quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik dacht altijd dat dat dezelfde persoon was. Wat een blunder! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb geen knopjes,.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
dingen is een ruimer begrip dan weten hoor, maar misschien ben ik wel een filodingenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, lul niet zo vaag als je een vraag stelt...
naatje houd je van dingen?
bioquote:
ja weten is ook nogal ruim hehquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dingen is een ruimer begrip dan weten hoor, maar misschien ben ik wel een filodingen
Nee, je bent geen filodingen. Je bent een koeke(n)bakker.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dingen is een ruimer begrip dan weten hoor, maar misschien ben ik wel een filodingen
Kusje er op dan!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een banner van Roger & Andy voor je reactie.
[ afbeelding ]
Ik zeg ook altijd koekenbakker.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, je bent geen filodingen. Je bent een koeke(n)bakker.
Nee, want je bent geen filosoof, maar misschien dacht jij dat filosofen van andere dingen hielden...quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
bio![]()
[..]
ja weten is ook nogal ruim heh![]()
maar doe eens een gok, zou ik van weten houden?
Maar ik kom uit Brabant dus zeg wel eens koekebakker. Taalpuristen kom er maar in.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd koekenbakker.
If music be the food of love, play on,quote:
ok man, whatever gets your hard onquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want je bent geen filosoof, maar misschien dacht jij dat filosofen van andere dingen hielden...
Ik had het niet over met of zonder tussen nquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ik kom uit Brabant dus zeg wel eens koekebakker. Taalpuristen kom er maar in.
Oh.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had het niet over met of zonder tussen n
Kutwoord is dat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zeg meestal gewoon kankerlijer, maar zo ben ik nu eenmaal.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jouw luiaard tegen mijn DINO. [ afbeelding ]
niet eens een hagenees?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zeg meestal gewoon kankerlijer, maar zo ben ik nu eenmaal.
Het was wel grappiger geweest als je kankerwoord had gezegd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |