Het is albest laat he?quote:
Oh, okeequote:Op zondag 28 november 2010 13:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is albest laat he?
Over 3 kwartier moet ik gedoucht, me aangekleed en gegeten hebben en wat spullen bij elkaar hebben geraapt.
Zou ik dat redden?
Het is nu nog een half uur, gaat m niet worden denk ik. Maar ik had besloten om weer eens mee te gaan naar m'n opa en oma, ben gisterenavond niet op stap geweest dus dan ben ik iig een beetje toonbaarquote:Op zondag 28 november 2010 13:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oh, okeeGa je doen?
Maar uhm, dat kan jij wel
Ja, dan moet je niet nog een kwartier wachten met beginnen natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is nu nog een half uur, gaat m niet worden denk ik. Maar ik had besloten om weer eens mee te gaan naar m'n opa en oma, ben gisterenavond niet op stap geweest dus dan ben ik iig een beetje toonbaaren dan zien ze m'n gezicht eens wat vaker dan alleen wanneer er iets te doen is.
Toen ik klaar was met eten was het al half 3, toen moest ik nog douchen.quote:Op zondag 28 november 2010 14:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet nog een kwartier wachten met beginnen natuurlijk![]()
Gewoon beginnen nu, ze wachten vast wel even op je.
Hup hup, opa en oma blij gaan maken jij
quote:Op zondag 28 november 2010 15:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Toen ik klaar was met eten was het al half 3, toen moest ik nog douchen.
Dat heb ik maar overgeslagen, doe ik zo wel hehe. Ze zaten op me te wachten thuis.quote:
Haha, okeequote:Op zondag 28 november 2010 16:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat heb ik maar overgeslagen, doe ik zo wel hehe. Ze zaten op me te wachten thuis.
Maar verveel me nu dood pffft. Ik weet weer waarom ik niet zovaak meega.
Ik heb een ontzettend lieve opa en oma, maar het gaat altijd over zulke saaie dingen
Ja we zitten hier nou al 2 uur, heb het ook wel gehad ondertussen. M'n oma heeft ook altijd commentaar op m'n gewicht, echt zo irritant. Ik ben niet dik of wat dan ook, maar elke keer als ik hier ben maakt ze een opmerking. Net ook weer "oh je hebt echt dezelfde benen als je moeder, die heeft ook van die dikke kuiten."quote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, okee
Gelukkig heb je FOK! nog
ja, ik ken het probleem. Heb het na een uurtje ofzo ook wel weer gezien eigenlijk
ik wil zeggen, volgens mij ben jij alles behalve dikquote:Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja we zitten hier nou al 2 uur, heb het ook wel gehad ondertussen. M'n oma heeft ook altijd commentaar op m'n gewicht, echt zo irritant. Ik ben niet dik of wat dan ook, maar elke keer als ik hier ben maakt ze een opmerking. Net ook weer "oh je hebt echt dezelfde benen als je moeder, die heeft ook van die dikke kuiten."
Dat is echt zó niet waar.
M'n moeder is 2x zo dik als ik wtf
Ik krijg minderwaardigheidscomplexen hier
Ja pfft ik erger me er dood aan. Doet ze altijd als ik erbij ben, van die gemene opmerkingen die nergens op slaan. Echt debiel. Ik ga ook altijd chagrijnig weg hierquote:Op zondag 28 november 2010 17:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik wil zeggen, volgens mij ben jij alles behalve dik
Een van mijn oma's doet dat ook bij mn zusje. Echt stom, maar ja.
Proberen niet teveel van aan te trekken![]()
Ja, ik snap dat ook niet. Zal ik ook nooit snappen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja pfft ik erger me er dood aan. Doet ze altijd als ik erbij ben, van die gemene opmerkingen die nergens op slaan. Echt debiel. Ik ga ook altijd chagrijnig weg hier
Hmm mijn oma is dus niet de enige die dat doet. Wel stom, maarja..
Aargh ik wil wegquote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet. Zal ik ook nooit snappen.
maar ach, sommige dingen horen dan ook mysterieus te blijven he
. Gelukkig nietquote:Op zondag 28 november 2010 17:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
blijf je eten daar of doen ze je dat niet aan?
quote:Op zondag 28 november 2010 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
. Gelukkig niet
We gaan binnen nu en 5 minuten gok ik.
quote:DEN BOSCH - In Den Bosch en in Rosmalen zijn zaterdagavond en -nacht in totaal drie auto's in brand gevlogen.
In Den Bosch aan het Sweelinckplein en aan de Kooikersweg en in Rosmalen aan de Agaatborch.
http://www.brabantsdagbla(...)osmalen-in-brand.ece
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:30 schreef fairytalessuck het volgende:
Dan zit je in Helmond toch beter, hier gebeurt zoiets niet.
Allemaal nette mensen hier.Roep maar niet te hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |