Oh dan moet jij dat fixen want dat is me nooit goed gelukt met die stomme rokersOP.quote:
Dat ene topic per jaarquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:40 schreef Tezz het volgende:
Hara, je hebt gelijk. Maar ook wel eens in F&F! Toch?
You can check out any time you like, but you can never leave.quote:
Ik bekeek de lijst in de OP net even, en toen zag mijn oog dit ineens Het rokershoekje # 56, op verzoek van snakey nu met OPquote:
Ja! Was ook gezellig. Ze noemt het niet voor niets for old time's sake!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:45 schreef RitseB het volgende:
Goede hoeveelheid Queen_Bee in de TT's van de oude topics.
Sociosquote:
Viel mij gewoon op.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja! Was ook gezellig. Ze noemt het niet voor niets for old time's sake!
Waag een rondje, waag een rondje, voor een beer of een klokje. Piovan met zijn lollerbakkes.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik bekeek de lijst in de OP net even, en toen zag mijn oog dit ineens Het rokershoekje # 56, op verzoek van snakey nu met OP
DAt herinner ik mij niet.
Gelukkig niet neequote:Op maandag 11 oktober 2010 15:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb die topics niet geopend.
Oké, dan neem ik mijn post terug.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja...
Ik vind LudoSanders wel serieus de beste moderator van KLB, hoor.
Slijmbal.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, zeg...
Ik vind LudoSanders wel serieus de beste moderator van KLB, hoor.
Die vond ik met mijn spitse speurneus. Zet je hem weer even centraal?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:51 schreef PeZu het volgende:
hallo allemaal![]()
doei soicospaat![]()
die complete collage waar komt die nu opeens vandaan
Ja joh, leuke ONZer was dat. Tegenwoordig een stomme KLBer, net zoals Ludo.quote:
Uit de ouwe doos van Hara!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:51 schreef PeZu het volgende:
hallo allemaal![]()
doei soicospaat![]()
die complete collage waar komt die nu opeens vandaan
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja joh, leuke ONZer was dat. Tegenwoordig een stomme KLBer, net zoals Ludo.
Zeg jij nu maar niets, met US en F&F.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja joh, leuke ONZer was dat. Tegenwoordig een stomme KLBer, net zoals Ludo.
Nee, je bent gestopt op ONZ en KLB is niet ONZquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik blijf tenminste bij mijn leest.
Waar? Gewoon, voor in mijn archieven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Allesbehalve. Ook hiervoor al eens kenbaar gemaakt aan anderen.
Sorry hoor, wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Allesbehalve. Ook hiervoor al eens kenbaar gemaakt aan anderen.
En ONZ is ONZ niet meer. Zo blijven we bezig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je bent gestopt op ONZ en KLB is niet ONZ
Als we nu waren gebleven met hoeksje hadden we het kunnen tegengaan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En ONZ is ONZ niet meer. Zo blijven we bezig.
is nu te laat dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als we nu waren gebleven met hoeksje hadden we het kunnen tegengaan.
Op MSN.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
Waar? Gewoon, voor in mijn archieven.
er hangt wat kwijl aan je kinquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Op MSN.
[ afbeelding ]
(Zowel mijn eigen naam als de naam van de andere in het gesprek verwijderd)
Jij had het schip als één van de eerste verlaten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Op MSN.
[ afbeelding ]
Ja. Dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Juist niet dus! Op FOK! nooit gezegd, zou het ook niet gezegd hebben als het net niet ter sprake kwam. Maar nu wil ik gewoon bewijzen dat ik dat al voor vandaag het geval vond.quote:
Jonge, ik was er nog in het laatste topic uit de OP.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij had het schip als één van de eerste verlaten.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Op MSN.
[ afbeelding ]
Die topics in de OP zijn dan ook slechts uit de beginperiode. Die zijn later niet meer toegevoegd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jonge, ik was er nog in het laatste topic uit de OP.
Dat is inderdaad waar. Ludo en ik hebben het het langste geprobeerd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij had het schip als één van de eerste verlaten.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Juist niet dus! Op FOK! nooit gezegd, zou het ook niet gezegd hebben als het net niet ter sprake kwam. Maar nu wil ik gewoon bewijzen dat ik dat al voor vandaag het geval vond.
waar was ik danquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Ludo en ik hebben het het langste geprobeerd.
't Is zo lastig die topics terug te vinden. Rookhoekje, rokershoekje, rookhoeksje, rokershoekjsequote:Op maandag 11 oktober 2010 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die topics in de OP zijn dan ook slechts uit de beginperiode. Die zijn later niet meer toegevoegd.
Ja, in dat laatste topic hebben jullie het over een Ludo en Tezz scquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Ludo en ik hebben het het langste geprobeerd.
Godver, nu ziet iedereen het topic en komen ze het hier verkuttenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:07 schreef PeZu het volgende:
[ONZ FB] Mod met ohohcherso in de Matsoe Matsoe
how sad_!
god sate teh queen tijdquote:
Ik zag het topic vanochtend al hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Godver, nu ziet iedereen het topic en komen ze het hier verkutten
daar heb je het alquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zag het topic vanochtend al hoor
Haha, lapo van het laatste topic uit de OP.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:12 schreef Socios het volgende:
Vinden rokers niet-rokers ongezelliger?
Je keek of ik daar schuldig aan was, hè?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
Hey pezu, je hebt je centraalknopje weer gevonden.
ja was even zoeken maar hij doet het hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
Hey pezu, je hebt je centraalknopje weer gevonden.
kijk nog eens faaltje, ik kick hem er net naartoequote:Op maandag 11 oktober 2010 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hadden jullie maar niet niet centraal moeten staan
ik rook niet maar zeikende niet roker vind ik ook ongezellig, raar hequote:Op maandag 11 oktober 2010 16:12 schreef Socios het volgende:
Vinden rokers niet-rokers ongezelliger?
Kijken rokers die buiten voor een kroeg staan en een sigaret aan het roken zijn neer of voelen zij zich verheven tot niet-rokende mensen die toevallig passeren?quote:
Ow, ok, dat kan ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja was even zoeken maar hij doet het hoor![]()
[..]
kijk nog eens faaltje, ik kick hem er net naartoe![]()
quote:[..]
ik rook niet maar zeikende niet roker vind ik ook ongezellig, raar he_!
nee, nee man dat had ik ook niet toen ik nog rookte, waar haal je ie pure onzin vandaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Kijken rokers die buiten voor een kroeg staan en een sigaret aan het roken zijn neer of voelen zij zich verheven tot niet-rokende mensen die toevallig passeren?
En waarom gaan ze net op dat moment een hijs van hun sigaret nemen?
wat was het nummer ook al weer?quote:
Jij bent niet leuk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Kijken rokers die buiten voor een kroeg staan en een sigaret aan het roken zijn neer of voelen zij zich verheven tot niet-rokende mensen die toevallig passeren?
En waarom gaan ze net op dat moment een hijs van hun sigaret nemen?
Nee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je keek of ik daar schuldig aan was, hè?
Nou ja, het valt mij altijd op als ik op straat loop langs een aantal cafe´s. Vaak ook echt op zo een ´stoere´ manier een ´hijs´ nemen dan. Misschien speelt ook mee dat ze op dat moment ´bij dat café´ horen? Ik vind er in ieder geval niets stoers aan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:17 schreef PeZu het volgende:
nee, nee man dat had ik ook niet toen ik nog rookte, waar haal je ie pure onzin vandaan
dat tweed epunt is helemaal het toppunt van paranoia_!
Zoek het maar bij jezelf dan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, het valt mij altijd op als ik op straat loop langs een aantal cafe´s. Vaak ook echt op zo een ´stoere´ manier een ´hijs´ nemen dan. Misschien speelt ook mee dat ze op dat moment ´bij dat café´ horen? Ik vind er in ieder geval niets stoers aan.
Wat vind de roker van de kredietcrisis?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is dit? Het rokers vraag en antwoord topic?
ik zal je wat verklappen, het ligt aan jouquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, het valt mij altijd op als ik op straat loop langs een aantal cafe´s. Vaak ook echt op zo een ´stoere´ manier een ´hijs´ nemen dan. Misschien speelt ook mee dat ze op dat moment ´bij dat café´ horen? Ik vind er in ieder geval niets stoers aan.
Verder niets tegen rokers. Moet iedereen zelf weten. Alleen het gedrag van sommigen vind ik vreemd.
die 2 moest een 1 zijn, denk ik, gezien de OPquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
We hadden toch niet zoveel delen?
Het Rokerhoeksje # 253 NACHTBAGGER VAN PEZU, SNAKEY LEKR PUH
ik sloeg er 100 over denk ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
We hadden toch niet zoveel delen?
Het Rokerhoeksje # 253 NACHTBAGGER VAN PEZU, SNAKEY LEKR PUH
Hoezo?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:21 schreef PeZu het volgende:
ik zal je wat verklappen, het ligt aan jou
je beeld je dingen in, als ik rook of drink voel ik me niet extra stoer of stoer, ik doe het omdat ik er zin in heb en het lekker vindtquote:
Geen probleem. Moet iedereen voor zichzelf weten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
Stel nou, dat myr ging roken, wat zou je dan doen soos?
Ha, okey. Wel blij om te horen dat het zo is, maar waarom krijg ik dat gevoel dan altijd in zo een situatie? Het is ook net of ze heel ´nors´ zijn ofzo. Of juist overdreven blij als ze in een groepje staan te roken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:25 schreef PeZu het volgende:
je beeld je dingen in, als ik rook of drink voel ik me niet extra stoer of stoer, ik doe het omdat ik er zin in heb en het lekker vindt
dit geldt voor het leeuwendeel van de volwassenen dat jij je inbeeld dat het anders is ligt, ligt aan jou
Maar dan hoort ze wel bij 'die groep'quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen probleem. Moet iedereen voor zichzelf weten.
Zijn jullie echt van plan te stoppen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
Dan maak ik van de vorige 154en is dit 155
Wederom, dat ligt aan je jezelf.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ha, okey. Wel blij om te horen dat het zo is, maar waarom krijg ik dat gevoel dan altijd in zo een situatie? Het is ook net of ze heel ´nors´ zijn ofzo. Of juist overdreven blij als ze in een groepje staan te roken.
We zijn allang gestoptquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn jullie echt van plan te stoppen?
Ik heb niets tegen rokers, hoor. Alleen tegen diegene die een bepaald gedrag vertonen. Maar dat zou ik ook hebben als er niet gerookt werd door diezelfde persoon.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
Maar dan hoort ze wel bij 'die groep'
We zijn allang gestopt. Laatste topic was 08, hoogtepunt was 07.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet met roken hehIk bedoel met deze topicreeks
Je was anders wel heel lekker generaliserend bezig, maargoedquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen rokers, hoor. Alleen tegen diegene die een bepaald gedrag vertonen. Maar dat zou ik ook hebben als er niet gerookt werd door diezelfde persoon.
Hoe komt het dan dat ik nog in een topic met de naam 'rokershoeksje' kan posten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zijn allang gestopt. Laatste topic was 08, hoogtepunt was 07.
We zijn net terug, dit is topic 2.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat ik nog in een topic met de naam 'rokershoeksje' kan posten?
dat zeg ik toch al, dat beeld jij je inquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ha, okey. Wel blij om te horen dat het zo is, maar waarom krijg ik dat gevoel dan altijd in zo een situatie? Het is ook net of ze heel ´nors´ zijn ofzo. Of juist overdreven blij als ze in een groepje staan te roken.
Zijn jullie dan van plan om terug te blijven te zijn, ofzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zijn net terug, dit is topic 2.
Waarom moeten wij voor andere mensen denken? Houd eens op, en Pezuzu houd op te reagerenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat denken ze dan op zo een moment of hoe kijken ze dan wel tegen mij aan?
Jij had al een week eerder besloten dat het hoeksje geen toekomst meer had!quote:
Ik vraag het mij serieus af, hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom moeten wij voor andere mensen denken? Houd eens op, en Pezuzu houd op te reageren
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Verder niets tegen rokers. Moet iedereen zelf weten. Alleen het gedrag van sommigen vind ik vreemd.
Ik weet nog dat we afgesproken hadden dat nummer xxx het laatste deel zou zijn en daar heb ik toen nog posts uit verwijdert zodat we nog ff konden posten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jij had al een week eerder besloten dat het hoeksje geen toekomst meer had!
Dan vraag je het aan de mensen die zo doen, en niet aan ons.quote:
Laat murp het maar niet horen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we afgesproken hadden dat nummer xxx het laatste deel zou zijn en daar heb ik toen nog posts uit verwijdert zodat we nog ff konden posten.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we afgesproken hadden dat nummer xxx het laatste deel zou zijn en daar heb ik toen nog posts uit verwijdert zodat we nog ff konden posten.
De poep loopt al in mijn schoenen.quote:
Toch staat me wel iets bij van dat we 300 topics hadden......quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
hoe moet ik nu weten wat andere over jouw denken als je ergens langs loopt? Belangrijker is te weten dat het geen mallemoer uitmaakt wat anderen dan denkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat denken ze dan op zo een moment of hoe kijken ze dan wel tegen mij aan?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moeten wij voor andere mensen denken? Houd eens op, en Pezuzu houd op te reageren
bebequote:
dat heb ik niet gezegd, ik zal wel gezegd hebben dat het voor mij niet uitmaakt wat er ging gebeurenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is ook wel, zo, maar ja... Het ziet er gewoon zo `vijandig´ uit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:42 schreef PeZu het volgende:
hoe moet ik nu weten wat andere over jouw denken als je ergens langs loopt? Belangrijker is te weten dat het geen mallemoer uitmaakt wat anderen dan denken![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:44 schreef Tezz het volgende:
Pezu. Stop. Met. Reageren.
Filosoof dat je er bent!
Zeiken om niets diepzinnig noemenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:45 schreef Tezz het volgende:
@socios: wees welkom hier en niet zo diepzinnig.
dat is jouw beleving, het is niet zo namelijk. Boven kom je in dit topic als bevoordeeld binnen met je: rokenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is ook wel, zo, maar ja... Het ziet er gewoon zo `vijandig´ uit.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zeiken om niets diepzinnig noemen
Hey! Wie heeft gezegd dat je hier binnen moest komen?? Was het PeZu? Was het Ludo? Was het Hara? Was ik het?????quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef krioro het volgende:
Nou, ik rook non stop nu, spanning hier zeg poe!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb mijn powers ff misbruikt om wat posts te verwijderen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens zitten jullie pezu dus fout te beschuldigen
Emo-teruglezen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
Het Rokershoeksje #262! Pindakaas uber alles!
[..]
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
OK, bedankt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:45 schreef Tezz het volgende:
@socios: wees welkom hier en niet zo diepzinnig.
Hara.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hey! Wie heeft gezegd dat je hier binnen moest komen?? Was het PeZu? Was het Ludo? Was het Hara? Was ik het?????
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
waar ben ik godsnaam filosofisch![]()
Nee het ligt aan drugs vermoed ik.
Maar dat had ie wel al besloten! Hij zei alleen inderdaad dat het hem niets uitmaakte! Maar dat de topicreeks op zijn end liep had hij al veel eerder gezegd!quote:
algoedalgoedalgoedquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar dat had ie wel al besloten! Hij zei alleen inderdaad dat het hem niets uitmaakte! Maar dat de topicreeks op zijn end liep had hij al veel eerder gezegd!
DUS.
Waarom? Vind je het zo erg?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
PM haar even en dien een klacht in dan!
Nee! Helemaal niet! Wees welkom wees welkom en doe maar gewoon niet of het gezellig is!quote:
wat ?quote:
OK! Werd ik me daar toch even nóg nerveuzer dan ik al was zeg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee! Helemaal niet! Wees welkom wees welkom en doe maar gewoon niet of het gezellig is!
PeZu, het staat er echt. Je bent niet aan het trippen, ik zie het ook.quote:
wat weten?quote:
Oei. Ik zal bij deze mijn zweep en leren corset uitgooien. Helpt dat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:06 schreef krioro het volgende:
[..]
OK! Werd ik me daar toch even nóg nerveuzer dan ik al was zeg.
ik had gepost hoeksje moet blijven in dat topic btwquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
PeZu, het staat er echt. Je bent niet aan het trippen, ik zie het ook.
Dan neem ik al mijn woorden terug.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had gepost hoeksje moet blijven in dat topic btw
Eh, nou....quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oei. Ik zal bij deze mijn zweep en leren corset uitgooien. Helpt dat?
welke voorraad krio? bier?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:07 schreef krioro het volgende:
PeZu, heb je inmiddels je voorraad weer op peil?
[/vragenvuur @ PeZu]
nee, en dat terwijl ik letterlijk langs de shop ben gelopen vanmiddagquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Eh, ik doelde op je rookvoorraad, maar bier mag ook.
Vergeef mij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:01 schreef tho_Omas het volgende:
Leuk om oude tijden te herleven, maar plan zoiets op een collegevrije dag.
Whehe.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, en dat terwijl ik letterlijk langs de shop ben gelopen vanmiddag_!
maar goed ik ben er niet helemaal bij atm
ja wel dus maar goed ander onderwerpquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe.
Nou ja, als je maar niet teveel last hebt en zo.
Ik ken het niet maar ik heb het idee dat ik daar wel thuishoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wel dus maar goed ander onderwerp![]()
wie gaat er vanavond allemaal naar het prinsessenbal?
dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar ik heb het idee dat ik daar wel thuishoor.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar ik heb het idee dat ik daar wel thuishoor.
snel doe de forbidden dancequote:
Waarom neem je deze rekening niet weer in gebruik? Ik krijg jeuk van alles dat met Japan en haar inwoners te maken heeft.quote:
Queen Bee en Hara zijn twee verschillende mensen hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom neem je deze rekening niet weer in gebruik? Ik krijg jeuk van alles dat met Japan en haar inwoners te maken heeft.
Denk je dat echt? Ik dacht altijd dat dat dezelfde persoon was. Wat een blunder!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Queen Bee en Hara zijn twee verschillende mensen hoor.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik dacht altijd dat dat dezelfde persoon was. Wat een blunder! [ afbeelding ]
Ik heb geen knopjes,quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom neem je deze rekening niet weer in gebruik? Ik krijg jeuk van alles dat met Japan en haar inwoners te maken heeft.
quote:
over het algemeen, of jij van weten houdtquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat weten?
het is nogal een ruim en vaag begrip
dude, lul niet zo vaag als je een vraag stelt...quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
over het algemeen, of jij van weten houdt
heb je daar niet een ban voor gekregen destijds?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb geen knopjes,.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik dacht altijd dat dat dezelfde persoon was. Wat een blunder! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb geen knopjes,.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
dingen is een ruimer begrip dan weten hoor, maar misschien ben ik wel een filodingenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, lul niet zo vaag als je een vraag stelt...
naatje houd je van dingen?
bioquote:
ja weten is ook nogal ruim hehquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dingen is een ruimer begrip dan weten hoor, maar misschien ben ik wel een filodingen
Nee, je bent geen filodingen. Je bent een koeke(n)bakker.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dingen is een ruimer begrip dan weten hoor, maar misschien ben ik wel een filodingen
Kusje er op dan!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een banner van Roger & Andy voor je reactie.
[ afbeelding ]
Ik zeg ook altijd koekenbakker.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, je bent geen filodingen. Je bent een koeke(n)bakker.
Nee, want je bent geen filosoof, maar misschien dacht jij dat filosofen van andere dingen hielden...quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
bio![]()
[..]
ja weten is ook nogal ruim heh![]()
maar doe eens een gok, zou ik van weten houden?
Maar ik kom uit Brabant dus zeg wel eens koekebakker. Taalpuristen kom er maar in.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd koekenbakker.
If music be the food of love, play on,quote:
ok man, whatever gets your hard onquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want je bent geen filosoof, maar misschien dacht jij dat filosofen van andere dingen hielden...
Ik had het niet over met of zonder tussen nquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ik kom uit Brabant dus zeg wel eens koekebakker. Taalpuristen kom er maar in.
Oh.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had het niet over met of zonder tussen n
Kutwoord is dat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zeg meestal gewoon kankerlijer, maar zo ben ik nu eenmaal.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jouw luiaard tegen mijn DINO. [ afbeelding ]
niet eens een hagenees?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zeg meestal gewoon kankerlijer, maar zo ben ik nu eenmaal.
Het was wel grappiger geweest als je kankerwoord had gezegd.quote:
Joh, stel je aanquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
Al die kutplaatjes weer.
* LudoSanders had left the building
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het was wel grappiger geweest als je kankerwoord had gezegd.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ben je ongesteld of zo, wat ben jij een jankzank vandaag.
IK WEET OOK NIET WAT IK VAN DENKEN MOET .GA MET HEM BELLEN, EN PRAAT HET UIT .MISCHIEN KOMT HET ALLEMAAL WEER GOED .WENS JE ER STERKE MEE .GROETJES THOMAS-REIKI MASTERquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ben je ongesteld of zo, wat ben jij een jankzank vandaag.
Ik heb uit de diepvries gegeten. Oh shit ik zit heul niet in CUL nu.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb honger maar ik moet eerst naar de winkel.
HALLO IK KRIJG OORPIJN VAN JE.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
IK WEET OOK NIET WAT IK VAN DENKEN MOET .GA MET HEM BELLEN, EN PRAAT HET UIT .MISCHIEN KOMT HET ALLEMAAL WEER GOED .WENS JE ER STERKE MEE .GROETJES THOMAS-REIKI MASTER
Wat is dit jammer zeg om het via fok etc te doen.quote:
Trouwen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is dit jammer zeg om het via fok etc te doen.
Bel deze mensen op en bespreek het zonder iedereen.
Dat je op zo`n manier de aandacht wil hebben.
erg triest................
Is goed.quote:
Ik ben geen ONZ-gebruiker, en zeker geen ONZ2.0-er. Als jij mij in het rijtje met types als ElmoFan, Socios, ThaTim, JanPiraat en andere brol wil plaatsen, wees mijn gast. Je hebt dan wel fittie met mij.quote:
Heej, dat doe ik ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Ik ben geen ONZ-gebruiker, en zeker geen ONZ2.0-er. Als jij mij in het rijtje met types als ElmoFan, Socios, ThaTim, JanPiraat en andere brol wil plaatsen, wees mijn gast. Je hebt dan wel fittie met mij.
Noem me liever een allrounder, muv. jouw fora.
Ik haat niet malle meid.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:07 schreef Harajuku. het volgende:
Kak. Ik word net gebeld waar ik blijfVergeten, maar moet dus weg.
Doei, en niet zo haten Thomas.
Jups, maar af en toe een discussie in VKZquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij bent meer van het langzaam chatten.
Kom jij nog aankakken, vier jaar ken ik Thomas, vier jaar!quote:
en de lynch danquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom jij nog aankakken, vier jaar ken ik Thomas, vier jaar!
Nu echt echt weg
Zo lang heb ik daar niet gepost volgens mij. Toch herken ik alle namen wel weer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ken Thomas nog wel uit het oude hoeksje hoor.
Je moet je over je eekhoornhaat heenzetten man, in de nachtbagger floreren ze weer als nooit tevoren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
Al die kutplaatjes weer.
* LudoSanders had left the building
Komt omdat ik eigenlijk voornamelijk in CUL zit. En daar hangt de gemiddelde ONZ-er of KLB-er niet rond volgens mij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zo lang heb ik daar niet gepost volgens mij. Toch herken ik alle namen wel weer.Ik zie jou en oranjekoek nooit posten eigenlijk
Ah, ja ik ben niet echt een talent in de keuken denk ik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Komt omdat ik eigenlijk voornamelijk in CUL zit. En daar hangt de gemiddelde ONZ-er of KLB-er niet rond volgens mij.![]()
Koek zie ik eigenlijk ook nooit ergens posten. Volgens mij is ze nog wel actief op fok.
Rook jij, Pangeavuist?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je moet je over je eekhoornhaat heenzetten man, in de nachtbagger floreren ze weer als nooit tevoren.
Ik kwam er bij toeval terecht eigenlijk doordat ik (met een glas drank in mijn handquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ah, ja ik ben niet echt een talent in de keuken denk ik.Wel grappig om te zien hoe snel verdwenen users erbij zijn als er een topic over het verleden wordt geopend.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een banner van Roger & Andy voor je reactie.
[ afbeelding ]
Oh nee, wacht, doe maar niet.quote:
is die niet druk aan het klussen nog steeds?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:33 schreef krioro het volgende:
Speaking of CUL, ik mis SOL wel een beetje.
Feitelijk zou het wel kunnen natuurlijk, als wij als "gewoon volk" onze liefde voor het vaderlandse lied ook al niet meer in ONZ mogen uiten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:33 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, wacht, doe maar niet.
Geen idee, al een tijd niet gesproken, ik zal 'r weer eens aan 'r mouw trekken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
is die niet druk aan het klussen nog steeds?
Mag ook best, de volksmuziektopics lopen nog best wel goed eigenlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Feitelijk zou het wel kunnen natuurlijk, als wij als "gewoon volk" onze liefde voor het vaderlandse lied ook al niet meer in ONZ mogen uiten.
Hmm, ik hoop niet dat het nodig is. In MUZ krijgt zoiets al gauw de schijn dat we het echt goed vinden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Mag ook best, de volksmuziektopics lopen nog best wel goed eigenlijk.
Risico van het vak!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:51 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop niet dat het nodig is. In MUZ krijgt zoiets al gauw de schijn dat we het echt goed vinden.
Ik heb haar net in in de CULSC gesproken en ze kwam misschien even kletsen vanavond hier!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:33 schreef krioro het volgende:
Speaking of CUL, ik mis SOL wel een beetje.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb haar net in in de CULSC gesproken en ze kwam misschien even kletsen vanavond hier!
je hoeft mij niks te vertellen over sol hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
SOL is![]()
Ik zal haar eens sms-en dan is ze zo hier....
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hoeft mij niks te vertellen over sol hoor
alleen waar ze blijft, dat mag je wel vertellenquote:
Ze is even druk met iets anders. Iets belangrijks!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen waar ze blijft, dat mag je wel vertellen
belangrijker dan ik, dat kan niet, ik ga der bellenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze is even druk met iets anders. Iets belangrijks!
Dus helaas, voorlopig geen SOL hier vermoed ik...
Ja doe eens!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
belangrijker dan ik, dat kan niet, ik ga der bellen
nee ik ben verlegerquote:
heus nietquote:
Ze zegt dat het voor het eerst is dat jij haar niet durft te bellen.quote:
ja daarom zei ik: heus nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze zegt dat het voor het eerst is dat jij haar niet durft te bellen.
dat is jammer de bammerquote:
je doet net of dat erg isquote:
tuurlijk nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet weten of jij dat erg vindt?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk niet![]()
dat het niet erg is niet dat je dat niet kan weten
ik was in slaap gedonderd, en ik kom net onder de douche vandaanquote:
ik zou zeggen, veel douche fun en trustequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:19 schreef Tezz het volgende:
Goh dat is toevallig, dat wilde ik nu gaan doen ! (ja in een andere volgorde dan. Eerst douchen, dan in slaap donderen)
seetje baai jaquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou zeggen, veel douche fun en truste
[..]
seetje baai ja
Was dat altijd zo? Nee toch?quote:
ik las vandaag dat hij een nagellak lijn heeft gelanceerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, wat denken jullie bij Justin Bieber, afgezien van dat ie dood moet en dat het kutmuziek is?
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las vandaag dat hij een nagellak lijn heeft gelanceerd_!
dat zegt genoeg, me dunkt
zulks een goed plan me dunktquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Sorry, ik zal mijn computer nooit meer verlaten.
Beter.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef Tezz het volgende:
Nee dat was nooit zo!![]()
Dus ik ga slapen. Beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |