Gefixt en centraalquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
foutje... rokershoekje natuurlijk!
Ja!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:06 schreef zarGon het volgende:
Roken.
Viel dat ff tegen E. !quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:09 schreef oranjekoek het volgende:
Als ik bier of tieten roep, wordt het erg druk ineens.
Nou zet die maar af, tis bewolkt hier.quote:
Omdat ik queensdat gevierd heb en gister de HELE dag heb geslapenquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou zet die maar af, tis bewolkt hier.
Of heb je een kater??
(Wrm ben je trouwens zo vroeg wakker??)
Ah...vandaar ook de zonnebril.quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat ik queensdat gevierd heb en gister de HELE dag heb geslapenDat dat mogelijk is
Moet je werken?![]()
Ik kom net m'n nest uit rollen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef LudoSanders het volgende:
Is het al 5 uur?
das jammerquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:27 schreef LudoSanders het volgende:
Zo ik heb kei veel zin in een pizza shoarma.
Maar die hebben we hier niet.
tevens TVP
Mag je ook weer werken Maaike?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:35 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
das jammer![]()
goedemorgen trouwens iedereen
![]()
En nog de groeten van Lucky_m3.. hij is nu bezig met verhuizen![]()
werk op mijn school.. moet daar toezicht houden bij de computers en zorgen dat iedereen zich aan de regels houd.. opzich wel leuk werk..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wat voor werk doe je dan?
En ja het is nodig, vertel mij wat.
Dat is een relaxt baantje. Toezichthouden lijkt me wel wat, voetjes op tafel, beetje dutten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
werk op mijn school.. moet daar toezicht houden bij de computers en zorgen dat iedereen zich aan de regels houd.. opzich wel leuk werk..
hahah neehoor.. maar moet wel rond lopen.. dus niks beetje dutten..hele tijd alert blijven..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is een relaxt baantje. Toezichthouden lijkt me wel wat, voetjes op tafel, beetje dutten.
Ruilen?
Uh-huquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah neehoor.. maar moet wel rond lopen.. dus niks beetje dutten..hele tijd alert blijven..
Ik overdrijf graag!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Oranjekoek waarom staat er in de OP 2 maal "Het Rokershoekje"?
Ben jij ook zo romantisch?quote:
Ach, nergens. Maar er zijn nog mensen die de eerste keer romantisch willen maken, zoals ene Broekpalingquote:
Een beetje romantiek kan geen kwaadquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach, nergens. Maar er zijn nog mensen die de eerste keer romantisch willen maken, zoals ene Broekpaling.
Ik dacht dat die juist de aanzet gaf!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef Kuron het volgende:
Ik vind die foto on de OP nou niet bepaald uitnodigen tot roken...wat niet wegneemt dat ik er toch eentje opstak
Maar je eerst keer was niet romantischquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Een beetje romantiek kan geen kwaad![]()
De eerste keer ga je erg romantiseren, ik sta inderdaad in de op, bewerkt door BeeDee. Queen bee, Pezu, Beedee Piovan en murp ook geloof ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar je eerst keer was niet romantisch.
Sta jij trouwens in dat plaatje in de OP?
Ik lekkar niet.
hoe was jou eerste keer danquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar je eerst keer was niet romantisch.
Sta jij trouwens in dat plaatje in de OP?
Ik lekkar niet.
De slechtste keer ooitquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoe was jou eerste keer dan![]()
romantiek is nooit verkeerd....
Jonge! Waar is de romantiekquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:34 schreef Broekpaling het volgende:
Metallica - Sad But True, kolere, erger kan je je speakers niet laten dreunen.![]()
Hevig zware riffs.![]()
![]()
I swear is een romantisch liedje..quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:34 schreef Broekpaling het volgende:
Metallica - Sad But True, kolere, erger kan je je speakers niet laten dreunen.![]()
Hevig zware riffs.![]()
![]()
Reclamebureau. Maar ze geven me paar opdrachtjes waar ze denken dat ik de hele dag mee bezig ben, terwijl het een kwestie van een uurtje ofzo is. Vorige weken was het niet zo erg als nu trouwens hoor, toen deed ik wel meer. Ik heb nu alleen ernstige opstartproblemen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ludo, wat voor stage doe jij ooit als je de hele dag op Fok! rond zwerft?
heb net even lekker buiten peukie gedaan.. en nog maar 50 minuten werken..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:32 schreef LudoSanders het volgende:
Zo eens ff peukje roken, nog anderhalf uur te gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |