quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik dacht altijd dat dat dezelfde persoon was. Wat een blunder! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb geen knopjes,.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
dingen is een ruimer begrip dan weten hoor, maar misschien ben ik wel een filodingenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, lul niet zo vaag als je een vraag stelt...
naatje houd je van dingen?
bioquote:
ja weten is ook nogal ruim hehquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dingen is een ruimer begrip dan weten hoor, maar misschien ben ik wel een filodingen
Nee, je bent geen filodingen. Je bent een koeke(n)bakker.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dingen is een ruimer begrip dan weten hoor, maar misschien ben ik wel een filodingen
Kusje er op dan!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een banner van Roger & Andy voor je reactie.
[ afbeelding ]
Ik zeg ook altijd koekenbakker.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, je bent geen filodingen. Je bent een koeke(n)bakker.
Nee, want je bent geen filosoof, maar misschien dacht jij dat filosofen van andere dingen hielden...quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
bio![]()
[..]
ja weten is ook nogal ruim heh![]()
maar doe eens een gok, zou ik van weten houden?
Maar ik kom uit Brabant dus zeg wel eens koekebakker. Taalpuristen kom er maar in.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd koekenbakker.
If music be the food of love, play on,quote:
ok man, whatever gets your hard onquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want je bent geen filosoof, maar misschien dacht jij dat filosofen van andere dingen hielden...
Ik had het niet over met of zonder tussen nquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ik kom uit Brabant dus zeg wel eens koekebakker. Taalpuristen kom er maar in.
Oh.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had het niet over met of zonder tussen n
Kutwoord is dat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zeg meestal gewoon kankerlijer, maar zo ben ik nu eenmaal.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jouw luiaard tegen mijn DINO. [ afbeelding ]
niet eens een hagenees?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zeg meestal gewoon kankerlijer, maar zo ben ik nu eenmaal.
Het was wel grappiger geweest als je kankerwoord had gezegd.quote:
Joh, stel je aanquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
Al die kutplaatjes weer.
* LudoSanders had left the building
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het was wel grappiger geweest als je kankerwoord had gezegd.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ben je ongesteld of zo, wat ben jij een jankzank vandaag.
IK WEET OOK NIET WAT IK VAN DENKEN MOET .GA MET HEM BELLEN, EN PRAAT HET UIT .MISCHIEN KOMT HET ALLEMAAL WEER GOED .WENS JE ER STERKE MEE .GROETJES THOMAS-REIKI MASTERquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ben je ongesteld of zo, wat ben jij een jankzank vandaag.
Ik heb uit de diepvries gegeten. Oh shit ik zit heul niet in CUL nu.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb honger maar ik moet eerst naar de winkel.
HALLO IK KRIJG OORPIJN VAN JE.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
IK WEET OOK NIET WAT IK VAN DENKEN MOET .GA MET HEM BELLEN, EN PRAAT HET UIT .MISCHIEN KOMT HET ALLEMAAL WEER GOED .WENS JE ER STERKE MEE .GROETJES THOMAS-REIKI MASTER
Wat is dit jammer zeg om het via fok etc te doen.quote:
Trouwen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is dit jammer zeg om het via fok etc te doen.
Bel deze mensen op en bespreek het zonder iedereen.
Dat je op zo`n manier de aandacht wil hebben.
erg triest................
Is goed.quote:
Ik ben geen ONZ-gebruiker, en zeker geen ONZ2.0-er. Als jij mij in het rijtje met types als ElmoFan, Socios, ThaTim, JanPiraat en andere brol wil plaatsen, wees mijn gast. Je hebt dan wel fittie met mij.quote:
Heej, dat doe ik ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Ik ben geen ONZ-gebruiker, en zeker geen ONZ2.0-er. Als jij mij in het rijtje met types als ElmoFan, Socios, ThaTim, JanPiraat en andere brol wil plaatsen, wees mijn gast. Je hebt dan wel fittie met mij.
Noem me liever een allrounder, muv. jouw fora.
Ik haat niet malle meid.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:07 schreef Harajuku. het volgende:
Kak. Ik word net gebeld waar ik blijfVergeten, maar moet dus weg.
Doei, en niet zo haten Thomas.
Jups, maar af en toe een discussie in VKZquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij bent meer van het langzaam chatten.
Kom jij nog aankakken, vier jaar ken ik Thomas, vier jaar!quote:
en de lynch danquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom jij nog aankakken, vier jaar ken ik Thomas, vier jaar!
Nu echt echt weg
Zo lang heb ik daar niet gepost volgens mij. Toch herken ik alle namen wel weer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ken Thomas nog wel uit het oude hoeksje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |