Wat nou, faal. Ik zit helemaal fris en fruitig op school man.quote:
Die domme opmerkingen van jou zijn geen knip voor de neus (neusquote:Op maandag 29 november 2010 09:50 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
neuh
maar vanwaar al dat gehaat hier? helegaar nergens voor nodig
dit soort kansloos gedrag dusquote:Op maandag 29 november 2010 09:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die domme opmerkingen van jou zijn geen knip voor de neus (neus) waard.
ja, zou ik ook zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 09:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat nou, faal. Ik zit helemaal fris en fruitig op school man.
Het was uiteindelijk 3 uur.quote:Op maandag 29 november 2010 10:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, zou ik ook zeggen![]()
Maar faal omdat je toch maar weer laat in bed lag
Er is hier geen kansloos gedrag. Alhoewel, nu jij hier bent....quote:Op maandag 29 november 2010 09:52 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
dit soort kansloos gedrag dus
Juistem!quote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er is hier geen kansloos gedrag. Alhoewel, nu jij hier bent....
Goedemiddag kansrijke liefhebber.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goedemiddag kansrijke liefhebber.
Hallo Fed! Dat is kut voor je.quote:Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef FedExpress het volgende:
Hallo allemaal, ik ben Fed en ik haat sneeuw
haha, ja hequote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hallo Fed! Dat is kut voor je.
Och gerem lekker koud dan.quote:Op maandag 29 november 2010 16:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, ja he
sta op de bus te wachten. alles heeft 'oponthoud'
35 minuten staan wachten. en ik kan 3 lijnen pakken, kan je nagaan. zal een lange terugreis worden vrees ik...quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och gerem lekker koud dan.
Gelukkig rijden de treinen nog.. Voor zolang het duurt.
Wow.quote:Op maandag 29 november 2010 17:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
35 minuten staan wachten. en ik kan 3 lijnen pakken, kan je nagaan. zal een lange terugreis worden vrees ik...
Moet morgen toevallig naar school. Zal wel posten hoeveel vertraging ik hebquote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Gelukkig rijden de treinen nog.. Voor zolang het duurt.
Ik doe met je mee!quote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet morgen toevallig naar school. Zal wel posten hoeveel vertraging ik heb
De busquote:Op maandag 29 november 2010 18:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!
net 55 minuten in de bus gezeten. Duurt normaal max half uur ofzo
ach, ik zat in ieder geval warm en droog. Kon ik van die mensen buiten niet zeggen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De busDan vraag je er gewoon om. Zeker als de sneeuw er net ligt
Nee ok. Ik ga gewoon fietsen morgen, denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 19:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ach, ik zat in ieder geval warm en droog. Kon ik van die mensen buiten niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |