Dat was toch al overduidelijk, ik bedoel, hallo.quote:Op zondag 28 november 2010 01:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik mocht eigenlijk niet over z'n fetish praten, maar nou heb ik het toch gedaan.
Toch niet echt he?quote:Op zondag 28 november 2010 01:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die staan in KPD, maar jij bent nog een kindje dus jij mag dat niet zien.
Ja hoezo niet dan.quote:
quote:DEN BOSCH - In Den Bosch zijn zaterdagavond twee auto's in brand gevlogen. Een aan het Sweelinckplein en aan de Kooikersweg. Rond de klok van kwart over negen raakte in Den Bosch-Zuid aan het Sweelinckplein een personenauto in de brand.
Hoi Spuit 11quote:
Wie moet ik nou geloven. Dilemma, dilemma.quote:
Vooral die in fokkers in actie.quote:
Jaaa inderdaad!quote:Op zondag 28 november 2010 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vooral die in fokkers in actie.
Welke fokkers?quote:Op zondag 28 november 2010 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vooral die in fokkers in actie.
Hij heeft een ladder in z'n panty.quote:Op zondag 28 november 2010 01:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaaa inderdaad!
Haha dat jurkje, geweldig.
Ochja, nou je het zegt.quote:Op zondag 28 november 2010 01:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij heeft een ladder in z'n panty.
jaja, zo kan die wel weerquote:Op zondag 28 november 2010 01:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ochja, nou je het zegt.![]()
Maarja kijk die houding, zal wel ergens achter zijn blijven haken ofzo. Moet haast wel.
Wel respect dat hij dat zomaar doet.
En ik vind die schoenen stiekem ook wel leuk.
Allerlei.quote:
FE en nog wat gozers, weet niet wie dat zijn?quote:
Welterusten.quote:Op zondag 28 november 2010 01:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga slapen, fijne nacht nog allemaal!
Ja ja.quote:Op zondag 28 november 2010 01:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
FE en nog wat gozers, weet niet wie dat zijn?
Je hoeft je niet te schamen hoor, ik ben ook voorbijgekomen in KPD.quote:
trustenquote:Op zondag 28 november 2010 01:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik weet het serieus niet, vraag FE.quote:
Truste.quote:Op zondag 28 november 2010 01:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |