quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens zitten jullie pezu dus fout te beschuldigen
Emo-teruglezen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
Het Rokershoeksje #262! Pindakaas uber alles!
[..]
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jij had al een week eerder besloten dat het hoeksje geen toekomst meer had!
OK, bedankt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:45 schreef Tezz het volgende:
@socios: wees welkom hier en niet zo diepzinnig.
Hara.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hey! Wie heeft gezegd dat je hier binnen moest komen?? Was het PeZu? Was het Ludo? Was het Hara? Was ik het?????
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
waar ben ik godsnaam filosofisch![]()
Nee het ligt aan drugs vermoed ik.
Maar dat had ie wel al besloten! Hij zei alleen inderdaad dat het hem niets uitmaakte! Maar dat de topicreeks op zijn end liep had hij al veel eerder gezegd!quote:
algoedalgoedalgoedquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar dat had ie wel al besloten! Hij zei alleen inderdaad dat het hem niets uitmaakte! Maar dat de topicreeks op zijn end liep had hij al veel eerder gezegd!
DUS.
Waarom? Vind je het zo erg?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
PM haar even en dien een klacht in dan!
Nee! Helemaal niet! Wees welkom wees welkom en doe maar gewoon niet of het gezellig is!quote:
wat ?quote:
OK! Werd ik me daar toch even nóg nerveuzer dan ik al was zeg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee! Helemaal niet! Wees welkom wees welkom en doe maar gewoon niet of het gezellig is!
PeZu, het staat er echt. Je bent niet aan het trippen, ik zie het ook.quote:
wat weten?quote:
Oei. Ik zal bij deze mijn zweep en leren corset uitgooien. Helpt dat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:06 schreef krioro het volgende:
[..]
OK! Werd ik me daar toch even nóg nerveuzer dan ik al was zeg.
ik had gepost hoeksje moet blijven in dat topic btwquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
PeZu, het staat er echt. Je bent niet aan het trippen, ik zie het ook.
Dan neem ik al mijn woorden terug.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had gepost hoeksje moet blijven in dat topic btw
Eh, nou....quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oei. Ik zal bij deze mijn zweep en leren corset uitgooien. Helpt dat?
welke voorraad krio? bier?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:07 schreef krioro het volgende:
PeZu, heb je inmiddels je voorraad weer op peil?
[/vragenvuur @ PeZu]
nee, en dat terwijl ik letterlijk langs de shop ben gelopen vanmiddagquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Eh, ik doelde op je rookvoorraad, maar bier mag ook.
Vergeef mij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:01 schreef tho_Omas het volgende:
Leuk om oude tijden te herleven, maar plan zoiets op een collegevrije dag.
Whehe.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, en dat terwijl ik letterlijk langs de shop ben gelopen vanmiddag_!
maar goed ik ben er niet helemaal bij atm
ja wel dus maar goed ander onderwerpquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe.
Nou ja, als je maar niet teveel last hebt en zo.
Ik ken het niet maar ik heb het idee dat ik daar wel thuishoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wel dus maar goed ander onderwerp![]()
wie gaat er vanavond allemaal naar het prinsessenbal?
dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar ik heb het idee dat ik daar wel thuishoor.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar ik heb het idee dat ik daar wel thuishoor.
snel doe de forbidden dancequote:
Waarom neem je deze rekening niet weer in gebruik? Ik krijg jeuk van alles dat met Japan en haar inwoners te maken heeft.quote:
Queen Bee en Hara zijn twee verschillende mensen hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom neem je deze rekening niet weer in gebruik? Ik krijg jeuk van alles dat met Japan en haar inwoners te maken heeft.
Denk je dat echt? Ik dacht altijd dat dat dezelfde persoon was. Wat een blunder!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Queen Bee en Hara zijn twee verschillende mensen hoor.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik dacht altijd dat dat dezelfde persoon was. Wat een blunder! [ afbeelding ]
Ik heb geen knopjes,quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom neem je deze rekening niet weer in gebruik? Ik krijg jeuk van alles dat met Japan en haar inwoners te maken heeft.
quote:
over het algemeen, of jij van weten houdtquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat weten?
het is nogal een ruim en vaag begrip
dude, lul niet zo vaag als je een vraag stelt...quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
over het algemeen, of jij van weten houdt
heb je daar niet een ban voor gekregen destijds?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb geen knopjes,.
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |