quote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, ik kom ineens op een idee.![]()
![]()
Zal je nog verbazen heurrr.quote:Op zondag 28 november 2010 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Helmond is toch niet zo groot, lekker weinig auto's. Goed idee Tux.
Thnx.quote:Op zondag 28 november 2010 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Helmond is toch niet zo groot, lekker weinig auto's. Goed idee Tux.
Dadelijk staat er politie aan je deur.quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Thnx.Na Vught en DB ben ik wel weer toe aan iets nieuws.
Ik zal vast koffie zetten.quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dadelijk staat er politie aan je deur.
Idd. Alle huizen hebben wielen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zal je nog verbazen heurrr.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Alle huizen hebben wielen.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef bijdehand het volgende:
Bonje in Helmond!
'Heeeuj Anita, godverdomme ons huis is weer verzakt!'
'Nooooweeeej Sjonnie, was er un aardbeving ofzo? Daar heeft Pieter Paulusma niets over gezegd!'
'Neeeej Anitaaaa, we hebben een lekke band!'
quote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef bijdehand het volgende:
Bonje in Helmond!
'Heeeuj Anita, godverdomme ons huis is weer verzakt!'
'Nooooweeeej Sjonnie, was er un aardbeving ofzo? Daar heeft Pieter Paulusma niets over gezegd!'
'Neeeej Anitaaaa, we hebben een lekke band!'
De politie is er nogsteeds niet hoor, ik snap er niks van.quote:
In het weekend zijn er minder agenten aan het werk.. Morgen gaan ze verder onderzoeken dan maak je wel meer kans.quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De politie is er nogsteeds niet hoor, ik snap er niks van.
Ja echt zonde van de koffie.quote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het weekend zijn er minder agenten aan het werk.. Morgen gaan ze verder onderzoeken dan maak je wel meer kans.Al is de koffie dan al wel erg koud he.
mijne zegt dat nietquote:Op zondag 28 november 2010 17:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo zijn alle oma's.
"Je moet echt meer gaan sporten en minder eten." Maar wel 2 seconden later allemaal koekjes, snoep en chocolade op tafel zetten of meegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 00:25 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
mijne zegt dat niet
je bent gewoon te dikDe jouwe mag jou gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
De jouwe schreeuwt altijd 'beter dan Maurice!! JAAA!! JAAAA!!!'quote:Op maandag 29 november 2010 00:30 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
oh jawel hoor
de jouwe mag mij ook heel graag
erg zwakke comebackquote:Op maandag 29 november 2010 00:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De jouwe schreeuwt altijd 'beter dan Maurice!! JAAA!! JAAAA!!!'
Mijn oma heeft het altijd over een hondachtige jongen met een lange neus die altijd voor het raam staat te glurenze haat die gast.
Van jou ja.quote:Op maandag 29 november 2010 00:44 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
erg zwakke comeback
maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |