je beeld je dingen in, als ik rook of drink voel ik me niet extra stoer of stoer, ik doe het omdat ik er zin in heb en het lekker vindtquote:
Geen probleem. Moet iedereen voor zichzelf weten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
Stel nou, dat myr ging roken, wat zou je dan doen soos?
Ha, okey. Wel blij om te horen dat het zo is, maar waarom krijg ik dat gevoel dan altijd in zo een situatie? Het is ook net of ze heel ´nors´ zijn ofzo. Of juist overdreven blij als ze in een groepje staan te roken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:25 schreef PeZu het volgende:
je beeld je dingen in, als ik rook of drink voel ik me niet extra stoer of stoer, ik doe het omdat ik er zin in heb en het lekker vindt
dit geldt voor het leeuwendeel van de volwassenen dat jij je inbeeld dat het anders is ligt, ligt aan jou
Maar dan hoort ze wel bij 'die groep'quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen probleem. Moet iedereen voor zichzelf weten.
Zijn jullie echt van plan te stoppen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
Dan maak ik van de vorige 154en is dit 155
Wederom, dat ligt aan je jezelf.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ha, okey. Wel blij om te horen dat het zo is, maar waarom krijg ik dat gevoel dan altijd in zo een situatie? Het is ook net of ze heel ´nors´ zijn ofzo. Of juist overdreven blij als ze in een groepje staan te roken.
We zijn allang gestoptquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn jullie echt van plan te stoppen?
Ik heb niets tegen rokers, hoor. Alleen tegen diegene die een bepaald gedrag vertonen. Maar dat zou ik ook hebben als er niet gerookt werd door diezelfde persoon.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
Maar dan hoort ze wel bij 'die groep'
We zijn allang gestopt. Laatste topic was 08, hoogtepunt was 07.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet met roken hehIk bedoel met deze topicreeks
Je was anders wel heel lekker generaliserend bezig, maargoedquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen rokers, hoor. Alleen tegen diegene die een bepaald gedrag vertonen. Maar dat zou ik ook hebben als er niet gerookt werd door diezelfde persoon.
Hoe komt het dan dat ik nog in een topic met de naam 'rokershoeksje' kan posten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zijn allang gestopt. Laatste topic was 08, hoogtepunt was 07.
We zijn net terug, dit is topic 2.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat ik nog in een topic met de naam 'rokershoeksje' kan posten?
dat zeg ik toch al, dat beeld jij je inquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ha, okey. Wel blij om te horen dat het zo is, maar waarom krijg ik dat gevoel dan altijd in zo een situatie? Het is ook net of ze heel ´nors´ zijn ofzo. Of juist overdreven blij als ze in een groepje staan te roken.
Zijn jullie dan van plan om terug te blijven te zijn, ofzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zijn net terug, dit is topic 2.
Waarom moeten wij voor andere mensen denken? Houd eens op, en Pezuzu houd op te reagerenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat denken ze dan op zo een moment of hoe kijken ze dan wel tegen mij aan?
Jij had al een week eerder besloten dat het hoeksje geen toekomst meer had!quote:
Ik vraag het mij serieus af, hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom moeten wij voor andere mensen denken? Houd eens op, en Pezuzu houd op te reageren
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, het valt mij altijd op als ik op straat loop langs een aantal cafe´s. Vaak ook echt op zo een ´stoere´ manier een ´hijs´ nemen dan. Misschien speelt ook mee dat ze op dat moment ´bij dat café´ horen? Ik vind er in ieder geval niets stoers aan.
Verder niets tegen rokers. Moet iedereen zelf weten. Alleen het gedrag van sommigen vind ik vreemd.
Ik weet nog dat we afgesproken hadden dat nummer xxx het laatste deel zou zijn en daar heb ik toen nog posts uit verwijdert zodat we nog ff konden posten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jij had al een week eerder besloten dat het hoeksje geen toekomst meer had!
Dan vraag je het aan de mensen die zo doen, en niet aan ons.quote:
Laat murp het maar niet horen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we afgesproken hadden dat nummer xxx het laatste deel zou zijn en daar heb ik toen nog posts uit verwijdert zodat we nog ff konden posten.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we afgesproken hadden dat nummer xxx het laatste deel zou zijn en daar heb ik toen nog posts uit verwijdert zodat we nog ff konden posten.
De poep loopt al in mijn schoenen.quote:
Toch staat me wel iets bij van dat we 300 topics hadden......quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
hoe moet ik nu weten wat andere over jouw denken als je ergens langs loopt? Belangrijker is te weten dat het geen mallemoer uitmaakt wat anderen dan denkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat denken ze dan op zo een moment of hoe kijken ze dan wel tegen mij aan?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moeten wij voor andere mensen denken? Houd eens op, en Pezuzu houd op te reageren
bebequote:
dat heb ik niet gezegd, ik zal wel gezegd hebben dat het voor mij niet uitmaakt wat er ging gebeurenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jij had al een week eerder besloten dat het hoeksje geen toekomst meer had!
Dat is ook wel, zo, maar ja... Het ziet er gewoon zo `vijandig´ uit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:42 schreef PeZu het volgende:
hoe moet ik nu weten wat andere over jouw denken als je ergens langs loopt? Belangrijker is te weten dat het geen mallemoer uitmaakt wat anderen dan denken![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:44 schreef Tezz het volgende:
Pezu. Stop. Met. Reageren.
Filosoof dat je er bent!
Zeiken om niets diepzinnig noemenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:45 schreef Tezz het volgende:
@socios: wees welkom hier en niet zo diepzinnig.
dat is jouw beleving, het is niet zo namelijk. Boven kom je in dit topic als bevoordeeld binnen met je: rokenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is ook wel, zo, maar ja... Het ziet er gewoon zo `vijandig´ uit.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zeiken om niets diepzinnig noemen
Hey! Wie heeft gezegd dat je hier binnen moest komen?? Was het PeZu? Was het Ludo? Was het Hara? Was ik het?????quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef krioro het volgende:
Nou, ik rook non stop nu, spanning hier zeg poe!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb mijn powers ff misbruikt om wat posts te verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |