemaal niet in slaap.
Is het zo erg?quote:Op zondag 28 november 2010 00:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Veelste fel licht. Dan kom ik helemaal niet in slaap.
Al sinds half 10.. Lukt alleen niet.quote:Op zondag 28 november 2010 00:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh, je doet een poging tot slapen?
Haha klopt ja.quote:Op zondag 28 november 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dankje.Die eerste pagina is altijd kut via mobiel.
Hmm volgens mij is dat nog van bijdehand, heb het er zelf niet neergezet in ieder geval.quote:Op zondag 28 november 2010 00:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat vol = vol is ook best goed verzonnen trouwens.
quote:Op zondag 28 november 2010 00:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al sinds half 10.. Lukt alleen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was er niets!
quote:Op zondag 28 november 2010 00:38 schreef IemandNiemand het volgende:
Vrouwen met hakken...
Die vrouwen mogen jou dan gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 28 november 2010 00:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is dat nog van bijdehand, heb het er zelf niet neergezet in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
eye-openerquote:Op zondag 28 november 2010 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die vrouwen mogen jou dan gewoon niet.
Vrouwen met hakken...
Je stopt die breezers er toch zelf in opdat zij hun kleren uittrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op zondag 28 november 2010 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Al die moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de informatie, ik wist het wel. Morgen gooi ik mn vriendin mn huis uit. Dankzij jouw inzicht dat ze me "toch niet aardig vind"quote:Op zondag 28 november 2010 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die vrouwen mogen jou dan gewoon niet.
Inderdaad.quote:
Vrouwen met hakken...
Die kunnen dan gewoon niet op hakken lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op zondag 28 november 2010 00:42 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, ik wist het wel. Morgen gooi ik mn vriendin mn huis uit. Dankzij jouw inzicht dat ze me "toch niet aardig vind"
Goed bezig! Vele zouden er moeten volgen. Wel alle spullen uit het raam gooien en haar er achteraan he. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 28 november 2010 00:42 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, ik wist het wel. Morgen gooi ik mn vriendin mn huis uit. Dankzij jouw inzicht dat ze me "toch niet aardig vind"
Jeuj dan gaan we kijken.quote:Op zondag 28 november 2010 00:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Adres met tijd mag in een PM.
Of juist wel; het is maar net wie je het vraagtquote:Op zondag 28 november 2010 00:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Die kunnen dan gewoon niet op hakken lopen.
Heulemaal niet.quote:
Ik zou gaan voor niet, dat werkt wat beter in jouw voordeel.quote:Op zondag 28 november 2010 00:46 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Of juist wel; het is maar net wie je het vraagt![]()
QFTquote:
Ja en filmen ook natuurlijk.quote:
O GAWD!!quote:
Nee, sorry. Mag ik hier niet zijn dan?quote:Op zondag 28 november 2010 00:48 schreef BarrieButsers het volgende:
IemandNiemand woon jij in het o zo mooie, gezellige, gastvrije en leuke 's-Hertogenbosch?
Jawel hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 00:51 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Nee, sorry. Mag ik hier niet zijn dan?
Ieuw, jij bent een bovensloter.quote:Op zondag 28 november 2010 00:51 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Nee, sorry. Mag ik hier niet zijn dan?
Ahhhhh Rotterdam!!quote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ieuw, jij bent een bovensloter.
Dankjewel.quote:Op zondag 28 november 2010 00:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik kwam even langs om te zeggen dat ik ook op hoge hakken loop, je bent niet alleen.
ik vind hem mooi hoorquote:Op zondag 28 november 2010 00:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Maar jongens even serieus he.
Waarom is mijn OP zo erg?
Het is wel m'n eigen collectie die ik daar tentoonstel ja.
Ik voel me beledigd.
Nee niet erg hoor. Maar zo anders. Zo hoog ook.quote:Op zondag 28 november 2010 00:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik voel me beledigd.
Is je collectie van echte Bossche makelij?quote:Op zondag 28 november 2010 00:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik voel me beledigd.
Ik kan daar nog geen 10 meter fatsoenlijk op lopen.quote:Op zondag 28 november 2010 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee niet erg hoor. Maar zo anders. Zo hoog ook.
Tien meter is wel erg veel met zo'n hakken.quote:Op zondag 28 november 2010 00:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan daar nog geen 10 meter fatsoenlijk op lopen.
Ja 't was maar een gokje.quote:Op zondag 28 november 2010 01:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tien meter is wel erg veel met zo'n hakken.
quote:
Ik heb wel hakken hoor, maar een stuk lager en ik heb ze ook niet zo heel vaak aan (duhquote:Op zondag 28 november 2010 01:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En de pijn die sommige met die schoenen krijgen. Dat wil je toch niet. Ookal zijn/staan ze leuk.
We're just awesome.quote:Op zondag 28 november 2010 00:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dankjewel.
En je gaat nog dezelfde studie volgen op dezelfde school ook.
Jij kan niet meer stuk bij mij!
Tux heeft toch hakken?!quote:Op zondag 28 november 2010 01:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb wel hakken hoor, maar een stuk lager en ik heb ze ook niet zo heel vaak aan (duh) Het is alleen leuk voor de show, maar als ik daar lang op loop krijg ik idd pijn in m'n poten.
Is een kwestie van wennen.quote:Op zondag 28 november 2010 01:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En de pijn die sommige met die schoenen krijgen. Dat wil je toch niet. Ookal zijn/staan ze leuk.
Jaaa ik vind die ook altijd superleuk.quote:Op zondag 28 november 2010 01:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
We're just awesome.
Trouwens, die van de H&M zijn zo mooi, maar altijd uitverkocht in mijn maat, of ik het het geld op dat moment niet.
Heldinquote:Op zondag 28 november 2010 01:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is een kwestie van wennen.
Ik ben ook niet meteen op zulke hakken gaan lopen, ik heb het ook opgebouwd.
Tegenwoordig kan ik daar de hele dag op naar school, winkelen, uitgaan, whatever.
Geen probleem.
Niet van die open schoenen, da's niet echt iets voor mij, maar van die enkellaarsjes.quote:Op zondag 28 november 2010 01:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tux heeft toch hakken?!
Ja voor de show inderdaad, verder pijn. Wauw joepie.
Oh, haha. Ik bedoelde de middelste.quote:Op zondag 28 november 2010 01:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaaa ik vind die ook altijd superleuk.
Die in de OP staan zijn ook alledrie van de H&M.
Haha ik kijk niet al te vaak op die site, dan gaat al m'n studiefinanciering op aan schoenen/jurkjes.
Ja die zijn leuk he.quote:Op zondag 28 november 2010 01:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, haha. Ik bedoelde de middelste.
Als ik eindelijk bij jullie kom studeren, weet ik waar ik de meeste uren ga zijn, haha.
Wat is daar toch zo leuk aanquote:DEN BOSCH - In Den Bosch is zaterdagavond weer een auto in brand gevlogen. Dit keer raakte aan het Sweelinckplein in Den Bosch-Zuid rond de klok van kwart over negen een personenauto in de brand.
De politie probeerde het vuur met een brandblusser te blussen maar dat lukte niet goed. Vanuit een flat aan het plein werd een lange brandslang naar buiten gerold en zo probeerde men het vuur nog te doven. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. Omdat het vuur hoogstwaarschijnlijk aan de voorkant de auto is ontstaan, vermoedt men een link met de autobranden die de laatste tijd in Vught (17 stuks) maar ook in Den Bosch aan de gang zijn.
Dat ja.quote:Op zondag 28 november 2010 01:31 schreef BarrieButsers het volgende:
De aandacht die, die pyromaan krijgt natuurlijk.
ik moest daar vroeger ook aan wennenquote:Op zondag 28 november 2010 01:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja die zijn leuk he.
Haha was wel even wennen met lopen, 13,5 cm. Wel plateauzool maar toch, ik merkte het verschil in het begin wel een beetje.
Ik weet het ook voor je, op school.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 28 november 2010 01:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik moest daar vroeger ook aan wennenGelukkig ben ik het nu gewend. No problemo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 01:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik moest daar vroeger ook aan wennenGelukkig ben ik het nu gewend. No problemo
Dat stoeipakje met die hoge hakken staat je echt beeldig Fed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Thanksquote:Op zondag 28 november 2010 01:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat stoeipakje met die hoge hakken staat je echt beeldig Fed.
Ik vind die jarretelgordel leuker staan bij 'm.quote:Op zondag 28 november 2010 01:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat stoeipakje met die hoge hakken staat je echt beeldig Fed.
quote:Op zondag 28 november 2010 01:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik vind die jarretelgordel leuker staan bij 'm.
quote:Op zondag 28 november 2010 01:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik vind die jarretelgordel leuker staan bij 'm.
Ja die staan in KPD, maar jij bent nog een kindje dus jij mag dat niet zien.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 01:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom.
Dadelijk is het echt zo.
het komt toch een keer uit hequote:Op zondag 28 november 2010 01:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik mocht eigenlijk niet over z'n fetish praten, maar nou heb ik het toch gedaan.
Dat was toch al overduidelijk, ik bedoel, hallo.quote:Op zondag 28 november 2010 01:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik mocht eigenlijk niet over z'n fetish praten, maar nou heb ik het toch gedaan.
Toch niet echt he?quote:Op zondag 28 november 2010 01:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die staan in KPD, maar jij bent nog een kindje dus jij mag dat niet zien.
Ja hoezo niet dan.quote:
quote:DEN BOSCH - In Den Bosch zijn zaterdagavond twee auto's in brand gevlogen. Een aan het Sweelinckplein en aan de Kooikersweg. Rond de klok van kwart over negen raakte in Den Bosch-Zuid aan het Sweelinckplein een personenauto in de brand.
Hoi Spuit 11quote:
Wie moet ik nou geloven. Dilemma, dilemma.quote:
Vooral die in fokkers in actie.quote:
Jaaa inderdaad!quote:Op zondag 28 november 2010 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vooral die in fokkers in actie.
Welke fokkers?quote:Op zondag 28 november 2010 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vooral die in fokkers in actie.
Hij heeft een ladder in z'n panty.quote:Op zondag 28 november 2010 01:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaaa inderdaad!
Haha dat jurkje, geweldig.
Ochja, nou je het zegt.quote:Op zondag 28 november 2010 01:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij heeft een ladder in z'n panty.
jaja, zo kan die wel weerquote:Op zondag 28 november 2010 01:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ochja, nou je het zegt.![]()
Maarja kijk die houding, zal wel ergens achter zijn blijven haken ofzo. Moet haast wel.
Wel respect dat hij dat zomaar doet.
En ik vind die schoenen stiekem ook wel leuk.
Allerlei.quote:
FE en nog wat gozers, weet niet wie dat zijn?quote:
Welterusten.quote:Op zondag 28 november 2010 01:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga slapen, fijne nacht nog allemaal!
Ja ja.quote:Op zondag 28 november 2010 01:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
FE en nog wat gozers, weet niet wie dat zijn?
Je hoeft je niet te schamen hoor, ik ben ook voorbijgekomen in KPD.quote:
trustenquote:Op zondag 28 november 2010 01:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik weet het serieus niet, vraag FE.quote:
Truste.quote:Op zondag 28 november 2010 01:56 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 04:10 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
kutkabouter is dan ook synoniem voor cool
quote:Op zondag 28 november 2010 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
Bossche bollen als ontbijt ole ole.
ai, daar moet ik toch even niet aan denkenquote:Op zondag 28 november 2010 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
Bossche bollen als ontbijt ole ole.
Gaat weer lekker he.quote:Op zondag 28 november 2010 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Er zijn gisteravond 2 auto's afgefikt, die op het Sweelinckplein en hier op de Kooikersweg.
Uhm, volgens mij postte ik dat gisteren alquote:Op zondag 28 november 2010 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Er zijn gisteravond 2 auto's afgefikt, die op het Sweelinckplein en hier op de Kooikersweg.
Ja die eerste wel ja.quote:Op zondag 28 november 2010 12:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij postte ik dat gisteren al
Nee.quote:Op zondag 28 november 2010 12:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en die tweede ook. ga maar even teruglezen
ik had al gepost voordat je je edit maakte.quote:Op zondag 28 november 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee.En je doet maar een gedeelte.
Ja dan zet je het er nu gauw ff bij.quote:Op zondag 28 november 2010 12:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik had al gepost voordat je je edit maakte.
maar goed, ik zal het even voor je terug gaan halen
Wat is daar toch zo leuk aanquote:DEN BOSCH - In Den Bosch is zaterdagavond weer een auto in brand gevlogen. Dit keer raakte aan het Sweelinckplein in Den Bosch-Zuid rond de klok van kwart over negen een personenauto in de brand.
De politie probeerde het vuur met een brandblusser te blussen maar dat lukte niet goed. Vanuit een flat aan het plein werd een lange brandslang naar buiten gerold en zo probeerde men het vuur nog te doven. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. Omdat het vuur hoogstwaarschijnlijk aan de voorkant de auto is ontstaan, vermoedt men een link met de autobranden die de laatste tijd in Vught (17 stuks) maar ook in Den Bosch aan de gang zijn.
quote:DEN BOSCH - In Den Bosch zijn zaterdagavond twee auto's in brand gevlogen. Een aan het Sweelinckplein en aan de Kooikersweg. Rond de klok van kwart over negen raakte in Den Bosch-Zuid aan het Sweelinckplein een personenauto in de brand.
Ja gauw ge-edit, dat zeg ik toch.quote:Op zondag 28 november 2010 12:09 schreef FedExpress het volgende:
Post #86:
[..]
Wat is daar toch zo leuk aan
Post #105:
[..]
Het is albest laat he?quote:
Oh, okeequote:Op zondag 28 november 2010 13:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is albest laat he?
Over 3 kwartier moet ik gedoucht, me aangekleed en gegeten hebben en wat spullen bij elkaar hebben geraapt.
Zou ik dat redden?
Het is nu nog een half uur, gaat m niet worden denk ik. Maar ik had besloten om weer eens mee te gaan naar m'n opa en oma, ben gisterenavond niet op stap geweest dus dan ben ik iig een beetje toonbaarquote:Op zondag 28 november 2010 13:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oh, okeeGa je doen?
Maar uhm, dat kan jij wel
Ja, dan moet je niet nog een kwartier wachten met beginnen natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is nu nog een half uur, gaat m niet worden denk ik. Maar ik had besloten om weer eens mee te gaan naar m'n opa en oma, ben gisterenavond niet op stap geweest dus dan ben ik iig een beetje toonbaaren dan zien ze m'n gezicht eens wat vaker dan alleen wanneer er iets te doen is.
Toen ik klaar was met eten was het al half 3, toen moest ik nog douchen.quote:Op zondag 28 november 2010 14:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet nog een kwartier wachten met beginnen natuurlijk![]()
Gewoon beginnen nu, ze wachten vast wel even op je.
Hup hup, opa en oma blij gaan maken jij
quote:Op zondag 28 november 2010 15:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Toen ik klaar was met eten was het al half 3, toen moest ik nog douchen.
Dat heb ik maar overgeslagen, doe ik zo wel hehe. Ze zaten op me te wachten thuis.quote:
Haha, okeequote:Op zondag 28 november 2010 16:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat heb ik maar overgeslagen, doe ik zo wel hehe. Ze zaten op me te wachten thuis.
Maar verveel me nu dood pffft. Ik weet weer waarom ik niet zovaak meega.
Ik heb een ontzettend lieve opa en oma, maar het gaat altijd over zulke saaie dingen
Ja we zitten hier nou al 2 uur, heb het ook wel gehad ondertussen. M'n oma heeft ook altijd commentaar op m'n gewicht, echt zo irritant. Ik ben niet dik of wat dan ook, maar elke keer als ik hier ben maakt ze een opmerking. Net ook weer "oh je hebt echt dezelfde benen als je moeder, die heeft ook van die dikke kuiten."quote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, okee
Gelukkig heb je FOK! nog
ja, ik ken het probleem. Heb het na een uurtje ofzo ook wel weer gezien eigenlijk
ik wil zeggen, volgens mij ben jij alles behalve dikquote:Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja we zitten hier nou al 2 uur, heb het ook wel gehad ondertussen. M'n oma heeft ook altijd commentaar op m'n gewicht, echt zo irritant. Ik ben niet dik of wat dan ook, maar elke keer als ik hier ben maakt ze een opmerking. Net ook weer "oh je hebt echt dezelfde benen als je moeder, die heeft ook van die dikke kuiten."
Dat is echt zó niet waar.
M'n moeder is 2x zo dik als ik wtf
Ik krijg minderwaardigheidscomplexen hier
Ja pfft ik erger me er dood aan. Doet ze altijd als ik erbij ben, van die gemene opmerkingen die nergens op slaan. Echt debiel. Ik ga ook altijd chagrijnig weg hierquote:Op zondag 28 november 2010 17:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik wil zeggen, volgens mij ben jij alles behalve dik
Een van mijn oma's doet dat ook bij mn zusje. Echt stom, maar ja.
Proberen niet teveel van aan te trekken![]()
Ja, ik snap dat ook niet. Zal ik ook nooit snappen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja pfft ik erger me er dood aan. Doet ze altijd als ik erbij ben, van die gemene opmerkingen die nergens op slaan. Echt debiel. Ik ga ook altijd chagrijnig weg hier
Hmm mijn oma is dus niet de enige die dat doet. Wel stom, maarja..
Aargh ik wil wegquote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet. Zal ik ook nooit snappen.
maar ach, sommige dingen horen dan ook mysterieus te blijven he
. Gelukkig nietquote:Op zondag 28 november 2010 17:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
blijf je eten daar of doen ze je dat niet aan?
quote:Op zondag 28 november 2010 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
. Gelukkig niet
We gaan binnen nu en 5 minuten gok ik.
quote:DEN BOSCH - In Den Bosch en in Rosmalen zijn zaterdagavond en -nacht in totaal drie auto's in brand gevlogen.
In Den Bosch aan het Sweelinckplein en aan de Kooikersweg en in Rosmalen aan de Agaatborch.
http://www.brabantsdagbla(...)osmalen-in-brand.ece
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:30 schreef fairytalessuck het volgende:
Dan zit je in Helmond toch beter, hier gebeurt zoiets niet.
Allemaal nette mensen hier.Roep maar niet te hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, ik kom ineens op een idee.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, ik kom ineens op een idee.![]()
![]()
Zal je nog verbazen heurrr.quote:Op zondag 28 november 2010 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Helmond is toch niet zo groot, lekker weinig auto's. Goed idee Tux.
Thnx.quote:Op zondag 28 november 2010 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Helmond is toch niet zo groot, lekker weinig auto's. Goed idee Tux.
Dadelijk staat er politie aan je deur.quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Thnx.Na Vught en DB ben ik wel weer toe aan iets nieuws.
Ik zal vast koffie zetten.quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dadelijk staat er politie aan je deur.
Idd. Alle huizen hebben wielen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zal je nog verbazen heurrr.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Alle huizen hebben wielen.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef bijdehand het volgende:
Bonje in Helmond!
'Heeeuj Anita, godverdomme ons huis is weer verzakt!'
'Nooooweeeej Sjonnie, was er un aardbeving ofzo? Daar heeft Pieter Paulusma niets over gezegd!'
'Neeeej Anitaaaa, we hebben een lekke band!'
quote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef bijdehand het volgende:
Bonje in Helmond!
'Heeeuj Anita, godverdomme ons huis is weer verzakt!'
'Nooooweeeej Sjonnie, was er un aardbeving ofzo? Daar heeft Pieter Paulusma niets over gezegd!'
'Neeeej Anitaaaa, we hebben een lekke band!'
De politie is er nogsteeds niet hoor, ik snap er niks van.quote:
In het weekend zijn er minder agenten aan het werk.. Morgen gaan ze verder onderzoeken dan maak je wel meer kans.quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De politie is er nogsteeds niet hoor, ik snap er niks van.
Ja echt zonde van de koffie.quote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het weekend zijn er minder agenten aan het werk.. Morgen gaan ze verder onderzoeken dan maak je wel meer kans.Al is de koffie dan al wel erg koud he.
mijne zegt dat nietquote:Op zondag 28 november 2010 17:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo zijn alle oma's.
"Je moet echt meer gaan sporten en minder eten." Maar wel 2 seconden later allemaal koekjes, snoep en chocolade op tafel zetten of meegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 00:25 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
mijne zegt dat niet
je bent gewoon te dikDe jouwe mag jou gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
De jouwe schreeuwt altijd 'beter dan Maurice!! JAAA!! JAAAA!!!'quote:Op maandag 29 november 2010 00:30 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
oh jawel hoor
de jouwe mag mij ook heel graag
erg zwakke comebackquote:Op maandag 29 november 2010 00:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De jouwe schreeuwt altijd 'beter dan Maurice!! JAAA!! JAAAA!!!'
Mijn oma heeft het altijd over een hondachtige jongen met een lange neus die altijd voor het raam staat te glurenze haat die gast.
Van jou ja.quote:Op maandag 29 november 2010 00:44 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
erg zwakke comeback
maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al
Wat nou, faal. Ik zit helemaal fris en fruitig op school man.quote:
Die domme opmerkingen van jou zijn geen knip voor de neus (neusquote:Op maandag 29 november 2010 09:50 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
neuh
maar vanwaar al dat gehaat hier? helegaar nergens voor nodig
dit soort kansloos gedrag dusquote:Op maandag 29 november 2010 09:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die domme opmerkingen van jou zijn geen knip voor de neus (neus) waard.
ja, zou ik ook zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 09:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat nou, faal. Ik zit helemaal fris en fruitig op school man.
Het was uiteindelijk 3 uur.quote:Op maandag 29 november 2010 10:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, zou ik ook zeggen![]()
Maar faal omdat je toch maar weer laat in bed lag
Er is hier geen kansloos gedrag. Alhoewel, nu jij hier bent....quote:Op maandag 29 november 2010 09:52 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
dit soort kansloos gedrag dus
Juistem!quote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er is hier geen kansloos gedrag. Alhoewel, nu jij hier bent....
Goedemiddag kansrijke liefhebber.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goedemiddag kansrijke liefhebber.
Hallo Fed! Dat is kut voor je.quote:Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef FedExpress het volgende:
Hallo allemaal, ik ben Fed en ik haat sneeuw
haha, ja hequote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hallo Fed! Dat is kut voor je.
Och gerem lekker koud dan.quote:Op maandag 29 november 2010 16:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, ja he
sta op de bus te wachten. alles heeft 'oponthoud'
35 minuten staan wachten. en ik kan 3 lijnen pakken, kan je nagaan. zal een lange terugreis worden vrees ik...quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och gerem lekker koud dan.
Gelukkig rijden de treinen nog.. Voor zolang het duurt.
Wow.quote:Op maandag 29 november 2010 17:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
35 minuten staan wachten. en ik kan 3 lijnen pakken, kan je nagaan. zal een lange terugreis worden vrees ik...
Moet morgen toevallig naar school. Zal wel posten hoeveel vertraging ik hebquote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Gelukkig rijden de treinen nog.. Voor zolang het duurt.
Ik doe met je mee!quote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet morgen toevallig naar school. Zal wel posten hoeveel vertraging ik heb
De busquote:Op maandag 29 november 2010 18:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!
net 55 minuten in de bus gezeten. Duurt normaal max half uur ofzo
ach, ik zat in ieder geval warm en droog. Kon ik van die mensen buiten niet zeggen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De busDan vraag je er gewoon om. Zeker als de sneeuw er net ligt
Nee ok. Ik ga gewoon fietsen morgen, denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 19:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ach, ik zat in ieder geval warm en droog. Kon ik van die mensen buiten niet zeggen.
En ik ben geniaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 29 november 2010 19:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ik ben geniaal
Hihi wat een leuken garpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Ik maak geen garpjes.quote:Op maandag 29 november 2010 19:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hihi wat een leuken garpje.
Geen wonder dat het leuk was.quote:
Ik grom alleen een keer..quote:
QFTquote:Op maandag 29 november 2010 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
Ik kom ook net uit de bus, maar die had geen vertraging.Jammergenoeg hou je van die klotejong die het leuk vinden de bus te bekogelen met sneeuwballen en zelfs met stenen erin.
Ophangen dat tuig.
zolang ze maar lijdenquote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef fairytalessuck het volgende:
HEE HEE HEE.
Niet zo sadistisch doen hier.
Daar hou ik niet zo van.
Ophangen, tssk. Geef ze een zachte behandeling ja.
Kietel ze ofzo, dat is veel leuker.
Ik shine zo hard dat je er blind van wordt, jwz.quote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zolang ze maar lijden![]()
Leedvermaak, jeweettoch![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik shine zo hard dat je er blind van wordt, jwz.
Neem spullen mee voor m'n ogen.quote:
je ogen?quote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Neem spullen mee voor m'n ogen.
Ja.quote:
oh noesquote:Op maandag 29 november 2010 22:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja.
Ik keek in de spiegel en nu zie ik niks meer.
M'n huishoudster typt voor me.quote:Op maandag 29 november 2010 22:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh noes![]()
En dan toch lezen wat ik typ en nog goed terug typen ook. R.E.S.P.E.C.T.
ah, vandaar. Goed geregeldquote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
M'n huishoudster typt voor me.
Ik regel altijd alles, vandaar dat ik zo shine en nu niks meer zie.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik regel altijd alles, vandaar dat ik zo shine en nu niks meer zie.
Doe maar zo, je bent gewoon jaloers.quote:
op jouw blind zijn? nee hoorquote:Op maandag 29 november 2010 22:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Doe maar zo, je bent gewoon jaloers.
gevondenquote:Op maandag 29 november 2010 22:11 schreef FedExpress het volgende:
Maar ik zal eens kijken of ik nog wat spul voor je ogen heb liggen
quote:Op maandag 29 november 2010 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:![]()
Ik kom ook net uit de bus, maar die had geen vertraging.Jammergenoeg hou je van die klotejong die het leuk vinden de bus te bekogelen met sneeuwballen en zelfs met stenen erin.
Ophangen dat tuig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
HET WERKT IK KAN WEER ZIENquote:
jeeeejquote:Op maandag 29 november 2010 23:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
HET WERKT IK KAN WEER ZIEN
voor de verandering wel een keertje ja.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
voor de verandering wel een keertje ja.
Nu al?quote:
Dan had jij toch ook al op bed moeten liggen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kinderbedtijd natuurlijk.
Weltruste Fed
Klopt, maar lieve kindjes mogen altijd meer.quote:Op maandag 29 november 2010 23:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan had jij toch ook al op bed moeten liggen.
Mss als je je vader een plezier doet ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klopt, maar lieve kindjes mogen altijd meer.
Vieze Tux.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mss als je je vader een plezier doet ja.
Ik vies? Nooit!quote:
Ik hoopte op die versgebakken appeltaart, al heeft tie geen eeuwig leven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En wat moet ie dan als je moeder geen zin heeft?
Ik durf nu nooit meer appeltaart te eten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoopte op die versgebakken appeltaart, al heeft tie geen eeuwig leven.Misschien achter het station anders. Stuur jij je vader daar ook altijd heen?
Sorry.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik durf nu nooit meer appeltaart te eten.![]()
Ik heb geen idee wat die doet, die woont in Waalwijk en daar is alleen een busstation.
Ja daar werd ook die bus bijna gesloopt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry.
Waalwijk.Daar gebeuren pas rare dingen.
Ik heb niet echt veel keus he.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:20 schreef fairytalessuck het volgende:
Alleen boerenpummels gaan met de bus.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb niet echt veel keus he.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daar werd ook die bus bijna gesloopt.
Ik dacht dat je me uitschold.quote:
Ja he.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Het zou verboden moeten worden. Die jeugd van tegenwoordig.
Zoiets zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me uitschold.
quote:
oh. my. god.quote:Op dinsdag 30 november 2010 04:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ga naar bed. Dat jullie het even weten als jullie over 2 uur alweer wakker worden.
Muahah.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 04:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ga naar bed. Dat jullie het even weten als jullie over 2 uur alweer wakker worden.
Muahah.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:30 schreef bijdehand het volgende:
moggel. Bijna geen vertraging volgens NS.
Ik ben nu pas wakker hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 04:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Muahah.
Ik nu al.quote:
Hoop het niet, want morgen moet ik om 6 uur weer opstaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol, dat gaat weer laat worden vannacht
nja, iets met een vicieuze cirkel...quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoop het niet, want morgen moet ik om 6 uur weer opstaan.
Die heb je alleen in je hoofd.quote:
Ja daarom zit ik op de uniquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die heb je alleen in je hoofd.
quote:
En de grap is... ?quote:
Ook dat nog....quote:
O je kan 'm niet uitleggen?quote:
Ohjee alweer zo 1.quote:
Leg dan uit, geniusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |