Dankje.quote:Op zondag 28 november 2010 00:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hier hou ik het even bij, anders wordt ie 20 meter lang.
Arme sloeber.quote:Op zondag 28 november 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dankje.Die eerste pagina is altijd kut via mobiel.
Veelste fel licht. Dan kom ik helemaal niet in slaap.quote:Op zondag 28 november 2010 00:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Arme sloeber.Kan je geen computer betalen.
oh, je doet een poging tot slapen?quote:Op zondag 28 november 2010 00:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Veelste fel licht. Dan kom ik helemaal niet in slaap.
Is het zo erg?quote:Op zondag 28 november 2010 00:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Veelste fel licht. Dan kom ik helemaal niet in slaap.
Al sinds half 10.. Lukt alleen niet.quote:Op zondag 28 november 2010 00:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh, je doet een poging tot slapen?
Haha klopt ja.quote:Op zondag 28 november 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dankje.Die eerste pagina is altijd kut via mobiel.
Hmm volgens mij is dat nog van bijdehand, heb het er zelf niet neergezet in ieder geval.quote:Op zondag 28 november 2010 00:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat vol = vol is ook best goed verzonnen trouwens.
quote:Op zondag 28 november 2010 00:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al sinds half 10.. Lukt alleen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was er niets!
quote:Op zondag 28 november 2010 00:38 schreef IemandNiemand het volgende:
Vrouwen met hakken...
Die vrouwen mogen jou dan gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 28 november 2010 00:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is dat nog van bijdehand, heb het er zelf niet neergezet in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
eye-openerquote:Op zondag 28 november 2010 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die vrouwen mogen jou dan gewoon niet.
Vrouwen met hakken...
Je stopt die breezers er toch zelf in opdat zij hun kleren uittrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zondag 28 november 2010 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Al die moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Bedankt voor de informatie, ik wist het wel. Morgen gooi ik mn vriendin mn huis uit. Dankzij jouw inzicht dat ze me "toch niet aardig vind"quote:Op zondag 28 november 2010 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die vrouwen mogen jou dan gewoon niet.
Inderdaad.quote:
Vrouwen met hakken...
Die kunnen dan gewoon niet op hakken lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op zondag 28 november 2010 00:42 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, ik wist het wel. Morgen gooi ik mn vriendin mn huis uit. Dankzij jouw inzicht dat ze me "toch niet aardig vind"
Goed bezig! Vele zouden er moeten volgen. Wel alle spullen uit het raam gooien en haar er achteraan he. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 28 november 2010 00:42 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, ik wist het wel. Morgen gooi ik mn vriendin mn huis uit. Dankzij jouw inzicht dat ze me "toch niet aardig vind"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |