Antwoord C, uit eigen collectiequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou ik krabbel terug hoor, want:
A: ik weet niet met wie je die film gaat kijken;
B: ik ken haar filmkeuze niet;
C: ik weet niet waar de film vandaan moet komen.
Heb ik postings gemist ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
Lieve Ludo, ik ga deze prachtige, interessante dialoog beeindigen, want de bank blijft me maar roepen! En je hebt me op een idee gebracht, bij mij gaat nu The Sixth Sence de dvd in.
Gemaakt bedoel je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Welke triestelingen hebben die reclame met die klote hond die denkt dat 'ie kan rappen en die kutreclame van het volkslied met een tering jump/hardcore gebeuren eroverheen.![]()
![]()
Jawel !quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:34 schreef Broekpaling het volgende:
Metallica - Sad But True, kolere, erger kan je je speakers niet laten dreunen.![]()
Hevig zware riffs.![]()
![]()
Tezz..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook. Wat een lamzakken he!
Maar ik wil je niet huilend op je knieen van verdriet laten vallen, maar ik ga ook zo mezelf vier meter naar links verplaatsen (de bank dus).
Hallo BeeDee! Welterusten voor straks!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:24 schreef BeeDee het volgende:
Maar oranjekoek en Broek...ik ben zo weer pleite...ik dacht, laat even mijn gezicht zien. Weltrusten voor straks.![]()
Thx! Najib heeft wel leuke momenten idd..quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo BeeDee! Welterusten voor straks!Slaap lekker
Niet alles is leuk inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Thx! Najib heeft wel leuke momenten idd..Maar niet alles
Groetjes!
![]()
PMSquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tezz..Van jou had ik nou niet verwacht dat sommige mensen ook welleens 's avonds of 's nachts werken..
Je eigen vent doet 't nota bene !!
![]()
Najib is leuk!!!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:45 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb heel wat afgelachen! slaap lekker!
Ik vind die reclame met die hond juist zooo schattig...quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Welke triestelingen hebben die reclame met die klote hond die denkt dat 'ie kan rappen en die kutreclame van het volkslied met een tering jump/hardcore gebeuren eroverheen.![]()
![]()
Ja, ik kijk soms inderdaad tv.![]()
Maar gisteraaf was TMF Rockt en Metallica en System of a Down en een paar andere waren op tv.![]()
![]()
En MTV's Asian screen is ook leuk.![]()
Ik heb een bloedhekel aan die reclame, met name door die kneus van een Lange Frans die denkt dat hij kan "rappen"..quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik vind die reclame met die hond juist zooo schattig...
goedemorgen trouwens iedereen![]()
Die heb ik gemaakt en bedanktquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan die reclame, met name door die kneus van een Lange Frans die denkt dat hij kan "rappen"..![]()
![]()
Nee, ik heb me redelijk netjes gedragen. Maar het gaat de goede kant op, zaterdag weer afgesprokenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:31 schreef oranjekoek het volgende:
zojuist ondervonden?
Is inderdaad een knappe man.quote:
Dat is toch met de meeste mannen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is inderdaad een knappe man.![]()
Volgens vrouwen schijnt hij een soort wijn te zijn, hij wordt knapper met de jaren.
haha, misschien zie je dat om je heen . Het geldt niet voor alle mannen, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet aan mij vragen, ik ben nog maar 16.![]()
![]()
pasaquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Que?
Qu'est-ce Que C'estquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Que?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |