Jeuj dan gaan we kijken.quote:Op zondag 28 november 2010 00:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Adres met tijd mag in een PM.
Of juist wel; het is maar net wie je het vraagtquote:Op zondag 28 november 2010 00:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Die kunnen dan gewoon niet op hakken lopen.
Heulemaal niet.quote:
Ik zou gaan voor niet, dat werkt wat beter in jouw voordeel.quote:Op zondag 28 november 2010 00:46 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Of juist wel; het is maar net wie je het vraagt![]()
QFTquote:
Ja en filmen ook natuurlijk.quote:
O GAWD!!quote:
Nee, sorry. Mag ik hier niet zijn dan?quote:Op zondag 28 november 2010 00:48 schreef BarrieButsers het volgende:
IemandNiemand woon jij in het o zo mooie, gezellige, gastvrije en leuke 's-Hertogenbosch?
Jawel hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 00:51 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Nee, sorry. Mag ik hier niet zijn dan?
Ieuw, jij bent een bovensloter.quote:Op zondag 28 november 2010 00:51 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Nee, sorry. Mag ik hier niet zijn dan?
Ahhhhh Rotterdam!!quote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ieuw, jij bent een bovensloter.
Dankjewel.quote:Op zondag 28 november 2010 00:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik kwam even langs om te zeggen dat ik ook op hoge hakken loop, je bent niet alleen.
ik vind hem mooi hoorquote:Op zondag 28 november 2010 00:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Maar jongens even serieus he.
Waarom is mijn OP zo erg?
Het is wel m'n eigen collectie die ik daar tentoonstel ja.
Ik voel me beledigd.
Nee niet erg hoor. Maar zo anders. Zo hoog ook.quote:Op zondag 28 november 2010 00:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik voel me beledigd.
Is je collectie van echte Bossche makelij?quote:Op zondag 28 november 2010 00:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik voel me beledigd.
Ik kan daar nog geen 10 meter fatsoenlijk op lopen.quote:Op zondag 28 november 2010 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee niet erg hoor. Maar zo anders. Zo hoog ook.
Tien meter is wel erg veel met zo'n hakken.quote:Op zondag 28 november 2010 00:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan daar nog geen 10 meter fatsoenlijk op lopen.
Ja 't was maar een gokje.quote:Op zondag 28 november 2010 01:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tien meter is wel erg veel met zo'n hakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |