Dat was toch al overduidelijk, ik bedoel, hallo.quote:Op zondag 28 november 2010 01:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik mocht eigenlijk niet over z'n fetish praten, maar nou heb ik het toch gedaan.
Toch niet echt he?quote:Op zondag 28 november 2010 01:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die staan in KPD, maar jij bent nog een kindje dus jij mag dat niet zien.
Ja hoezo niet dan.quote:
quote:DEN BOSCH - In Den Bosch zijn zaterdagavond twee auto's in brand gevlogen. Een aan het Sweelinckplein en aan de Kooikersweg. Rond de klok van kwart over negen raakte in Den Bosch-Zuid aan het Sweelinckplein een personenauto in de brand.
Hoi Spuit 11quote:
Wie moet ik nou geloven. Dilemma, dilemma.quote:
Vooral die in fokkers in actie.quote:
Jaaa inderdaad!quote:Op zondag 28 november 2010 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vooral die in fokkers in actie.
Welke fokkers?quote:Op zondag 28 november 2010 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vooral die in fokkers in actie.
Hij heeft een ladder in z'n panty.quote:Op zondag 28 november 2010 01:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaaa inderdaad!
Haha dat jurkje, geweldig.
Ochja, nou je het zegt.quote:Op zondag 28 november 2010 01:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij heeft een ladder in z'n panty.
jaja, zo kan die wel weerquote:Op zondag 28 november 2010 01:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ochja, nou je het zegt.![]()
Maarja kijk die houding, zal wel ergens achter zijn blijven haken ofzo. Moet haast wel.
Wel respect dat hij dat zomaar doet.
En ik vind die schoenen stiekem ook wel leuk.
Allerlei.quote:
FE en nog wat gozers, weet niet wie dat zijn?quote:
Welterusten.quote:Op zondag 28 november 2010 01:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga slapen, fijne nacht nog allemaal!
Ja ja.quote:Op zondag 28 november 2010 01:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
FE en nog wat gozers, weet niet wie dat zijn?
Je hoeft je niet te schamen hoor, ik ben ook voorbijgekomen in KPD.quote:
trustenquote:Op zondag 28 november 2010 01:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik weet het serieus niet, vraag FE.quote:
Truste.quote:Op zondag 28 november 2010 01:56 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 04:10 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
kutkabouter is dan ook synoniem voor cool
quote:Op zondag 28 november 2010 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
Bossche bollen als ontbijt ole ole.
ai, daar moet ik toch even niet aan denkenquote:Op zondag 28 november 2010 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
Bossche bollen als ontbijt ole ole.
Gaat weer lekker he.quote:Op zondag 28 november 2010 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Er zijn gisteravond 2 auto's afgefikt, die op het Sweelinckplein en hier op de Kooikersweg.
Uhm, volgens mij postte ik dat gisteren alquote:Op zondag 28 november 2010 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Er zijn gisteravond 2 auto's afgefikt, die op het Sweelinckplein en hier op de Kooikersweg.
Ja die eerste wel ja.quote:Op zondag 28 november 2010 12:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij postte ik dat gisteren al
Nee.quote:Op zondag 28 november 2010 12:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en die tweede ook. ga maar even teruglezen
ik had al gepost voordat je je edit maakte.quote:Op zondag 28 november 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee.En je doet maar een gedeelte.
Ja dan zet je het er nu gauw ff bij.quote:Op zondag 28 november 2010 12:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik had al gepost voordat je je edit maakte.
maar goed, ik zal het even voor je terug gaan halen
Wat is daar toch zo leuk aanquote:DEN BOSCH - In Den Bosch is zaterdagavond weer een auto in brand gevlogen. Dit keer raakte aan het Sweelinckplein in Den Bosch-Zuid rond de klok van kwart over negen een personenauto in de brand.
De politie probeerde het vuur met een brandblusser te blussen maar dat lukte niet goed. Vanuit een flat aan het plein werd een lange brandslang naar buiten gerold en zo probeerde men het vuur nog te doven. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. Omdat het vuur hoogstwaarschijnlijk aan de voorkant de auto is ontstaan, vermoedt men een link met de autobranden die de laatste tijd in Vught (17 stuks) maar ook in Den Bosch aan de gang zijn.
quote:DEN BOSCH - In Den Bosch zijn zaterdagavond twee auto's in brand gevlogen. Een aan het Sweelinckplein en aan de Kooikersweg. Rond de klok van kwart over negen raakte in Den Bosch-Zuid aan het Sweelinckplein een personenauto in de brand.
Ja gauw ge-edit, dat zeg ik toch.quote:Op zondag 28 november 2010 12:09 schreef FedExpress het volgende:
Post #86:
[..]
Wat is daar toch zo leuk aan
Post #105:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |