En ik ben geniaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 29 november 2010 19:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ik ben geniaal
Hihi wat een leuken garpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Ik maak geen garpjes.quote:Op maandag 29 november 2010 19:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hihi wat een leuken garpje.
Geen wonder dat het leuk was.quote:
Ik grom alleen een keer..quote:
QFTquote:Op maandag 29 november 2010 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
Ik kom ook net uit de bus, maar die had geen vertraging.Jammergenoeg hou je van die klotejong die het leuk vinden de bus te bekogelen met sneeuwballen en zelfs met stenen erin.
Ophangen dat tuig.
zolang ze maar lijdenquote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef fairytalessuck het volgende:
HEE HEE HEE.
Niet zo sadistisch doen hier.
Daar hou ik niet zo van.
Ophangen, tssk. Geef ze een zachte behandeling ja.
Kietel ze ofzo, dat is veel leuker.
Ik shine zo hard dat je er blind van wordt, jwz.quote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zolang ze maar lijden![]()
Leedvermaak, jeweettoch![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik shine zo hard dat je er blind van wordt, jwz.
Neem spullen mee voor m'n ogen.quote:
je ogen?quote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Neem spullen mee voor m'n ogen.
Ja.quote:
oh noesquote:Op maandag 29 november 2010 22:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja.
Ik keek in de spiegel en nu zie ik niks meer.
M'n huishoudster typt voor me.quote:Op maandag 29 november 2010 22:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh noes![]()
En dan toch lezen wat ik typ en nog goed terug typen ook. R.E.S.P.E.C.T.
ah, vandaar. Goed geregeldquote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
M'n huishoudster typt voor me.
Ik regel altijd alles, vandaar dat ik zo shine en nu niks meer zie.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik regel altijd alles, vandaar dat ik zo shine en nu niks meer zie.
Doe maar zo, je bent gewoon jaloers.quote:
op jouw blind zijn? nee hoorquote:Op maandag 29 november 2010 22:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Doe maar zo, je bent gewoon jaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |