Klopt en dan nu nog een vent aan de lijn over iets dat ik vanochtend had gemaaktquote:
ikke ook ikke ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De eerste keer ga je erg romantiseren, ik sta inderdaad in de op, bewerkt door BeeDee. Queen bee, Pezu, Beedee Piovan en murp ook geloof ik.
Da's minder.quote:
Overwerkt raken zeker, dacht het niet.quote:
Had je beter naar mij kunnen komen. Had je kunnen kiezen tussen soep met brood of friet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
Okeej....zit onbewust op m'n haren te knabbelen....![]()
Lekker hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Had je beter naar mij kunnen komen. Had je kunnen kiezen tussen soep met brood of friet.
En ook al was ik geen goede kok geweest, dan nog was dat lekkerder geweest als haren!
Nee gadsie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lekker hoor.![]()
![]()
Ochja, 't is 1 van de vele dingen die ik onbewust doe.![]()
Ik heb wel eens hele gesprekken met mezelf achter de pc, maak een knippend geluid met m'n nagels en veel meer waarschijnlijk.![]()
Knabbel jij wel eens op je haren?
Goed plan Ludo. De volgende TT krijgt minstens die titel, en als het dan nog zo vreselijk slecht gaat hier dan is de volgende editie van ons!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Tezz moeten wij eens niet "de Tezz en Ludo SC" overwegen, of dopen we het rokershoekje daar in om?
ben er weerquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt en dan nu nog een vent aan de lijn over iets dat ik vanochtend had gemaakt.
Tot straks Maaike.
Viva La Revolution!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goed plan Ludo. De volgende TT krijgt minstens die titel, en als het dan nog zo vreselijk slecht gaat hier dan is de volgende editie van ons!
En nu is Ludo weer weg! ohnee daar istie weer.quote:
Ow! Hallo Tezz! Leuk je te zien! Ik dacht dat het een verdwaalde roker was hahaaquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Boven jou!![]()
![]()
(wie dacht je dat dat was dan?)
Ik wist dat Maaike kwam hè!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
En nu is Ludo weer weg! ohnee daar istie weer.
Het gaat zo maar langzaamaan hier in het hoekske.
Heej Maaike, wist je dat de H&M tegenwoordig ook een online shop heeft? Of heb je je bikini al?
Vandaar dat romantische gedoe, had jij niet iets met queen bee?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wist dat Maaike kwam hè!
Maar iemand nog wat leuks te vertellen, verveel me.
Nee ik heb bindingsangstquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Vandaar dat romantische gedoe, had jij niet iets met queen bee?
hey.. nee heb de bikini nog niet..ben nog even aan het twijfelen..dan zal ik eens even kijken..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
En nu is Ludo weer weg! ohnee daar istie weer.
Het gaat zo maar langzaamaan hier in het hoekske.
Heej Maaike, wist je dat de H&M tegenwoordig ook een online shop heeft? Of heb je je bikini al?
Zaten twee bouwvakkers op de steiger te lunchen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar iemand nog wat leuks te vertellen, verveel me.
Tja, een verdwaalde roker, wat moet ik daar nou op zeggen! Klopt misschien toch wel aardig, ha ha!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ow! Hallo Tezz! Leuk je te zien! Ik dacht dat het een verdwaalde roker was hahaa
ik moest lachenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zaten twee bouwvakkers op de steiger te lunchen.
Zegt de ene tegen de andere: "Heej, zal ik jou er eens afduwen?"
Zegt de andere: "Nee, ik heb mijn brood nog niet op"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jajajaja met mij kun je lachen
De inimini-moppentrommel met uw gastvrouw Tezz.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zaten twee bouwvakkers op de steiger te lunchen.
Zegt de ene tegen de andere: "Heej, zal ik jou er eens afduwen?"
Zegt de andere: "Nee, ik heb mijn brood nog niet op"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jajajaja met mij kun je lachen
Ik zei toch 'met mij kun je lachen'quote:
Ik snapte hem nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zei toch 'met mij kun je lachen'![]()
Was het een voorzichtige glimlach of lach je bulderend over de grond te rollen?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zei toch 'met mij kun je lachen'![]()
Was het een voorzichtige glimlach of lach je bulderend over de grond te rollen?
Nou dan vertel ik er niet nog eentje. Want anders wordt het nog flauwer he.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding] en [afbeelding] geven mijn emoties het beste weer.
Fijn gevoel he!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voel me ver verheven inderdaad.
Ja ik heb het zien gebeuren in mijn directe omgeving dus ik kijk wel uit!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Tezz het klinkt alsof je de wijsheid in pacht hebt, ervaring?
Ja volgens mij ook. Wat een lamzakken he!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:05 schreef LudoSanders het volgende:
We zijn weer als enige overgebleven heb ik het vermoeden.
Daar ga ik niet over, die wordt meegenomen.quote:
Da's altijd erg gevaarlijk he. Krijg je of een ''feelgoodmovie" of een pauperslechte horror.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over, die wordt meegenomen.
Dan wordt het 'The Holiday", "Love Actualy" of "Bridget Jones".quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef LudoSanders het volgende:
Horror zal het niet wezen, vorige keer dat ik met haar horror keek lag ik op de grond van het lachen terwijl zij niet meer durfde kijken.
Ja! Hoeveel wedden we erop van niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dan wordt het 'The Holiday", "Love Actualy" of "Bridget Jones".
Wedden?
Nou ik krabbel terug hoor, want:quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja! Hoeveel wedden we erop van niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |